nomikos Posted March 21, 2021 Posted March 21, 2021 On 3/9/2011 at 7:43 AM, yoryos said: καλημερες, το ΑΠΤΕΡΑ ηταν πολυ περιεργο εσωτερικα και η διαρυθμιση των εσ. χωρων ηταν εντελως διαφορετικη απο τα αλλα μετασκευασμένα που πανω κατω ειχαν ολα τα σαλονια και εστιατορια στη σειρα στο ιδιο καταστρωμα. Ειχε και περιεργη διαταξη στο πανω γκαραζ κατι σαν του ΡΟΔΟΣ. Ηταν ομως πολυ γρηγορο για την εποχη του, οσες φορες ταξιδεψα με αυτο ηταν σωστο στον καιρο και μεσα επικρατουσε η οικογενειακη και ζεστη ατμοσφαιρα της ΑΝΕΚ. Οταν εφυγε απο τα Χανια δεν λησμονηθηκε γιατι επισκιαστηκε από το δίδυμο ΛΑΤΩ-ΛΙΣΣΟΣ που τοτε ηταν υπερ κρουιζ φερρυ! Στη Σουδα εδενε οριζοντια στο λιμανι και οχι καθετα οπως το ΚΡΗΤΗ και γεμιζε με το ολολευκο χρωμα και το μουρμουρητο των μηχανων και γεννητριων του ολη τη πολη! Θα παρακαλουσα οποιος εχει φωτογραφιες απο το εσωτερικο του η απο οταν ηταν τη Σουδα να της δημοσιευσει και μοιραστει μαζι μας γιατι ειναι πραγματικα σπανιες!! Καλα ταξιδια On 2/17/2012 at 1:16 PM, KOGI said: Μήπως έχει κάποιος το GA plan του πλοίου ? On 5/15/2020 at 12:21 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Γνωρίζει κανείς πως ήταν η διάταξη των εσωτερικών του χώρων; Συγνώμη αν γίνομαι κουραστκός.Γνωρίζει κάποιος πως ήταν μέσα;Δε βρήκα πουθενα το deckplan του όσο και αν έχω ψάξει.Βλέποντας το εξωτερικά καταλαβαίνει κανείς πως τα σαλόνια με τις καμπίνες μπερδεύονται σε ίδια καταστρώματα.Κάπου είχα διαβάσει πως οι διαδρόμοι του ήταν δαιδαλώδης.Τελικά πως ήταν μέσα το βαπόρι;
Nick the Greek Posted March 21, 2021 Posted March 21, 2021 Είχα μπεί μέσα όταν είχε πρωτοέρθει και πρίν χτιστεί εντελώς πίσω, με το Άπτερα δεμένο στου Τζελέπη και άνοδο με την κλίμακα από τα πλάγια. Το πάνω γκαράζ ήταν μικρό. Δυστυχώς δε θυμάμαι να σου πω και πολλά πράγματα για το εσωτερικό πέραν από το ότι η σκάλα έβγαινε στο χώρο της reception και θυμάμαι να είχε ένα πολύ ωραίο σαλόνι πρύμα.
Neptune Posted March 21, 2021 Posted March 21, 2021 Επειδή είναι και πολλά τα χρόνια, μετά τη μετασκευή πίσω, θυμάμαι στο χώρο υπήρχαν καθρέφτες ο οποίοι σου έδιναν τη ψευδαίσθηση ότι ο χώρος ήταν τεράστιος.
mvin Posted March 21, 2021 Posted March 21, 2021 Φωτογραφία από δίκλινη εξωτερική καμπίνα, από ταξίδι το 2000 https://www.shipfriends.gr/forum/gallery/image/87030-00000jpg/?context=new
Shippihs Posted March 21, 2021 Posted March 21, 2021 Να πω και εγω μια τι θυμαμαι από ταξίδι μετά το κουτί.οπως έμπαινες στο κεντρικό γκαραζ υπήρχαν οι σκάλες αριστερά που σε έβγαζαν στη υποδοχή, όπου πιο πλωρα υπήρχε ένα μικρό σαλόνι με ένα μπαρ ,και μετα αριστερά αεροπορικά,κεντρο ανω γκαραζκαι δεξιά καμπινες.Πιο πάνω από το κλιμακοστασιο έβγαινες σε ένα μικρό χώρο όπου πρυμα υπήρχαν οι νέες καμπινες και μπροστά αριστερά ένας κλειστός για τους επιβάτες χωρος, μετά ένα σαλόνι ,δεξιά ένα εκκλησάκι και μπροστα εστιατόριο(πήγαινες μια δεξιά μια αριστερά σε αυτό το κατάστρωμα,μάλλον για αυτο το ελεγαν δαιδαλωδες) .Στο επόμενο κατάστρωμα πρπει να ήταν όλο καμπινες εκτός από μπροστά που ήταν σαλονι.Τελευταιο ντεκ ήταν η γέφυρα και από πίσω πρεπει να ηταν οι λουξ καμπινες και οι ανοικτόι χωροι .Δε ξέρω αν υπήρχε κάτι κάτω από το γκαραζ αλλα μάλλον θα ήταν καμπινες πληρώματος. Με κάθε επιφύλαξη ότι έχω πει
Stratos Posted March 21, 2021 Posted March 21, 2021 Αξιοπρεπεστατο και κλασσικο Ανεκοπλοιο, προσπαθουσε να χωρεσει οτι ειχαν ολα τα πλοια της εταιριας, θα ελεγα μεσα ηταν ενα μικρο Λατω.. Ειχε φυσικα και το καθιεωμενο εκκλησακι. Το πλωριο σαλονι αν θυμαμαι καλα ηταν 2/3 σαλονι Α θεσης και 1/3 τραπεζαρια Α θεσης. Πραγματι απο την πλ.Καραισκακη η επιβιβαση γινοταν απο τα πλαγια γιατι ειχε και εκει κυλιομενη. Και το πρυμνιο ηταν αξιοπρεπες σαλονι και οταν εβγαινα πανω, ειχα παρατηρησει οτι τα πλαστικα καθισματα στο πρυμνιο ντεκ εγραφαν αναγλυφα ΧΑΝΙΑ! Οσο για την θεση προσδεσης, απο κει εδεναν ολα για τα Χανια, μην ξεχναμε περαν του Κυδων που αναφερθηκε, και το ορτιζιναλ Κρητη, μετεπειτα Σουπερναιας.
nomikos Posted March 21, 2021 Posted March 21, 2021 (edited) Σας ευχαρίστω πάρα πολύ για τις απαντήσεις. Αν κατάλαβα καλά είχε δύο πλωριά σαλόνια στο καθρέφτη σε δύο διαφορετικά καταστρώματα και στο κάτω πλωριό σαλόνι μοιραζόταν ο χώρος με το εστιατόριο.Στο ντεκ του άνω γκαράζ είχε αεροπορικά σαλόνι και καμπίνες,στο ανώτερο πρύμα σαλόνι,μέση καμπίνες εκκλησάκι και πλώρα εστιατόριο-σαλόνι.Στο αμέσως ανώτερο κατάστρωμα πρύμα όλο καμπίνες και στη πλώρη άλλο ένα σαλόνι ενώ στο ντεκ της γέφυρας καμπίνες λουξ. Η διαρρύθμιση όπως τη περιγράφετε ποιο πολύ σε Βενιζέλο μου φέρνει. Edited March 21, 2021 by ΝΟΜΙΚΟΣ
proud_ionian Posted March 22, 2021 Posted March 22, 2021 συζητηση για τις θεσεις παραβολης στον Πειραια των 80s συνεχιζεται εδω.
Nick the Greek Posted March 25, 2021 Posted March 25, 2021 Ένα Άπτερα και από μένα, εν πλώ και από ψηλά. Δε θυμάμαι αν το έχω σκανάρει από carte postale ή από μπροσούρα, μάλλον το πρώτο. Είναι η φορεσιά στην οποία το κίτρινο και το μπλέ μετά το logo πάνε μέχρι επάνω. Ακόμη δεν έχει χτιστεί πρύμα το πλοίο.
Captain_Nionios Posted March 25, 2021 Posted March 25, 2021 Εκεινο το εξογκωμα στο μεσον των παραθυρων κατω απο τη γεφυρα, ηταν πορτα για να βγαινεις στο πλωριο μπαλκονι; Βλεπω κοσμο γι'αυτο το λεω.
lostromos Posted December 8, 2021 Posted December 8, 2021 Στην αρχή του βίντεο έχει πλάνα από το εξωτερικό του πλοίου.
proud_ionian Posted December 9, 2021 Posted December 9, 2021 το βιντεο ειναι διαμαντακι Ρεθυμνο (στο βίρα), Ρομιλντα, Ιαλυσσος, Αρκαδι, Ευτυχία, Παναγια Τηνου 2 (σε μανουβρα αφιξης τα δυο τελευταια) και δυο κρουαζιεροπλοια που δεν καταφερα να ταυτοποιησω
proud_ionian Posted December 25, 2023 Posted December 25, 2023 10 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: PEGASUS επιβατηγο/οχηματαγωγο Taiyo Ferry,Kanda Hayashikane,Shimonoseki 1973 7167 grt 140.9x22.4x5.5 m 2 MAN 14700 kw 21.5 kts 697 επιβάτες 500 ιχ γραμμή Κanda-Osaka 1978 πώληση Κyushu Kyuko Ferry,Tokyo γραμμή Τοkyo-Osaka 1982 Osaka Shosen Mitsui,Osaka 1983 όνομα ΟSAKA 1984 όνομα PEGASUS πώληση ΑΝΕΚ πηγή επίσημη κάρτα Έτυχε να είμαι στον κατάπλου του πλοίου στο Πέραμα κ μη εθισμένος ακόμα στα γιαπωνέζικα σουλούπια αναρρωτιιόμουν,ποιό είναι αυτό το αυτοκινητάδικο που έφερε η ΑΝΕΚ!!! Για να υπάρχει και στο τοπικ.
polmyt Posted July 11, 2024 Posted July 11, 2024 Μεταφερομαστε στον Πειραια του 1990 για να δουμε το ΑΠΤΕΡΑ μεσα απο μια φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Πολυ πιο ομορφο στην αρχικη του μετασκευη χωρις το ολοκληρωτικο χτισιμο μεχρι πρυμα
Z.Gk. Posted July 11, 2024 Posted July 11, 2024 Ήταν το πρώτο πλοίο που ταξίδεψα για τα Χανιά σε συγγενείς μου, αν θυμάμαι καλά το καλοκαίρι του '87 ή του '88, πριν μπουν τα σινιάλα της ΑΝΕΚ στην μπάντα, . Τότε, ήμουν και μικρός, το πλοίο μου φάνηκε τεράστιο και ειδικά ο αριστερός σπαστός πλαϊνός καταπέλτης ήταν ό,τι πιο εντυπωσιακό είχα δει. Τότε, όπως έχει αναφερθεί και πιο πάνω, το Άπτερα έδενε στου Τζελέπη. Το εσωτερικό, για τα δεδομένα της εποχής, ήταν πολύ καλό και προσεγμένο, με τους καθρέφτες όντως να κάνουν το εσωτερικό πιο φωτεινό. Πολυτελείς καμπίνες, ακόμα και οι τετράκλινες εσωτερικές, με κάτι πολύ ωραίες μπλε κουβέρτες, από ένα πολύ μαλακό ύφασμα. Το πλοίο το είχα ταξιδέψει και σε ημερήσια δρομολόγια και, βέβαια, η παραμονή στο μπροστινό μπαλκονάκι του ήταν πολύωρη. Αν θυμάμαι καλά, το ημερήσιο δρομολόγιο το έκανε σε 8 ώρες με ταχύτητα γύρω στα 20 μίλια. Για μένα ήταν ένα πολύ ωραίο γιαπωνέζικο βαπόρι, αν και οι μετέπειτα αλλαγές το χάλασαν αρκετά. Σκέφτομαι, πάντως, ότι αυτό το πλοίο που τόσα χρόνια πριν εμένα μου φάνταζε τεράστιο, δεν ήταν παρά 140 μέτρα, μικρότερο δηλαδή των BS Δήλος και Πάτμος. Οι εποχές αλλάζουν προφανώς, οι αναμνήσεις πάντα μένουν.
nomikos Posted July 11, 2024 Posted July 11, 2024 Το βαπόρι έτσι ακριβώς έπρεπε να μείνει!!! Φαινόταν τεράστιο αγαπητέ,επειδή ήταν η διαρρύθμιση του τέτοια. Και εγώ όταν μπήκα στο αδελφο Δαίδαλος,είχα να λέω για το μέγεθος του.1,5 ντεκ κοινόχρηστοι και αλλο 1,5 ντεκ καμπίνες σύνολο 3 καταστρωματα +το ντεκ της γεφυρας. Στα σύγχρονα πχ Δήλος όλα και όλα 2 ντεκ κοινοχρηστοι και καμπίνες..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now