nomikos Posted May 18, 2021 Posted May 18, 2021 (edited) Όπα! ..Να θυμίσω τα black out του Knossos Palce μέσα στο Πειραιά όταν είχε πρωτοέρθει νεότευκτο; Edited May 18, 2021 by nomikos
Annivas Posted May 18, 2021 Posted May 18, 2021 (edited) Και να θυμίσουμε οτι Κνωσσός και Φαιστός τα ορίτζιναλ επι 20 χρονια ταξίδευσαν επι 10 μηνες το χρονο ξεκούραστα 9 ώρες την ημέρα με ρελαντί στροφουλες Μια δημοσκόπηση μας σώζει μονο μεταξύ original superfast και palace Μηχανές πάντως ίδιες έχουν α superfast XI & XII με τα ιταλικά παλάτια , τις wartsila 16V46C Edited May 18, 2021 by Annivas
proud_ionian Posted May 18, 2021 Posted May 18, 2021 Così è (se vi pare), ελεγε ο Ιταλος φιλος Luigi Pirandello. Oταν χαλανε τα πρωην φαστ, φταινε επειδη ηταν φαστ, οταν χαλανε τα πρωην μινωικα κορεατικα, φταινε οι κορεατες, οταν χαλανε (κατ επαναληψη) τα cruise, φταιει ο... ΟΤΕ που ελεγε και η παλια διαφημιση . Συνηθως οι βλαβες κρυβουν ειτε ελλειπη συντηρηση, ειτε ανεπαρκεια του προσωπικου. Σε περιπτωσεις νεοτευκτων ενδεχεται να κρυβει και αστοχια υλικου.
MILTIADIS Posted May 18, 2021 Posted May 18, 2021 Μην πετας τη μπαλα αλλου Για τα παλατια της Fincantieri μιλαω παντα εγω.
Neptune Posted May 18, 2021 Posted May 18, 2021 Υπάρχουν και βαπόρια που αυτοί που έτρωγαν βαλανιδια τα πουλούσαν για σκραπ και αλλού δούλεψαν νορμαλ για 20 χρόνια. Δεν νομίζω ότι τα fast του Περικλη υστερουν σε spec σε σχεση με τα παλατια, ειτε της Fincantieri ειτε της Κορεας ειτε τα Cruise. Το οτι επι Περικλη ειχαν μηδεν ή λιγες βλαβες δε σημαινει οτι ηταν μονο επειδη ηταν καινουρια και τωρα που παλιωσαν χαλανε. ΥΓ. Και ένα μπουρλότο θυμάμαι στο Κνωσσός στο οποίο δε μπορούσαν να ανοίξουν ούτε τους καταπέλτες.
MILTIADIS Posted May 18, 2021 Posted May 18, 2021 Την απαντηση τη δινει μια ματια στο ais και στα ξενογλωσσα φορουμ για το πως γερναει ο καθενας Τα γουστα του καθενος δεν ειναι απαντηση.Αν σας ενοχλει το να τα λεμε φαστ ας τα πουμε HDW.
Strofalos Posted June 18, 2021 Posted June 18, 2021 27 minutes ago, travellerrr said: Μετά τα εκπληκτικά αεροπορικά του Superferry, δυσάρεστη έκπληξη. Σαν τα αεροπορικά του Κορνάρος με το υποπόδιο, δυσκολα ξαναβρίσκεις φίλε μου...
travellerrr Posted June 18, 2021 Posted June 18, 2021 Στο superferry υπάρχει υποποδιο ακριβώς κάτω από το κάθισμα. Είναι και το μόνο πλοίο της γραμμής με αυτό το χαρακτηριστικό
WARTSILA Posted June 19, 2021 Posted June 19, 2021 Και το χίος έχει στην διακεκριμένη σαν σκαμνακι για να ξαπλώνεις τα πόδια σου.
BlueStarLeros Posted June 19, 2021 Posted June 19, 2021 (edited) Σωστά νομίζεις , απλά οι περισσότερες είναι κατεστραμμένες...τουλάχιστον όσο έκανε την σκάντζα με το bs2 ήταν σε κακή κατάσταση Edited June 21, 2021 by proud_ionian quote
Strofalos Posted June 19, 2021 Posted June 19, 2021 Όταν εννοώ πως οι αεροπορικές του Κορνάρου ήταν το κάτι άλλο, εννοώ πως τα υποπόδια ήταν δυο φάσεων. Ένα κομμάτι 30-40εκ. που απλωνόταν από το "κάθισμα" της αεροπορικής και προς τα κάτω κι ένα ακόμα κομμάτι που έβγανε κάτω από το υποπόδιο που λέω παραπάνω (το υποπόδιο του υποπόδιου δλδ) που εκτεινόταν μέχρι τις φτέρνες των ποδιών μας!!! Πέρα βέβαια από το γεγονός πως ξάπλωνε τόσο πολύ η πλάτη της αεροπορικής, οπου ήσουν σχεδόν ξαπλωμένος..! Αυτά ήταν μόνο στις αεροπορικές που ήταν στην αίθουσα που χρησιμοποιούνταν ως κινηματογράφος στην ζωής του στις βόρειες θάλασσες.
Z lock Posted June 20, 2021 Posted June 20, 2021 On 6/19/2021 at 10:08 PM, Strofalos said: Όταν εννοώ πως οι αεροπορικές του Κορνάρου ήταν το κάτι άλλο, εννοώ πως τα υποπόδια ήταν δυο φάσεων. Ένα κομμάτι 30-40εκ. που απλωνόταν από το "κάθισμα" της αεροπορικής και προς τα κάτω κι ένα ακόμα κομμάτι που έβγανε κάτω από το υποπόδιο που λέω παραπάνω (το υποπόδιο του υποπόδιου δλδ) που εκτεινόταν μέχρι τις φτέρνες των ποδιών μας!!! Πέρα βέβαια από το γεγονός πως ξάπλωνε τόσο πολύ η πλάτη της αεροπορικής, οπου ήσουν σχεδόν ξαπλωμένος..! Αυτά ήταν μόνο στις αεροπορικές που ήταν στην αίθουσα που χρησιμοποιούνταν ως κινηματογράφος στην ζωής του στις βόρειες θάλασσες. Τις οποίες διέθετε και το Σαμοθράκη στο σαλόνι που βρισκόταν στη πλώρη του. Το υποπόδιο ήταν όντως δύο φάσεων αλλά άνοιγε χειροκίνητα αν θυμάμαι καλά.
Captain_Nionios Posted June 20, 2021 Posted June 20, 2021 On 6/19/2021 at 10:08 PM, Strofalos said: Όταν εννοώ πως οι αεροπορικές του Κορνάρου ήταν το κάτι άλλο, εννοώ πως τα υποπόδια ήταν δυο φάσεων. Ένα κομμάτι 30-40εκ. που απλωνόταν από το "κάθισμα" της αεροπορικής και προς τα κάτω κι ένα ακόμα κομμάτι που έβγανε κάτω από το υποπόδιο που λέω παραπάνω (το υποπόδιο του υποπόδιου δλδ) που εκτεινόταν μέχρι τις φτέρνες των ποδιών μας!!! Πέρα βέβαια από το γεγονός πως ξάπλωνε τόσο πολύ η πλάτη της αεροπορικής, οπου ήσουν σχεδόν ξαπλωμένος..! Αυτά ήταν μόνο στις αεροπορικές που ήταν στην αίθουσα που χρησιμοποιούνταν ως κινηματογράφος στην ζωής του στις βόρειες θάλασσες. Μια επισήμανση. Οι αίθουσες στο ντεκ της γέφυρας που είχαν αυτές τις εξαιρετικές αεροπορικές ήταν δύο. Παλιά στα βόρεια, η πλωριά, είχε κουκέτες, η πρυμιά είχε το σινεμά και ήταν πιο ψηλοτάβανη.
nomikos Posted June 21, 2021 Posted June 21, 2021 Έτσι είναι.Να προσθέσω πως οι δύο χώροι ήταν πολύ ήσυχοι για ύπνο,όμως όσες φορές κοιμήθηκα εκεί,πάγωσα.Επίσης τα μισά περίπου υποπόδια ήταν δυστηχώς μονίμως σπασμένα.Στο Κορνάρο τα αεροπορικά απέναντι από το μπαρ και από τη reception ήταν αρκετά άνετα και ας μην είχαν υποπόδιο. Τα χειρότερα αεροπορικά που έχω συναντήσει ήταν στο HS5 πρύμα στη θέση οικονομικής.Χωρίς κλίση σε έπιανε ο αυχένας σου στο μισάωρο.Μαρτύριο.
Captain_Nionios Posted June 21, 2021 Posted June 21, 2021 21 hours ago, Captain_Nionios said: Μια επισήμανση. Οι αίθουσες στο ντεκ της γέφυρας που είχαν αυτές τις εξαιρετικές αεροπορικές ήταν δύο. Παλιά στα βόρεια, η πλωριά, είχε κουκέτες, η πρυμιά είχε το σινεμά και ήταν πιο ψηλοτάβανη. Επισήμανση στην επισήμανση. Επειδή η διατύπωση μου ίσως μπερδέψε. Και οι δύο αίθουσες ήταν πρύμα στο βαπόρι, κολλητά η μία στην άλλη. Πλωριά εννοούσα αυτή που ήταν πιο μπροστά, πρυμιά αυτή που ήταν πιο πίσω.
WARTSILA Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 On 9/4/2021 at 7:08 PM, pilot said: Και ας μην ξεχνάμε ότι από 7 του μήνα το bs chios θα αντικατασταθεί από το bs patmos, το οποίο έχει αρκετα μεγαλύτερη χωρητικότητα στο γκαράζ. Νομίζω πως από εδώ και μπρος για τα Δωδεκάνησα είναι υπεραρκετά τα bs2, bs patmos, blue carrier για το μεταφορικό έργο τόσο σε επιβάτες όσο και σε οχήματα. Δεν το αποκλείω αργότερα το χειμώνα να δούμε την Αριάδνη σε σκαντζες (πιθανόν σε Κρήτη κ Αδριατική) Πόσο πιο μεγαλη εχει??? 3φορτηγά και 10 ιχ????........
AEGEAN SEA Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 Τα φορτηγά ναι πρέπει να ναι καμια 10αρια παραπάνω. Τα ιχ πάνω 20 δεν πρέπει να είναι
pilot Posted September 6, 2021 Posted September 6, 2021 530 γραμμικα μέτρα το chios, 600 το patmos, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της blue star.
nomikos Posted September 16, 2021 Posted September 16, 2021 15 minutes ago, Annivas said: Ούτε για αστείο δεν θα μπορεί να δέσει με καιρό κι όχι μόνον στον Άη Στράτη. Τα έχουμε ξαναπεί το Ιεράπετρα-Aqua Blue είναι πιο μαιτζέβελο από το Πρέβελη με πολύ πιο δυνατό ζεύγος και με ισχυρότερες μηχανές.Επίσης είναι και πιο αμπάσο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now