proud_ionian Posted January 16 Posted January 16 On 1/8/2025 at 11:01 PM, proud_ionian said: Tροποποιήσεων Attica το ανάγνωσμα ANCONA-VENICE-REVISED-SAILINGS-20-12-2024-15-01-2025.pdf 119.29 kB · 8 downloads Αλλαγές στην ώρα άφιξης στην Ηγουμενίτσα, σε κάποια δρομολόγια Πάτρα Ηγουμενίτσα Ancona. Τροποποίηση το δρομολογίου Βενετία Πάτρα (χωρίς Ηγουμενίτσα πλέον) στις 15.1, προκειμένου να φτάσει νωρίς η Claudia την Πέμπτη 16.1, οπότε έχει άμεση αναχώρηση. 16 minutes ago, proud_ionian said: Κατεβάζει βαρελάκια αυτή τη στιγμή. Στο νότιο λιμάνι προφανώς. Λογικά κάποια στιγμή αργότερα φύγει για τη Ζώνη. On 1/3/2025 at 6:53 AM, proud_ionian said: 10.1 Τελευταίο δρομολόγιο Παρασκευής. Μετά μένει μόνο το Claudia Δευτέρα και Πέμπτη από Πάτρα μέχρι τις 14.2 που έχουμε και πάλι Παρασκευιάτικη αναχώρηση (Δευτέρα & Παρασκευή AF Claudia, Πέμπτη AKKA) Δεν έχει φτάσει στη Νηρά ακόμη. Μετά τις 22.30 θα είναι patrasso.
kefalonia94 Posted January 21 Posted January 21 (edited) On 1/19/2025 at 11:00 PM, proud_ionian said: Από το Bari και κάτω έρχεται με 11 κόμβους. βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή. Βλέπω να μη συνεχίζει για Πάτρα. Τώρα μπαίνει στο στενό της Κέρκυρας. Δεν το ξαποστέλνουν να τελειώνουμε; Το συγκεκριμένο πλοίο έχει πλήξει σε μεγάλο βαθμό την αξιοπιστία της Attica στην Αδριατική. Μέχρι τον Ιούνιο που θα λήξει η ναύλωση θα χαλάσει άλλες 10 φορές τουλάχιστον και μην έχουμε και τπτ χειρότερο στο τέλος! Edited January 21 by proud_ionian quote
margaritis24 Posted January 21 Posted January 21 Το πλοιο ειναι εδω κ 6 μηνες στα λημερια μας,το εχουν μαθει πια που ποναει αλλα δεν δινει κανεις σημασια, για ποια αξιοπιστια της εταιρειας μιλαμε!!!αν ηθελε ας το προσεχε
Nick the Greek Posted January 21 Posted January 21 Φίλε kefalonia94, δεν είναι τόσο εύκολο, δε σπάνε -αν δεν το θέλουν και οι δύο πλευρές- τόσο εύκολα τα ναυλοσύμφωνα. Κι αν θέλει κάποιος να το σπάσει μονομερώς, οι πιθανότητες είναι πως θα χρειαστεί να δώσει πολύ ζεστό χρήμα στον άλλο. Όσο για την τεχνική διαχείριση, αυτή νομίζω είναι με την Adria. Οπότε δεν είναι στο χέρι της Attica να κάνει κάτι. Το λάθος της Attica ήταν στην αρχική επιλογή.
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted January 21 Posted January 21 Δεν είμαι γνώστης για το τι προβλέπει το ναυλοσύμφωνο, αλλά με τόσα προβλήματα που έχει βγάλει το πλοίο, αν έχεις καλούς νομικούς συμβούλους και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν στην Άττικα, μπορείς να διεκδικήσεις και αποζημιώσεις για διαφυγόντα κέρδη, δυσφήμιση της εταιρείας κλπ.
Nikos_Chania Posted January 21 Posted January 21 Η ουσία είναι ότι ζούμε ντεζαβου με το σκηνικό του Κρήτη το καλοκαίρι. Εκτάκτως βαπόρι παρατάει ακινησία να καλύψει κενό, με ότι συνέπειες θα έχει στον μετέπειτα προγραμματισμό. Τεράστια ευθύνη η Αττικα και πληρώνει -ξανά- τον στρουθοκαμηλισμό της. Μεταξύ μας, καλά τα παθαίνει.
LoveBoat Posted January 21 Posted January 21 1 hour ago, BS CHIOS said: Για τους επιβάτες μπορεί, την εταιρεία ίσως και να την συμφέρει η επιλογή του Claudia ή κάποιου άλλου πλοίου, παρομοίων χαρακτηριστικών. Κοστοβόρα πλοία σαν αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θέλει η Attica στην Αδριατική, πράγμα ολοφάνερο από τις τελευταίες κινήσεις του ομίλου (πλοία τύπου Claudia και Λευκά Όρη σε 30ωρα ταξίδια, scrubbers στα Fossen και τα Superfast με τις μεγάλες καταναλώσεις). Μα ένας από τους κύριους λόγους που επιλέχθηκε είναι ένα οικονομικό πλοίο (μικρή κατανάλωση καί λειτουργικά έξοδα)με σχετικά μεγάλο γκαράζ...Τα φορτηγά άλλωστε είναι αυτά που φέρνουν το χρήμα.Τωρα , το ότι όπως φαίνεται είναι ένα κακά συντηρημένο (μηχανικά) πλοίο , αυτό είναι άλλο θέμα πού δείχνει ότι δεν είχε επιθεωρηθεί σωστά από την Άττικα....
proud_ionian Posted January 22 Posted January 22 Beggars can't be choosers. 'Εμειναν ξαφνικά με ένα βαπόρι λιγότερο μέσα στο καλοκαίρι. Φαντάζομαι ήταν από τα ελάχιστα διαθέσιμα με οικονομιμκό ναύλο. Αν θες κάτι φθηνό, ψωνίζεις από το πανέρι.
BS CHIOS Posted January 22 Posted January 22 22 hours ago, LoveBoat said: Μα ένας από τους κύριους λόγους που επιλέχθηκε είναι ένα οικονομικό πλοίο (μικρή κατανάλωση καί λειτουργικά έξοδα)με σχετικά μεγάλο γκαράζ... Δεν έγραψα κάτι διαφορετικό φίλε @LoveBoat. Ακόμα και μετά από όλες τις βλάβες που έχει βγάλει το πλοίο, πιστεύω πως η Attica εξακολουθεί να το προτιμάει σε σχέση με το Superfast IX ή κάποιο άλλο παρόμοιο. Με τα τωρινά δεδομένα, η χαμηλή κατανάλωση του το κάνει κατάλληλο για όλες τις γραμμές του ομίλου στην Αδριατική. Μπορεί να ακούγεται θλιβερό, αλλά ισχύει. Η συντήρηση του πιστεύω πως είναι το θέμα και τα 35ωρα ταξίδια σε full speed, με σφιχτά ωράρια. Όσο δούλευε στην Αλβανία, δεν θυμάμαι να άγγιζε συχνά τους 20,5-21 κόμβους, σε ταξίδια πολύ μικρότερης διάρκειας. Μια χαρά είναι τα Visentini για τη Βενετία (δυστυχώς), η κακή μηχανολογική κατάσταση του συγκεκριμένου είναι το θέμα.
dimitris kerkyra Posted January 24 Posted January 24 (edited) H Attica έχει χίλιους λόγους να το προτιμά σε σχέση με τα "καλά" της βαπόρια, υπάρχει όμως και ο παράγοντας επιβάτης είτε είναι επαγγελματίας έιτε όχι. Το καλοκαίρι η γραμμή της Βενετίας έχει πολύ κόσμο και είναι λίγο άδικο για όλους να πληρώνουν τιμές superfast και να ταξιδεύουν με σπαρτιάτικα και προβληματικά πλοία. Πιστεύω ότι απλά η Attica εκμεταλεύται το μονοπώλιο της γραμμής και βάζει ότι ότι δεν μπορεί να σταθεί στην Αγκόνα. Αν ο G πήγαινε στη Βενετία θα τα έβλεπε αλλιώς τα πράγματα η εταιρεία.Στην Αγκόνα μπορείς να ταξιδέψεις ακριβά και καλά (SUPERFAST ΧΙ, ΑΡΙΑΔΝΗ, επισκευασμένα FOSSEN) ή φτηνότερα με VICENTINI. Στη Βενετία? Η σειρά ECO με τα μεγέθη της είναι μια κατηγορία μόνη της και δεν μπορεί τίποτα στην Ανδριατική να την ανταγωνιστεί κοστολογικά. Ένα γέμισμα παίρνει 3-4 VISENTINI. Μήπως προσπαθώντας να τα κοντράρει κυνηγά ανεμόμυλους? Πιστεύω ότι με αυτό τον τρόπο σκέψης χάνεται η ποιοτική διαφορά της Attica. Ακόμα και ένα ro ro τύπου SUPERFAST I/II αν και επί της ουσίας δεν είναι SUPERFAST θα ήταν μια τίμια επιλογή για τη γραμμή. Πολλά μέτρα γκαράζ, αξιοπιστία, κατάλληλη ταχύτητα, αξιοπρεπές ξενοδοχειακό και καλές καταναλώσεις. Αλλά που να βρεθεί? Edited January 24 by proud_ionian
proud_ionian Posted March 1 Posted March 1 Χριστός Ανέστη Με 19,3 κόμβους περνά το Δουκάτο, με ντεστινέσιο Πάτρα.
kefalonia94 Posted March 1 Posted March 1 (edited) Μέχρι να ξαναχαλάσει σε καμιά βδομάδα.... Τουλάχιστον θα ελευθερωθεί το Λευκά Όρη για να κάνει την ακινησία του; Οψόμεθα! Edited March 1 by kefalonia94
Nick the Greek Posted March 31 Posted March 31 Η μεγάλη πετυχεσά της Attica στο φακό του υπογράφοντος σε αναχώρηση από τη Βενετία πέρυσι το καλοκαίρι. Η πλάκα είναι πως τα σινιάλα είναι καλαίσθητα και πάνε όμορφα με ίσως την πιο όμορφη πορτάδα της Visentini.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now