MILTIADIS Posted June 23, 2020 Posted June 23, 2020 (edited) Εμενα σιγουρα καθολου.Μαλλον καποιοι αλλοι πονανε που οποτε βαλει βαπορι του ο Γκριμαλντι σε γραμμες της Ανεκ(Χανια,Βενετια)βγαινουν και κανουν κατι τετοιου φιλοιαπωνικου ταχα τυπου αναλυσεις.Μεχρι στιγμης τα οικονομικα δεδομενα του καθε ομιλου δειχνει ποιος εχει πονεσει και ποιος οχι. Χαιρομαι με τη"χαρα"σας οποτε ξεκιναει μια νεα γραμμη ΥΓ: ναυλωσεις Forza κ Coraggio με Ιταλικη σημαια απο την ΑΝΕΚ μετα την ελευση των Cruise,τριγωνικα δρομολογια στην Κρητη και αλλα πολλα εσωτερικα θεματα που δεν ειδαν το φως της δημοσιοτητας Edited June 23, 2020 by proud_ionian 2 σε 1
Mike18 Posted June 23, 2020 Posted June 23, 2020 Σωστα οπως και το να ιδρυθεί μια ναυτιλιακή μετα απο μια αλλη 😊
MILTIADIS Posted June 23, 2020 Posted June 23, 2020 Επειδη βγηκαμε πολυ εκτος θα σου θυμησω οτι στο facebook υπαρχει μια πολυ ωραια ομαδα που λεγεται ANEK Lines Maniacs (ή καπως ετσι) στην οποια μπορειτε να συζητατε με τους φιλους σας για το ποσο γ@ματη ειναι η ΑΝΕΚ των τελευταιων ετων χωρις να σας ενοχλει κανεις Επισης,ο Γκριμαλντι πηγαινε μεχρι και περυσι στη Βενετια με τις προεκτασεις των Cruise.Γιατι το θυμηθηκατε τωρα λοιπον καποιοι; Το Venezia εχει ενα μπαρ/σαλονι οπως κ ο Αστεριωνας,κανενα απο τα 2 δεν εχει πισινα,εχουν ιδιο αριθμο κρεβατιων περιπου και οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ μεγαλυτερο γκαραζ το πρωτο.Δεν καταλαβαινω λοιπον για ειναι κατα πολυ κιολας ανωτερο το ενα απο το αλλο(περα απο το καραβολατρικο γουστο).Εγω τα βλεπω ιδια Τελος το Venezia φερει 2 ΜΑΝ-Β&W συνολικης ισχυος 18.900 ιππων,3 diesel generators 5400 kw κ 2 bow της Rolls Royce ισχυος 2900 kw εκαστο.Στους 19 κομβους καιει 1,9 τονους της ωρα και αναπτυσει μεγιστη ταχυτητα 23 κομβων.(Τα παραπανω στοιχεια ειναι απο μηχανικο αδελφου πλοιου).Θα ηταν καλο να δουμε τι ισχυει και για τον Αστεριωνα.
Agaios Posted June 23, 2020 Posted June 23, 2020 Το Αστερίων δεν έχει μόνο ένα σαλόνι και δεν έχει μόνο ένα μπαρ. Επίσης το self-service είναι κανονικό εστιατόριο (σε αντίθεση με τα visentini που έχουν ένα μπαρ/σαλόνι/σελφ-σερβις). Έχει περισσότερες και πολύ μεγαλύτερες καμπίνες και περισσότερα κρεβάτια και οι οδηγοί μπαίνουν δυο-δυο και όχι τέσσερις-τέσσερις σε μια "ποντικοφολιά" όπως στον Γκριμάλντι. Επίσης, έχει πολλούς εξωτερικούς χώρους και σε συνδυασμό με το σχετικά μικρό πρωτόκολλο πολύ δύσκολα θα βρει κάποιος συνωστισμό σε κάποιο σημείο και υπάρχει μεγάλη "απλά". Ακόμη το ταξίδεμα του είναι πολύ καλύτερο από το Venezia με παρόμοια ταχύτητα.
ToMonopolioMasEfage Posted June 23, 2020 Posted June 23, 2020 Προσπαθώ να καταλάβω τι νόημα έχει η σύγκριση των δύο πλοίων. Το ξενοδοχείο του Αστεριων είναι σαφώς ανώτερο. Δε νομίζω ότι οποιοσδήποτε μη επαγγελματίας θα επέλεγε το Βενετσια για να ταξιδέψει. Το πρόβλημα του Αστεριων με τον μονό καταπέλτη πίσω, που φορτώνεται κάνα δίωρο κάθε φορά που έχει κίνηση, γνωστό είναι. Το ότι δεν έχουν πισίνα δε λέει κάτι. Το αστέριων είναι στολίδι μέσα. Από πρωτόκολλο είναι πάνω κάτω το ίδιο αλλά ο Αστεριων έχει παραπάνω καμπίνες και κρεβάτια.
Annivas Posted June 24, 2020 Posted June 24, 2020 (edited) Δεν εχω να διαφωνήσω σε πολλά απο τα επιχειρήματα και των δυο πλευρών .Ολα είναι κατανοητά απο την οπτική γωνία που προσεγγιζει ο καθένας το θέμα . Σαν επιβάτης θα προτιμούσα να ταξιδέψω με το Αστεριών σαν επιχειρηματίας ενδεχομένως αν όχι σίγουρα θα προτιμούσα να εχω στο στόλο μου το Venezia.Κι αυτο γιατι μιας και μιλάμε για δυο πλοία ίδιου size , έχουν 13 χρονια διαφορά και μονο απο αυτο το γεγονός στο S&P ,το Venezia υπερέχει . Με λίγα λόγια αν βγάλεις αγγελία τα δυο πλοία προς πώληση , το Venezia θα φέρει περισσότερα λεφτα στο ταμείο της εταιρειας του. και για να γίνουμε πιο επίκαιροι 🤣 Edited June 24, 2020 by Annivas
Meganisi Posted June 24, 2020 Posted June 24, 2020 (edited) On 6/23/2020 at 4:49 PM, MILTIADIS said: Εμενα σιγουρα καθολου.Μαλλον καποιοι αλλοι πονανε που οποτε βαλει βαπορι του ο Γκριμαλντι σε γραμμες της Ανεκ(Χανια,Βενετια)βγαινουν και κανουν κατι τετοιου φιλοιαπωνικου ταχα τυπου αναλυσεις.Μεχρι στιγμης τα οικονομικα δεδομενα του καθε ομιλου δειχνει ποιος εχει πονεσει και ποιος οχι. Χαιρομαι με τη"χαρα"σας οποτε ξεκιναει μια νεα γραμμη ΥΓ: ναυλωσεις Forza κ Coraggio με Ιταλικη σημαια απο την ΑΝΕΚ μετα την ελευση των Cruise,τριγωνικα δρομολογια στην Κρητη και αλλα πολλα εσωτερικα θεματα που δεν ειδαν το φως της δημοσιοτητας Ποια χαρα μας δεν καταλαβαινω κ ποιος ποναει???? Που προσπαθείς να μας πεισεις οτι το Vincentini ειναι καλυτερο του Ιαπωνα??? Εχεις ταξιδεψει ποτε κ με τα 2 για να συγκρινεις??? Κ η Ανεκ ειχε Vincentini κ σου αρεσει η οχι το τωρινο βαπόρι ειναι καλυτερο ειδικα για τον επιβατη... Μαλλον τι λεω οτι εχει πριγκηπα ειναι ανωτερο... Ελεος αδερφε εχεις κουρασει.... Edited June 24, 2020 by proud_ionian
Blue Star Delos Posted July 1, 2020 Posted July 1, 2020 Ερώτηση: με ποιο κριτήριο επέλεξαν να βάλουν το Ρόδος στη θέση του Ορίζοντα την περίοδο που μας πέρασε; Είναι πιο οικονομικό;
nomikos Posted July 1, 2020 Posted July 1, 2020 Ο οριζοντας εχει περισσοτερες κλινες και πιο μαζεμενους κοινοχρηστους χωρους.Αυτο σημαινει πως δε ταιριαζει σε πολλες γραμμες στο Αιγαιο.Κουμπωνει στο Ηρακλειο και αποδεσμευει το πολυεργαλειο Ροδος.Σε γκαραζ ειναι πανω κατω τα ιδια.
Agaios Posted July 1, 2020 Posted July 1, 2020 Είναι λίγο πιο οικονομικό το Ρόδος και επίσης έχει λιγότερες καμπίνες άρα και λιγότερους καμαρώτους (με σχεδόν παρόμοια πρωτόκολλα).
proud_ionian Posted September 12, 2020 Posted September 12, 2020 1 hour ago, ΟΡΙΩΝ said: Αν επαληθευτεί ο MILTIADIS, τι οπισθοδρόμηση... Ναι μεν τα πλοία αυτά σχεδιαάστηκαν (αυτό και το αδερφό του) για τις γραμμές της Αδριατικής - και ειδικά της Ανκώνας - , αλλά απο τότε πέρασαν 20 χρόνια, καλομάθαμε με πλοία μεγαλύτερα και ταχύτερα και κάθε μόνιμη αλλαγή από το Superfast XI στο Blue Star 1 φαντάζει βήματα προς τα πίσω. Στην ουσία, αν δεν αντικατασταθεί από πλοίο ισάξιο του ΧΙ, θα μοιάζει με παραίτηση της ΑΤΤΙΚΑ στην γραμμή της Ανκώνα. ειναι υποβαθμιση για την αδριατικη το bs1 και δεν ειναι ο αστεριωνας και το venezia?
margaritis24 Posted September 12, 2020 Posted September 12, 2020 Εται κ αλλιως αδεια θα ανεβοκατεβουν,φορτηγα θα κουβαλανε οσο για την ταχυτητα μεχρι 25 κομβους παραπανω δε χρειαζεται πια για το δρομολογιο
Villandry Posted September 12, 2020 Posted September 12, 2020 Δε θεωρώ τα μεγάλα Μπλου υποβάθμιση, ικανοποιητική ταχύτητα, όταν θέλουν, έχουν. Όπως και στις χωρητικότητες, επιβατών και οχημάτων, δεν υστερούν του σουπερφαστ. Υποβάθμιση όπως αναφέρθηκε παραπάνω είναι ο Αστερίων, το Βενέτσια κτλ. Υποβάθμιση είναι να μπου σε αυτή τη γραμμή πλοία τύπου Γκάλαξι και Ρόδος. Μια χαρά είναι τα Μπλου για την Αδριατική.
ΟΡΙΩΝ Posted September 12, 2020 Posted September 12, 2020 Εγω δεν μίλησα για υποβάθμιση. Ειδικά για το ξενοδοχειακό μέρος δεν μπορώ να εκφέρω άποψη μιας και δεν εχω ταξιδέψει με τα BS 1&2. Ο όρος που χρησιμοποίησα ήταν "οπισθοδρόμηση" και αφορούσε την γραμμή της Ανκώνας. Ούτε ο ΑΣΤΕΡΙΩΝ, ούτε και το VENEZIA δουλέυουν την Ανκώνα, επομένως δεν μπήκαν ποτέ σε αυτή τη σύγκριση και είναι μη σχετικά. Το ότι για το χειμώνα το BS1 είναι ύπεραρκετό για την γραμμή αυτή, δε το συζητάμε. Ο χειμώνας θα περάσει όμως και θα έρθει μια νέα καλοκαιρινή σεζόν, ας ελπίσουμε πολύ καλύτερη απο την φετινή. Και τότε το ΒS1 θα υπολοίπεται σε ταχύτητα και χώρο των άλλων 4 πλοίων της γραμμής. Γιατί κακά τα ψέματα, δεν ξεπέρασε ούτε μια φορα τα 25,5-26 μίλια το πλοίο, μέχρι και τα μέσα Ιουλίου, που αντικαθηστούσε το SFXI στη γραμμή, όταν το 2ο χτύπαγε συνεχώς 28άρια.
margaritis24 Posted September 12, 2020 Posted September 12, 2020 Μα δε χρειαζοταν με εκεινα τα δρομολογια τα 28αρια!το ΧΙ εκανε το δρομολογιο με 28αρι γιατι ετσι επρεπε κ ετσι γινοταν 20 χρονια τωρα το καλοκαιρι σε ωρες superfast
ΟΡΙΩΝ Posted September 12, 2020 Posted September 12, 2020 8 hours ago, margaritis24 said: Μα δε χρειαζοταν με εκεινα τα δρομολογια τα 28αρια!το ΧΙ εκανε το δρομολογιο με 28αρι γιατι ετσι επρεπε κ ετσι γινοταν 20 χρονια τωρα το καλοκαιρι σε ωρες superfast Θες να πεις πως μπορούσε να πάει παραπάνω το BS1, να φτάσει σε ορισμένες περιπτώσεις στην ώρα του και προτιμούσαν να μαζέυουν καθυστερίσεις; Η΄ οτι η κοινοπραξία αποφάσισε πως μέσα Ιουλίου δε χρειάζεται το δρομολόγιο να βγαίνει με 27-28 μίλια, το εφάρμωσε όμως μόνο στο ένα της πλοίο, ενώ τα ΑΝΕΚόπλοια πηγαινοερχόντουσαν την ίδια στιγμή με μεγάλες ταχύτητες; Απο την άλλη είναι ακριβώς αυτό που θεωρώ οπισθοδρόμηση. Απο εκεί που το δρομολόγιο έβγαινε σε 22,5 ώρες, με το BS1 πραγματοποιούταν σε τουλάχιστον 25 ώρες, όταν ο συνεργαζόμενος σου στην ΚΠΞ συνεχίζει να κάνει το δρομολόγιο σε "ώρες superfast", ΄πόσο μάλλον ο κυρίως ανταγωνιστής σου. Τέλος πάντων, απ΄ όσο γνωρίζουμε επίσημα, το SFXI δεν πωλήθηκε ακόμα, οπότε μπορεί και οι σκέψεις μου αυτές να είναι άκαιρες. Το μέλλον θα δείξει.
Villandry Posted September 12, 2020 Posted September 12, 2020 Έχουμε δει και χειρότερα όμως, σε καλοκαίρια κανονικά, όχι κορωνοϊού. Το Τσάμπιον να πηγαινοέρχεται με κόφτη στα 23. Σε κάθε περίπτωση, τα 25 του Μπλου, είναι μια χαρά, δεν έχουν διαφορά μεγάλη από τα άλλα. Αρκεί να υπάρχει σωστός σχεδιασμός, μην το βάζεις σε όλα τα ζορικα δρομολόγια, άφησε του λίγο παραπάνω χρόνο να φορτώσει. Μπορεί κανείς να το καμουφλάρει. Εν πάσει περιπτώσει βέβαια, δεν έχει φτάσει στο επίπεδο των καθυστερήσεων των Κρουιζ.
gpap2006 Posted October 16, 2020 Posted October 16, 2020 Ως προς τη χωρητικότητα γκαραζ γνωρίζουμε αν ο Σολωμός ή ο Θεολογος έχει περισσότερα γραμμικά μέτρα και πόση περιπου διαφορά έχουν? Ευχαριστω
nomikos Posted October 16, 2020 Posted October 16, 2020 (edited) Πολύ ενδιαφέρον σύγκριση.Ειχα και εγώ αυτή την απορία στο παρελθόν.Οποιος γνωρίζει ας μας διαφωτίσει. Edited October 16, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
basilis89 Posted October 16, 2020 Posted October 16, 2020 Φανταστείτε το αυτό το δίδυμο σε οποιαδήποτε γραμμή. Θα είχε σαρώσει και καμία αλλη εταιρεια δεν θα μπορούσε να σταθεί..
basilis89 Posted October 17, 2020 Posted October 17, 2020 (edited) 1 hour ago, Nick the Greek said: ας δούμε Έλυρο και Olympic Champion μαζί στο ντόκ 3 σε νυχτερινό φόντο, πρίν λίγες ημέρες στον Πειραιά. Επειδή δεν έχω ταξιδέψει με κανένα από τα 2 βαπόρια, ποιο από τα 2 είναι καλύτερα εσωτερικά διαρυθμισμενο, αλλά και σε ποιότητα.; Καραβαρες από τα λίγα και τα 2 πάντως.. Edited October 17, 2020 by proud_ionian
George...f Posted October 17, 2020 Posted October 17, 2020 (edited) Μιλάμε για 2 πλοία χτισμένα με διαφορετική φιλοσοφία. Το μεν Τσαμπιον για μεγάλα ταξίδια στην Αδριατικη, με κοινόχρηστους χώρους μοιρασμένους και μεγαλύτερη έκταση σε καμπίνες, το δε Έλυρος σχεδιάστηκε για τη γραμμή των Χανίων. Μεγάλα αναπαυτικά σαλόνια, εστιατόρια-κοινόχρηστοι όλα σε ένα επίπεδο και πολύ ομορφες και πολλες καμπίνες. Ουσιαστικά αν και νεότερο το Τσαμπιον ναυπηγικά, το Ελυρος λόγω της ολικής μετασκευής του μετέπειτα είναι πολύ πιο σύγχρονο και εργονομικό θα έλεγα και τα υλικά που έχουν επιλεχθεί είναι όλα πολύ ποιοτικά και προσεκτικά επιλεγμένα. Βλέπεις όταν μετασκευαζόταν η ΑΝΕΚ είχε να ανταγωνιστεί την απειλή της Hellenic στην έδρα της, όποτε δωθηκε μεγάλη βάση σε αυτό. Και τα Fossen πάντως είναι πολύ ποιοτικά μέσα, αν και πλέον 20 χρόνια μετά σχεδον, κάπως ξεπερασμένα σε διάκοσμο. Εν κατακλείδι υπερβαπορες και τα 2, σχεδιασμένα να καλύπτουν διαφορετικές αναγκες. Edited October 17, 2020 by proud_ionian quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now