George Posted November 12, 2005 Posted November 12, 2005 (edited) Σήμερα είδα το πλοίο στο Νέο μόλο αλλά επικρατούσε νεκρική σιγή. Δεν ξέρω όμως τι να υποθέσω μιας και δεξαμενίστηκε πριν λίγο καιρό. Επίσης τα άλλα δύο πλοίο της εταιρίας έκαναν τις εργασίες συντήρησής τους με ταχύτατους ρυθμούς. Να υποθέσω ότι τώρα που έχουν κατακυρωθεί οι επειδοτούμενες, το πλοίο θα μας μείνει αμανάτι ή θα βρούμε να το χώσουμε κι αυτό σε καμιά Ενδοκυκλαδική γραμμή; Edited October 2, 2024 by Nick the Greek Tag
express skiathos Posted November 12, 2005 Posted November 12, 2005 Μακάρι να μη μας πει bye-bye κι αυτό. Αλλά δε νομίζω να τρυπώξει κάπου. Στα ενδοκυκλαδικά ήδη υπάρχουν δύο πλοία της ετιαρείας. Να μπει και τρίτο; Το εύχομαι. Είναι από τα λίγα πλοία που έχω συμπαθήσει αρκετα παρά το γεγονός ότι ήταν υπερβολικά αργό και έκανε αρκετο θόρυβο. Έχω κάνει αρκετά ταξίδια μαζί του και ιδίως τον χειμώνα... Μια καλή (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντοτε) ιδέα θα ήταν να πήγαινε Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη, αφού σε σύγκριση με το...... ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ είναι σαφώς καλύτερο. Δεν άκουσα να έχει παρουσιάσει ιδιαίτερες βλάβες. Όμως είναι και το όριο ηλικίας που προς το παρόν ισχύει και αν εξακολουθήσει να υφίσταται, τότε δύσκολο το βλέπω να επαναδραστηριοποιείται το πλοίο.
Nick the Greek Posted November 22, 2005 Posted November 22, 2005 Λοιπον το πλοιο δεν ειναι παρατημενο τελικα. Το αντιθετο μαλιστα, αν ειδα καλα σημερα το απογευμα του προστιθενται υδατοστεγεις πορτες στο γκαραζ, ακριβως οπως και στη Σουπερφερακλα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 25, 2005 Posted November 25, 2005 Κατηφορίζει, εκτός απροόπτου, για (επιδοτούμενα μέχρι 10/2006) Ενδοδωδεκανησιακά. Κω-Νίσυρο-Τήλο-Σύμη-Ρόδο & Ρόδο-Καστελλόριζο.
enas chiotis Posted November 25, 2005 Posted November 25, 2005 Έβαλε και AIS το καμάρι μου.Άντε και ΠΑΝΑΓΙΑ η ΤΣΑΜΠΙΚΑ με το καλό εκεί κάτω.
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 1, 2005 Posted December 1, 2005 Κατηφορίζει, εκτός απροόπτουΤελικά, προέκυψεν το απρόοπτον!Το ΥΠΑΙ δεν έκανε δεκτή την προσφορά του πλοίου για την γραμμή Ρόδος - Σύμη - Τήλος - Νίσυρος - Κως και επιστροφή, παρόλο που ήταν η μοναδική. Προηγουμένως, είχαν υπάρξει αντιδράσεις για την ηλικία και την ταχύτητα του πλοίου. Ο διαγωνισμός ματαιώθηκε και τα δρομολόγια θα εκτελεί προσωρινά το Δωδεκάνησος Εξπρές. Δεν διευκρινίζεται εάν ισχύει το ίδιο και για την γραμμή Ρόδο-Καστελλόριζο, όπου και πάλι είναι το μοναδικό που υπέβαλλε προσφορά.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted December 2, 2005 Posted December 2, 2005 Τελικα εχω αρχισει να πιστευω οτι μπηκε κανας δακτυλος μεγαλος για την αγονη αυτη .... Μην ειναι η Σουμελα μην ειναι το Ροδανθη μολις ξαναβγει Για το Καστελοριζο και να τη πηρε τη γραμμη , μονο εκει θα κανει δρομολογιο 2 φορες τη βδομαδα , δηλαδη 20 ωρες δουλεια ......
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ. Posted December 14, 2005 Posted December 14, 2005 Τελικα εμαθε κανεις αν κατηφοριση προς τη Δωδεκανησο το Π.Ψαριανη ???????
che Posted January 3, 2006 Posted January 3, 2006 Φιλε Παναγιωτη το ΠΑΝΑΓΙΑ ΨΑΡΙΑΝΗ βρικεται ακομα στον νεο μολο και παρολο που ειχαν γινει κατι ψιλοεργασιες με σκοπο την δρομολογηση του στις προαναφερομενες γραμμες τελικα αφου δεν εγινε τιποτα ακουστικε οτι το πλοιο πωλειται(οπως ειναι επιπλωμενo). επισης πριν λιγες μερες εκανε και σκατζα μια θεση πιο μεσα για να μην ενοχλει τα ρυμουλκα που πανε στη γωνια δεξια του.
Apostolos Posted January 4, 2006 Posted January 4, 2006 Καλά είναι εκεί που είναι γιατί με το Ψαριαννή στα Δωδεκάνισα ο κόσμος θα βγαζέ ότι έχει αφήσει το Κάλυμνος. Πάντος μιάς που απο το διπλανό φορτηγό ξηλώσαν την τσιμινιέρα δεν την βάζουν στην Ψαριανή γιατι με τις ψίρες που έχει είναι πατάτα
che Posted January 4, 2006 Posted January 4, 2006 Αποστολε η τζιμινιερα ειναι πιο μεγαλη απο το ΨΑΡΙΑΝΗ! ασε γιατι και το φοτηγο και η Ψαριανη ειναι παρε το ενα και χτυπα το αλλο...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 Έχω μια εντύπωση ότι θα βγάλει και το καλοκαίρι δεμένο στο νέο μόλο!! Δύσκολα θα βρεθεί άγονη γραμμή ή έστω δευτερεύουσα γραμμή χωρίς επιδότηση για να ταξιδέψει!!
express skiathos Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 Kαι δεν το βλέπω να επαναδραστηριοποιείται. Σκαρί του 1973 είναι . Πλησιάζει και ο μπαμπούλας που λέγεται όριο ηλικίας. Το 2008 μας χαιρετά. Οπότε, μάλλον θα την βγάλει στον Νεό Μώλο. Εκτός κι αν η νέα εταιρεία του (ΝΕΛ) που αγόρασε όλο το σετάκι της C-LINK το βάλει πουθενά στο Βόρειο Αιγαίο. Συμμορφώνεται το πλοίο άραγε με τις απαιτήσεις της συνθήκης της Στοκχόλμης; Γιατί αν όχι, τότε δύσκολο να δαπανήσουν λεφτά για να κάνει ταξίδια για ένα μόνο χρόνο.
enas chiotis Posted February 7, 2006 Posted February 7, 2006 Έχει ήδη συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις της Συνθήκης και γι'αυτό έχουν προστεθεί εγκάρσιες φρακτές στο γκαράζ.
polmyt Posted February 7, 2006 Posted February 7, 2006 Μια καλη ιδεα παντως τωρα που το πηρε η ΝΕΛ ειναι να παρει την γραμμη Λημνου-Αγιου Ευστρατιου.Ετσι κι αλλιως το ΑΙΟΛΙΣ ουτε καλυτερο ειναι ουτε μικροτερο σε ηλικια
George Posted May 4, 2006 Author Posted May 4, 2006 Αναχώρησε σήμερα από το Νέο μόλο για ναυπηγείο της Ελευσίνας. Δεν ξέρω κάτι παραπάνω...αλλά μάλλον για παροπλισμό εκ νέου πάει.
Apostolos Posted September 4, 2006 Posted September 4, 2006 Μας αφήνει το καραβάκι μας λοιπόν. Πουλήθηκε και αναχωρεί αύριο ή μεθαύριο για Κάβο Βέρντε. Μαζι θα το συνοδέυσουν εκτός απο το τοπικό πλήρωμα ο καπτα - Αντώνης ο Βεντούρης και ο Α' Μηχκος Ασιμάκης Γουλιέλμος. Καλή τύχη. Όποιος μπορέσει ας βγάλει καμιά φώτο με την αναχώρηση.
express skiathos Posted September 4, 2006 Posted September 4, 2006 Πάει κι αυτό......... Κι έχω φάει ώρες ταξιδέματος με το σκαρί αυτό τον πάλαι ποτέ καλό καιρό που ήταν στα νερά των Σποράδων. Καλοτάξιδο εκεί που θα πάει....
A 377 Posted September 5, 2006 Posted September 5, 2006 Το 1982 - 1983 αν θυμάμαι καλά είχα ταξιδέψει τελευταια φορά με το εν λόγο από Μπατσί για Ραφήνα. Κουνούσε πολύ και έκανε και πολλές ώρες αλλά όλοι στην Άνδρο το αγαπούσαν και το στήριζαν. Χαρακτιριστικά έλεγαν ότι το μόνο το αρνητικό ήταν ότι δεν έχει θέρμανση το χειμώνα....
ΓιάννηςΑ340 Posted September 5, 2006 Posted September 5, 2006 Το 1982 - 1983 αν θυμάμαι καλά είχα ταξιδέψει τελευταια φορά με το εν λόγο από Μπατσί για Ραφήνα. Κουνούσε πολύ και έκανε και πολλές ώρες αλλά όλοι στην Άνδρο το αγαπούσαν και το στήριζαν. Χαρακτιριστικά έλεγαν ότι το μόνο το αρνητικό ήταν ότι δεν έχει θέρμανση το χειμώνα.... Φαίνεται δε θα είχαν δει άλλο πλοίο καλύτερο. Αργοκίνητο, χωρίς θέρμανση και να κουνάει, δηλαδή τι άλλο θέλανε; Να πάνε και στον πάτο;
A 377 Posted September 5, 2006 Posted September 5, 2006 Γενικά είχαν προβλήμα με το γνωστό μονοπώλιο τότε....
Ermenegildo Posted September 5, 2006 Posted September 5, 2006 O kapta Antonis o Ventouris den einai sto BSN????
Neptune Posted September 5, 2006 Posted September 5, 2006 Ειναι αλλος αυτος. Αυτος που παει με το Ψαριανη ητανε παλια σε μοτορσιπακια και τελευταια στα ρορο του Αγαπητου.
gpap2006 Posted September 5, 2006 Posted September 5, 2006 Το 1982 - 1983 αν θυμάμαι καλά είχα ταξιδέψει τελευταια φορά με το εν λόγο από Μπατσί για Ραφήνα. Κουνούσε πολύ και έκανε και πολλές ώρες αλλά όλοι στην Άνδρο το αγαπούσαν και το στήριζαν. Χαρακτιριστικά έλεγαν ότι το μόνο το αρνητικό ήταν ότι δεν έχει θέρμανση το χειμώνα.... Απ οτι θυμαμαι απο φιλους Ανδριωτες, το ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ(με αυτο το ονομα πρεπει να ταξιδευε τοτε) εκανε περιπου 3.30' ωρες απο ραφηνα για Μπατσι(μεση ταχυτητα γυρω στα 11,5:D ).Μετα καθιερωθηκε το Γαυριο, το βαπορακι εφυγε κ πλεον απο την εποχη του ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ κ μετα η Ανδρος απεχει 2 ωρες απο την Αττικη.
Apostolos Posted September 5, 2006 Posted September 5, 2006 3036 ν. μίλια η απόσταση Πειραιάς Άγιος Βικέντιος και ο θεός βοηθός για τους ανθρώπους που θα το πάνε. Κανόνησα να μου πάρουν και ενα πλάνο γενικής διάταξης μήπως και χρειαστεί να ξαναναυπηγήσουμε το φοβερό σκαρί (!). Ξέρει κανείς τι δεξαμενές καυσίμων έχει? μπορεί άραγε να περάσει απέναντι μετα το Γιβραλτάρ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now