Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
8 hours ago, valencay said:

Αφού έκανε μια στροφή γύρω από τον εαυτό του σφυριζοντας ,αποχαιρέτησε την Ραφήνα, και έβαλε πλώρη για το τελευταίο ταξίδι για το Μαρμαρι....Θα το ξαναδούμε κάποτε?? Δύσκολο....Καλά ταξίδια να έχει 

Λες ρε συ να μας έρθει καμια Αίγινα?

Posted

Βαπορι που έπεσε σε λάθος χέρια, δρομολογηθηκε σε λάθος μέρος την λάθος στιγμή. Τα τελευταία 3 χρόνια ταλαιπώρησε η αλήθεια είναι τον κόσμο. Μέχρι να ρίξει καταπέλτη έκανε κοντά 1 και 20 λεπτά και η οργάνωση του πληρώματος τις ώρες αιχμής δεν ήταν η απαιτούμενη, προκαλώντας συνεχεις καθυστερήσεις. Σαν βαπόρι έχει πολλές δυνατότητες, τα σαλόνια εκτείνονται σε 1,5 ντεκ, ταχυτητα έχει τα 19 μίλια και πρέπει να έχει πολύ δυνατό bow. Αν και η λογική λέει ότι θα πάει απατο στον Άγιο Κωνσταντίνο, εφόσον δεν μπορεί κάποιος ακόμα να κλείσει εισιτήρια, ας ελπίσουμε να πάει καλά.

Posted

Νομίζω ότι όσα θετικά ανέφερες για τα προσόντα του πλοίου , άλλα τόσα και ίσως περισσότερα αρνητικά έχει.

Βαπόρι Ice class , βαρύ με 4 μηχανές το οποίο σημαίνει υπερβολική κατανάλωση για το μέγεθος του και πολυδάπανο στις επισκευές του , σε σύγκριση πάντα με πλοία αντίστοιχου μεγέθους και χωρητικότητας.  Επίσης αντί για Fuel καίει MGO το οποίο σημαίνει επιπλέον δαπάνη στα καύσιμά του.

Posted (edited)

Εσωτερικά γνωρίζει κάποιος φίλος πως ειναι η διάταξη των χωρών του;

Έχει καμπίνες;και από γκαράζ τι λεει;

Edited by nomikos
Posted

Σχεδόν ποτε δεν θυμάμαι να είναι δρομολογημένο μαζί με το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ. Όταν λέω δρομολογημένο, εννοώ να κάνει ταυτόχρονα δρομολόγια, τις ίδιες μέρες και ώρες. Υπάρχει περίπτωση (ρωτάω ως άσχετος), το πλήρωμα του ενός να πηγαίνει να παίρνει το άλλο το οποίο να κάνει το δρομολόγιο λόγω μεγαλύτερης χωρητικότητας (πχ Κυριακές του καλοκαιριού το απόγευμα ή Σάββατο  πρωί); Και προφανώς δεν εννοώ τον καντινιέρη, αλλά τα πληρώματα γέφυρας, κουβέρτας ή μηχανής.

Posted

Το πλοίο αγοράστηκε σε εξευτελιστική τιμή πολύ κάτω κι από σκραπ τέτοια εποχή καλοκαίρι του 2010 (αν θυμάμαι καλά 200 χιλιάδες δολλάρια ΗΠΑ?). Ή τουλάχιστον έτσι είχανε πει στα media του Trinidad. Η αγορά πρέπει να έγινε 6 Αυγούστου, του Σωτήρος. Είχε εκεί παροπλισμένο πάνω από 10 χρόνια. Ήρθε ξαφνικά στην Ελλάδα αρχές Δεκεμβρίου του 2010 (αν θυμάμαι καλά 5 του μήνα) - έσκασε μύτη έτσι στο Σαρωνικό χωρίς κανείς να ξέρει τίποτα.

Έμεινε στο ΝΜΔ ένα χρόνο (όλο το καλοκαίρι του 2010) και όλο το καλοκαίρι του 2011 το έβγαλε στη Χαλκίδα όπου έκανε δεξαμενή πάνω από 1,5 μήνα και αλλάχτηκαν πολλά. Μπήκε στη γραμμή της Ραφήνας αφού πουλήθηκε το Αρτεμισία στα τέλη Οκτωβρίου του 2011, τα εγκαίνια έγιναν στις 29 Οκτωβρίου. Τον πρώτο καιρό έκανε το Ραφήνα-Μαρμάρι σε 40', μετά φυσικά είδαν ότι δεν υπάρχει λόγος και το έκαναν κανονικά μία ώρα. Ξεκίνησε με τον Cpt Ν. Ξυλογιαννόπουλο αλλά αυτός που άφησε ιστορία είναι ο εξαίρετος καπτα-Κωστας Νίκας, ένας από τους πιο ωραίους ανθρώπους που έχω γνωρίσει στο χώρο και είχε και πολύ καλό team πολλά χρόνια - τον καπτα-Παναγιώτη που τώρα είναι στη golden star και τον καπτα-Γιάννη. 

Το βαπόρι ταξίδεψε και έκλεισε στη Ραφήνα 12 χρόνια. Είναι μακράν το καλύτερο πλοίο που έχει περάσει από το Μαρμάρι. Έχει 2 ολόκληρα καταστρώματα με σαλόνια επιβατών, καμπίνες επιβατών (που δε χρησιμοποιούνται), 19 μίλια, σπαστά τιμόνια και καταπέλτες με μπουκάλες και όχι αλυσίδες, όμορφα καταστρώματα κλπ. Δεν είναι το ίδιο το Γερμανικό με το Γιαπωνέζικο ποτέ, πως να το κάνουμε δηλαδή.....

Στη μετασκευή αφαιρέθηκαν οι λέμβοι που είχε (για να κερδίσει βάρος και ταχύτητα, και γιατί είναι και περιττή αιτία παρατηρήσεων στις επιθεωρήσεις - δεν τις χρειαζότανε για τις γραμμές που θα κάνει). Όμως έτσι έπαψε να μπορεί να κάνει και άλλες γραμμές, πχ θα ήταν ιδανικό για Κύθηρα ή το χειμώνα Λαύριο-Καβάλα. Επίσης προστέθηκε καταπέλτης επιβατών, σφραγίστηκε το visor και χτίστηκε σκάλα επιβίβασης επιβατών. 

Ήταν μια επένδυση του Καρνέση στον τόπο του ουσιαστικά (που εκτιμώ ότι έγινε με όχι οικονομικά αλλά συναισθηματικά κριτήρια γιατί τα κράτησε τόσα χρόνια που μπαίνει μέσα συνέχεια). Οχι οτι ενδιαφέρεται βέβαια, είναι πανίσχυρος στις άλλες δραστηριότητες που έχει. Κράτησε τόσα χρόνια λόγω του μηδενικού κόστους αγοράς σχεδόν (δεν το πήρε σε κανονική τιμή, εκεί δε θα έβγαινε με τίποτα). Όπως και το Tera Jet άφηνε χρήματα στην εταιρεία του (κι ας είχε τα ίδια έξοδα με τον Κεντέρη) γιατί σε αντίθεση με τον Κεντέρη δεν είχε το τεράστιο κόστος κτήσης του πλοίου. 

Πλέον είναι φανερό ότι οι νέοι πλοιοκτήτες (που δεν είναι άγνωστοι στο χώρο) απλά έψαχναν να ψωνίσουν δύο πλοία, δεν ενδιαφέρονται για τη γραμμή αυτή ούτε έχουν σχέση με την Εύβοια. Και με οικονομικά κριτήρια ίσως να μη βγαίνει ούτε ένα πλοίο στο Μαρμάρι, τα δύο πάντως - και όπως δούλευαν, μισό χρόνο το καθένα δηλαδή από 2 δρομολόγια το μέρα άντε 3 - δεν βγαίνουν με τίποτα. 

Ελπίζουμε να το ξαναδούμε κάποτε έστω και σε αντικατάσταση του Εύβοια Σταρ αν φυσικά συνεχίσει και αυτό στο Μαρμάρι......   

Posted (edited)

Αληθεια εχω την εντυπωση οτι μερικοί "τσιγκουνεύεστε" χρήματα που δεν βάζετε από την τσέπη σας..... 

Εν πάσει περιπτώσει, 24mt/h στην υπηρεσιακή ταχύτητα με ELF 0,9 (7060 kW συνολικη ισχυ). 

Με προσεγγιστική εκτίμηση P2=P1×(V2/V1)^3 για να εκτιμηθεί ποση ισχυ χρειάζεται στους 14 κόμβους που ταξίδευε, είναι λίγο κάτω από τα μισά, 11 και κατι το 24ωρο ή 0,5 περίπου την ώρα. Aκριβώς όσο και το Άγιος Νεκτάριος Αίγινας στις ίδιες περίπου ταχύτητες. 

Edited by giorgos_249
Posted

Καμια σχέση με την πραγματικότητα αυτές οι καταναλώσεις , ειναι πολυ μεγαλύτερες . 

Posted

Κοιτάει να φύγει ακριβώς στην ώρα του αλλά και να φτάσει, επίσης ένα πάρα πολύ ευγενικό πλήρωμα, μπράβο σε όλους αυτούς τους ανθρώπους και την εταιρεία του!

Posted

Αυτό έλειπε με τόσο μικρή επιβατική κίνηση να έχει και καθυστερήσεις....

  • 5 weeks later...
Posted

Ολοκλήρωσε χθες τα δρομολόγιά του στις Σποράδες και σήμερα το πρωί αναχώρησε από το λιμάνι του Αγίου Κωνσταντίνου. Αύτη τη στιγμή βρίσκεται στο ύψος της Καρύστου, πηγαίνοντας προς Μαρμάρι.

  • 3 weeks later...
Posted

νομίζω οτι η μεταβίβαση είναι γεγονός και η τωρινή πλοιοκτησία δεν έχει σχέση με την προηγούμενη .

Καταρχην η οικογένεια Καρνεση έψαχνε να πουλήσει τα πλοία en  block και να απεμπλακεί απο την ακτοπλοΐα εδώ και τουλάχιστον 2-3 χρόνια , πολύ πριν απο το τραγικό γεγονός της δολοφονίας μελών της οικογένειας και της αυτοχειρίας του Αιγύπτιου δράστη .

Επιπλεον έχουμε :

1) την αλλαγή διαχείρισης και νοοτροπίας στην εμπορική πολιτική και πολιτική συντήρησης ( πανόραμα στις Σποραδες λίγο μετά την αλλαγή πλοιοκτησίας , Εύβοια Σταρ επισκευή σε Νεο Μωλο αντί για το Μαρμαρι …)  

2) Μαζί με τον Θεμη Καραμπεκο ο οποίος εμφανίζεται ως ο ιθύνων νους ακούγεται ότι είναι ένας νέος  Ελληνοαμερικάνος επιχειρηματίας ο οποίος δραστηριοποιείται με γκαζαδικακια.

όλα αυτά συνηγορούν οτι πράγματι έχει αλλαξει το ιδιοκτησιακό καθεστώς .

 

Posted

Τώρα που λείπει το Εύβοια Σταρ, μας χαρίζει στο Μαρμαρι πολύ όμορφες και σπάνιες μανούβρες με αριστερή στροφή. 

  • 1 month later...
Posted

Ξέρουμε ποια είναι τα πλάνα της εταιρείας του πλοίου για μετά το τέλος των εργασιών;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...