bsdelos Posted November 3, 2020 Posted November 3, 2020 Πολύ νωρίς να συζητάμε για το καλοκαίρι του 21 αλλά με μια πρώτη ματιά...Ο Ηλιόπουλος παρατάει (???) την Παροναξία και την κάνει δώρο στην Άττικα ή θα βάλει το Τέρρα. Άν συμβεί το πρώτο το ΧΣ4 θα κάνει τρελές δουλειές.Βέβαια δεν ξέρουμε τι θα συμβεί με το Thunder και την Γκόλντεν Στάρ που βέβαια δεν έχουν την δυναμική του 4 αλλά αν δεν μπει ο Ηλιο με ταχύπλοο θα υπάρχει ψωμάκι να φάνε στην Παροναξία. Άν γίνει το 2ο σενάριο να μπει το Τέρρα Παροναξία (που το θεωρώ πιο ορθό) εκεί αλλάζει η συζήτηση γιατί ταχύπλοο σαν και αυτό δεν υπάρχει. Είδωμεν...
togias_k Posted November 3, 2020 Posted November 3, 2020 Μην ξεχνάτε ότι με τα τελευταία δοκιμαστικά το Super Express με βάρος έπιασε 38,7 kn που το καθιστά ένα ισχυρό χαρτί για τη Golden Star Ferries.
speedrunner Posted November 4, 2020 Posted November 4, 2020 (edited) 16 hours ago, bsdelos said: Πολύ νωρίς να συζητάμε Μέχρι στιγμής έγραψα ρε παιδιά, θα ανέβουν και τα υπόλοιπα. Η Seajets στο τελευταίο ΣΑΣ ζήτησε για το TERAJET το δρομολόγιο Πειραιά - Πάρο - Νάξο - Μύκονο - Τήνο - Άνδρο - Ραφήνα, αλλά πήρε αναβολή όποτε μόλις πάρει την έγκριση θα ανεβεί και το δρομολόγιο της Παροναξίας. Edited November 4, 2020 by proud_ionian quote
speedrunner Posted November 14, 2020 Posted November 14, 2020 Μετά την seajets και την aegeanspeedlines και η Goldenstarferries ανέβασε τα δρομολόγια των ταχύπλοων της για τις δυτικές Κυκλαδες, έτσι απο 21/05 τα Supercat και Superspeed θα εκτελούν εναλλάξ κυκλικά δρομολόγια απο Πειραιά για Μήλο - Φολέγανδρο - Σαντορίνη - Ίο - Πάρο - Μύκονο - Σύρο
togias_k Posted January 19, 2021 Posted January 19, 2021 Έχει ανοίξει τα πλανα για το καλοκαίρι η Hellenic?
express skiathos Posted January 19, 2021 Posted January 19, 2021 Μόνο του Σαρωνικού και το FLYINGCAT 5 στις Σποράδες (αν ανέβει).
togias_k Posted April 8, 2021 Posted April 8, 2021 Πάντως, η Fast Ferries και η HSW δεν έχουν ανοίξει τα πλάνα για το Thunder και το Highspeed 4 αντίστοιχα, αντιθέτως με τους ανταγωνιστές που μπορείς-νομίζω-να κόψεις και εισητήρια. Μόνο το Tera δεν εμφανίζεται στο site της Seajets.
Nikos_Chania Posted April 8, 2021 Posted April 8, 2021 Το TeraJet δεν φαίνεται διοτι λογικά περιμένει την έκβαση της άγονης (θου κυριε) απο Σητεία για Ρόδο. Το Highspeed 4 θα αργήσει να φανεί, εάν φανεί κάπου για φέτος.
Strofalos Posted April 8, 2021 Posted April 8, 2021 Ρε παιδιά, όντως τώρα ή συνεχίζουμε το καλαμπούρι από την πρωταπριλιά..? Πέρσι μόλις που ξεκίνησε η γραμμή ως ταχύπλοου, ναι μεν είχε ανέλπιστη κίνηση (τηρουμένων των συνθηκών& του χρόνου που δρομολογήθηκε) αλλά όχι και να πάμε στο άλλο άκρο με το "Τέρας Τζέτ"..! Για ταχύπλοα τύπου Hellenic highspeed, Andros Jet, κτλ, οκ..αλλά για το Terra νομίζω πως υπάρχουν καλύτερες γραμμές (πχ Παροναξία) από την άγονη.
Shippihs Posted April 8, 2021 Posted April 8, 2021 Αν είναι σίγουρο το μετρητο από την αγονη γιατί να κάτσει να παλεύει κυκλαδες?Θα βάλει 2 μικρότερα και θα καλύψει την οποία κίνηση που θα ειχε το τερα και με λιγότερα έξοδα.Το πολύ πολύ τη κερδίζει με τερα και αν μπορέσει βάζει άλλο
Nikos_Chania Posted April 8, 2021 Posted April 8, 2021 31 minutes ago, Strofalos said: Ρε παιδιά, όντως τώρα ή συνεχίζουμε το καλαμπούρι από την πρωταπριλιά..? Πέρσι μόλις που ξεκίνησε η γραμμή ως ταχύπλοου, ναι μεν είχε ανέλπιστη κίνηση (τηρουμένων των συνθηκών& του χρόνου που δρομολογήθηκε) αλλά όχι και να πάμε στο άλλο άκρο με το "Τέρας Τζέτ"..! Για ταχύπλοα τύπου Hellenic highspeed, Andros Jet, κτλ, οκ..αλλά για το Terra νομίζω πως υπάρχουν καλύτερες γραμμές (πχ Παροναξία) από την άγονη. Γιατί να συνεχίζουμε το καλαμπούρι;; Εδώ μας είπε μέλος μας οτι η Seajets κατέθεσε φάκελο. Χθες μας το είπε, όχι την πρωταπριλιά. Ορμώμενος από αυτό, συνέδεσα το γεγονός πως το TeraJet δεν έχει δρομολόγια ακόμα, και εξέφρασα την άποψη οτι μπορεί να οφείλεται στο οτι περιμένει την άγονη. Δεν ανέφερα ούτε οτι κατέθεσε φάκελο για το TeraJet απαραίτητα, ούτε πως βασίζομαι σε πρωταπριλιάτικα αστεία.
Annivas Posted April 8, 2021 Posted April 8, 2021 Όντως κατατέθηκε προσφορά στον μειοδοτικό διαγωνισμό της άγονης Κασοκαρπαθιας απο την Seajet. Βάση των απαιτήσεων της προκυρηξης (90μ) μόνο ένα εκ των δυο monohull της εταιρειας , Terajet & Paros Jet θα μπορούσαν να ειναι υποψήφια η ενδεχομένως και τα δυο με το ένα να δηλώνεται ως κύριο και το άλλο ως πλοίο αντικατάστασης .
Strofalos Posted April 8, 2021 Posted April 8, 2021 Μου φαίνεται too much να δούμε το Terra Jet να διανυκτερεύει στην Σητεία για τα μάτια της άγονης αντί να το δουμε σε μια πιο "φιλεταρισμένη" γραμμή (πχ Παροναξία)...εξού και η έκπληξη του σχολίου μου περί καλαμπουριού..! Τεσπα, κοντός ψαλμός αλληλούϊα...
togias_k Posted April 8, 2021 Posted April 8, 2021 Λογικά το Paros Jet θα έχει δηλώσει. Κοτζάμ Tera Jet με τεράστια χωρητικότητα και 15 τόνους την ώρα, δεν νομίζω
margaritis24 Posted April 8, 2021 Posted April 8, 2021 Αυτο που ξερω ειναι με το δικτυο πρακτορων στη κρητη που εχει κ γεμιζε τα ταχυπλοα για κυκλαδες θα κανει κ ανοιγμα για 12νησα κ ειδικα για Ροδο!δε χανει να δοκιμασει δε θα μπει κ πολυ μεσα εαν θα μπει!Το κρητη ροδο μπορει να το στηριξει κ ειναι κ ειναι κ καινουργια γραμμη που μπορει να μεινει στο μελλον
Nikos_Chania Posted April 8, 2021 Posted April 8, 2021 2 hours ago, togias_k said: Λογικά το Paros Jet θα έχει δηλώσει. Κοτζάμ Tera Jet με τεράστια χωρητικότητα και 15 τόνους την ώρα, δεν νομίζω Μην ξεχνάς οτι είναι με επιδότηση άρα ένα παραπάνω να βάλει κοστοβόρο πλοίο αφού θα τον καλύπτει η επιδότηση. 31 minutes ago, margaritis24 said: ειναι κ καινουργια γραμμη που μπορει να μεινει στο μελλον Να μείνει χωρίς επιδότηση όμως ε; Διότι είναι εξόφθαλμο το να μπαίνει ένα ταχύπλοο με κρατική επιδότηση σε φιλέτα (διότι αν εκμεταλλευτεί το background που έχει από πράκτορες, τότε φιλέτο και λουκούμι θα του είναι η επέκταση στο Κρήτη-Ρόδος , συγνώμη, στο Σητεία-Ρόδος)
pilot Posted April 8, 2021 Posted April 8, 2021 1 hour ago, margaritis24 said: Αυτο που ξερω ειναι με το δικτυο πρακτορων στη κρητη που εχει κ γεμιζε τα ταχυπλοα για κυκλαδες θα κανει κ ανοιγμα για 12νησα κ ειδικα για Ροδο!δε χανει να δοκιμασει δε θα μπει κ πολυ μεσα εαν θα μπει!Το κρητη ροδο μπορει να το στηριξει κ ειναι κ ειναι κ καινουργια γραμμη που μπορει να μεινει στο μελλον Πολύ σωστό αυτό, αρκεί να λειτουργούσε το Κρήτη- Ρόδος από Ηράκλειο (όπως δηλαδή λειτουργούν και οι Κυκλαδες). Κακά τα ψέματα, όσο καλοί και να είναι οι πράκτορες μιας εταιρείας, η Σητεία είναι σχετικά μακρια από τα μεγάλα αστικά κέντρα, αλλά και από σημαντικές τουριστικές ζώνες της Κρήτης.
Apollon Hellas Posted April 12, 2021 Posted April 12, 2021 Οι Μινωικές Γραμμές ενδεχομένως να ετοιμάζονται για κάποια νέα κίνηση με το Σαντορίνη Παλλάς να εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Κυκλάδες - Κρήτη φέτος το καλοκαίρι. Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο site της εταιρείας και ειδικά στα banner είναι εξαιρετικά σημαντικές. Συγκεκριμένα το Ηράκλειο - Κυκλάδες έχει αντικατασταθεί με Γραμμή Κυκλάδων και το Πειραιάς - Κυκλάδες έχει αντικατασταθεί με Aegean Speed Lines. Το εσωτερικό ακόμα του "Γραμμή Κυκλάδων" είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον αναφέροντας δρομολόγια από/ Προς Πειραιά και Ηράκλειο με ενδιάμεσους σταθμούς στις Κυκλάδες. Το ebooking δέχεται ακόμα γραμμές του τύπου 'Πειραιάς - Σαντορίνη' αλλά χωρίς να έχουν εκχωρηθεί δρομολόγια ακόμα! Πιστεύετε ότι θα δούμε κάποια έκπληξη από τις Μινωικές φέτος;
Panagia Ekatontapiliani Posted April 23, 2021 Author Posted April 23, 2021 Τα δρομολόγιο του Thunder από την 1η Ιουλίου έως τις 15 Σεπτεμβρίου θα είναι στις 12:00 από Πειραιά για Σύρο (ΑΦ 14:45- ΑΝ 14:55) – Μύκονο (ΑΦ 15:35- ΑΝ 15:50) – Νάξο (ΑΦ 16:40) και επιστροφή από Νάξο ώρα 17:00 για Μύκονο (ΑΦ 17:50- ΑΝ 18:05) – Σύρο (ΑΦ 18:45- ΑΝ 18:55) – Πειραιά (ΑΦ 21:40) Το πλοίο θα αναχωρεί από τη πύλη Ε7 στο Πειραιά.
hsw Posted April 23, 2021 Posted April 23, 2021 Διαφορετικές ώρες από αυτά που έχουμε συνηθίσει και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα πάει, ειδικά από Πειραιά! Για Σύρο 45€ η οικονομική (55,70 το WCJ και 49 το Santorini Palace) Για Μύκονο 50€ η οικονομική (59,70 το WCJ και 55 το Santorini Palace) Για Νάξο 52€ η οικονομική (55 το Santorini Palace μέσω Πάρου)
basilis89 Posted April 23, 2021 Posted April 23, 2021 Οι τιμές και για τα ιχ; Μήπως θα είναι πιο ακριβές από τα υπολοιπα;
hsw Posted April 23, 2021 Posted April 23, 2021 Για τα ιχ (<4,25 / >4,25): ΣΥΡΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ ΝΑΞΟΣ THUNDER 60/60 65/65 70/70 WCJ 73/165 87/165 SANTORINI 69/119 69/119 69/119 Επίσης φαίνεται πως η Fast Ferries ακολουθεί την πολιτική της Alpha Lines και χρεώνει +5€ τις θέσεις με τραπέζι.
pilot Posted April 23, 2021 Posted April 23, 2021 Προσωπικά τις θεωρώ μια χαρά τις ώρες ειδικά για Σύρο-Μύκονο για δύο λόγους 1) Από πέρσι λόγω των υγειονομικών μέτρων, το check-in στα περισσότερα καταλύματα γίνεται τυπικά γύρω στις 15.00 (και όχι στις 14.00), και το αντίστοιχο checkout στις 11.00 και όχι στις 12.00 προκειμένου να υπάρχει χρόνος για καλύτερη απολύμανση στα δωμάτια. Έτσι φτάνει ειδικά στα 2 αυτά νησιά ιδανικότατη ώρα... 2) Δεν χρειάζεται ιδιαίτερα πρωινό ξύπνημα και φθάνεις ξεκούραστος
trip Posted April 23, 2021 Posted April 23, 2021 Κατα τη γνώμη αυτό που είχε ακουστεί πέρυσι με απογευματινά απο Πειραια (Μύκονο-Παρο-Νάξο) και επιστροφή το πρωί απο τα νησιά θα ήταν μεγαλύτερο δέλεαρ.. και χωρίς την Σύρο που είναι μεσα σε ολά τα υπόλοπα του ανταγωνισμού.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now