Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
  On 4/26/2019 at 9:48 AM, margaritis24 said:

 Βαζει το  superffery 27 φορτηγα μεσα;κ πηρε αυτο οτι περισεψε, οκ τοτε!

Expand  

Για ΙΧ και κόσμο αναφέρομαι περισσότερο

  • Replies 743
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
  On 4/26/2019 at 10:02 AM, Themis Prevenios said:

Παιδιά το πλοίο το ταξίδεψα πέρσι από Άνδρο για Ηράκλειο καμία σχέση με τα στάνταρ στο εσωτερικό των superfery και των πλοίων της fast ferries.Το πλοίο εσωτερικά δείχνει τα χρόνια του και εισαι σαν να βρίσκεσαι σε πλοίο προηγούμενης δεκαετίας!Στα λιμάνια είναι απελπιστικά αργό στην Τήνο και στην Σαντορίνη με 5 μποφόρ χρειάστηκε τουλάχιστον ένα 20 λεπτό να δεσει λογο όγκου και μηχανων!Το μόνο πλεονεκτήμα είναι το μεγάλο γκαράζ τίποτα άλλο!Εάν δουλέψει καλοκαίρι στην γραμμή καθημερινά θα μαζεύει μεγάλες καθυστερήσεις λόγο των μελτεμιών και θα καθυστερεί και τα υπόλοιπα πλοία!

Expand  

Το πλοίο παρότι αναστήθηκε και είναι αξιοπρεπές, σίγουρα δεν είναι στο επίπεδο των υπολοίπων. Και γω το ταξίδεψα και συμφωνώ με το παραπάνω. Καλοδεχούμενο βέβαια μιας και καλύπτει ένα κενό που προέκυψε. Μένει να δούμε πως θα προσαρμοστεί στην γραμμή. 

Posted (edited)

Το πλοίο το ταξίδεψα πέρσυ από Σαντορίνη για Σκιάθο και οι εσωτερικοί του χώροι αν και ανακαινισμένοι ήταν σε χαμηλότερο επίπεδο από ότι το 2010-2012 επί ΑΝΕΚ. Χαρακτηριστηκά η οροφή της καμπίνας έτριζε ενώ οι μοκέτες σε πολλούς χώρους αντικαταστάθηκαν από πλαστικό δάπεδο. Καταλάβαινες τα χρόνια του πλοίου γεγονός που μάλλον οφείλεται στον παροπλισμό του μετά τη πυρκαγιά. Οι θαλαμηπόλοι ήταν ελάχιστοι ενώ επί ΑΝΕΚ ήταν καμιά δεκαρια και η εξυπηρέτηση του επιβάτη ήταν άψογη ενώ οι τιμές στα bars επί seajets ήταν στα ύψη.Στη Ραφήνα χαραμίζεται όπως αναφέρθηκε λόγω του ότι έχει 350 κλίνες.Από ποσότητα εσωτερικών χώρων (σαλονιών κτλ)πιστεύω πως έχει αρκετά και ας μην του φαίνεται.Γενικά όμως πιστεύω πως δεν υστερεί σε μεγάλο βαθμό έναντι του ανταγωνισμού.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Posted

Μου κάνει εντύπωση αυτό που μες για τους "δεκαριά" θαλαμηπόλους, μια και στα δικά μου ταξίδι ήταν εικοσιπέντε (25+). Εξάλλου ο αριθμός τους δεν καθορίζεται από τη βούληση της εταιρείας αλλά ορίζεται δια νόμου, κυρίως συνάρτηση καμπινών και κρεβατιών. Με δεδομένο ότι δούλευαν όλες πως μείωσαν κάτω από τη μέση τον αριθμό τους.

Για το εσωτερικό να προσθέσω ότι οι κοινόχρηστοι χώροι, πλην ενός σαλονιού αεροπορικών καθισμάτων που ήταν κλειστό, ήταν του κουτιού, πλήρως ανακαινισμένοι, όπως και αρκετές από τις καμπίνες.

Λόγω της διαρρύθμισης ίσως να μην είναι το ιδανικό για τη γραμμή, αλλά και γκαράζ έχει, και σαλόνια, και λογική ταχύτητα 18,5-19+, όσο χρειάζεται το δρομολόγιο του.

Posted

Κι εμενα μου κανει εντυπωση το πως ενα πλοιο 45 χρονων μπορει να γινει χειροτερο απ οτι πριν εξαιτιας μιας..ανακαινισης.Προφανως εχασε τον χαρακτηριστικο cult αερα που ειχε επι ΑΝΕΚ(οπως και ολα τα Ανεκοπλοια της γενιας του που δεν αλλαξαν ΠΟΤΕ ουτε κουρτινοξυλο μετα την μετασκευη τους ;)).

Posted

Το σαλόνι της ''πρώην' διακεκριμένης θέσης με το πλαστικό δάπεδο το πρόσεξε κανεις σας;

Posted

Το Blue Star Naxos, τώρα που εκτελεί το δρομολόγιο Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα, είναι δρομολογημένο στα ωράρια του Εξπρές Πήγασος και πάει με περίπου 17 κόμβους. 

Μήπως γνωρίζει κάποιος πόσες μηχανές χρησιμοποιεί για να επιτύχει αυτή την ταχύτητα και αν είναι πιο οικονομικό η όχι από το Πήγασος σε αυτή την ταχύτητα;

Posted

Μια σύγκριση να κάνω και εγώ με τη σειρά μου μεταξή Νήσος Μύκονος & Νήσος Χίος. Σε 2 ταξίδια μου με το καθένα σε συνθήκες οριακού πρωτοκόλλου το Ν.Μύκονος είναι αρκετά πιο άνετο σε σχέση με το ΧΙΟΣ. Ίσως βέβαια να είναι άδικη η σύγκριση αφού τα ταξίδια γίνανε σε δρομολόγια που δεν απαιτεί καμπίνα. Το Μύκονος με το Extra deck με τις αεροπορικές(2 σαλόνια) + το μεγαλύτερο self service που ουσιαστικά το μισό λειτουργεί ως σαλόνι.

  • 1 month later...
Posted

Δεν ξέρω αν είμαι εκτός τοπικ αλλά θα ήθελα να ρωτήσω.

Μήπως κάποιος ξέρει αν τα πλοία Νήσος Χίος/Μύκονος έχουν πλαϊνούς καταπέλτες επιβατών?

 

Posted (edited)

Έχουν και από τις δύο πλευρές, και αριστερά κ δεξιά, απλά δεν χρησιμοποιούνται συχνά... 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
  • 2 weeks later...
Posted
  On 6/23/2019 at 11:54 AM, HIGHSPEED 6 said:

Το Andros Jet σήμερα τρώει τη σκόνη του Knossos και Festos palace !! Με σχεδόν 29 κομβους και τα  2 σήμερα λόγω Μήλου 

Expand  

Τα πιάνουν ακόμα τελικα μετά από τόσα χρονια

Posted (edited)

Αν τα πιάνουν ;; Ανετοτατα ! Τις προάλλες είχαν χτυπήσει 30+ 

Η ταχύτητα δεν μειώνεται απο τα  έτη ενός πλοίου ! Μειώνεται απο την κακή ή έλλιπη συντήρηση .. 

Εφόσον γίνεται επισταμένη και ενδελεχης συντήρηση δεν υπάρχει κανει πρόβλημα 

Edited by HIGHSPEED 6
  • 1 month later...
Posted (edited)

Το Νήσος Χίος έχει απίστευτες δυνατότητες. Ακόμα και με 3 μηχανές 23αρίζει. Δε θα έλεγα ότι είναι ανώτερο από το Patmos αλλά μάλλον οικονομικότερο. Γνωρίζει κάποιος να μας πει συγκεκριμένα;

Edited by proud_ionian
Όνομα πλοίου
Posted

Κ το Πατμος με 3 μηχανες 23αριζει κ το Χιος!η διαφορα ειναι βεβαια στα κορεατικα οτι κ με τις 4 μηχανες στους 25 κομβους καινε τα ιδια αλλα με με μεγαλυτερη χωριτηκοτητα κ με μεγαλυτερο βαρος κατασκευης!

  • 2 weeks later...
Posted

Το ταξιδεψα και εγω παλι για Καρπαθο και επιβεβαιωνω τα προαναφερθεντα.

Το βαπορι εχει απιστευτη ταχυτητα (οταν τη χρειαστει) και μανουβρα. Ειναι λιγο ταχυτερο και πιο ευελικτο απο Δηλος και Πατμος ομως δειχνει πιο γερασμενο και ταλαιπωρημενο, μεσα και στα καταστρωματα.

Να σημειωθει οτι οι μηχανες του, παροτι παρομοιας ισχυος, εχουν αρκετα μεγαλυτερο κυβισμο απο αυτες των Δηλος - Πατμος, οποτε αποδιδουν τη μεγιστη ισχυ σε χαμηλοτερες στροφες και λογικα αποδιδουν μεγαλυτερη ροπη.

Αυτο, σε συνδιασμο με το λιγο μικροτερο μεγεθος του, κανει αυτο και το αδερφο του ακομα πιο πυροβολα, ειδικα στη μανουβρα.

Posted

Τα κορεατικα ειναι 10.000τονους πιο βαρια κ εχουν τη μιση ιπποδυναμη σε προπελακι γι αυτο ειναι πιο γρηγορα τα ελληνικα στη μανουβρα κ στο ταξιδι

Posted

Ειναι σχεδον απιθανο να ειναι 10000 τονους πιο βαρια τα Δηλος-Πατμος.

Η μετρηση κορων (ογκος), οχι τονων, ισως δεν ειναι παντα με σταθερο τροπο υπολογισμενη και τα διαφορα sites μπορει να σε μπερδευουν με πολυ μεγαλες αποκλισεις.

Το βασικο αλλα δυσερευτο για να συγκρινουμε μαζα ειναι το εκτοπισμα. Θελουμε το lightship και το dwt του καθενος για να εχουμε σωστη εικονα. Αλλα 10000 τονοι ειναι σχεδον απιθανη διαφορα.

Posted (edited)

Σιγουρα θα υπαρχει καποια διαφορα στο βαρος τους και εγω ομως δε νομιζω πως ειναι τοσο μεγαλη. Βεβαια μη ξεχναμε οτι τα χιος/μυκονος απ το πανω γκαραζ και επανω ειναι αλουμινιο.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted
  On 8/23/2019 at 6:23 PM, Captain_Nionios said:

 

Να σημειωθει οτι οι μηχανες του, παροτι παρομοιας ισχυος, εχουν αρκετα μεγαλυτερο κυβισμο απο αυτες των Δηλος - Πατμος, οποτε αποδιδουν τη μεγιστη ισχυ σε χαμηλοτερες στροφες και λογικα αποδιδουν μεγαλυτερη ροπη.

 

Expand  

@Captain_Nionios μπορείς να μας γράψεις τους τύπους των μηχανών για τα Μύκονος/Χίος και Δήλος/Πάτμος;

Posted (edited)

 

Χιος μυκονος  4x WARTSILA-NSD 12V38 31.680kW

Πατμος δηλος  4x MAN-B&W - 4 stroke 16 cylinder 320 x 400 mm combustion engines total 32.000 kW 

Edited by Shippihs
Posted

Παρόλο που δεν γνωρίζω το lightweight ούτε των μεν ούτε των δε θα έκανα μια εκτίμηση με βάση παρόμοιου τύπου/μεγέθους πλοία ότι είναι της τάξεως των 7-7,5 χιλ. Ακόμη και αν η εκτίμηση μου είναι αρκετά εσφαλμένη η διαφορά των 10.000 τόννων δεν νομίζω ότι ισχύει σε καμμία περίπτωση.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...