proud_ionian Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 (edited) Εταιρια του 2018 Διαλέγουμε εταιρία, που κατα το 2018 ειχε δρομολογημενα επιβατηγα οχηματαγωγα, κλειστου τυπου, συμβατικα ή ταχυπλοα, ειτε σε γραμμες εσωτερικου, ειτε σε διεθνεις γραμμες, που περιελαμβαναν ελληνικα λιμανια. Προτεινετε μεχρι τρεις εταιριες (δεν ειναι και πολλες). Ομιλοι πολλων εταιριων πανε μαζι. μια ψηφος/προταση. στις 26.12, οι τρεις πρωτες θα μπουν σε ψηφοφορια κατα τα... ειωθοτα, ως τα μεσανυχτα της 31.12 (το τριπροσωπο, που λεγαν παλια και στην Ιερα Συνοδο). Oλες οι προτασεις σε ενα ποστ, ποστ με πανω απο 3 προτασεις, δεν λαμβανεται υπ'οψιν. Προεδρος της εφορευτικης επιτροπης, οριζεται ο @Neptune Edited December 26, 2018 by proud_ionian
gpap2006 Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 Levante, golden star kai attica/hsw από εμένα
MILTIADIS Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 Μινωικες Γραμμες για το μεγαλο come back στην εσωτερικη ακτοπλοια,εστω και χωρις Κρητικο αρχικαπετανιο αυτη τη φορα.
giorgos_249 Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 Seajets γιατί έριξε 2 ακόμη ταχύπλοα και 1 συμβατικό στο Αιγαίο φέτος (στο οποίο έκανε σοβαρή επισκευή και έπαψε να σέρνεται όπως επί ΑΝΕΚ), και ετοιμάζει άλλα 3 για του χρόνου (WC jet / sifnos jet / blue power). .....
Petros P Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 9 hours ago, MILTIADIS said: Μινωικες Γραμμες για το μεγαλο come back στην εσωτερικη ακτοπλοια,εστω και χωρις Κρητικο αρχικαπετανιο αυτη τη φορα. Ο,τι είπε ο Μιλτιάδης ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΩΣ. MINOAN LINES
Neptune Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 Σαν προεδρος της Εφορευτικης επιτροπης λοιπον, ψηφιστε οτι να ναι, οτι γουσταρετε. Στο τελος θα νικησει οποιος θελω εγω. 😛 Αφου λοιπον δεν εχει σημασια θα πω και γω MINOAN LINES, πρωτη φορα στην καριερα μου ως shipfriend, γιατι δειχνει οτι ειναι στο σωστο δρομο απ ολες τις αποψεις. Με χαλαει λιγο που η τσεπη που παιρνει αλλα και που δινει ειναι ιταλικη, αλλα ας προσεχαμε.
.voyager Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 Levante, γιατί... κι ανεβαίνει! Seajets, επειδή αυξάνεται και πληθύνεται! Μinoan, γιατί δεν ξέρουμε που αλλού στην ακτοπλοΐα μπορεί να τη δούμε, μετά τα Χανιά και το χάι το σπιντ...
Kostas_nik Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 (edited) SEAJETS λογω της αυξησης των πλοιων που παρουσιαζει! Edited December 12, 2018 by Kostas_nik
proud_ionian Posted December 12, 2018 Author Posted December 12, 2018 Όμιλος Grimaldi. Μεγαλωνει και εδραιωνεται στη Μεσογειο, στο Αιγαιο και τη Βαλτικη, μεσω των κατα τοπους θυγατρικων (Minoan ειναι μονο στο σινιαλο). Levante Ferries. Στο χερι της ειναι να μην απογοητευσει Κεφαλονια, Θιακι και Ζαντε.
Aqua_blue Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 Seajets γιατι ολο και αυξανεται αλλα και γιατι αναμενεται να ριξει για την νεα σεζον στην ακτοπλοια τα World champion Jet , Power Jet & Sifnos jet
lostromos Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 (edited) Minoan Lines γιατί έκανε δυναμικό reset και επεκτάθηκε πέραν του Ηρακλείου Golden star ferries λόγω της επέκτασης της σε άλλες αγορές. Seajets γιατί έσωσε το Ierapetra l..😛 Edited December 12, 2018 by lostromos
Nick the Greek Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 Seajets ούτε με βασανιστήρια στο ΕΑΤ-ΕΣΑ. Μιλάμε για την εταιρεία της χρονιάς που πέρασε κι όχι για την επόμενη με τα ταχύπλοα που ΘΑ ρίξει. Ας τα φέρει πρώτα, ας δουλέψουν απρόσκοπτα και την αναδεικνύουμε του χρόνου. Και υπενθυμίζω πως φέτος έγραψαν την εγκυκλοπαίδεια Υδρία σε βλάβες, καθυστερήσεις, αλλαγές δρομολογίων, πλοίων, μεταφορτώσεις επιβατών, κραυγαλέα εύνοια από το ΥΕΝ και το ΛΣ και φυσικά το κερασάκι στην τούρτα, έκρηξη εν πλώ στο μηχανοστάσιο με τραυματίες. Τι άλλο έπρεπε δηλαδή να έχουν κάνει για να τους βγάλουμε δεύτερους? Αδιαμφισβήτητη εταιρεία της χρονιάς για μένα η Grimaldi Lines, δεν υπάρχει καμιά Μινωική. Εκτός κι αν πιστεύει κανείς πως η όλη συμφωνία με την Attica, το τίμημα(χρηματικό και σε hardware) και η είσοδος στη γραμμή των Χανίων, ήταν πνευματικά παιδιά του Μανιαδάκη και ο Grimaldi απλά παρακολουθούσε διακριτικά την εξέλιξη της ιστορίας, υπογράφοντας απλά επιταγές.
MILTIADIS Posted December 12, 2018 Posted December 12, 2018 Προφανως οταν μιλαμε για Minoan Lines αναφερομαστε στη θυγατρικη του ομιλου Γκριμαλντι,που λειτουργει στην Ελλαδα,οπως αντιστοιχα θα λεγαμε για τη Finnlines αν ημασταν στον Βορρα.Στην ουσια ψηφιζουμε το ιδιο πραγμα.Οι περισσοτεροι λεμε''ΟΤΕ''και οχι Deutsche Telekom και''ΟΣΕ''και οχι Ferrovie κοκ.Tο ιδιο και εδω.Καλως ή κακως περα απο το brand υπαρχει και μια τυπικη εδρα που δυσκολα θα διαλυθουν διοτι δεν συμφερει ουτε τον ιδιο.
gtogias Posted December 13, 2018 Posted December 13, 2018 Μινωικές Γραμμές, γιατί ήταν και είναι η εταιρεία benchmark, γιατί τα οικονομικά της είναι αξιοθαύμαστα, και γιατί επιστρέφει στο Αιγαίο.
Zacharias Posted December 13, 2018 Posted December 13, 2018 (edited) Minoan Lines (ή Grimaldi όπως θελετε ) μπαίνει δυναμικά και σε αλλες γραμμες, τακτοποιημενη οικονομικά. Edited December 13, 2018 by Zacharias
Superfast VI Posted December 13, 2018 Posted December 13, 2018 Η αλήθεια είναι δεν είναι και πολλές οι επιλογές... Λογικά προς Grimaldi πάει το πράγμα. Η Άττικα δυστυχώς φέτος έδειξε κάποια ανησυχητικά σημάδια τα οποία ελπίζω να είναι από τα απόνερα της συγχώνευσης. Επίσης θα έλεγα και Golden Star μιας και δείχνει ότι έχει τόλμη. Άμα γινόταν και λίγο πιο σοβαρή επικοινωνιακά...
Nomadas Posted December 14, 2018 Posted December 14, 2018 Attica λογω της συγχωνευσης και γιατι δε αντεχει το ειναι μου την "γκριμαλντοεταιρεια".😉
Blue Star Delos Posted December 15, 2018 Posted December 15, 2018 Σίγουρα όχι η Seajets, γιατί όσα ταχύπλοα κι αν έχει φέρει, τα απρόοπτα δίνουν και παίρνουν. Η Attica φέτος έδειξε να δυσκολεύεται και μάλλον της έπεσε βαριά η hsw. Αξιοθαύμαστη όμως για τον όγκο δρομολογίων που διαχειρίζεται πλέον. Το μέλλον θα δείξει.. Σταθερή και ποιοτική, όπως κάθε χρόνο παρέμεινε η Fast Ferries. Υπόδειγμα θα έλεγα. Όμως η Minoan ξεκίνησε τη δρομολόγηση που συζητήθηκε όσο καμία άλλη, είναι η πρώτη που εναρμονίζει τα πλοία της με τα νέα περιβαλλοντικά στάνταρ ενώ οι άλλοι σφυρίζουν αδιάφορα και θα τρέχουν να προλάβουν και επειδή έχει τη δύναμη και τη στήριξη για πολλά παραπάνω..! Μινωικές λοιπόν!
thanosp Posted December 16, 2018 Posted December 16, 2018 1. Hellenic Seaways - γιατί δεν θα υπάρξει ξανά 2. Seajets - η ποσότητα πάνω από την ποιότητα 3. Minoan Lines - η μόνη εταιρεία εν ελλάδι που έχει κάποια επαφή με τις παγκόσμιες εξελίξεις.
GiorgosVitz Posted December 18, 2018 Posted December 18, 2018 Small Cyclades Lines Fast Ferries Dodekanisos Seaways
harryludens Posted December 18, 2018 Posted December 18, 2018 1:Fast Ferries 2:Levante Ferries 3:Goldenstar Ferries
Nikos_Chania Posted December 19, 2018 Posted December 19, 2018 Μπράβο για τον όμιλο Grimaldi αλλά ψήφος πάει στις Μινωικές. Ναι ειναι ίδιος ο μπαμπάς αλλά αν κρινω απο την εγγυτητα δρομολογιων πχ Αδριατικής και Κρήτης, δεν θελει περαιτέρω ανάλυση. 1. Μινωικές Γραμμές. Μηδεν δανεισμός, επέκταση και έπεται συνέχεια. 2. Dodekanissos Seaways. Μην τα ξαναλέμε. Μετρό Δωδεκανήσων Α.Ε. Σταθερή εξυπηρέτηση. Μακάρι να προσθέσει κι άλλο πλοίο στο στόλο της.
sarantatrio Posted December 19, 2018 Posted December 19, 2018 (edited) 1) Golden Star Ferries: με νέα δρομολόγια απο Θεσσαλονίκη και απο Ηράκλειο,νέο ταχυπλοο και το σημαντικότερο είναι πως δεν μας απασχόλησε πολύ με καθυστερήσεις και βλάβες! 2) Minoan Lines: Επέστρεψε η Ευρώπη μας δυναμίκα,δεν την βάζω πρώτη γιατί στην Αδριατική έχουμε πολλές καθυστερήσεις 3) Fast Ferries (Απλή αναφορά): 4) Dodekanisos seaways 5) Levante Ferries (την βάζω τελευταία γιατί φοβάμαι πως του χρόνου δεν θα σέβεται τους επιβάτες λόγω μονοπωλιου) Edited December 19, 2018 by sarantatrio
Recommended Posts