Orestis Posted March 17, 2007 Posted March 17, 2007 Αυτή την εβδομάδα το FC 3 αντικαθιστά το Highspeed 2, γι αυτό και οι ώρες των δρομολογίων είναι διαφορετικές.
George Posted March 17, 2007 Posted March 17, 2007 Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, το γατάκι πάει με την ταχύτητα του HS2;
Orestis Posted March 17, 2007 Posted March 17, 2007 Οι χρόνοι των δρομολογίων που εμφανίζονται είναι βάσει του προγράμματος του Highspeed 2, το οποίο το Flyngcat 3 αντικαθιστά. Στις 31/3 που στο σύστημα κρατήσεων είναι ανοιγμένα τα δρομολόγια και των δύο πλοίων, θα δεις τους πραγματικούς τους χρόνους.
Earl Granville Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 To Highspeed 4 θα ξεκινήσει την επόμενη Παρασκευή. Αυτή την εβδομάδα τη Σύρο-Μύκονο θα την καλύπτει το Highspeed 2. Λογικά την Παρασκευή που θα ξεκινήσει και το 4 θα πάει το 2 Ραφήνα.
pie Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Που οφείλετε η καθυστέρηση της δρομολόγησης του Ηs4?? Επίσης γνωρίζουμε αν όντως αλλάχτηκαν οι μηχανές στο 2 κ στο 3??
HIGHSPEED 4 Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Mias kai ksekinisan ta Highspeed exoume katholou plirofories gia taxythtes kai kinhsh?
Earl Granville Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Σήμερα ξεκινάει και το highspeed 4(καιρού επιτρέποντος) στην γραμμή Σύρου Μυκόνου Τήνου και το highspeed 2 με την σειρά του ανεβαίνει στην Ραφήνα.Καλά ταξίδια να έχουν
Panagia Ekatontapiliani Posted April 22, 2007 Author Posted April 22, 2007 Στα καλοκαιρινά πρωινά δρομολόγια το Highspeed 5 θα πιάνει την Ίο, μονό στη μετάβαση. Ενώ στα απογευματινά θα πιάνει κατευθείαν Σαντορίνη και μετά την Ίο (Όπως έκανε και η Blue Star Ferries. Πάλι οι κάτοικοι και τουρίστες της Ίου, θα πληρώσουν το μάρμαρο. (Όλα τα παραπάνω συμφωνά με τα διαφημιστικά της HSW)
Orestis Posted May 24, 2007 Posted May 24, 2007 Τα δύο “μικρά” θα κάνουν τα γνωστά κυκλικά δρομολόγια όλη την καλοκαιρινή περίοδο. Άλλωστε τα πλάνα τους έχουν ανοίξει από το Φεβρουάριο, για ολόκληρη τη χρονιά, μέχρι τον Οκτώβριο.
emanon Posted May 24, 2007 Posted May 24, 2007 Τα δύο “μικρά” θα κάνουν τα γνωστά κυκλικά δρομολόγια όλη την καλοκαιρινή περίοδο. Άλλωστε τα πλάνα τους έχουν ανοίξει από το Φεβρουάριο, για ολόκληρη τη χρονιά, μέχρι τον Οκτώβριο. Χωρίς να είμαι αυτός που θα κάνει τον προγραμματισμό στα δρομολόγια της HSW πιστεύω ότι από την στιγμή που δεν υπάρχουν πλέον συμβατικά στην εταιρεία θα ήταν καλύτερα να έβαζαν το 3&2 από Πειραιά 4 δρομολόγια και να μάζευαν όλο το χαρτί
Artevelde Posted May 24, 2007 Posted May 24, 2007 Τα δύο “μικρά” θα κάνουν τα γνωστά κυκλικά δρομολόγια όλη την καλοκαιρινή περίοδο. Άλλωστε τα πλάνα τους έχουν ανοίξει από το Φεβρουάριο, για ολόκληρη τη χρονιά, μέχρι τον Οκτώβριο. Ευχαριστω για την πληροφορια αυτη. Βεβαια κι εγω αυτο που ειπα το επα βασει ενος φυλλαδιου που ειχα της εταιρειας.
HIGHSPEED 4 Posted May 25, 2007 Posted May 25, 2007 από την στιγμή που δεν υπάρχουν πλέον συμβατικά στην εταιρεία θα ήταν καλύτερα να έβαζαν το 3&2 από Πειραιά 4 δρομολόγια και να μάζευαν όλο το χαρτί Τι ακριβως εννοεις οταν λες 4 δρομολογια?Και για ποιους προορισμους?Παντως οι αποψεις μου για τα μικρα οπως εχω αναφερει στο thread για το Highspeed 3 ειναι δεδομενες.Αν ηταν να παιρναν 1000 επιβατες , 200-250 αυτοκινητα, ελειπε η VIP και ειχαν μια υπερεσιακη ταχυτητα 37 μιλια θα ηταν αλλιως.
pie Posted May 30, 2007 Posted May 30, 2007 Εδώ και λίγες μέρες το πρωϊνό από τη Ραφήνα(είτε Highspeed είτε Flyingcat) στις 7:25 προεκτείνετε μέχρι Νάξο-Πάρο, το οποίο είχε σταματήσει μετά το Πάσχα. Και κάτι άλλο...μιας και τα σχέδια της HSW φαίνετε ότι πάνε περίπατο, να φανταστώ ότι το απογευματινό του HS5 για Ιο-Σαντορίνη θα εγκαταληφθεί προσωρινά και θα πάει Σύρο-Τήνο-Μύκονο?
elybero Posted May 30, 2007 Posted May 30, 2007 Ηδη, στο πρόγραμμα της HSW έχει φύγει το απογευματινό του HS4 προς Σύρο -Τήνο - Μύκονο, προφανώς γιατί το πλοίο θα δρομολογηθεί στα Χανιά. Μου φαίνεται βέβαια λίγο δύσκολο να φύγει το HS5 από το απογευματινό της Σαντορίνης, μετά και την περικοπή της μίας προσέγγισης των Paros/Naxos. Λογικό ακούγεται να συνδυάσουν το Ικαρία - Σάμος του Μύκονος με Σύρο - Μύκονο... Εν αναμονή των εξελίξεων.
pie Posted May 30, 2007 Posted May 30, 2007 Πάντως για Ιούλιο το έχει το HS4 και πρωι και απόγευμα για Σ-Τ-Μ. Λογικό πάντως ακούγετε τα δρομολόγια να μείνουν ως είχαν και πέρυσι παρά να μείνει χωρίς απογευματινό Σύρο-Τήνος-Μύκονος. Λογικά μέσα στις επόμενες μέρες θα έχουν ξεκαθαρίσει τα πράγματα.
pie Posted June 8, 2007 Posted June 8, 2007 Τελικά το απογευματινό για Ιο-Σαντορίνη πέρνει αναβολή...μέχρι να ετοιμαστεί το ΧΙΟΣ λογικά...!
elybero Posted June 8, 2007 Posted June 8, 2007 Ναι, θα υπάρξει μεγάλο πρόβλημα κυρίως με τη Σαντορίνη, ειδικά τώρα που σταμάτησε το Naxos τις βραδυνές προσεγγίσεις στο νησί. Το ταχύτερο που θα βγει το Χίος, το ταχύτερο θα 'ανασάνει' η Σαντορίνη.
Orestis Posted June 16, 2007 Posted June 16, 2007 Διπλά πληρώματα από χθες και στο Highspeed 2 και στο Flyingcat 3 (θυμάται κανείς αν το συγκεκριμένο πλοίο είχε λειτουργήσει και στο παρελθόν με διπλό πλήρωμα; ). Από την επόμενη Παρασκευή, γίνεται μία ακόμη αλλαγή, στα ταχύπλοα της HSW: θα κατεβαίνει το Highspeed 5 και πάλι στα Χανιά (με νέα ώρα αναχώρησης 17:15) και έτσι το HS 4 θα κάνει πρωί-απόγευμα Σύρο-Τήνο-Μύκονο.
pie Posted June 17, 2007 Posted June 17, 2007 Για την διαφορά μεταξύ των HS θέλω να τονίσω ότι το Πειραιάς-Μύκονος(μέσω Τήνου πάντα) με το Hs3 είναι 4ώρες , με το HS4 3:30 και με το Hs5 3:15:D . Και από την Ραφήνα πάνε να το κάνουν 3ωρο σιγά σιγά το ταξίδι...από 2.15 πριν μερικά χρόνια φτάσαμε στα 2:45. To Flyingcat3 πώς πάει από κίνηση ξέρουμε?νωρίς είναι ακόμα βέβαια. Αν είχε και τη Μύκονο μέσα θα ήταν καλύτερα
LEFTERIS68 Posted June 17, 2007 Posted June 17, 2007 Το fc3 έχει φοβερές πληρότητες.Ίσως καλύτερες και από το 4.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 3, 2007 Author Posted July 3, 2007 Από 20/07 έως 01/08 (που έχει ανοίξει τα πλάνα του το Νήσος Χίος για Χανιά), γιατί δεν ανοίγουνε τα πλάνα και του HS 5 για Χανιά (ή Ιό-Σαντορίνη) να ησυχάσουμε όλοι??
elybero Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 Τα έχουν ήδη ανοίξει για την περίοδο μετά την 1η Αυγούστου.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 13, 2007 Author Posted July 13, 2007 Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί από σήμερα δεν δίνει το δρομολόγιο του Flying Cat 3 το ΥΕΝ μετά τα Καταπολα, για ΝΑΞΟ, ΠΑΡΟ, ΣΥΡΟ. Λέει ότι αναχωρεί από Πειραιά για ΣΙΦΝΟΣ, ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ, ΘΗΡΑ, ΚΑΤΑΠΟΛΑ, ενώ το πλοίο όμως θα συνεχίσει και μετά από τα Καταπολα για ΝΑΞΟ, ΠΑΡΟ, ΣΥΡΟ:confused: Μήπως απλώς δε θέλουν να κόβουν εισιτήρια από Πειραιά με το FC 3 για Σύρο Πάρο Νάξο, επειδή κάνει το γύρο των Κυκλάδων, ενώ ο επιβάτης πληρώνει ταχύπλοο, φτάνει να κάνει περισσότερες ώρες να φτάσει στη Σύρο, Πάρο Νάξο από ένα συμβατικό?? Όποτε θα υπήρχαν διαμαρτυρίες από τους επιβάτες
elybero Posted July 13, 2007 Posted July 13, 2007 Νομίζω ότι ούτως ή άλλως δεν εκδίδονται εισιτήρια γι' αυτό το σκέλος του ταξιδιού, απλά τα νησιά αυτά περιλαμβάνονται ως μέρος του ενδοκυκλαδικού δορμολογίου.
Orestis Posted August 6, 2007 Posted August 6, 2007 Στα καλοκαιρινά πρωινά δρομολόγια το Highspeed 5 θα πιάνει την Ίο, μονό στη μετάβαση. Εδώ και μία εβδομάδα, πιάνει την Ίο και στην επιστροφή. Επίσης το Flyngcat 3 προσεγγίζει την Κύθνο κάθε Τρίτη και Τετάρτη, που εκτελεί μονά δρομολόγια.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now