Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 3/20/2017 at 12:51 AM, Nick the Greek said:

DFDS το ανάγνωσμα, πρόσχωμεν.  

Fredericia - Copenhagen - Klaipeda:

Φρειδερικία δηλαδή, είναι ο λιμένας αφετηρίας που εξυπηρετεί την ευρύτερη επαρχία της Γιουτλάνδης στη Δανία και με ενδιάμεσο σταθμό την Κοπενχάγη καταλήγει στη Λιθουανία. Σχετικά πρόσφατη γραμμή νομίζω(ξεκίνησε πρίν λίγα χρόνια δηλαδή) και συνδέει τους 2 προορισμούς δύο φορές την εβδομάδα με ενδιάμεση προσέγγιση στην Κοπενχάγη και στις 2 κατευθύνσεις. Το Ark Futura είναι ο μοναδικός εργάτης της γραμμής

To Ark Futura (IMO No: 9129598) ανήκει στη DFDS και είναι αδελφό πλοίο το Mont Ventoux. Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 1996 στο ναυπηγείο Visentini στην Ιταλία με το όνομα Dana Futura. To 2000 μετονομάστηκε σε Tor Futura και το 2011 πήρε το όνομα Ark Futura. Το πλοίο έχει μήκος 183,10 μέτρα, πλάτος 25,03 μέτρα και κινείται με μια μηχανή MAN-B&W 8L 58/64, που του δίνουν maximum ταχύτητα 19,7 κόμβων. Από τις 22 Ιουλίου βρίσκεται για εργασίες συντήρησης στο Gdansk.

  • 4 months later...
  • 5 months later...
Posted

Το πλοίο πια στη γραμμή Κοπενχάγη - Fredericia(Δανία) - Klaipeda(Λιθουανία) με 2 δρομολόγια την εβδομάδα.

  • 4 months later...
  • 5 months later...
Posted

Και στην ίδια γραμμή έχει επιστρέψει να κάνει δρομολόγια, κάνει τρία κυκλικά ταξίδια την εβδομάδα.

  • 2 years later...
Posted

Έχω παραλείψει να αναφέρω πως εδώ και πάρα πολλούς μήνες το Ark Futura έχει αντικαταστήσει το Botnia Seaways στη γραμμή της DFDS από τη Μασσαλία για την Τυνησία. Αυτό μας δίνει κι εμάς την ευκαιρία να το φωτογραφίσουμε σε αναχώρησή του το περσινό καλοκαίρι από τη Μασσαλία. Το μάτι μας έχοντας συνηθίσει στις καινούριες γενιές ro-ro, κάνει το Ark Futura να φαίνεται παλαιότερης εποχής αν και είναι μόλις 26.

  • 1 year later...
Posted

Το Ark Futura βρέθηκε από τη Μασσαλία στο Gdansk της Πολωνίας όπου και δεξαμενίζεται. Σίγουρα θα λάβει το καινούριο φουγάρο της DFDS, μένει να δούμε αν θα γίνει και Futura Seaways, κάτι το οποίο μου φαίνεται επίσης πολύ πιθανό. Επίσης κάτι μου λέει πως δεν θα ξαναγυρίσει στη Μεσόγειο, δε βλέπω το λόγο να το τραβήξουν στην Πολωνία για δεξαμενισμό αν επρόκειτο να συνεχίσει στη γραμμή Μασσαλία - Τυνησία. 

  • 1 month later...
Posted

Απορώ πραγματικά πόσο πιο φτηνή ήταν η προσφορά του Gdansk που έκανε 2 εβδομάδες σχεδόν μπαλαστάρισμα για να δεξαμενιστεί.

  • 8 months later...
Posted

Επανήλθε στην συνήθη του γραμμή τα τελευταία χρόνια μετά τον παραπάνω δεξαμενισμό, νομίζω και αυτό άλλαξε λογότυπο στο φουγάρο, φορώντας την τελευταία έκδοση της DFDS. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...