Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Είστε σίγουροι ότι θα ξεκινήσει το Tera, γιατί εγώ άκουσα ότι το WCJ θα κάνει συνδυασμό τον δύο δρομολογίων σε ένα!!!

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Απλώς είδαν το δρομολόγιο στο σύστημα και νομίζω ότι το ανάφεραν!! Και εγώ έχω ακούσει ότι το Worldchampion Jet θα κάνει τα δυο δρομολόγια σε ένα!! Δηλαδή να κάνει Σύρο Μύκονο Πάρο Νάξο Ίο Σαντορίνη

Posted (edited)

Στο Σ.Α.Σ  στα θέματα ημερήσιας διάταξης δεν είδα να αναφέρθηκε  δρομολόγηση του world στο παραπάνω δρομολόγιο που ειπατε.Επίσης η golden όπως φαίνεται δεν θα βάλει κανένα ταχύπλοο φέτος ούτε το supercat  που έλεγαν από Σύρο για Τήνο Μύκονο Πάρο Ίος Θήρα...

Edited by proud_ionian
link
Posted

Επίσημα πλέον η έναρξη των δρομολογίων των ταχυπλόων της SEAJETS για 03/07/2020, 

SIFNOS JET και SUPER JET στο κυκλικό δρομολόγιο εναλλάξ από Πειραιά και από Μήλο και το WORLDCHAMPION JET από Πειραιά για Συρο - Μύκονο - Πάρο - Νάξο - Ίο - Σαντορίνη

Posted (edited)

Πολύ καλό αυτό για να δουλέψουν και οι ναυτικοί των ταχύπλοων της Seajets.Λογικά το world θα χρειαστεί διπλό πλήρωμα για να βγάζει τα ωράρια όπως και τα μικρά θα χρειαστούν

Θα ξεκινήσει και το Champion 2;Το βλέπω περασμένο στο σύστημα από Ηράκλειο για τα νησιά κάθε δεύτερη ημέρα σχεδόν για δρομολόγια 

Edited by Champion Jet_2
Posted (edited)
18 hours ago, Champion Jet_2 said:

Θα ξεκινήσει και το Champion 2;Το βλέπω περασμένο στο σύστημα από Ηράκλειο για τα νησιά κάθε δεύτερη ημέρα σχεδόν για δρομολόγια 

Στο σύστημα της Seajets έχουν τώρα το Naxos Jet απο Ηράκλειο για Κυκλάδες

Edited by amonok
Posted

Καλησπέρα αρχικά σε όλους και καλή σεζόν να έχουμε!! Βλέποντας το δρομολόγιο του WCJ παρατηρώ οτι η εταιρία "έκαψε" την Νάξο (ειδικά στο κατέβα για την Σαντορίνη δίνει παραμονή 5' στο λιμάνι) και ότι οι χρόνοι πολύ δύσκολα θα πραγματοποιηθούν...Και πάμε τώρα στην ερώτηση...Αφού η Seajets έβγαλε τα δρομολόγια στην δημοσιότητα μήπως ήρθε η ώρα η Άττικα να χτυπήσει με το HS4?? Δεν νομίζω ότι η ζήτηση ειδικά τον Αύγουστο στο κομμάτι Παροναξίας να είναι τόσο χαμηλή ώστε το καράβι να μην βγάζει ούτε τα έξοδά του για να μην δραστηριοποιηθεί φετος.

Posted

Για το WCJ αν έχει καθυστερήσεις μπορει να τις καλυψει με την ταχύτητα του. Τώρα για την HSW δεν γνωρίζω γιατί δεν κάνει καποια κίνηση αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει προς το παρον τόσο μεγάλη ζήτηση ώστε να δρομολογήσει πλοιο και ίσα ίσα να βγάζει τα έξοδα του

Posted

Η Αττικα βέβαια με το Highspeed θα μπορούσε να πάρει πολύ κόσμο από το WCJ στην Παροναξία, αν έκανε πχ την Πάρο σε 2.50 και τη Νάξο σε 3.30, απλά δεν ξέρω ειδικά καθημερινές αν θα είχε κάποιο νόημα όλο αυτό. 

Το WCJ νομίζω κι εγώ σίγουρα θα έχει καθυστερήσεις, τις οποίες με ποια ταχύτητα θα καλύψει; Είπαμε είναι γρήγορο, αλλά έχει και κάποια όρια κι αυτό. Ήδη τα δρομολόγια είναι υπολογισμένα με πολύ υψηλές ταχύτητες, δεν νομίζω ότι θα το πηγαίνουν πιο γρήγορα από πέρσι! Φαντάζομαι ότι απλά θέλανε να δείχνουν μικρή διάρκεια και για Πάρο-Νάξο για να πουλήσουν και σ' αυτό το κομμάτι. Αυτό που δεν καταλαβαίνω βέβαια είναι γιατί έχουν βάλει παραμονή στη Σαντορίνη μόνο 20 λεπτά ενώ θα μπορούσαν να καλύπτουν εκεί την όποια καθυστέρηση.

Posted

Γιατί τα δρομολόγια του Worldchampion Jet είναι σχεδιασμένα σε ωράρια για μόνο πλήρωμα, οπότε δεν θέλουν να ξεπεράσουν τις 70 ώρες την εβδομάδα, εάν και στη πράξη φοβάμαι ότι θα τις ξεπερνάει.

Posted

Η μια αποψη ειναι αυτη ή αλλη λεει ομως οτι δε θα εχει τοσο κοσμο ωστε να καθυστερει κ ειδικα τα ι.χ. οποτε θα μπαινουν θα βγαινουν γρηγορα!βεβαια δε βαζουμε τονκαιρο στην πραξη κ τις καθυστερησεις στα λιμανια κ τον αυγουστο που θα εχει ανεβει η κινηση

Posted

Όπως επίσης θα πρέπει να τηρούνται και οι αποστάσεις στην επιβίβαση-αποβίβαση και όχι βάζουμε όλο το μπούγιο στο γκαράζ και φύγαμε.....

Posted

Μα ποιες 70 ώρες την εβδομάδα; Αν φεύγει 7:00 και επιστρέφει 17:50 είναι 10:50 ώρες την ημέρα, δηλαδή σχεδόν 76 ώρες/εβδομάδα στην καλύτερη.

 

Posted (edited)
56 minutes ago, pie said:

Όπως επίσης θα πρέπει να τηρούνται και οι αποστάσεις στην επιβίβαση-αποβίβαση και όχι βάζουμε όλο το μπούγιο στο γκαράζ και φύγαμε.....

Είσαι πολυ αισιόδοξος... Δυστυχώς δεν τηρούνται σχεδόν καθόλου... Δεν ξέρω τι γίνεται σε όλες τις γραμμές της Ελλάδας παντως σε αυτές που έχω δει δεν τηρούνται

Επίσης σήμερα άκουσα ότι το αεροδρόμιο του Ηρακλείου είχε 40 πτήσεις(δεν κατάλαβα αν είναι όλες από το εξωτερικό ή γενικά 40 πτήσεις) Τα ταχύπλοα δεν θα μπορουσαν να δουλεψουν πολυ αφου λογικά είναι τουρίστες που θα προτιμουν την Σαντορίνη? 

Edited by togias_k
Posted

Από την Παρασκευή 10/7 το HIGHSPEED 4 θα αναχωρεί στις 7:15 για Πάρο Νάξο Κουφονήσι... Κατάλαβε το κενό η Άττικα και πάει να πάρει την πίτα της Παροναξίας από το WCJ...

Posted

Δεν ξέρω εάν πάει να πάρει μερίδιο από τη πίτα του Worldchampion Jet ή να πάρει την επιδότηση που του αναλογεί, όπως γίνεται και με τα ταχύπλοα της Seajets!!

Posted
23 hours ago, Blue Star Delos said:

Παίρνουν επιδότηση τα ταχύπλοα καλοκαιριάτικα; 

Φυσικά και παίρνουν επιδότηση. Μην ξεχνάτε ότι λειτουργούν με το 60% του πρωτοκόλλου τους.

Posted

Πάντως με το μάτι που το είδα το Wc jet σε ένα βίντεο στη Νάξο η κίνηση μου φανηκε πολυ καλή (και δεδομένου της κατάστασης) 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...