Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

 ο βαπορας εχει φουνταρει τη δεξια. η καδενα ειναι αγανταρισμενη (καλει δεξια) και φαινεται απο τον δρομο, για να χαιρομαστε οσοι δεν μπορουμε να παμε κοντα :) 

  • 2 weeks later...
  • Replies 465
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Μήπως βρίσκεται πρόχειρο κάποιο deck plan του βάπορα; Θα με ενδιέφεραν ειδικά τα καταστρώματα με τις καμπίνες, ειδικά αν αναγράφονται πάνω στο σχέδιο. Ευχαριστώ!

Posted

Ναι το είχα δει, αλλά η ανάλυση είναι αρκετά χαμηλή και δε φαίνονται τα νούμερα. Σε ευχαριστώ όμως.

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Posted

Το πλοίο πρέπει να έχει θέμα με τα scrubbers του. Σε πρόσφατο ταξίδι είχαν βάλει κόκκινη ταινία στα πρυμνιά καταστρώματα, ώστε ο κόσμος να μην βγαίνει σε αυτά.

Ό τι βρισκόταν πίσω απο αυτό το πρόχειρο φράγμα, ήταν μέσα στη μαυρίλα και την κάπνα. Ο ιστός και η σημαία, κι΄ αυτοί κατάμαυροι.

Μάλιστα αντί στο εξωτερικό πρυμνιό μέρος του γκαράζ που κανονικά έμπαιναν τα Camper, είχαν βάλει μόνο νταλίκες.

 

Δεν έχει περάσει κάτι παραπάνω απο 1 χρόνος απο τότε που εγκαταστάθηκαν οι πληντυρίδες, και αντιμετωπίζουν κι΄ολας πρόβλημα; Στα άλλα πλοία του ομίλου που έγινε τέτοια εγκατάσταση στην Ελλάδα, υπάρχει παρόμοιο θέμα;

Μου κάνει εντύπωση που δεν έχει αναφερθεί πουθενά πιο πριν.

Posted

Ίσως να μην έχουν σχέση τα scrubbers. Εξάλλου, αυτά παρακρατούν-καθαρίζουν μόνο το διοξείδιο του θείου. Καμμία σχέση με κάπνα, μυρωδιές ή άλλα καυσαέρια και σωματίδια.

Posted (edited)

Παρατηρησες εαν εβγαιναν απο τη τσιμινιερα μαυριλες;;;πισω απο τις γρυλιες;;η εαν εβγαιναν καπνοι  απο αλλο σημειο;;

Μονο στο deck  μπροστα απο τη πισινα ειχε για εξωτερικο χωρο δλδ;;τα πρυμνια open deck δε λειτουργουσαν   καθολου;;

Μηπως ηταν απο τα φορτηγα που δουλευουν τα μοτερ απο το γκαραζ απο κατω;;;

Edited by margaritis24
Posted

Πλέον χωρίς πρόβλημα μόνο στους εξωτερικούς χόρους πλώρα από την τσιμινιέρα.

Οι μαυρίλες αυτές είναι ξεκάθαρα απο τα καυσαέρια του πλοίου, και δεν μιλάμε για απλό καυσαέριο.Είναι σαν μεγάλες πιτσιλιές πίσσας. Επομένως όχι, δεν είναι από τα φορτηγά, ξεκάθαρα.

Τα προιμιά ντέκ λειτουργούν μόνο στο σκεπαστό μέρος τους. Μετά τα σκέπαστρα είναι κλειστά.

Ανεβάζω και ένα απόκομμα φωτογραφίας για να δείτε τον ιστό και την σημαία. Φαίνονται καλά οι μαυρίλες που ανέφερα.

20210824_173830.jpg

Posted

Α. Το καυσαέριο περνά από νερο

Β. Έχει γραφτεί.και αλλλου ότι το scrubber καθαρίζει από το θείο όχι από τηναιθαλη

 

 

Posted

Τότε απο που προέρχεται αυτό;

Γιατί απο την τσιμινιέρα πρέπει προέρχεται και λερώνει όλο το πλοίο πίσω και κάτω απο αυτή.

Posted (edited)

Νομιζω δεν εχει να κανει με τα scrubbers μαλλον συμβαινει κατι αλλο.Το εχω ξαναδει στο Βενιζελος το ιδιο θεαμα παλιοτερα.

Edited by MILTIADIS
Posted

Δεν ξέρω τι διάταξη έχουν τα scrubber οπότε θα κάνω μία εικασία. 

Πολύ πιθανόν να έγινε από την χρήση ulsfo καυσίμου χωρίς χρήση scrubber.

Ο μόνος τρόπος να δραπετεύσουν οποιαδήποτε σωματίδια από την καύση είναι να μην δουλεύουν τα scrubber. Για να μην δουλεύουν, τότε θα πρέπει να καίει ulsfo ή vlsfo ανάλογα. 

Posted

Δε θα έπρεπε να συμβαίνει αυτό κ πριν τα scrubbers τότε?

Μήπως κάνουν κάποιου είδους συντήρηση κ έχει φύγει όλη η μούργα από το φουγάρο?

Posted (edited)

ULSFO ο Πειραιάς δεν εχει. Μαλλον εννοεις MDO. 

Υπαρχει η πιθανότητα να υπαρχει καμια μικρο-διαρροή νερου στο scrubber που να μπλέκεται με τα καυσαέρια και να εχει αυτο το αποτελεσμα (εικασία κανω) 

Επίσης υπαρχει η πιθανότητα υδρατμοί σε συνδυασμό με τα καυσαέρια να παιρνουν μουργα απο το φουγαρο και να δημιουργουν αυτο το φαινόμενο. 

Η στο πολυ απιθανο σεναριο οι μηχανες/γεννήτριες να έχουν κανενα θεμα με ελατήρια/κυλινδρους και να "φτυνουν" λαδι.. Αλλα οπως ειπα το θεωρώ απιθανο. 

Edited by Nereus
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Όσο ακατάλληλο και αν είναι το παλιό λιμάνι της Πάτρας για τα σημερινά δεδομένα ενός σύγχρονου λιμανιού, οι εικόνες που μου έχει δώσει είναι ο λόγος που αγάπησα τα καράβια από μικρός και χαίρομαι όταν βλέπω αραιά και πού κάποιο καράβι να καταφτάνει, ειδικά όταν πρόκειται για το πανέμορφο Superfast XI , με διαφορά απο τα ωραιότερα καράβια που έχουν περάσει απο τη χώρα μας!

  • 3 months later...
Posted
On 9/13/2021 at 6:10 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Superfast XI αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 09/03/22 έως τις 23/03/22.

Ο δεξαμενισμός του Superfast XI μετατέθηκε για τις 13/03/22 έως τις 27/03/22

Posted

Εχουν κανει ενα τετραγωνο  φαρδυ κοψιμο στη μεση της τσιμινιερας για να δουλεψουν εσωτερικα κ απο πανω εχουν αφαιρεσει το κοκκινο κομματι που εκλινε προς τα πισω

Posted
On 1/19/2022 at 2:45 PM, margaritis24 said:

Εχουν κανει ενα τετραγωνο  φαρδυ κοψιμο στη μεση της τσιμινιερας για να δουλεψουν εσωτερικα κ απο πανω εχουν αφαιρεσει το κοκκινο κομματι που εκλινε προς τα πισω

 

IMG_20220123_202114.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...