ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 26, 2023 Posted December 26, 2023 6 hours ago, nomikos said: Τώρα είδα το ποστ και έχω χρόνο να το δικαιολογήσω. Η μετασκευή του Πρέβελης έμοιαζε πολύ με αυτή του Πάτμος και πιστεύω πήρε πολλά στοιχεία από αυτήν. Είχαν και τα δύο την ίδια διαρρύθμιση εσωτερικά με μικρες διαφοροποιήσεις.Είχαν ανω γκαράζ για ιχ στο ντεκ 5,καμπίνες στα καταστρώματα 5 και 6(ο Πρέβελης έχει αεροπορικά στο ντεκ5,το Πάτμος πρέπει να είχε στο ίδιο σημείο dormitories) αλλά και δύο reception μια πλώρα και μια πρύμα στο 6.Στο ντεκ 7 είχαν δύο σαλόνια ένα πλωρα και ένα πρύμα και ενδιάμεσα εστιατόρια και self service.Η διαφορά είναι πως ο Πρέβελης είχε διάδρομο και επικοινωνούσαν όλα μεταξύ τους ενώ στο Πάτμος ήταν όπως ρο Μυτιλήνη.Στο 8 το Πάτμος είχε αεροπορικα και καμπίνες,ενώ ο Πρέβελης τη ντίσκο με καμπίνες. Τα δύο αυτά βαπόρια έμοιαζαν και εξωτερικά και ας μην είχαν καμία σχέση πριν μεταξύ τους,δείτε τα φιλιστρίνια..φώτο shipfriends. Αν έπερνε η ΑΝΕΚ το Πάτμος μαζί με Διαγόρα και Ρόδος το 2006 και το 1ο επιβίωνε θα ήταν μαζί με το Πρέβελης ένα δίδυμο ταιριαστό για πολλές γραμμές.. Γιά εσωτερική διαρpύθμιση δεν γνωρίζω αλλά τα ΙΧ στο άνω γκαράζ ήταν συνηθισμένο εκείνη την εποχή Θυμάμαι όμως ότι ήταν ο ίδιος Ιταλός σχεδιαστής των εσωτερικών χώρων κ σ'αυτόν να οφείλεται η ομοιότητα στα παράθυρα,φινιστρίνια λέμε τα στρογγυλά Εξωτερικά δεν νομίζω να μοιάζουν τα 2 βαπόρια Συγγνώμη αλλά με το αν πολλά μπορούσε να υποθέσει κανείς. Χρόνια Πολλά
nomikos Posted April 4, 2024 Posted April 4, 2024 (edited) 3 hours ago, mvin said: Το να λέμε ότι ένα πλοίο 45 ετών είναι ιδανικό για συγκεκριμένη γραμμή της ακτοπλοϊας, με ξεπερνάει...... 1ον.Το Σποράδες Σταρ που εκτελεί τώρα τη γραμμή είναι κοντά 10 χρόνια παλαιότερο.. 2ον.Το Σποράδες Σταρ δεν έχει καθόλου καμπίνες και είναι μικρότερο.Η ανακαίνιση που του έγινε το βελτίωσε εσωτερικά,όμως στα ενδότερα δε ξέρουμε τι γίνεται.Ειναι και 50 ετών.!! 3ον.Το Ακουα που εξυπηρετούσε μεχρι πριν λίγο τη γραμμή μπορεί να είναι νεότερο,όμως υστερεί σε ταξιδεμα,γκαράζ,καμπίνες,χώροι.Δηλαδη εκτός από την ηλικία σε όλα!! Δε μπορώ να καταλάβω την εμμονή ορισμένων με την ηλικία των πλοίων. Αν αυτά είναι καλοσυντηρημένα, δε βγάζουν βλάβες και δεν είναι κουρέλια τότε γιατί τόσο μένος;;Ποιος από εμας ειναι ενάντια στην ανάπτυξη των νησιών;κάνεις μας. Και στη τελική αν ποτέ έρθουν νεότευκτα ηλεκτρικά,υβριδικά,καλωδιοφόρα με μπαταρίες θα πάνε σε γραμμές φιλέτα και όχι στα Κύθηρα..Και αν πηγαίνουν,δε λαμπαδιαζουν και δε θα μένουν καραβοφαναρα μεσοπελαγα.Γιατί όλα αυτά φαίνονται να είναι πειραματικά... Edited April 4, 2024 by nomikos
proud_ionian Posted April 4, 2024 Posted April 4, 2024 (edited) Δεν είναι δυνατόν όμως και για κάθε κουρέλι 50+ ετών, να λέμε ότι θα πάει σε κάθε γραμμή και θα μαζέψει όλο το χαρτί. Το Σποράδες Σταρ πήρε 4 χρόνια να ανακαινιστεί εξ ολοκλήρου και να βρει ρόλο. Edited April 4, 2024 by proud_ionian
polmyt Posted April 4, 2024 Posted April 4, 2024 (edited) Δεν νομιζω να θεωρει κανεις οτι το ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΣΤΑΡ ειναι κατι το τρομερο ,περα απο την πολυ ομορφη ανακαινηση που του εχει γινει Το θεμα ομως ειναι οτι απο τα ηλεκτρικα ,υβριδικα νεοτευκτα μεχρι το 50χρονο ΣΠΟΡΑΔΕΣ ,το 49χρονο ΑQUA BLUE και τα συνομιλικα τους υπαρχει και μια μεση κατασταση.Καταλαβαινω οπως εχω πει πολλες φορες την αγαπη προς το παλιο ,μιας και εχω και εγω τετοια αγαπη ,αλλα δεν γινεται να μην κοιταμε και μπροστα,οσο μπορουμε τελος παντων.Γιατι παντα θα υπαρχουν και επιλογες οπως τα BLUE STAR, τα ΠΑΛΑΤΙΑ, το ΑΡΙΑΔΝΗ ,το ΑΝΔΡΟΣ QUUEN ,το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π κλπ Και σιγουρα η ηλικια δεν παιζει παντα ρολο ,αλλα ας παμε πχ στα 90s και ας αναλογιστουμε με τι θα θελαμε να ταξιδευουμε τοτε.Με τους ΚΑΝΑΡΗΔΕΣ, τους ΜΙΑΟΥΛΗΔΕΣ ,το ΑΙΟΛΙΣ, το ΠΑΝΤΕΛΗΣ, ή με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ,το ΡΟΔΑΝΘΗ, τα Κρανη ,το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ; Γιατι αναλογικα αυτο συζηταμε τωρα.Τα παραπανω βαπορια ηταν στα 90s οτι ειανι τωρα το ΣΠΟΡΑΔΕΣ και τα υπολοιπα Edited April 4, 2024 by polmyt
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 31, 2024 Posted May 31, 2024 (edited) On 5/29/2024 at 2:54 PM, SuperRunner said: Σταματάει το Μύκονος και ξεκινάει το Διαγόρας. Οι γραμμές που πάνε χωρίς επιδότηση είναι μετρημένες στα δάκτυλα. Ίσως το Θεσ.-Κυκλάδες-Κρήτη να έπιανε με ένα γρήγορο πλοίο τύπου Δήλος/Πάτμος/Μύκονος/Χίος ή τα μικρότερα παλάτια. Περί ορέξεως... Ποιά είναι τα μικρότερα παλάτια Edited June 1, 2024 by proud_ionian quote
GeorgePag Posted May 31, 2024 Posted May 31, 2024 Υποθέτω εννοεί τα Ίκαρος/Πασιφάη Παλάς ή το Αριάδνη Παλάς.
SuperRunner Posted June 1, 2024 Posted June 1, 2024 Είχα μία υπόνοια ότι τα αρχικά ΦΑΙΣΤΟΣ/ΚΝΩΣΣΟΣ τα οποία βρίσκονται σε άλλες θάλασσες ήταν λίγο μικρότερα. Μάλλον έκανα λάθος.
Strofalos Posted June 1, 2024 Posted June 1, 2024 Λίγο μικρότερο γκαράζ έχουν. Κατά τ'άλλα, οι εξωτερικές διαστάσεις ειναι ίδια για όλα.. 214x25.
ngbyron Posted June 22, 2024 Posted June 22, 2024 θα συγκρινω λοιπον και εγω το Αριαδνη και το Φαιστος παλας στις λουξ καμπινες (τρομαρα μου) σαββατο 15 ιουνιου απο πειραια προς ηρακλειο, φτανω με την μηχανη και με πολυ μεγαλη ευκολια και με ανεση μπαινω στο θηριο , πανω γκαραζ και με κυλιομενη σκαλα στα πλαγια και μεσον (οχι μονο πρυμνα) εφτασα στην ρεσεψιον, οπου πηρα την καρτα και με οδηγησε ο καμαρωτος στην καμπινα. να σημειωσω οτι ενα θετικο ειναι οτι αν κανει web chek in σου βγαζει σχεδιαγραμμα με το πως φτανεις στη καμπινα (+1 εδω) η καμπινα μεγαλη αι ανετη με δυο υπερδιπλα κρεβατια εναν καναπε και δυο πολυθρονες με ενα τραπεζι. ενα μεγαλο παραθυρο , μπανιο με μπανιερα (χωρις την ταπα για να κανεις ενα αφρολουτρο😀). κλασικα πετσετες παντοφλες και ενα νεσεσερ με πολλα ψιλολοιδια (μπατονετες οδοντοβουρτσα ραφτικα κτλ) ολα με τα σηματα της hsw και το καλυτερο ρυθμιση θερμοκρασιας ο κοσμος λιγοστος το σελφ σερβις αξιοπρεπες και σχετικα νορμαλ τιμη , χωρις μεγαλη ποικιλια αλλα με γευστικο . το ταξιδι πολυ ηρεμο χωρις να καταλαβω οτι ειμαι σε πλοιο το αρνητικο ειναι οτι επιαναν 3 καναλια στην τηλεοραση (δυο απο ερτ και σκαι) αφιξη στο Ηρακλειο 5,45 ευκολη η αποβιβαση, γενικα ενα ευχαριστο και ηρεμο ταξιδι με πολυ ανεση. επιστροφη απο Ηρακλειο με φαιστος παλας ημερισιο παρασκευη 21/6 επιβιβαση με την μηχανη και παλι στο κατω γκαραζ ντεκ 2 ανετα παλι και με ελαχιστο κοσμο. πολυ σκαλα για να φτασω στο ντεκ 6 που ειναι η ρεσεψιον στο πλοιο ( το ασανσερ δεν ερχοταν ποτε😀) τα παλατια ειναι ακομα και σημερα τα ανετοτερα πλοια (ταοριτζιναλ ισος να ηταν και λιγο ποιο ανετα). ενα ντεκ πανω η καμπινα , εδω η διαφορα με το αριαδνη μεγαλη, η καμπινα τεραστια και με πολυ ωραια διαρρυθμιση . επικρατει το χρωμα του ξυλου που κανει τον χωρο ζεστο και οικιο και με δυο παραθυρα (λογικα ειναι στο μεγεθος δυο καμπινων) υπερδιπλο κρεβατι καναπες που μπορει ανετα να ειναι κρεβατι μπανιο με ντουζιερα πεντακαθαρο. εδω δεν εχει ρυθμιση θερμοκρασιας αλλα εχει τηλεοραση που πιανει ολα τα μεγαλα καναλια και φυσικα κρητη tv αλλα και cosmote tv!!! οτι επρεπε για το ημερισιο που καθησα και ειδα ταινιες και περασε η ωρα. εδω μονο τα κλασικα παντοφλες πετσετες και μια οδοντοβουρτσα. . επισης οταν εχεις λουξ δεν σε βγαζουν απο την καμπινα ωρα πριν φτασει στο λιμανι το ημερισιο οπως γινεται στις αλλες κατηγοριες αλλα οταν φτανει στο λιμανι σου ζητουν ευγενικα να ετοιμασουν την καμπινα. στο μεγαλο συν ειναι το free wifi σε ολο το ταξιδι φαγητο παλι στο σελφσερβις. εδω πλουσια ποικιλια και με την καρτα μινοαν εχεις μια εκπτωση και η τιμη ηταν και παλι νορμαλ (τα ιδια που θα εδινα σε ντελιβερι φαγητο) νοστιμο και σε εναν φοβερο χωρο πλωρα. εδω το ταξιδι δεν ηταν τοσο ηρεμο μιας και ειχαμε 7 με 8 μποφορ οχι κατι το φοβερο στο ταξιδεμα αλλα σε σχεση με το κατεβα που ηταν σαν να μην ταξιδευουμε σε θαλασσα ειχε το κουνιματακι του . αφιξη στη μηλο στις 2 και αμεση αναχωριση.ενας ωραιος μεσημεριανος υπνος και αφιξη στον πειραια στις 19.10 εδεσε το πλοιο (επιστροφη στα ωραρια του κινγκ μινως😀) γενικα το πλοιο ηταν αψογο και καθαρο με ποοοοολυ μεγαλα σαλονια και ωραια εξωτερικα καταστρωματα θα πω οτι και στα δυο πλοια η εμπειρια μου ηταν η καλυτερη δυνατη , περιμενα απλα στο Αριαδνη που εειχε μετασκευη μεταγενεστερη της κατασκευης των παλας και εφοσος εχει πολυ ωραιους χωρους την καμπινα θα την ελεγα λιγο παλιομοδιτικη. επιδη εχω φαει την οικονομικη θεση με το κουταλι λοιπον η επιλογη αυτου του ειδους ταξιδιου και με τα δυο πλοια ειναι φοβερη εμπειρια και απολυτα ξεκουραστο. για την ιστορια το κοστος ηταν για μονοκλινο με μια μοτοσυκλετα Μινοαν 224 ευρω με minoanbonus aplh σουπερφαστ 183 ευρω seasmiles απλη
Villandry Posted July 25, 2024 Posted July 25, 2024 3 hours ago, hayabusagr said: Με την ίδια άνεση και ασφάλεια ταξιδευαμε δηλαδή το 1994 που το μόνο που θα μπορούσε να βελτιωθεί είναι η ταχύτητα που παραμένει ίδια; 🙂 Το Superferry II πάντως δεν ήταν λιγότερο ασφαλές ούτε και στενάχωρο.
giorgos_249 Posted July 25, 2024 Posted July 25, 2024 Το συγκεκριμένο με 2000+ επιβάτες που έπαιρνε επί Στρίντζη ευρύχωρο δεν το έλεγες παντως!! Ηθελα να ήξερα που χωρούσανε !! 😂
Villandry Posted July 25, 2024 Posted July 25, 2024 (edited) Άλλο ζήτημα αυτό. 😁 Edited July 25, 2024 by Nick the Greek Quote
margaritis24 Posted July 25, 2024 Posted July 25, 2024 2 hours ago, giorgos_249 said: Το συγκεκριμένο με 2000+ επιβάτες που έπαιρνε επί Στρίντζη ευρύχωρο δεν το έλεγες παντως!! Ηθελα να ήξερα που χωρούσανε !! 😂 Το Bari εβαζε 1500 που ηταν κ πιο στενο κ 2 σαλονια κ 1 ψευτο deck πρυμα😁
giorgos_249 Posted July 25, 2024 Posted July 25, 2024 Δεμένοι στο κατάρτι σαν τον Οδυσσέα ίσως!! 😅 Και το άλλο πλοίο λεγότανε Πηνελόπη, όλη η οδύσσεια στη Ραφήνα 😅
Superfast VI Posted July 25, 2024 Posted July 25, 2024 Και όμως ακόμη και σε αυτές τις συνθήκες πάντα θα έβρισκες να κάτσεις ανθρώπινα. Εννοείται ότι δεν ήταν ευχάριστο, όμως δεν ήταν ασφυκτικό. Λίγα πλοία το πετυχαίνουν αυτό.
cyclades_shipping Posted September 1, 2024 Posted September 1, 2024 (edited) Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της Fast Ferries : ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π ΟΧΗΜΑΤΑ: 220 ΙΧ αυτοκίνητα ή 75 αυτοκίνητα και 38 Φορτηγά FAST FERRIES ANDROS ΟΧΗΜΑΤΑ: 280 ΙΧ αυτοκίνητα ή 130 αυτοκίνητα και 45 φορτηγά. Edited September 1, 2024 by cyclades_shipping
Villandry Posted September 11, 2024 Posted September 11, 2024 (edited) 6 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Αντίθετα το Superferry δεν παρουσιάζει καθόλου αυτή τη διαγωγή αφού χτίστηκε χωρίς υπερβολές κ είναι πιό αμπάσο Επειδή έγινε κουβέντα για το ποιο είναι το πιο καλό στον καιρό, θεωρώ πως τα Superferry και Θεολόγος είναι τα καλύτερα στη Ραφήνα. Edited September 12, 2024 by proud_ionian quote/μεταφορά
express adonis Posted September 22, 2024 Posted September 22, 2024 Οι διαφορες στα bs patmos k bs delos βρισκονται στον αριθμο κλινων και στο deck 7???
margaritis24 Posted September 22, 2024 Posted September 22, 2024 Σωστα,αν κ το Delos νομιζω παει λιγο καλυτερα στο καιρο κ το Patmos ειναι λιγο πιο γρηγορο
express adonis Posted September 30, 2024 Posted September 30, 2024 Σε μια αλλη συγκριση μυκονος και χιος εχουν αλλαγες στο εσωτερικο τους???ειναι καλυτερα απο το bs patmos???σε χωρους και πλευση....
proud_ionian Posted September 30, 2024 Posted September 30, 2024 Χίος και Μύκονος είναι διαφορετικά. Θα δεις αναλυτικά τις διαφορές στις πρώτες σελίδες του τόπικ του κάθε πλοίου. Το Χίος έχει πιο πολλές καμπίνες, το Μύκονος εχει πάρα πολλά αεροπορικά.
express adonis Posted September 30, 2024 Posted September 30, 2024 Σε συγκριση με το πατμος ειναι ανωτερα???
George...f Posted September 30, 2024 Posted September 30, 2024 Το Πατμος και Δήλος ως μεταγενέστερα ειναι πολύ πιο προσεγμένα και πολυτελή εσωτερικά, και κατά τη γνώμη μου είναι πιο ολοκληρωμένα βαπόρια. Τα Νήσος απορροφούν πολύ εύκολα τον κόσμο λόγω των αεροπορικών τους, ειδικά το Μυκονος.
margaritis24 Posted September 30, 2024 Posted September 30, 2024 απο τα 4 το Δηλος ειναι το καλυτερο σε αφομιωση των επιβατων κ μετα το Μυκονος
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now