Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
6 hours ago, nomikos said:

 

Τώρα είδα το ποστ και έχω χρόνο να το δικαιολογήσω.

Η μετασκευή του Πρέβελης έμοιαζε πολύ με αυτή του Πάτμος και πιστεύω πήρε πολλά στοιχεία από αυτήν.

Είχαν και τα δύο την ίδια διαρρύθμιση εσωτερικά με μικρες διαφοροποιήσεις.Είχαν ανω γκαράζ για ιχ στο ντεκ 5,καμπίνες στα καταστρώματα 5 και 6(ο Πρέβελης έχει αεροπορικά στο ντεκ5,το Πάτμος πρέπει να είχε στο ίδιο σημείο dormitories) αλλά και δύο reception μια πλώρα και μια πρύμα στο 6.Στο ντεκ 7 είχαν δύο σαλόνια ένα πλωρα και ένα πρύμα και ενδιάμεσα εστιατόρια και self service.Η διαφορά είναι πως ο Πρέβελης είχε διάδρομο και επικοινωνούσαν όλα μεταξύ τους ενώ στο Πάτμος ήταν όπως ρο Μυτιλήνη.Στο 8 το Πάτμος είχε αεροπορικα και καμπίνες,ενώ ο Πρέβελης τη ντίσκο με καμπίνες.

Τα δύο αυτά βαπόρια έμοιαζαν και εξωτερικά και ας μην είχαν καμία σχέση πριν μεταξύ τους,δείτε τα φιλιστρίνια..φώτο shipfriends.

Αν έπερνε η ΑΝΕΚ το Πάτμος μαζί με Διαγόρα και Ρόδος το 2006 και το 1ο επιβίωνε θα ήταν μαζί με το Πρέβελης ένα δίδυμο ταιριαστό για πολλές γραμμές..

 

Screenshot_20231226_155950_Chrome.jpg

Screenshot_20231226_160025_Chrome.jpg

Γιά εσωτερική διαρpύθμιση δεν γνωρίζω αλλά τα ΙΧ στο άνω γκαράζ ήταν συνηθισμένο εκείνη την εποχή Θυμάμαι όμως ότι ήταν ο ίδιος Ιταλός σχεδιαστής των εσωτερικών χώρων κ σ'αυτόν να οφείλεται η ομοιότητα στα παράθυρα,φινιστρίνια λέμε τα στρογγυλά Εξωτερικά δεν νομίζω να μοιάζουν τα 2 βαπόρια

Συγγνώμη αλλά με το αν πολλά μπορούσε να υποθέσει κανείς. Χρόνια Πολλά

  • 3 months later...
  • Replies 726
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
3 hours ago, mvin said:

Το να λέμε ότι ένα πλοίο 45 ετών είναι ιδανικό για συγκεκριμένη γραμμή της ακτοπλοϊας, με ξεπερνάει......

1ον.Το Σποράδες Σταρ που εκτελεί τώρα τη γραμμή είναι κοντά 10 χρόνια παλαιότερο.. 

2ον.Το Σποράδες Σταρ δεν έχει καθόλου καμπίνες και είναι μικρότερο.Η ανακαίνιση που του έγινε το βελτίωσε εσωτερικά,όμως στα ενδότερα δε ξέρουμε τι γίνεται.Ειναι και 50 ετών.!!

3ον.Το Ακουα που εξυπηρετούσε μεχρι πριν λίγο τη γραμμή μπορεί να είναι νεότερο,όμως υστερεί σε ταξιδεμα,γκαράζ,καμπίνες,χώροι.Δηλαδη εκτός από την ηλικία σε όλα!!

Δε μπορώ να καταλάβω την εμμονή ορισμένων με την ηλικία των πλοίων. Αν αυτά είναι καλοσυντηρημένα, δε βγάζουν βλάβες και δεν είναι κουρέλια τότε γιατί τόσο μένος;;Ποιος από εμας ειναι ενάντια στην ανάπτυξη των νησιών;κάνεις μας.

Και στη τελική αν ποτέ έρθουν νεότευκτα ηλεκτρικά,υβριδικά,καλωδιοφόρα με μπαταρίες θα πάνε σε γραμμές φιλέτα και όχι στα Κύθηρα..Και αν πηγαίνουν,δε λαμπαδιαζουν και δε θα μένουν καραβοφαναρα μεσοπελαγα.Γιατί όλα αυτά φαίνονται να είναι πειραματικά...

Edited by nomikos
Posted (edited)

Δεν είναι δυνατόν όμως και για κάθε κουρέλι 50+ ετών, να λέμε ότι θα πάει σε κάθε γραμμή και θα μαζέψει όλο το χαρτί.

Το Σποράδες Σταρ πήρε 4 χρόνια να ανακαινιστεί εξ ολοκλήρου και να βρει ρόλο.

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Δεν νομιζω να θεωρει κανεις οτι το ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΣΤΑΡ ειναι κατι το τρομερο ,περα απο την πολυ ομορφη ανακαινηση που του εχει γινει

Το θεμα ομως ειναι οτι απο τα ηλεκτρικα ,υβριδικα νεοτευκτα μεχρι το 50χρονο ΣΠΟΡΑΔΕΣ ,το 49χρονο ΑQUA BLUE και τα συνομιλικα τους υπαρχει και μια μεση κατασταση.Καταλαβαινω οπως εχω πει πολλες φορες την αγαπη προς το παλιο ,μιας και εχω και εγω τετοια αγαπη ,αλλα δεν γινεται να μην κοιταμε και μπροστα,οσο μπορουμε τελος παντων.Γιατι παντα θα υπαρχουν και επιλογες οπως τα BLUE STAR, τα ΠΑΛΑΤΙΑ, το ΑΡΙΑΔΝΗ ,το ΑΝΔΡΟΣ QUUEN ,το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π κλπ

Και σιγουρα η ηλικια δεν παιζει παντα ρολο ,αλλα ας παμε πχ στα 90s και ας αναλογιστουμε με τι θα θελαμε να ταξιδευουμε τοτε.Με τους ΚΑΝΑΡΗΔΕΣ, τους ΜΙΑΟΥΛΗΔΕΣ ,το ΑΙΟΛΙΣ, το ΠΑΝΤΕΛΗΣ, ή με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ,το ΡΟΔΑΝΘΗ, τα Κρανη ,το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ; Γιατι αναλογικα αυτο συζηταμε τωρα.Τα παραπανω βαπορια ηταν στα 90s οτι ειανι τωρα το ΣΠΟΡΑΔΕΣ και τα υπολοιπα

Edited by polmyt
  • 1 month later...
Posted (edited)
On 5/29/2024 at 2:54 PM, SuperRunner said:

Σταματάει το Μύκονος και ξεκινάει το Διαγόρας. Οι γραμμές που πάνε χωρίς επιδότηση είναι μετρημένες στα δάκτυλα. Ίσως το Θεσ.-Κυκλάδες-Κρήτη να έπιανε με ένα γρήγορο πλοίο τύπου Δήλος/Πάτμος/Μύκονος/Χίος ή τα μικρότερα παλάτια. Περί ορέξεως...

Ποιά είναι τα μικρότερα παλάτια

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Είχα μία υπόνοια ότι τα αρχικά ΦΑΙΣΤΟΣ/ΚΝΩΣΣΟΣ τα οποία βρίσκονται σε άλλες θάλασσες ήταν λίγο μικρότερα. Μάλλον έκανα λάθος.

Posted

Λίγο μικρότερο γκαράζ έχουν. Κατά τ'άλλα, οι εξωτερικές διαστάσεις ειναι ίδια για όλα.. 214x25.

  • 3 weeks later...
Posted

θα συγκρινω λοιπον και εγω  το Αριαδνη και το Φαιστος παλας στις λουξ καμπινες (τρομαρα μου)

σαββατο 15 ιουνιου απο πειραια προς ηρακλειο, φτανω με την μηχανη και  με πολυ μεγαλη ευκολια και με ανεση  μπαινω στο θηριο , πανω γκαραζ και με κυλιομενη σκαλα στα πλαγια και μεσον (οχι μονο πρυμνα) εφτασα στην ρεσεψιον, οπου  πηρα την καρτα και με οδηγησε ο καμαρωτος στην καμπινα. να σημειωσω οτι ενα θετικο ειναι οτι  αν κανει web chek in σου βγαζει σχεδιαγραμμα με το πως φτανεις στη καμπινα (+1 εδω)

η καμπινα  μεγαλη αι ανετη με δυο υπερδιπλα κρεβατια εναν καναπε και δυο πολυθρονες με ενα τραπεζι. ενα μεγαλο παραθυρο , μπανιο με μπανιερα (χωρις την ταπα για να κανεις ενα αφρολουτρο😀). κλασικα πετσετες παντοφλες και ενα νεσεσερ με πολλα ψιλολοιδια (μπατονετες οδοντοβουρτσα ραφτικα κτλ) ολα με τα σηματα της hsw και το καλυτερο ρυθμιση θερμοκρασιας

ο κοσμος λιγοστος το σελφ σερβις αξιοπρεπες και σχετικα νορμαλ τιμη , χωρις μεγαλη ποικιλια αλλα με γευστικο .

το ταξιδι πολυ ηρεμο  χωρις να καταλαβω  οτι ειμαι σε πλοιο το αρνητικο ειναι οτι επιαναν 3 καναλια στην τηλεοραση (δυο απο ερτ και σκαι)

αφιξη στο Ηρακλειο 5,45 ευκολη η αποβιβαση, γενικα ενα ευχαριστο και ηρεμο ταξιδι με πολυ ανεση.

 

επιστροφη απο Ηρακλειο με φαιστος παλας ημερισιο παρασκευη 21/6 

επιβιβαση με την μηχανη και παλι στο κατω γκαραζ ντεκ 2 ανετα παλι και με ελαχιστο κοσμο. πολυ σκαλα για να φτασω στο ντεκ 6 που ειναι η ρεσεψιον στο πλοιο ( το ασανσερ δεν ερχοταν ποτε😀) τα παλατια ειναι ακομα και σημερα τα ανετοτερα πλοια (ταοριτζιναλ ισος να ηταν και λιγο ποιο ανετα). ενα ντεκ πανω η καμπινα , εδω η διαφορα  με το αριαδνη μεγαλη, η καμπινα τεραστια και με πολυ ωραια διαρρυθμιση . επικρατει το χρωμα του ξυλου που κανει τον χωρο ζεστο και οικιο και με δυο παραθυρα (λογικα ειναι στο μεγεθος δυο καμπινων) υπερδιπλο κρεβατι καναπες που μπορει ανετα να ειναι κρεβατι μπανιο με ντουζιερα πεντακαθαρο. εδω δεν εχει ρυθμιση θερμοκρασιας αλλα εχει τηλεοραση που πιανει ολα τα μεγαλα καναλια και φυσικα κρητη tv αλλα και cosmote tv!!! οτι επρεπε για το ημερισιο που καθησα και ειδα ταινιες και περασε η ωρα. εδω  μονο τα κλασικα παντοφλες πετσετες και μια οδοντοβουρτσα. . επισης οταν εχεις λουξ δεν σε βγαζουν απο την καμπινα  ωρα πριν φτασει στο λιμανι το ημερισιο οπως γινεται στις αλλες κατηγοριες αλλα οταν φτανει στο λιμανι σου ζητουν ευγενικα  να ετοιμασουν την καμπινα.

στο μεγαλο συν  ειναι το free wifi σε ολο το ταξιδι

φαγητο παλι στο σελφσερβις. εδω πλουσια ποικιλια και με την καρτα μινοαν εχεις μια εκπτωση και η τιμη ηταν και παλι νορμαλ (τα ιδια που θα εδινα σε ντελιβερι φαγητο) νοστιμο και σε εναν φοβερο χωρο πλωρα.

εδω το ταξιδι δεν ηταν τοσο ηρεμο μιας και ειχαμε 7 με 8 μποφορ οχι κατι το φοβερο στο ταξιδεμα αλλα σε σχεση με το κατεβα που ηταν σαν να μην ταξιδευουμε σε θαλασσα ειχε το κουνιματακι του . αφιξη στη μηλο στις 2 και αμεση αναχωριση.ενας ωραιος μεσημεριανος υπνος και αφιξη στον πειραια στις 19.10  εδεσε το πλοιο  (επιστροφη στα ωραρια του κινγκ μινως😀)

γενικα το πλοιο ηταν αψογο και καθαρο με ποοοοολυ μεγαλα σαλονια και ωραια εξωτερικα καταστρωματα

 

θα πω οτι και στα δυο πλοια η εμπειρια μου ηταν  η καλυτερη δυνατη , περιμενα  απλα στο Αριαδνη που εειχε μετασκευη μεταγενεστερη της κατασκευης των παλας και εφοσος εχει πολυ ωραιους χωρους την καμπινα θα την ελεγα λιγο παλιομοδιτικη.

επιδη εχω φαει την οικονομικη θεση με το κουταλι λοιπον η επιλογη αυτου του ειδους ταξιδιου  και με τα δυο πλοια ειναι φοβερη εμπειρια και απολυτα ξεκουραστο.

για την ιστορια το κοστος ηταν  για μονοκλινο με μια μοτοσυκλετα

Μινοαν 224 ευρω με minoanbonus aplh

σουπερφαστ  183  ευρω seasmiles απλη

  • 1 month later...
Posted
3 hours ago, hayabusagr said:

Με την ίδια άνεση και ασφάλεια ταξιδευαμε δηλαδή το 1994 που το μόνο που θα μπορούσε να βελτιωθεί είναι η ταχύτητα που παραμένει ίδια; 🙂

Το Superferry II πάντως δεν ήταν λιγότερο ασφαλές ούτε και στενάχωρο.

Posted

Το συγκεκριμένο με 2000+ επιβάτες που έπαιρνε επί Στρίντζη ευρύχωρο δεν το έλεγες παντως!!

Ηθελα να ήξερα που χωρούσανε !!  😂

Posted
2 hours ago, giorgos_249 said:

Το συγκεκριμένο με 2000+ επιβάτες που έπαιρνε επί Στρίντζη ευρύχωρο δεν το έλεγες παντως!!

Ηθελα να ήξερα που χωρούσανε !!  😂

Το  Bari εβαζε 1500 που ηταν κ πιο στενο κ 2 σαλονια κ 1 ψευτο deck πρυμα😁

Posted

Δεμένοι στο κατάρτι σαν τον Οδυσσέα ίσως!! 😅

Και το άλλο πλοίο λεγότανε Πηνελόπη, όλη η οδύσσεια στη Ραφήνα 😅 

Posted

Και όμως ακόμη και σε αυτές τις συνθήκες πάντα θα έβρισκες να κάτσεις ανθρώπινα. Εννοείται ότι δεν ήταν ευχάριστο, όμως δεν ήταν ασφυκτικό. Λίγα πλοία το πετυχαίνουν αυτό. 

  • 1 month later...
Posted (edited)

Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της Fast Ferries :

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π ΟΧΗΜΑΤΑ: 220 ΙΧ αυτοκίνητα ή 75 αυτοκίνητα και 38 Φορτηγά

FAST FERRIES ANDROS 

ΟΧΗΜΑΤΑ: 280 ΙΧ αυτοκίνητα ή 130 αυτοκίνητα και 45 φορτηγά.

Edited by cyclades_shipping
  • 2 weeks later...
Posted (edited)
6 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Αντίθετα το Superferry δεν παρουσιάζει καθόλου αυτή τη διαγωγή αφού  χτίστηκε χωρίς υπερβολές κ είναι πιό αμπάσο

Επειδή έγινε κουβέντα για το ποιο είναι το πιο καλό στον καιρό, θεωρώ πως τα Superferry και Θεολόγος είναι τα καλύτερα στη Ραφήνα.

Edited by proud_ionian
quote/μεταφορά
  • 2 weeks later...
Posted

Σε μια αλλη συγκριση μυκονος και χιος εχουν αλλαγες στο εσωτερικο τους???ειναι καλυτερα απο το bs patmos???σε χωρους και πλευση....

Posted

Χίος και Μύκονος είναι διαφορετικά.  Θα δεις αναλυτικά τις διαφορές στις πρώτες σελίδες του τόπικ του κάθε πλοίου. Το Χίος έχει πιο πολλές καμπίνες,  το Μύκονος εχει πάρα πολλά αεροπορικά.

Posted

Το Πατμος και Δήλος ως μεταγενέστερα ειναι πολύ πιο προσεγμένα και πολυτελή εσωτερικά, και κατά τη γνώμη μου είναι πιο ολοκληρωμένα βαπόρια. Τα Νήσος απορροφούν πολύ εύκολα τον κόσμο λόγω των αεροπορικών τους, ειδικά το Μυκονος.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...