Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το King Seaways (IMO No: 8502406) έχει ναυπηγηθεί το 1987 στο ναυπηγείο Schichau Seebeckswerft AG στο Bremerhaven με το όνομα Nils Holgersson. Το 1993 μετονομάστηκε σε Val De Loire, το 2006 μετονομάστηκε σε King of Scandinavia και το 2011 πήρε το όνομα King Seaways. Το πλοίο έχει μήκος 161,45 μέτρα, πλάτος 32,01 μέτρα, χωρητικότητα 2280 επιβάτες σε 1686 κρεβάτια, γκαράζ 1250 γραμμικά μέτρα, φοράει 4 κύριες μηχανές MaK 8M552, που του δίνουν μέγιστη 21 κόμβους. Το πλοίο είναι αδελφό του Princess Seaways, του GNV Cristal και του GNV Atlas. Τέλος να αναφέρουμε ότι δουλεύει στη γραμμή Newcastle – Ijmuiden για λογαριασμό της DFDS UK.

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
Posted (edited)
On 3/19/2017 at 11:51 PM, Nick the Greek said:

 

Δεν ξέρω τελικά αν μπήκαν στον κόπο να βάψουν το βασιλιά με το απαίσιο σκούρο μπλέ της DFDS, πάντως μέχρι και το καλοκαίρι του 2018 παρέμεινε στο όμορφό του γαλάζιο.

 

Λέτε να δούμε επανάληψη του ονόματος Moby King όταν έρθει στη Μεσόγειο?

Edited by Nick the Greek
  • 4 months later...
Posted

Να πάρουμε και μια ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα γεύση του King Seaways, φόρτωση στο κυρίως γκαράζ από Newcastle για το Ijmuiden. Πρίν τα της φόρτωσης, βλέπει κανείς και πόσο αρχαίες φαίνονται οι εγκαταστάσεις του λιμανιού σε σύγκριση με άλλα λιμάνια που βλέπουμε στην Ευρώπη. Γενικά το UK πάσχει τρομερά από υποδομές μεταφορών αλλά αυτό είναι μια διαφορετική κουβέντα. 

 

Κοιτώντας τη φόρτωση κάνει εντύπωση το πόσο στενοί και δύσκολοι είναι οι καταπέλτες του πλοίου, στενεύνουν σα λαιμός μπουκαλιού και το φορτηγό πρέπει να περνάει ίσα-ίσα. Βέβαια όταν χρησιμοποιείται σαν drive through το γκαράζ και δε χρειάζεται το φορτηγό να χρησιμοποιήσει τον καταπέλτη σαν κομμάτι της μανούβρας του, μετριάζεται το πρόβλημα. Πάντως αν ερχόταν Μεσόγειο το πλοίο, όπως παραλίγο να γίνει για λογαριασμό της Moby, θα χρειαζόταν σίγουρα κάποια μετασκευή εκεί.

 

Δεύτερο αξιοσημείωτο κομμάτι είναι πως ο χώρος που κάποτε ήταν η γραμμή φόρτωσης 1, έχει γίνει χώρος αποκλειστικά για ΙΧ. Βλέπει κανείς τη μικρή ράμπα που οδηγεί πρός τα επάνω, όπως είδαμε και τη μεγάλη ράμπα κατεβασμένη στα δεξιά. Καταλαβαίνει κανείς πόση μεγάλη κίνηση από ΙΧ έχει η συγκεκριμένη γραμμή και γιατί ήταν από τις πρώτες που έκλεισε η DFDS λόγω πανδημίας. Το περίεργο εδώ είναι πως ενώ υπαρχει ράμπα για ΙΧ, δεν μπαίνουν ΙΧ από κάτω, φαίνεται εντελώς κλεισμένη από κάτω όλη η γραμμή φόρτωσης. Μάλιστα σε ένα σημείο υπάρχει και κάτι που μοιάζει με ανθρωποθυρίδα. Λέτε το κάτω κομμάτι να χρησιμοποιείται σαν δεξαμενή έρματος? Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο.

 

Τέλος σημειώστε πως το πλοίο φέρει Δανέζικη σημαία και ξεκάθαρα κομμάτι του πληρώματος είναι Ασιάτες, μάλλον Φιλιππινέζοι.

 

 

  • 2 years later...
Posted

Ταξιδεύει και αυτό για Gdansk, χρυσές δουλειές κάνουν τα συγκεκριμένα ναυπηγεία. Δεν προβλέπεται αντικαταστάτης στη γραμμή Ijmuiden-Newcastle, μένει μόνο του το Princess Seaways.

  • 1 month later...
Posted

Ολοκλήρωσε τη συντήρησή του στο Gdansk και επιστρέφει Amsterdam. Από 09/02 αναλαμβάνει μόνο του στη γραμμή Ijmuiden-Newcastle, μέρα παρά μέρα, ώστε να δέσει με τη σειρά του το Princess Seaways.

  • 4 months later...
Posted

Ακριβώς 30 χρόνια από τότε που το ταξίδεψα για πρώτη και τελευταία φορά, το βλέπουμε στο Ijmuiden της Ολλανδίας να μανουβράρει για την πρόσδεσή του. Το γεγονός ότι υπήρχε βοήθεια από 2 ρυμουλκά, καταμαρτυρά τους θυελλώδεις ανέμους που έπνεαν εκείνη την ημέρα στην περιοχή. Έχει φορέσει και αυτό την τελευταία εκδοχή των σινιάλων της DFDS. Η πρόσφατη πώληση πλοίων και γραμμής Κοπεγχάγη - Όσλο με κάνει να υποψιάζομαι πως δεν είναι και πάρα πολλά τα ψωμιά του ακόμη στην εταιρεία.

Posted

Και ένα βίντεο από την ίδια ημέρα που δείχνει ακόμη καλύτερα πως πάλευε με το θηρίο το King Seaways, με την ενεργή βοήθεια 2 ρυμουλκών.

 

  • 7 months later...
  • 2 months later...
Posted

Ας το δούμε σε λίγο καλύτερες καιρικές συνθήκες, σε σύγκριση με τις τελευταίες φωτογραφίες που είχαμε στην gallerie. Και πάλι σε αφιξή του στο Ijmuiden της Ολλανδίας το περασμένο καλοκαίρι. Όπως βλέπετε και καθώς αναποδίζει το πλοίο, η μανούβρα εκτελείται σε απόσταση αναπνοής. Όσο αντέχουν τα συγκεκριμένα πλοία εκεί θα είναι, πιστεύω πως κάποια στιγμή θα κλείσουν τη γραμμή.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...