Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 735
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Όπα! :) ..Να θυμίσω τα black out του Knossos Palce μέσα στο Πειραιά όταν είχε πρωτοέρθει νεότευκτο;

Edited by nomikos
Posted (edited)

Και να θυμίσουμε οτι Κνωσσός και Φαιστός τα ορίτζιναλ επι 20 χρονια ταξίδευσαν επι 10 μηνες το χρονο ξεκούραστα 9 ώρες την ημέρα με ρελαντί στροφουλες 

Μια δημοσκόπηση μας σώζει μονο μεταξύ original superfast και palace 

Μηχανές πάντως ίδιες έχουν α superfast XI & XII με τα ιταλικά παλάτια , τις wartsila 16V46C 

Edited by Annivas
Posted

Così è (se vi pare), ελεγε ο Ιταλος φιλος Luigi Pirandello.

Oταν χαλανε τα πρωην φαστ, φταινε επειδη ηταν φαστ, οταν χαλανε τα πρωην μινωικα κορεατικα, φταινε οι κορεατες, οταν χαλανε (κατ επαναληψη) τα cruise, φταιει ο... ΟΤΕ που ελεγε και η παλια διαφημιση :D.

Συνηθως οι βλαβες κρυβουν ειτε ελλειπη συντηρηση, ειτε ανεπαρκεια του προσωπικου. Σε περιπτωσεις νεοτευκτων ενδεχεται να κρυβει και αστοχια υλικου.

 

Posted

Υπάρχουν και βαπόρια που αυτοί που έτρωγαν βαλανιδια τα πουλούσαν για σκραπ και αλλού δούλεψαν νορμαλ για 20 χρόνια. Δεν νομίζω ότι τα fast του Περικλη υστερουν σε spec σε σχεση με τα παλατια, ειτε της Fincantieri ειτε της Κορεας ειτε τα Cruise. Το οτι επι Περικλη ειχαν μηδεν ή λιγες βλαβες δε σημαινει οτι ηταν μονο επειδη ηταν καινουρια και τωρα που παλιωσαν χαλανε. 

ΥΓ. Και ένα μπουρλότο θυμάμαι στο Κνωσσός στο οποίο δε μπορούσαν να ανοίξουν ούτε τους καταπέλτες.

Posted

Την απαντηση τη δινει μια ματια στο ais και στα ξενογλωσσα φορουμ για το πως γερναει ο καθενας ;) Τα γουστα του καθενος δεν ειναι απαντηση.Αν σας ενοχλει το να τα λεμε φαστ ας τα πουμε HDW.

 

 

  • 1 month later...
Posted
27 minutes ago, travellerrr said:

Μετά τα εκπληκτικά αεροπορικά του Superferry, δυσάρεστη έκπληξη. 

Σαν τα αεροπορικά του Κορνάρος με το υποπόδιο, δυσκολα ξαναβρίσκεις φίλε μου... 

Posted

Στο superferry υπάρχει υποποδιο ακριβώς κάτω από το κάθισμα. Είναι και το μόνο πλοίο της γραμμής με αυτό το χαρακτηριστικό

Posted

Και το χίος έχει στην διακεκριμένη σαν σκαμνακι για να ξαπλώνεις τα πόδια σου.

Posted (edited)

Σωστά νομίζεις , απλά οι περισσότερες είναι κατεστραμμένες...τουλάχιστον όσο έκανε την σκάντζα με το bs2 ήταν σε κακή κατάσταση

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Όταν εννοώ πως οι αεροπορικές του Κορνάρου ήταν το κάτι άλλο, εννοώ πως τα υποπόδια ήταν δυο φάσεων. Ένα κομμάτι 30-40εκ. που απλωνόταν από το "κάθισμα" της αεροπορικής και προς τα κάτω κι ένα ακόμα κομμάτι που έβγανε κάτω από το υποπόδιο που λέω παραπάνω (το υποπόδιο του υποπόδιου δλδ) που εκτεινόταν μέχρι τις φτέρνες των ποδιών μας!!! Πέρα βέβαια από το γεγονός πως ξάπλωνε τόσο πολύ η πλάτη της αεροπορικής, οπου ήσουν σχεδόν ξαπλωμένος..! Αυτά ήταν μόνο στις αεροπορικές που ήταν στην αίθουσα που χρησιμοποιούνταν ως κινηματογράφος στην ζωής του στις βόρειες θάλασσες. 

Posted
On 6/19/2021 at 10:08 PM, Strofalos said:

Όταν εννοώ πως οι αεροπορικές του Κορνάρου ήταν το κάτι άλλο, εννοώ πως τα υποπόδια ήταν δυο φάσεων. Ένα κομμάτι 30-40εκ. που απλωνόταν από το "κάθισμα" της αεροπορικής και προς τα κάτω κι ένα ακόμα κομμάτι που έβγανε κάτω από το υποπόδιο που λέω παραπάνω (το υποπόδιο του υποπόδιου δλδ) που εκτεινόταν μέχρι τις φτέρνες των ποδιών μας!!! Πέρα βέβαια από το γεγονός πως ξάπλωνε τόσο πολύ η πλάτη της αεροπορικής, οπου ήσουν σχεδόν ξαπλωμένος..! Αυτά ήταν μόνο στις αεροπορικές που ήταν στην αίθουσα που χρησιμοποιούνταν ως κινηματογράφος στην ζωής του στις βόρειες θάλασσες. 

Τις οποίες διέθετε και το Σαμοθράκη στο σαλόνι που βρισκόταν στη πλώρη του. Το υποπόδιο ήταν όντως δύο φάσεων αλλά άνοιγε χειροκίνητα αν θυμάμαι καλά.

Posted
On 6/19/2021 at 10:08 PM, Strofalos said:

Όταν εννοώ πως οι αεροπορικές του Κορνάρου ήταν το κάτι άλλο, εννοώ πως τα υποπόδια ήταν δυο φάσεων. Ένα κομμάτι 30-40εκ. που απλωνόταν από το "κάθισμα" της αεροπορικής και προς τα κάτω κι ένα ακόμα κομμάτι που έβγανε κάτω από το υποπόδιο που λέω παραπάνω (το υποπόδιο του υποπόδιου δλδ) που εκτεινόταν μέχρι τις φτέρνες των ποδιών μας!!! Πέρα βέβαια από το γεγονός πως ξάπλωνε τόσο πολύ η πλάτη της αεροπορικής, οπου ήσουν σχεδόν ξαπλωμένος..! Αυτά ήταν μόνο στις αεροπορικές που ήταν στην αίθουσα που χρησιμοποιούνταν ως κινηματογράφος στην ζωής του στις βόρειες θάλασσες. 

 

Μια επισήμανση.

Οι αίθουσες στο ντεκ της γέφυρας που είχαν αυτές τις εξαιρετικές αεροπορικές ήταν δύο.

Παλιά στα βόρεια, η πλωριά, είχε κουκέτες, η πρυμιά είχε το σινεμά και ήταν πιο ψηλοτάβανη.

Posted

Έτσι είναι.Να προσθέσω πως οι δύο χώροι ήταν πολύ ήσυχοι για ύπνο,όμως όσες φορές κοιμήθηκα εκεί,πάγωσα.Επίσης τα μισά περίπου υποπόδια ήταν δυστηχώς μονίμως σπασμένα.Στο Κορνάρο τα αεροπορικά απέναντι από το μπαρ και από τη reception ήταν αρκετά άνετα και ας μην είχαν υποπόδιο.

Τα χειρότερα αεροπορικά που έχω συναντήσει ήταν στο HS5 πρύμα στη θέση οικονομικής.Χωρίς κλίση σε έπιανε ο αυχένας σου στο μισάωρο.Μαρτύριο.

Posted
21 hours ago, Captain_Nionios said:

 

Μια επισήμανση.

Οι αίθουσες στο ντεκ της γέφυρας που είχαν αυτές τις εξαιρετικές αεροπορικές ήταν δύο.

Παλιά στα βόρεια, η πλωριά, είχε κουκέτες, η πρυμιά είχε το σινεμά και ήταν πιο ψηλοτάβανη.

Επισήμανση στην επισήμανση. 

Επειδή η διατύπωση μου ίσως μπερδέψε. 

Και οι δύο αίθουσες ήταν πρύμα στο βαπόρι, κολλητά η μία στην άλλη.

Πλωριά εννοούσα αυτή που ήταν πιο μπροστά, πρυμιά αυτή που ήταν πιο πίσω. 

  • 2 months later...
Posted
On 9/4/2021 at 7:08 PM, pilot said:

Και ας μην ξεχνάμε ότι από 7 του μήνα το bs chios θα αντικατασταθεί από το bs patmos, το οποίο έχει αρκετα μεγαλύτερη χωρητικότητα στο γκαράζ. Νομίζω πως από εδώ και μπρος για τα Δωδεκάνησα είναι υπεραρκετά τα bs2, bs patmos, blue carrier για το μεταφορικό έργο τόσο σε επιβάτες όσο και σε οχήματα.

Δεν το αποκλείω αργότερα το χειμώνα να δούμε την Αριάδνη σε σκαντζες (πιθανόν σε Κρήτη κ Αδριατική)

Πόσο πιο μεγαλη εχει??? 3φορτηγά και 10 ιχ????........

Posted

530 γραμμικα μέτρα το chios, 600 το patmos, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της blue star. 

  • 2 weeks later...
Posted
15 minutes ago, Annivas said:

Ούτε για αστείο δεν θα μπορεί να δέσει με καιρό  κι όχι μόνον στον Άη Στράτη.

 

Τα έχουμε ξαναπεί το Ιεράπετρα-Aqua Blue είναι πιο μαιτζέβελο από το Πρέβελη με πολύ πιο δυνατό ζεύγος και με ισχυρότερες μηχανές.Επίσης είναι και πιο αμπάσο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...