Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Σήμερα είδα το πλοίο στο Νέο μόλο αλλά επικρατούσε νεκρική σιγή. Δεν ξέρω όμως τι να υποθέσω μιας και δεξαμενίστηκε πριν λίγο καιρό. Επίσης τα άλλα δύο πλοίο της εταιρίας έκαναν τις εργασίες συντήρησής τους με ταχύτατους ρυθμούς. Να υποθέσω ότι τώρα που έχουν κατακυρωθεί οι επειδοτούμενες, το πλοίο θα μας μείνει αμανάτι ή θα βρούμε να το χώσουμε κι αυτό σε καμιά Ενδοκυκλαδική γραμμή;

Edited by Nick the Greek
Tag
Posted

Μακάρι να μη μας πει bye-bye κι αυτό. Αλλά δε νομίζω να τρυπώξει κάπου. Στα ενδοκυκλαδικά ήδη υπάρχουν δύο πλοία της ετιαρείας. Να μπει και τρίτο; Το εύχομαι. Είναι από τα λίγα πλοία που έχω συμπαθήσει αρκετα παρά το γεγονός ότι ήταν υπερβολικά αργό και έκανε αρκετο θόρυβο. Έχω κάνει αρκετά ταξίδια μαζί του και ιδίως τον χειμώνα... Μια καλή (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντοτε) ιδέα θα ήταν να πήγαινε Σαμοθράκη-Αλεξανδρούπολη, αφού σε σύγκριση με το...... ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ είναι σαφώς καλύτερο. Δεν άκουσα να έχει παρουσιάσει ιδιαίτερες βλάβες.

Όμως είναι και το όριο ηλικίας που προς το παρόν ισχύει και αν εξακολουθήσει να υφίσταται, τότε δύσκολο το βλέπω να επαναδραστηριοποιείται το πλοίο.

  • 2 weeks later...
Posted

Λοιπον το πλοιο δεν ειναι παρατημενο τελικα. Το αντιθετο μαλιστα, αν ειδα καλα σημερα το απογευμα του προστιθενται υδατοστεγεις πορτες στο γκαραζ, ακριβως οπως και στη Σουπερφερακλα.

Posted

Κατηφορίζει, εκτός απροόπτου, για (επιδοτούμενα μέχρι 10/2006) Ενδοδωδεκανησιακά.

Κω-Νίσυρο-Τήλο-Σύμη-Ρόδο & Ρόδο-Καστελλόριζο.

Posted
Κατηφορίζει, εκτός απροόπτου
Τελικά, προέκυψεν το απρόοπτον!

Το ΥΠΑΙ δεν έκανε δεκτή την προσφορά του πλοίου για την γραμμή Ρόδος - Σύμη - Τήλος - Νίσυρος - Κως και επιστροφή, παρόλο που ήταν η μοναδική.

Προηγουμένως, είχαν υπάρξει αντιδράσεις για την ηλικία και την ταχύτητα του πλοίου.

Ο διαγωνισμός ματαιώθηκε και τα δρομολόγια θα εκτελεί προσωρινά το Δωδεκάνησος Εξπρές.

Δεν διευκρινίζεται εάν ισχύει το ίδιο και για την γραμμή Ρόδο-Καστελλόριζο, όπου και πάλι είναι το μοναδικό που υπέβαλλε προσφορά.

Posted

Τελικα εχω αρχισει να πιστευω οτι μπηκε κανας δακτυλος μεγαλος για την αγονη αυτη ....

Μην ειναι η Σουμελα μην ειναι το Ροδανθη μολις ξαναβγει :P

Για το Καστελοριζο και να τη πηρε τη γραμμη , μονο εκει θα κανει δρομολογιο 2 φορες τη βδομαδα , δηλαδη 20 ωρες δουλεια :mad: ......

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Φιλε Παναγιωτη το ΠΑΝΑΓΙΑ ΨΑΡΙΑΝΗ βρικεται ακομα στον νεο μολο και παρολο που ειχαν γινει κατι ψιλοεργασιες με σκοπο την δρομολογηση του στις προαναφερομενες γραμμες τελικα αφου δεν εγινε τιποτα ακουστικε οτι το πλοιο πωλειται(οπως ειναι επιπλωμενo).:)

επισης πριν λιγες μερες εκανε και σκατζα μια θεση πιο μεσα για να μην ενοχλει τα ρυμουλκα που πανε στη γωνια δεξια του.

Posted

Καλά είναι εκεί που είναι γιατί με το Ψαριαννή στα Δωδεκάνισα ο κόσμος θα βγαζέ ότι έχει αφήσει το Κάλυμνος. Πάντος μιάς που απο το διπλανό φορτηγό ξηλώσαν την τσιμινιέρα δεν την βάζουν στην Ψαριανή γιατι με τις ψίρες που έχει είναι πατάτα :)

Posted

Αποστολε η τζιμινιερα ειναι πιο μεγαλη απο το ΨΑΡΙΑΝΗ!:)

ασε γιατι και το φοτηγο και η Ψαριανη ειναι παρε το ενα και χτυπα το αλλο...:D

  • 1 month later...
Posted

Έχω μια εντύπωση ότι θα βγάλει και το καλοκαίρι δεμένο στο νέο μόλο!! Δύσκολα θα βρεθεί άγονη γραμμή ή έστω δευτερεύουσα γραμμή χωρίς επιδότηση για να ταξιδέψει!!

Posted

Kαι δεν το βλέπω να επαναδραστηριοποιείται. Σκαρί του 1973 είναι . Πλησιάζει και ο μπαμπούλας που λέγεται όριο ηλικίας. Το 2008 μας χαιρετά. Οπότε, μάλλον θα την βγάλει στον Νεό Μώλο. Εκτός κι αν η νέα εταιρεία του (ΝΕΛ) που αγόρασε όλο το σετάκι της C-LINK το βάλει πουθενά στο Βόρειο Αιγαίο.

Συμμορφώνεται το πλοίο άραγε με τις απαιτήσεις της συνθήκης της Στοκχόλμης; Γιατί αν όχι, τότε δύσκολο να δαπανήσουν λεφτά για να κάνει ταξίδια για ένα μόνο χρόνο.

Posted

Έχει ήδη συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις της Συνθήκης και γι'αυτό έχουν προστεθεί εγκάρσιες φρακτές στο γκαράζ.

Posted

Μια καλη ιδεα παντως τωρα που το πηρε η ΝΕΛ ειναι να παρει την γραμμη Λημνου-Αγιου Ευστρατιου.Ετσι κι αλλιως το ΑΙΟΛΙΣ ουτε καλυτερο ειναι ουτε μικροτερο σε ηλικια

  • 2 months later...
Posted

Αναχώρησε σήμερα από το Νέο μόλο για ναυπηγείο της Ελευσίνας. Δεν ξέρω κάτι παραπάνω...:(αλλά μάλλον για παροπλισμό εκ νέου πάει.

  • 3 months later...
Posted

Μας αφήνει το καραβάκι μας λοιπόν. Πουλήθηκε και αναχωρεί αύριο ή μεθαύριο για Κάβο Βέρντε. Μαζι θα το συνοδέυσουν εκτός απο το τοπικό πλήρωμα ο καπτα - Αντώνης ο Βεντούρης και ο Α' Μηχκος Ασιμάκης Γουλιέλμος. Καλή τύχη. Όποιος μπορέσει ας βγάλει καμιά φώτο με την αναχώρηση.

Posted

Πάει κι αυτό......... Κι έχω φάει ώρες ταξιδέματος με το σκαρί αυτό τον πάλαι ποτέ καλό καιρό που ήταν στα νερά των Σποράδων. Καλοτάξιδο εκεί που θα πάει....

Posted

Το 1982 - 1983 αν θυμάμαι καλά είχα ταξιδέψει τελευταια φορά με το εν λόγο από Μπατσί για Ραφήνα. Κουνούσε πολύ και έκανε και πολλές ώρες αλλά όλοι στην Άνδρο το αγαπούσαν και το στήριζαν. Χαρακτιριστικά έλεγαν ότι το μόνο το αρνητικό ήταν ότι δεν έχει θέρμανση το χειμώνα....

Posted
Το 1982 - 1983 αν θυμάμαι καλά είχα ταξιδέψει τελευταια φορά με το εν λόγο από Μπατσί για Ραφήνα. Κουνούσε πολύ και έκανε και πολλές ώρες αλλά όλοι στην Άνδρο το αγαπούσαν και το στήριζαν. Χαρακτιριστικά έλεγαν ότι το μόνο το αρνητικό ήταν ότι δεν έχει θέρμανση το χειμώνα....

Φαίνεται δε θα είχαν δει άλλο πλοίο καλύτερο. Αργοκίνητο, χωρίς θέρμανση και να κουνάει, δηλαδή τι άλλο θέλανε; Να πάνε και στον πάτο;

Posted

Ειναι αλλος αυτος. Αυτος που παει με το Ψαριανη ητανε παλια σε μοτορσιπακια και τελευταια στα ρορο του Αγαπητου.

Posted
Το 1982 - 1983 αν θυμάμαι καλά είχα ταξιδέψει τελευταια φορά με το εν λόγο από Μπατσί για Ραφήνα. Κουνούσε πολύ και έκανε και πολλές ώρες αλλά όλοι στην Άνδρο το αγαπούσαν και το στήριζαν. Χαρακτιριστικά έλεγαν ότι το μόνο το αρνητικό ήταν ότι δεν έχει θέρμανση το χειμώνα....

Απ οτι θυμαμαι απο φιλους Ανδριωτες, το ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ(με αυτο το ονομα πρεπει να ταξιδευε τοτε) εκανε περιπου 3.30' ωρες απο ραφηνα για Μπατσι(μεση ταχυτητα γυρω στα 11,5:D ).Μετα καθιερωθηκε το Γαυριο, το βαπορακι εφυγε κ πλεον απο την εποχη του ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ κ μετα η Ανδρος απεχει 2 ωρες απο την Αττικη.

Posted

3036 ν. μίλια η απόσταση Πειραιάς Άγιος Βικέντιος και ο θεός βοηθός για τους ανθρώπους που θα το πάνε. Κανόνησα να μου πάρουν και ενα πλάνο γενικής διάταξης μήπως και χρειαστεί να ξαναναυπηγήσουμε το φοβερό σκαρί (!). Ξέρει κανείς τι δεξαμενές καυσίμων έχει? μπορεί άραγε να περάσει απέναντι μετα το Γιβραλτάρ?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...