Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 743
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
13 hours ago, ΟΡΕΣΤΗΣ Σ said:

Η πλώρη του μου θυμίζει λίγο το ΣΑΜΟΘΡΆΚΗ 

Υ.Γ πολύ συχνός πελάτης η Unity Line την τελευταία 6ετια 😁

Έχουν σχέση αυτές οι πλώρες μεταξύ τους;;
Προμηθευτής θέλεις να πεις

 

Πηγή ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ shipspotting WOLIN faktaomfartyg

SAMOTHRAKI ss.jpg

wolin_1986_7.jpg

  • 1 month later...
Posted (edited)
22 hours ago, nomikos said:

Στιβαρό βαπόρι για το μέγεθος του,το ΓΕΩΡΓΙΟΣ. όπως το βλέπω πρέπει να ήταν αρκετά καλοτάξιδο. Καμία σχέση με το ίδιου μεγέθους Λήμνος. Στις μπάντες στο γκαράζ και ψηλά πρέπει να έχει χώρους επιβατών ,όπως όλα τα ελληνικα εγ/ογ της εποχής. Για αυτό έβαζαν φορτηγά μόνο στο μέσον του γκαράζ.

Ενα ομορφο καπως να μοιαζει σε βαπορι αυτοι οι Ελληνες τοποτα τοτε....

Edited by polmyt
μεταφορα post
Posted
6 hours ago, nomikos said:

Στιβαρό βαπόρι για το μέγεθος του, όπως το βλέπω πρέπει να ήταν αρκετά καλοτάξιδο. Καμία σχέση με το ίδιου μεγέθους Λήμνος. Στις μπάντες στο γκαράζ και ψηλά πρέπει να έχει χώρους επιβατών ,όπως όλα τα ελληνικα εγ/ογ της εποχής. Για αυτό έβαζαν φορτηγά μόνο στο μέσον του γκαράζ.

Εκείνη την εποχή ακόμα κ στο εξωτερικό σε πολλά βαπόρια έτσι ήταν τα γκαράζ

2 hours ago, Villandry said:

Γιατί το Νάξος δεν ήταν ωραίο;

Κι όχι μόνο αυτό.

Το ΚΑΣΤΑΛΙΑ ήταν το ωραιότερο ακόμη από πολλά ξένα της εποχής του

Posted (edited)
22 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Ενα ομορφο καπως να μοιαζει σε βαπορι αυτοι οι Ελληνες τοποτα τοτε....

Αυτό το "κάπως να μοιάζει σε βαπόρι" ακούγεται πολύ βαρύ θεωρώ, και άδικο. Θα συμφωνήσω πως τα περισσότερα Ε/Γ - Ο/Γ της χρυσής 15ετιας (1965-1980) του Περάματος δεν ήταν και "χάρμα οφθαλμών" σχεδιαστικά, με κύριο χαρακτηριστικό τις -κατ' εμέ πάντα- ατσουμπαλες πλώρες. Αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα, υπήρξαν και σκαριά που...... έμοιαζαν (τουλάχιστον !!!) σε βαπόρια.

@ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Το SARONIC STAR δάσκαλε ήταν κομψοτέχνημα.

 

Edited by polmyt
μεταφορα post
Posted

Γιατί ξεχνάμε το πανέμορφο Aquarius;

Το πανέμορφο Ιονίς; Το Κεφαλληνία; Το Ιόνιον;!!!!!

Τα ελληνικά χέρια έχουν φτιάξει πολύ καλά βαπόρια και πανέμορφα!!!!

Υστερούσαν σε ταχύτητα και σε χωρητικότητα. Μόνο εκεί πιστεύω.

Posted

Μια χαρά βαπορακια είχαν βγει.

Μέχρι και το Λήμνος αν το συγκρίνεις με κάποια άλλα της εποχής του από Ιαπωνία ήταν κομψό.

Posted

Και το Πάρος ήταν πολύ όμορφο, για μένα πιο όμορφο από το Νάξος, αλλά από τα ωραιότερα της εποχής θεωρώ πως είναι ο Πρωτέας. 

Posted
12 hours ago, stathis said:

Και το Πάρος ήταν πολύ όμορφο, για μένα πιο όμορφο από το Νάξος, αλλά από τα ωραιότερα της εποχής θεωρώ πως είναι ο Πρωτέας. 

Από το ΠΡΩΤΕΥΣ ωραιότερο το κονταδελφό ΖΑΚΥΝΘΟΣ

On 4/26/2025 at 9:01 AM, nomikos said:

Γιατί ξεχνάμε το πανέμορφο Aquarius;

Το πανέμορφο Ιονίς; Το Κεφαλληνία; Το Ιόνιον;!!!!!

Τα ελληνικά χέρια έχουν φτιάξει πολύ καλά βαπόρια και πανέμορφα!!!!

Υστερούσαν σε ταχύτητα και σε χωρητικότητα. Μόνο εκεί πιστεύω.

Ανάλογα την εποχή κάποια τα έλεγες κ γρήγορα Το ίδιο κ γιά τη χωρητικότητα Επαρκούσαν γιά την κίνηση τότε.

On 4/26/2025 at 8:42 AM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Αυτό το "κάπως να μοιάζει σε βαπόρι" ακούγεται πολύ βαρύ θεωρώ, και άδικο. Θα συμφωνήσω πως τα περισσότερα Ε/Γ - Ο/Γ της χρυσής 15ετιας (1965-1980) του Περάματος δεν ήταν και "χάρμα οφθαλμών" σχεδιαστικά, με κύριο χαρακτηριστικό τις -κατ' εμέ πάντα- ατσουμπαλες πλώρες. Αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα, υπήρξαν και σκαριά που...... έμοιαζαν (τουλάχιστον !!!) σε βαπόρια.

@ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Το SARONIC STAR δάσκαλε ήταν κομψοτέχνημα.

 

Συμφωνώ σε γενικές γραμμές μαζί σου αλλά οι ατσούμπαλες πλώρες ήταν λίγες Εμένα στα περισσότερα κάτι δεν μου καθόταν/κάθεται καλά στο μάτι που μπορεί να μην ήταν/είναι θέμα ομορφιάς αλλά κ στιβαρότητας της κατασκευής του πλοίου.

Posted
4 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Ανάλογα την εποχή κάποια τα έλεγες κ γρήγορα Το ίδιο κ γιά τη χωρητικότητα. Επαρκούσαν γιά την κίνηση τότε.

Όπως τα λες είναι. Μην συγκρίνουμε το τότε με το σήμερα. Στην δεκαετία του 70, αν είχες αυτοκίνητο..... έβγαζες γκόμενα (με το συμπάθειο !!! ), σήμερα μια τετραμελή οικογένεια συνήθως έχει δύο ή και περισσότερα αυτοκίνητα. Μια χαρά ήταν οι χωρητικότητες για εκείνη την εποχή, και ανάλογες της εποχής και οι ταχύτητες. Και κυρίως...... δεν υπήρχε AIS, να κάθονται να ασχολούνται τα παιδάκια με πόσα μίλια πάει το τάδε και με πόσα το δείνα, λες και σχολιάζουμε αγώνα της φόρμουλα 1.

Posted
18 hours ago, The ferry said:

Το Λήμνος άνοιγες τα stabilizer και δεν καταλαβενες τίποτα. 

Εμένα η θάλασσα δεν με πιάνει, αλλά το δρομολόγιο του (πράγματι αξιόλογου και αλησμόνητου «Λήμνος») στο Κρητικό Πέλαγος, δηλ. Ηράκλειο-Σαντορίνη με Γαρμπή, το έχει κάνει κάποιος για να συνεισφέρει εμπειρίες;

Posted

Μη λες γιά το 70 Εγώ κ νομίζω εσύ προλάβαμε δεκαετία 60 (πρώτη μου αναμνήση από βαπόρια ΜΑΣΣΑΛΙΑ της ΕΛΜΕΣ 1963 κ πρώτο μου ταξίδι ΜΑΡΙΛΕΝΑ του Λαγά 1961!) 
Από αμάξια θυμάμαι στη Χίο που έλεγαν " αυτός έχει κ κούρσα" Τώρα γιά να σε υπολογίσουν,να βγάλεις γκόμενα όπως το έθεσες πρέπει να έχεις κανένα extreme car όπως λένε... κ στο νησί μου !
Γιά τις ταχύτητες είχαμε εικόνα οι πολύ υποψιασμένοι Προσωπικά ευτύχησα να έχω πατέρα καραβολάτρη πολύ ψαγμένο Με το AIS που ανέφερες αρκετοί αναλώνονται σε ανούσια σχόλια.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...