nomikos Posted January 13 Posted January 13 Αντίπαλο δέος όπως ήταν στην Αδριατική τα δύο Κρήτη,το Superferry Hellas τα Λευκά Όρη και Σοφοκλής Βενιζέλος.Ορθολογικές αγορές που δεν επιβαρυναν οικονομικά τις εταιρείες τους και έβγαλαν πολλές φορές τα λεφτά τους. Το συγκεκριμένο έχει ταχύτητα που ολοι ζητουσαν τοτε με πολύ καλη καταναλωση.Θα αγοραζονταν οικονομικά σε σχέση με τα νεοτευκτα και έχει πολύ καλό μέγεθος. Ειδαμε και ολα αυτα που αναφέρθηκαν που πήγαν όταν έφυγαν νύχτα.
olympia palace Posted January 13 Posted January 13 Καλά σοβαρά?Μπορεί να θεωρηθεί αντίπαλο δέος το συγκεκριμένο αλλά και όλα τα άλλα ιαπωνικά (ΑΡΙΑΔΝΗ,ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ,ΚΥΔΩΝ κ.α) με τα Παλάτια,superfast ,blue star τα οποία έχουν φτιαχτεί με προδιαγραφές καινούργια ενώ τα άλλα είναι καλά μεν(δεν αντιλέγω) αλλά τίποτα το ιδιαίτερο,τα οποία έρχονται γυμνά από την Ιαπωνία και θα πρέπει να δαπανηθούν πόσα χρήματα για να εναρμονιστούν..Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να ανταγωνιστούν η να συγκριθούν με τα νεότευκτα.Καπου δηλαδή ένα μέτρο με τις υπερβολές και τον υπέρμετρο φανατισμό.
Ferry Himuka Posted January 13 Posted January 13 (edited) Το Αριάδνη συγκεκριμένα 5 χρόνια διαφορά έχει με τα παλάτια. Βαπόρι του 96 θα το βγάλουμε σάπιο Δεν υπάρχει νεότευκτο πλοίο στην Ελλάδα. Από το 2001 έχουν περάσει 24 χρόνια, δεν είναι και ολοκαίνουργια τα παλάτια.. και μην πούμε για ταχύτητα γιατί πλέον τα παλάτια δεν την εκμεταλλεύονται καν, στα ίδια επίπεδα με το Αριάδνη και το Κίσσαμος πάνε Οπότε δεν είναι και τόσο υποδεέστερα όπως λες Edited January 13 by Ferry Himuka
Shippihs Posted January 13 Posted January 13 (edited) Μη μπερδεύουμε την αντικειμενική ανωτεροτητα με την λειτουργική. Αυτό κατ εμε συνοψίζει τη σύγκριση όλων των παραπάνω βαπόριων. Αν έβαζες ένα από τα παλάτια η σουπερφαστ δίπλα στα ιαπωνικα που αναφέρθηκαν, αντικειμενικά το παλατι/σουπερφαστ είναι καλύτερο. Παρ όλα αυτά λειτουργικά, φάνηκε ποιο κυκλοφορεί ακόμα και ποιο μας άφησε. Edited January 13 by Shippihs
Nikos_Chania Posted January 13 Posted January 13 21 minutes ago, olympia palace said: Καλά σοβαρά?Μπορεί να θεωρηθεί αντίπαλο δέος το συγκεκριμένο αλλά και όλα τα άλλα ιαπωνικά (ΑΡΙΑΔΝΗ,ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ,ΚΥΔΩΝ κ.α) με τα Παλάτια,superfast ,blue star τα οποία έχουν φτιαχτεί με προδιαγραφές καινούργια ενώ τα άλλα είναι καλά μεν(δεν αντιλέγω) αλλά τίποτα το ιδιαίτερο,τα οποία έρχονται γυμνά από την Ιαπωνία και θα πρέπει να δαπανηθούν πόσα χρήματα για να εναρμονιστούν..Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να ανταγωνιστούν η να συγκριθούν με τα νεότευκτα.Καπου δηλαδή ένα μέτρο με τις υπερβολές και τον υπέρμετρο φανατισμό. Καλά εντάξει, δεν χρειάζεται να μας επιβάλλεις την άποψή σου. Η οποία μάλλον δεν είναι και πολύ συμπαγής. Διότι διαχωρίζεις τα πλοία επειδή τα μεν παλάτια χτίστηκαν εναρμονισμένα, ενώ τα ιαπωνικά εναρμονίστηκαν με μετασκευή. Το αποτέλεσμα όμως είναι το ίδιο στην τελική. Εναρμονισμένα και τα δύο. Κι αν το ζυγίσεις όμως, το ιαπωνικό θα αποσβέσει κόστος κτήσης και μετασκευής πιο γρήγορα από το παλάτι. Και στην τελική, όλα είναι θέμα αναγκών. Το παλάτι των 70χιλιαδων ίππων, "μπεκρής" στα πετρέλαια, πλέον ταξιδεύει με ταχύτητες των ιαπώνων. Γιατι; Η επικαιρότητα το δείχνει. ΥΓ: πόσες φορές δραστηριοποιήθηκαν τα παλάτια κάνοντας χρήση του ατού της ταχύτητας; επίχρυσες κουπαστές και μοκέτες βάζει και το Τάλως αν χρειαστεί.
GeorgePag Posted January 13 Posted January 13 Μόνο οποίος έχει ταξιδέψει με τα παλάτια καταλαβαίνει την ανωτερότητα τους απέναντι σε κάθε άλλο βαπόρι του Αιγαίου, βλέποντας την χαοτική διαφορά παροχών σε σχέση με τα υπόλοιπα (και δεν θα καθίσουμε να τις αναλύσουμε μια μια, ο χαρακτηρισμός cruise ferry τα λέει όλα). Και αυτός είναι ένας λόγος που προσωπικά «δικαιολογώ» όσους δεν τρελαίνονται με τα παλάτια χωρίς να τα έχουν ταξιδέψει. Τίποτα περισσότερο & τίποτα λιγότερο από εμένα. Όσο για την ταχύτητα νομίζω είναι τραγελαφικό να συγκρίνουμε πλοία των 30-32 κόμβων με άλλα των 24-25. Μια κόντρα αρκεί 😁
JohnR730 Posted January 13 Posted January 13 Δεν είναι αγώνας οι θαλάσσιες συγκοινωνίες για να μιλάμε για 30 κόμβους και 25. Σίγουρα τα Παλάτια είναι πιο γρήγορα αλλά και είναι διαφορετικές κατασκευές σε σχέση με τους Ιάπωνες. Οι Ιάπωνες φτιάχνουν πλοία για Ειρηνικό και όχι για Μεσόγειο. Μη ξεχνάμε και τις 4 μηχανές των παλατιών έναντι των 2 των Ιαπώνων. Για να πάμε και στο θέμα της πολυτέλειας όπως είπε και ο Νίκος παραπάνω μοκέτες και επίχρυσες επιφάνειες μπορεί να βάλει οποιοδήποτε καράβι και έχει αποδειχτεί περίτρανα στο παρελθόν πολλές φορές.
Nikos_Chania Posted January 14 Posted January 14 12 hours ago, GeorgePag said: Όσο για την ταχύτητα νομίζω είναι τραγελαφικό να συγκρίνουμε πλοία των 30-32 κόμβων με άλλα των 24-25. Μια κόντρα αρκεί 😁 Τα πλοία των 30-32 κόμβων, έχουν κάνει πολύ περιορισμένη χρήση του "ατου" τους στη ζωή τους. Πιο πρόσφατη μερική χρήση ήταν τα Χανιά, όπου και εκεί κάνανε χρήση 3 μηχανών με οριακά ωράρια που θέλανε 4. Μέχρι να μπει η Μήλος πηγαίνανε με 19. Το Κύδων στην Αδριατική πηγαίνει ακόμα και με 15. Άρα τι συζητάμε; Τις δυνατότητες στα χαρτιά; Τα μόνα που εκμεταλλεύονται την ταχύτητά τους είναι το Δήλος στην Παροναξία και το Κίσσαμος. Ακόμα και μετά την γερή επισκευή του SF3, δεν ξαναείδαμε μεγάλες ταχύτητες στην Αδριατική λόγω EUETS, οπότε ούτε εκείνα κάνουν χρήση ταχύτητας, αν και στο πρόσφατο παρελθόν αξιοποιούσαν την ταχύτητα που είχαν πολύ συχνά. Άρα δεν τα στέλνουμε για κόντρα γιατί προφανώς στην κόντρα ξέρουμε τι θα γίνει, αλλά τα συγκρίνουμε στην πράξη, στην οποία πράξη τα πράγματα δεν είναι όπως τα λένε τα κιτάπια. Τι να το κάνω το πιο γρήγορο οικολογικό φέρυ, όταν μπαίνει 45 λεπτά μετά το Κίσσαμος...
MILTIADIS Posted January 14 Posted January 14 Δεν ισχυει απολυτα αυτο.Στην Αδριατικη για παρα πολλα χρονια πηγαιναν full speed.Ακομα και τωρα με τη Μηλο αν δεν ειχαν την παραπανω ταχυτητα θα ειχαν αυξησει τους χρονους στη γραμμη του Ηρακλειου.Καποια Γιαπωνεζικα να βλεπουμε να λες που δεν κοβουν για να μη διαλυσουν γι αυτο μη λαικιζουμε με το Κισσαμος που φτανει νωριτερα απο την ωρα του συγκρινοντας το με το αλλο που φτανει στην ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ωρα του.
Nikos_Chania Posted January 14 Posted January 14 Το ίδιο λέμε για την Αδριατική. Εκεί γινόταν χρήση της ταχύτητας που έχουν τα πλοία. Δεν είπε κανείς οτι δεν μπαίνει την προγραμματισμένη ώρα του. Ωστόσο εξακολουθεί αυτή να είναι μεταγενέστερη των άλλων. Δεν χρειάζεται να διαρρηγνύεις τα ιμάτιά σου. Ένα 15λεπτό μετά των γιαπωνέζων είναι η προγραμματισμένη άφιξή τους. Αυτό είναι το νόημα της συζήτησης γύρω από τις δυνατότητες και την επι του πρακτέου σύγκριση: θα μπορούσε π.χ. να έχει προγραμματισμένη 6:00, εφόσον μπορεί, ή θα μπορούσε να έχει αναχώρηση στις 22:00 αντί για το 21:00. Ή ένα σωρό άλλα πράγματα που θα έδειχναν οτι το ατού της ταχύτητας είναι όντως υπαρκτό. ΥΓ: δεν ειναι απραίτητο να τρέχει ένα βαπόρι για να ικανοποιεί τα χαρτιά, όμως κάνουμε διάλογο και σύγκριση. Στον διάλογο αυτό τα δεδομένα έχουν αυτή τη μορφή και καλώς ή κακώς. Καλά κάνουν αν η φόρμουλα αυτή είναι η βέλτιστη για την αποδοτικότερη διαχείριση των πλοίων σε συνάρτηση με την τιμολογιακή πολιτική προς τον επιβάτη. ΥΓ2: αν δεν ειχαν την παραπάνω ταχύτητα, δεν θα χρειαζόταν να προσθέσουν την Μήλο
George...f Posted January 14 Posted January 14 Για τις γραμμές της Κρήτης συγκεκριμένα θεωρώ πως η ιδανική συνταγή είναι το 9 με 6. Καθώς ο επιβάτης ξοδεύει περισσότερο χρόνο μέσα στο πλοίο το οποίο συνήθως σημαίνει και χρηματα. Τα πετρέλαια είναι χαμηλότερα γιατί πηγαίνει πιο χαλαρά και έτσι όλοι είναι ευχαριστημένοι.
iord Posted January 26 Posted January 26 20 hours ago, MILTIADIS said: Σε καθε περιπτωση σιγα τωρα μην ηταν βαπορι που ειχε περγαμινες για να αφησει ονομα στα Χανια το Πρεβελης.Και που ταξιδευει ακομα ειναι εξαιτιας αδυναμιας αντικαταστασης του απο τους νυν και τους πρωην κατοχους του. Τοσο τραυματικη ηταν η πενθήμερη για να δικαιολογεί τετοιο μενος για το Πρεβελης?
mvin Posted January 26 Posted January 26 Δεν νομίζω ότι ο @MILTIADIS βγάζει μένος με το ΠΡΕΒΕΛΗΣ, την άποψη του καταθέτει, που δεν απέχει και πολύ από την πραγματικότητα! Δεν μπορεί να υπάρξει καμία σύγκριση του ΠΡΕΒΕΛΗΣ με τα ΠΑΛΑΤΙΑ, όπως επίσης και με τα ΛΑΤΩ, ΛΙΣΣΟΣ, αλλά ούτε και με τα ΑΠΤΕΡΑ, Ν ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ, ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ, που ήταν απείρως καλύτερα. Αυτό δεν σημαίνει ότι το ΠΡΕΒΕΛΗΣ δεν ήταν καλό, αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί με τα παραπάνω γιατί ήταν σαφώς υποδεέστερο παντού!
olympia palace Posted January 26 Posted January 26 Εγώ θα συμφωνήσω με το @MILTIADIS.Δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο το ΠΡΕΒΕΛΗΣ σε σχέση με τα άλλα πλοία της Κρήτης.Απλα ένα τίμιο καράβι που πλέον σε όποια γραμμή και να πάει είναι υποβάθμιση.
nomikos Posted January 26 Posted January 26 (edited) Προσπαθείτε να κάνετε το άσπρο μαύρο. Το Πρεβελης ήταν σχεδον ίδιο μέγεθος με τα Απτερα,Καζαντζάκης Κινγκ Μίνως Δαίδαλος και Ελ Γκρεκο.Και με αυτά θα το συγκρίνω.Συμφωνω για να μη παρεξηγηθώ πως ήταν κατώτερο από Λισσος Λατω. Από τα Κρητικά που ανεφερα παραπάνω,Απτερα,Καζαντζακης,Μινως και απο τα τρια ήταν καλύτερο!!! Νεότερο,ταχύτερο και πιο φωτεινό!!! Σε ένα ντεκ από πρυμα μέχρι πλώρα οι κοινόχρηστοι.Μοκέτα που βουλιαζε το ποδι μέσα,μεγαλα φιλιστρινια και άνετες καμπίνες.Τα αλλά εσωτερικά ήταν δαιδαλώδες.Πιο σκοτεινά και είχαν και αρκετά χρόνια παραπάνω. Δεν είναι τυχαίο που ο Πρεβελης επιλέγονταν να κάνει πολλές κρουαζιέρες της ΑΝΕΚ.Μέχρι και το Πατριαρχη φιλοξένησε στα Δωδεκάνησα. Όταν την ίδια εποχή τα άλλα 3 πωλήθηκαν στο εξωτερικό!!!Και ο Πρεβελης από τότε μεσουρανεί αλλά 20+ χρόνια.. Αυτά για να μη ξεχνιόμαστε.. Υγ.Και για να είμαι αντικειμενικός από όλα αυτά τα πλοία που ανέφερα μόνο το Δαίδαλος ήταν ανώτερο του Πρεβελης. Edited January 26 by nomikos
SuperRunner Posted January 26 Posted January 26 Είχα ακούσει και το ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ για την εποχή του ήταν πολυτελέστατο.
iord Posted January 27 Posted January 27 On 1/26/2025 at 6:08 PM, mvin said: Δεν μπορεί να υπάρξει καμία σύγκριση του ΠΡΕΒΕΛΗΣ με τα ΠΑΛΑΤΙΑ, όπως επίσης και με τα ΛΑΤΩ, ΛΙΣΣΟΣ, αλλά ούτε και με τα ΑΠΤΕΡΑ, Ν ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ, ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ, που ήταν απείρως καλύτερα. Αυτό δεν σημαίνει ότι το ΠΡΕΒΕΛΗΣ δεν ήταν καλό, αλλά δεν μπορεί να συγκριθεί με τα παραπάνω γιατί ήταν σαφώς υποδεέστερο παντού! Αγαπητε @mvin, αρχικα να διευκρινίσω οτι η αποψη του καθενως ειναι σεβαστη. Η διαφωνια μου με τον φιλο @MILTIADIS ειναι στην πλήρη απαξιωση του πλοιου. Το διαστημα 1995/2000 το Πρεβελης ηταν απο τα κορυφαια πλοια στο αιγαιο και μπορουσε οχι μονο στα σταθει αλλα και να πρωταγωνιστήσει σε καθε γραμμη. Απο το 2000 και μετα που αλλαξαν σε πολλες γραμμες τα μεγεθη, ειδικα στο ηρακλειο με τα παλλας αλλα και με τα μπου σταρ 1/2 Δωδεκάνησα, σαφως εκανε ενα βημα πισω, αλλα μεχρι και το 2012, που παραδοθηκαν και τα δηλος πατμος μπορουσε να σταθει στις περισσοτερες γραμμες αξιοπρεπέστατα. Ακομα και οταν πηρε πλεον τον ρολο του κομπαρσου, για πολλα χρονια θεωρουταν αναβαθμιση για την γραμμη που εξυπηρετουσε. Ως αναφορά το δικο σου σχολιο, εχοντας ταξιδεψει με τα περισσοτερα απο τα πλοια της εποχης του πρεβελης που αναφερεις, ηλικρινα δεν καταλαβαινω που προκειπτει οτι ηταν υποδεέστερο παντου. Η ατυχια αυτου του πλοιου ειναι οτι η δυση της καριερας του ηταν στο πικ της εποχης των σοσιαλ, οποτε τα αρνητικα του εχουν μεινει πολυ έντονα σε σχεση με το πικ του πλοιου της 15 ετια 1995-2010.Παρολα αυτα η αποψη σου σεβαστη. Τελος βλεποντας οτι αρνητικες αποψεις για το πλοιο προερχονται απο σχολια με σινιαλα μινωικών στη φωτο προφιλ, ενω η υπερασπιση ερχεται απο προφιλ στακιτρινομπλε με αποτελεσμα να μην εχουμε μια αντικειμενικη προσέγγιση, θα επιχειρήσω εγω να καλυψω αυτο το κενο, οχι με την προσωπικη αποψη αλλα παραθετοντας τα αποτελεσματα του διαγωνισμου του περιοδικου εφοπλιστης, (του οποιου οι αναγνωστες / ψηφοφορεί μπορουν να χαρακτηριστουν και σχετικοι ) το 2000, για το καλυτερο πλοιο το Αιγαιο καθως και την θεση που καποια απο αυτα τα πλοια πηραν στον αντίστοιχο του 1998 .Παραλληλα θα παραθέσω τις επιδόσεις των αντίστοιχων Κρητικών ( τα οποια θεωρεις οτι " ήταν σαφώς υποδεέστερο παντού!") ωστε να παρουμε μια εικόνα για το πως το αξιολογούσε ο κοσμος σε σχεση με τον ανταγωνισμο στην ισως πιο αντικειμενική συγκριση (λογο δείγματος, στο τοπικ) 2000 (2503 ψηφοφόροι / 34 Πλοια) 1998 (3096 ψηφοφόροι ) 4. ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ 3. ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΟΣ 6. ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΝ / ΝΙΚΟΣ Κ. (Μπηκα μαζι το 2000) 4. ΛΑΤΩ 9. ΠΡΕΒΕΛΗΣ 7. ΠΡΕΒΕΛΗΣ 10. ΛΑΤΩ 8. ΛΙΣΣΟΣ 16. ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ 9. ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ 26. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. 11. Ν. ΚΑΖΑΤΖΑΚΗΣ 27. Β. ΚΟΡΝΑΡΟΣ 22. ΑΡΚΑΔΙ 28. ΑΠΤΕΡΑ (Δεν κατατάχθηκε το ΑΠΤΕΡΑ) 29. ΑΡΚΑΔΙ 31. ΛΙΣΣΟΣ *Στοιχεια απο περιοδικο ΕΦΟΠΛΙΣΤΗΣ τεύχος 92.
mvin Posted January 27 Posted January 27 Εγώ δεν απαξίωσα κανένα Πρέβελης, ίσα ίσα που το έχω ταξιδέψει πάνω από 10 φορές τα τελευταία 25 χρόνια, σε διάφορες γραμμές και σε διάφορες φάσεις της καριέρας του και έχω απόλυτα σφαιρική άποψη, όπως έχω ταξιδέψει όμως από το 1990 έως και το 1999 με το Ν Καζαντζάκης τουλάχιστον 20 φορές, από το 1992 έως το 2000 με το Κινγκ Μίνως τουλάχιστον 15 φορές, με το Λατώ 5-6 φορές και 1 φορά με το Λισσός και πάντα ήταν ένα κλικ παραπάνω και σε πολυτέλεια και σε χώρους από το Πρέβελης διαχρονικά! Σεβαστή η άποψη όλων φυσικά αλλά στα δικά μου τα μάτια ως συχνός επιβάτης, δεν μπορώ να βάλω το Πρέβελης πάνω από τα προαναφερθέντα!
nomikos Posted January 27 Posted January 27 Τεκμηριωστε την άποψη σας.Εγώ για τη δική μου το έκανα. On 1/26/2025 at 8:45 PM, nomikos said: Νεότερο,ταχύτερο και πιο φωτεινό!!! Σε ένα ντεκ από πρυμα μέχρι πλώρα οι κοινόχρηστοι.Μοκέτα που βουλιαζε το ποδι μέσα,μεγαλα φιλιστρινια και άνετες καμπίνες.Τα αλλά εσωτερικά ήταν δαιδαλώδες.Πιο σκοτεινά και είχαν και αρκετά χρόνια παραπάνω. Δεν είναι τυχαίο που ο Πρεβελης επιλέγονταν να κάνει πολλές κρουαζιέρες της ΑΝΕΚ.Μέχρι και το Πατριαρχη φιλοξένησε στα Δωδεκάνησα. Όταν την ίδια εποχή τα άλλα 3 πωλήθηκαν στο εξωτερικό!!!Και ο Πρεβελης από τότε μεσουρανεί αλλά 20+ χρόνια.. Τι παραπάνω άραγε είχε για τον επιβάτη(εκτός από πολλές καμπίνες) το Καζαντζάκης από το Πρεβελης;
Ferry Himuka Posted February 20 Posted February 20 Κάτι σε στυλ Αριάδνη έπρεπε να είναι το χτίσιμο πίσω Αλλά γενικά φαίνεται ότι θέλαν να φτιάξουν ένα "γιαπωνεζικο fossen"
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 20 Posted February 20 42 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Πλώρα δεν με ενοχλεί αλλά περί ορέξεως... Καλά εντάξει, ούτε εμένα με ενοχλεί (με την πλήρη σημασία της λέξεως). Αλλά έγραψες "θα ήταν πιο ωραίο". Υπό αυτήν την έννοια, θα το προτιμούσα με την original japanese πλωράκλα του παρά με την νέο-ευρωπαϊκή εκδοχή της. Φανταζόμουν πως θα είχες την ίδια άποψη αλλά να που λάθεψα !!!
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 20 Posted February 20 Yπάρχουν γιαπωνέζικα που στην αρχική τους μορφή,εγώ τουλάχιστον παθαίνω όταν τα βλέπω Αυτό δεν ήταν από αυτά,πολύ σπαρτιάτικο Το φόρτωσαν όμως πολύ κ είπα με ποιές προϋποθέσεις θα βελτιωνόταν.Αυτή η γέφυρα κ αυτα τα χωνευτά όκκια που είναι σαν μάτια που σε κοιτάζουν,με τρελλαίνουν! 2 hours ago, Ferry Himuka said: Κάτι σε στυλ Αριάδνη έπρεπε να είναι το χτίσιμο πίσω Αλλά γενικά φαίνεται ότι θέλαν να φτιάξουν ένα "γιαπωνεζικο fossen" Κ αυτό πρύμα είναι χάλια με τα ντεκ να παίρνουν τον ανήφορο! Δες το αδελφό του τι ωραίο που είναι άδειο πρύμα Το Αριάδνη μ' αρέσει από τσιμινιέρα κ μπρος Θέλησαν να φτιάξουν ένα brand funnel τύπου fosen κ μπορεί να είχαν στο μυαλό τους να το βάλουν κ σε άλλα πλοία τους Πιστεύω σε πιθανή τοποθέτηση πλυντρίδων scrubbers να εξαφανιστεί αυτό κ να έχουμε καλύτερο αποτέλεσμα
Nikos_Chania Posted February 21 Posted February 21 (edited) Δεν είναι οικονομικά βιώσιμη η εγκατάσταση scrubber στο Έλυρος, οπότε πολύ δύσκολα θα βάλει. 14 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Yπάρχουν γιαπωνέζικα που στην αρχική τους μορφή,εγώ τουλάχιστον παθαίνω όταν τα βλέπω Αυτό δεν ήταν από αυτά,πολύ σπαρτιάτικο Το φόρτωσαν όμως πολύ κ είπα με ποιές προϋποθέσεις θα βελτιωνόταν.Αυτή η γέφυρα κ αυτα τα χωνευτά όκκια που είναι σαν μάτια που σε κοιτάζουν,με τρελλαίνουν! Κ αυτό πρύμα είναι χάλια με τα ντεκ να παίρνουν τον ανήφορο! Δες το αδελφό του τι ωραίο που είναι άδειο πρύμα Το Αριάδνη μ' αρέσει από τσιμινιέρα κ μπρος Θέλησαν να φτιάξουν ένα brand funnel τύπου fosen κ μπορεί να είχαν στο μυαλό τους να το βάλουν κ σε άλλα πλοία τους Πιστεύω σε πιθανή τοποθέτηση πλυντρίδων scrubbers να εξαφανιστεί αυτό κ να έχουμε καλύτερο αποτέλεσμα Edited February 21 by proud_ionian
Nikos_Chania Posted February 21 Posted February 21 Έχουμε αναλύσει εκτενώς τόσο στο θέμα των Scrubber όσο και στο θέμα του Andros King γιατί δεν είναι συμφέρουσα η εγκατάσταση. Εκτός κι αν οι εταιρείες τους γνωρίζουν σε βάθος χρόνου ότι θα έχουν τα πλοία στην κατοχή τους, ενεργά, θα γνωρίζουν επ ακριβώς την αγορά των καυσίμων, θα γνωρίζουν με βεβαιότητα περιορισμούς λιμένων/κρατών κλπ κλπ κλπ. Όποιος επιθυμεί, ας ανατρεξει στα θεματα που ανεφερα για λεπτομέρειες.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now