Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Η αλήθεια είναι πως το Highspeed δουλεύει πολύ καλα με τα Κουφονήσια. Αλήθεια ποσα χρόνια τα έχει συμπεριλάβει στο δρομολόγιο της Παροναξίας;

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Σήμερα απο Κουφονήσια πήρε γυρω στα 30 ΙΧ ενώ αφησε καμια 10αρια και 2 νταλίκες. Απο κόσμο πήρε πάνω απο 400 άτομα

Posted (edited)

Εν τελεί στις 23/9 ολοκληρώνει τα δρομολόγια του το Thunder αντί για 10/10 που ήταν η αρχική ημερομηνία, γνωριζει κάποιος αν θα δεσει ή αν υπαρχει περίπτωση να το ξαναδούμε στη Ραφηνα οπως πέρυσι ;

Edited by cyclades_shipping
Posted

Από 15/9 το Champion Jet 3 & το Worldchampion Jet θα δουλεύουν με ενναλλαγες(μιας και το πρωτόκολλο του World χρειάζεται στο ενδοκυκλαδικο ορισμένες μέρες) στην γραμμή Πειραιά - Σύρο - (Τήνο) - Μύκονο - Νάξο - Ιο - Θηρα και επιστροφή με διπλό πλήρωμα αν κρίνω από τα ωράρια.

*θα κάνουν δρομολόγια με εναλλαγές.

Posted

Άρα θα χρησιμοποιεί συνολικά 4 πληρώματα ή 2 πληρώματα που θ' αλλάζουν πλοία; Το World πάντα ολοκλήρωνε τη σεζόν 30/9 με καθημερινά δρομολόγια οπότε μάλλον φέτος δεν ήταν και η καλύτερη χρονιά. Έχω την αίσθηση πως στις επιστροφές από Μύκονο του έκανε ζημιά το Champion Jet 1 που περνούσε 2-2,5 ώρες νωρίτερα ενώ σε όλα τα υπόλοιπα σκέλη πρέπει να έσπασε-κλασικά-ταμεία.

Posted

Απλώς φέτος υπάρχει βαπόρι με παραπλήσια χωρητικότητα διαθέσιμο και μεγαλύτερη ταχύτητα από το Champion Jet 2, που συνήθως το αντικαθιστούσε στα τέλη Σεπτεμβρίου. Οπότε θα μπορούν να μεταφέρουν σχεδόν ίδιο αριθμό επιβατών με μικρότερη κατανάλωση καυσίμων.

Posted (edited)
15 hours ago, Diagoras said:

Έχω την αίσθηση πως στις επιστροφές από Μύκονο του έκανε ζημιά το Champion Jet 1

Το οποίο Champion Jet 1 φετος έκοψε κινηση και από το Ραννερ στο κομμάτι Παρος - Μυκονος μιας και περναει μια ώρα μετα..

Edited by cyclades_shipping
  • 2 weeks later...
Posted

Από σήμερα έχουμε τις εξής αλλαγές στα δρομολόγια της Seajets:

Το Supercat Jet θα διανυκτερεύει στην Ίο με καθημερινές αναχωρήσεις στις 07:25 για Σαντορίνη - Φολέγανδρο - Μήλο (10:45-11:45) - Φολέγανδρο - Σαντορίνη - Ίο. Στη Μήλο γίνεται ανταπόκριση με τη γραμμή Πειραιάς - Σέριφος - Σίφνος - Μήλος που εκτελείται από το Champion Jet 2

Το Champion Jet 2 γυρνάει σε μονά δρομολόγια καθημερινά στις 08:00 πλην Παρασκευής και Κυριακής όπου συνεχίζει με τα καλοκαιρινά (07:35 & 15:50)

  • 3 weeks later...
Posted

Από 1η Οκτωβρίου έχουμε τις εξής αλλαγές στα δρομολόγια της Seajets:

1) Τα μικρά jetάκια προσεγγίζουν πλέον και στον Πειραιά οπότε καθημερινά το ένα κάνει στις 07:40 Πειραιάς - Σέριφος - Σίφνος - Μήλος - Φολέγανδρος - Σαντορίνη - Αμοργός(Κατάπολα) - Κουφονήσι - Νάξος - Μύκονος - Νάξος - Πάρος - Σίφνος - Μήλος και το άλλο στις 08:00 Μήλος - Σίφνος - Πάρος - Μύκονος - Νάξος - Κουφονήσι - Αμοργός(Κατάπολα) - Σαντορίνη - Φολέγανδρος - Μήλος - Σίφνος - Σέριφος - Πειραιάς

2) Τέλος η σεζόν για το Supercat Jet και των αντίστοιχων δρομολογίων του

3) Στη γραμμή Πειραιάς - Σέριφος - Σίφνος - Μήλος καθημερινά μία αναχώρηση στις 09:00 πλην Παρασκευής & Κυριακής στις 12:00 για αρχή με το Champion Jet 2 και στη συνέχεια με το 1

4) Μιας και δεν το έχουμε αναφέρει, από τέλη Σεπτέμβρη το δρομολόγιο Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Νάξος - (Ίος) - Σαντορίνη έχει πάει από 07:00 σε 07:30. Νομίζω είναι η πρώτη φορά από το 2015 που ξεκίνησε

Posted

Επίσης από 14/10 εως και 28/10 το Superrunner Jet κάθε ΠΣΚΔ θα κάνει σκετο Ραφηνα - Άνδρο - Τήνο - Μύκονο χωρίς προέκταση για Πάρο και Νάξο.

Posted

6 Οκτωβρίου ολοκληρώθηκαν τα δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Πάρος - Νάξος - Πάρος - Πειραιάς με το Champion Jet 3, γραμμή η οποία ξεκίνησε τη Μεγάλη Εβδομάδα με το Olympic Champion Jet. Έχω την αίσθηση ότι δούλεψε αρκετά καλά

Posted (edited)
9 minutes ago, Diagoras said:

Έχω την αίσθηση ότι δούλεψε αρκετά καλά

Ακριβως, πολύ καλά δούλεψε από όσο γνωρίζω από μέσα Ιούνη έως και τέλη Σεπμτεβρη σχεδόν καθημερινά γεματο απο Πειραιά.

Αρκετα καλά δούλεψε και με την Τήνο. 

Edited by cyclades_shipping
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Άνοιξαν τα πλάνα για το Superexpress συγκεκριμένα από 01/05/2025 - 31/10/2025 στην κλασική του γραμμή (07:20)Ραφηνα - Τήνο - Μύκονο - Πάρο - Ιο - Σαντορίνη και επιστροφή.

Edited by cyclades_shipping
Posted (edited)

Την εμφάνιση τους έκαναν μερικά από τα δρομολόγια της Seajets για την θερινή περίοδο του 2025 και υπάρχουν πολλές αλλαγές,

Worldchampion Jet και Paros Jet εναλλαξ από 4/4/25 έως και 6/10/25 στη γραμμή (09:15)Πειραιάς - Σύρος - Τηνος - Μυκονος - Παρος - Ναξος - Σαντορίνη - Ηράκλειο (διανυκτέρευση) και αναχώρηση το επόμενο πρωι στις 08:00 για τα ίδια νησιά (Τήνο από 2/5)

Champion Jet 3 από 27/6/25 έως και 14/9/25 από (08:00)Πειραιά για Πάρο - Ναξο - (Ηράκλεια*) - (Σχοινούσα*) Κουφονησι 

*στο σκέλος της επιστροφής.

Andros Jet αναφέρει το σύστημα κρατήσεων της εταιρίας (το openseas αναφέρει Jumbo Jet) από 30/4/25 - 28/9/25 στη γραμμή (07:00)Πειραιάς - Σύρος - Μυκονος - Ναξος - Ιός - Σαντορίνη και επιστροφή.

το διάστημα 23/5/25 - 14/9/25 θα πιάνει και την Τήνο στην επιστροφή.

Olympic Champion Jet από 23/5/25 έως και 28/9/25 στη γραμμή (09:15)Πειραιάς - Μήλος - Φολέγανδρος - Ίος - Σαντορίνη - Φολέγανδρος - Μηλος - Σίφνος - Σέριφος - Πειραιάς . (το διάστημα 23/5 - 6/6 και 15/9 - 28/9 θα προσεγγίζει Σεριφο και Σιφνο στο πήγαινε)

Και τέλος τα Super Jet/Super Jet 2 στα κλασσικα τους δρομολόγια από 20/3/25 έως και 31/10/25.

Οσον αφορά τα πλοια το πιθανότερο είναι ότι τα περισσότερα θα αλλάξουν, οπως κάθε χρόνο άλλωστε.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Καλά, εκτός του ότι World Champion Jet και Paros Jet είναι το άσπρο και το μαύρο, δε νομίζω ότι θα χαλάσει τόσο εύκολα το πετυχημένο δρομολόγιο του WCJ για να το βάλει μεταξύ Πειραιά-Κρήτης.

Posted (edited)

οχι αλλα θα βαλει αλλο πλοιο,νομιζω ανοιγει τα χαρτια του σιγα σιγα..για να δειξει κ στη Hellenic πως κ στις 2 γραμμες που σκεφτεται να βαλει το Hs3 δηλωνει παρων

Edited by margaritis24
Posted

Το δρομολόγιο που έκανε τα τελευταία χρόνια το world champion jet θα το κάνει το jumbo jet και νομίζω ότι στην θέση που εμφανίζεται το paros jet θα μπει το max jet ή το European champion jet

Posted

Το Jumbo Jet έχει λογική να μπει στη θέση του World επειδή έχει μεγαλύτερο πρωτόκολλο επιβατών αλλά και μεγαλύτερο γκαράζ.To 2ο ανεβοκατεβαίνει πολλά χρόνια γεμάτο.

Posted

Θεωρώ λάθος να φύγει από τη γραμμή του world champion jet, είναι το μόνο ικανό να βγάλει το δρομολόγιο με ένα πλήρωμα και η χωρητικότητα του είναι ικανοποιητική, ανάλογη του Jumbo.

Posted

Θα χάσει σίγουρα γιατί πολύς κόσμος, έλληνες κυρίως, το προτιμούν έναντι των άλλων δρομολογίων της Seajets καθαρά λόγω χρόνου.

Posted

Ακομα κάποια δρομολόγια έκαναν την εμφάνιση τους 

Power Jets 29/5-28/9 : (09:00) Νάξο - Πάρο - Μύκονο - Τήνο - Άνδρο - Ραφηνα και επιστροφή.

Champion Jet 1c : Σαντορινη(08:20) - Ίο - Νάξο - Πάρο - Συρο - Πειραιά (15:15) - Συρο - Μύκονο - Πάρο - Νάξο - Ιο - Σαντορίνη.

Champion Jet (δεν διευκρινίζει ποιο) από 23/6 (08:30) Πειραιάς - Σέριφος - Σίφνος - Μηλος και επιστροφή.

Superrunner Jetp από 20/5 : (08:00) Ρέθυμνο - Σαντορίνη.

κάθε Τρίτη και Σάββατο.

Posted
14 hours ago, margaritis24 said:

οχι αλλα θα βαλει αλλο πλοιο,νομιζω ανοιγει τα χαρτια του σιγα σιγα..για να δειξει κ στη Hellenic πως κ στις 2 γραμμες που σκεφτεται να βαλει το Hs3 δηλωνει παρων

Αν ήθελε να δηλώσει παρών θα έπρεπε και να το δηλώσει στις ετήσιες. 

Είμαι πολύ περίεργος να δω πως θα βάλει βαπόρι σε γραμμή που δεν έχει δηλώσει :cool:

Posted

Κάποιες παρατηρήσεις πάνω στα νεοεμφανιζόμενα δρομολόγια της Seajets:

1) Νομίζω το World Champion Jet θα παραμείνει στο κλασικό του επιτυχημένο δρομολόγιο ώστε να "σκουπίζει" πρώτο το πρωί στη Μύκονο. Αν μπει στη γραμμή Πειραιάς - Κυκλάδες - Ηράκλειο, όποιο ταχύπλοο και αν το διπλώνει, θα έχουμε καθημερινά διαφορετικά ωράρια λόγω διαφοράς ταχύτητας. Στη γραμμή Πειραιάς - Κυκλάδες - Ηράκλειο πιο πολύ θα ταίριαζε ένα δίδυμο Jumbo Jet/Champion Jet 3 ή τα δύο Jumbo μαζί

2) Ενδιαφέρον ότι η Seajets εγκαταλείπει το κλασικό δρομολόγιο του Ηρακλείου και πάει σε δρομολόγια "καθρέφτη" πάνω στα ενδεχόμενα αντίστοιχα της Attica.  Αρκετά καλή κίνηση δεδομένου ότι το Power Jet πέρα από τις καθημερινές καθυστερήσεις του, στο ανέβασμα έπιανε Νάξο και στο κατέβασμα Πάρο οπότε υπήρχε μια ανισορροπία καθώς και αρκετός άσκοπος πλεύσιμος χρόνος σε κάποιες συνδέσεις (πχ Ηράκλειο - Πάρος, Νάξος - Ηράκλειο)

3) Το ταχύπλοο της γραμμής Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Κουφονήσι θα μπορούσε χρονικά να κάνει προέκταση μέχρι την Αμοργό. 

4) Τα δρομολόγια του CJ1 χοντρικά παραμένουν ως έχουν απλά κόβεται η Μύκονος στο ανέβασμα γιατί θα εξυπηρετείται από το ταχύπλοο του Ηρακλείου. Εδώ δεν καταλαβαίνω γιατί προστίθεται η Σύρος στις επιστροφές...

5) Στις Δυτικές Κυκλάδες δε βλέπω καμία διαφορά παρά μόνο τη δρομολόγηση ενός πιο γρήγορου πλοίου από το Speedrunner Jet ώστε να κοπεί το καραγκιοζιλίκι με την κρουαζιέρα των επιβατών της Φολεγάνδρου. Οι επιπλέον προσεγγίσεις σε Σέριφο και Σίφνο να δούμε πως θα επηρεάσουν τη γραμμή Πειραιάς - Σέριφος - Σίφνος - Μήλος

Γενικά είναι ελαφρώς πιο ορθολογικά υπό την έννοια ότι πας Κουφονήσι χωρίς να κάνεις κύκλο μέσω Τήνου και Μυκόνου όπως και Πάρο από Ηράκλειο πιο σύντομα. Πολύ σημαντική και η καθημερινή σύνδεση Σύρου και Τήνου με το Ηράκλειο (πρώτη φορά από τη Seajets), να δούμε αν όντως θα διορθωθεί και η ανορθογραφία της Φολεγάνδρου. 

Posted

Εγώ πάντως βλέπω ότι η εταιρεία ακόμα έχει στην "απ' έξω" νησιά όπως η Σικινος κ η Ανάφη. Θα μπορούσε σε κάποια δρομολόγια να είχε προσεγγίσεις έστω 1-2 φορές την εβδομάδα και σε αυτά τα νησιά. Αν θυμάμαι καλά τη Σικινο την είχε σε δρομολόγιο το καλοκαίρι του 2023 μια φορά την εβδομάδα- τόσο ασύμφορη ήταν άραγε αυτή η προσέγγιση?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...