Petros P Posted November 6, 2019 Posted November 6, 2019 Να ξεπλύνει τη ΝΕΛ καταχρεώνοντας την ΑΝΕΝ...
proud_ionian Posted November 6, 2019 Posted November 6, 2019 η ΝΕΛ δεν σωζεται μπορει απο την αξια scrap, να εξοφλειται το ΝΑΤ και να μενει και καποιο χαρτζηλικι
Petros P Posted November 6, 2019 Posted November 6, 2019 Πίστεψε με,δε σώζεται ουτε το knock nevis και το hellas fos μαζι να ήταν.
kerkini Posted November 20, 2019 Posted November 20, 2019 (edited) Ειλικρινά άβυσσος η ψυχή των ΑΝΕΝ. Και το Αίολος Κεντέρης στο στόλο. Με ποιο σκοπό άραγε; Edited November 20, 2019 by kerkini
rafina-lines Posted November 20, 2019 Posted November 20, 2019 Πιστεύω πως πίσω απ'αυτές τις αγορές υπάρχει κάτι από τη ΝΕΛ... Είναι δυνατόν τώρα ξαφνικά η ΑΝΕΝ να άρχισε να αγοράζει σωρηδόν πλοία της ΝΕΛ...?? Και με τι κεφάλαιο...?? Αν δούμε και τρίτη αγορά πλοίου της, στάνταρ κάτι γίνεται...
Axilleas Tzathas Posted November 20, 2019 Posted November 20, 2019 Τελικά θα μπορούσε να θεωρηθεί και προφητική η συγκεκριμένη διαφήμιση της ΑΝΕΝ προ 20ετίας
Stratos Posted November 21, 2019 Posted November 21, 2019 Μηπως να μετονομαστει σε ΑΝΕ Λεσβου (οπως λεγοταν παλαιοτερα η ΝΕΛ); Πολυ "περιεργα" ολα αυτα..
Takisg Posted November 21, 2019 Posted November 21, 2019 Θεωρώ όντας Καλαματιανός και μικρομέτοχος της Α.Ν.Ε.Ν. ότι η εταιρία αδυνατή να κάνει τέτοιες αγορές!! Με μετόχους: (απλούς πολίτες ) το Δήμο Καλαμάτας - Δήμο Κισάμου - Νομαρχία Μεσσηνίας και Α.Ν.Ε.Κ. ποιός σπρώχνει χρήμα σε παροπλισμένα πλοία που είναι εγκαταλελημένα για πολλά χρόνια!!! και φυσικά έχουν πολλά χρέη . Υ.Γ. [ Η απάντηση νομίζω κρύβεται στη συνεργασία του Μυρτιδιώτισσα - Mario]
proud_ionian Posted November 21, 2019 Posted November 21, 2019 η ΑΝΕΚ εχει αποχωρησει. το εχουμε αναφερει παλιοτερα και εδω και στο τοπικ της ΑΝΕΚ. απο αυτα που γραψαμε πριν λιγες μερες, εικαζουμε οτι υπαρχει καποια εμπλοκη στην ΑΝΕΝ, ατομων απο τις τελευταιες διοικησεις της ΝΕΛ. τα υπολοιπα στη... μεγαλη οθονη
Takisg Posted November 21, 2019 Posted November 21, 2019 (edited) Στην τότε προσπάθεια της Α.Ν.Ε.Ν. πάντως εμφανίστηκε ο Σαραβελάκης σαν τον ενδιάμεσο της Α.Ν.Ε.Κ. Edited November 21, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
proud_ionian Posted November 21, 2019 Posted November 21, 2019 (edited) μηπως εννοεις τον μακαριτη μπαμπη σαλβαρακη; Edited November 21, 2019 by proud_ionian η
Takisg Posted November 21, 2019 Posted November 21, 2019 (edited) Όχι, ο Κυριάκος Σαραβελάκης ήταν ο άνθρωπος που μιλούσε με την Α.Ν.Ε.Κ. σαν μαμά εταιρία για τα προβλήματα της Α.Ν.Ε.Ν. Edited November 21, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
proud_ionian Posted November 21, 2019 Posted November 21, 2019 On 10/1/2019 at 9:54 PM, proud_ionian said: περα απο την πλακα, τι εταιρια κελυφος ειναι και αυτη. σαν την κατσαριδα επιβιωνει On 11/6/2019 at 4:35 PM, proud_ionian said: συνδυαζοντας τα δυο τελευταια ποστ ( @MILTIADIS & @Panagia Ekatontapiliani), καταληγω οτι μαλλον το περιβαλλον των τελευταιων διοικησεων της ΝΕΛ προσπαθει να "ξεπλυνει" καποια απο τα ιδιοκτητα πλοια. οπως εξελισσεται η ιστορια, ειμαι ολο και πιο βεβαιος οτι παμε για καποιου ειδους "ξεπλυμα" των πλοιων της ΝΕΛ, ωστε να μεινουν μονο με τις οφειλες προς ΝΑΤ. μετα ισως δουμε να γινεται κανενας "στοχευμενος" διακανονισμος (δωστε cashερι τα αρχικως οφειλομενα ολων των πλοιων, διαγραφουμε προστιμα και προσαυξησεις) και μετα οτι ειναι να παει για scrap παει, οτι μαζευεται (οι δυο αιολοι λογικα) θα γινουν... αίολος jet για να λειτουργησει αυτο, υποθετω οτι εχει υπαρξε παρασκηνιακα... τριμερης συνεννοηση (τελευταια διοικηση ΝΕΛ, Seajets, Δημοσιο)
Takisg Posted November 21, 2019 Posted November 21, 2019 Πιστεύεις οτι θα δούμε κ στα υπόλοιπα πλοία να προχωρούν οι πληστειριασμοί κ να καταλήγουν είτε για σκραπ, είτε για δρομολόγηση !!! (Π.χ. 3 Κεντερηδες)
proud_ionian Posted November 21, 2019 Posted November 21, 2019 ενας αιολος εμεινε. τον εναν τον πηρε και ο μεγαλος κεντερης βουλιαξε οπως ειπα αμεσως παραπανω, πλεον το πιστευω
gtogias Posted November 22, 2019 Posted November 22, 2019 Στο παρελθόν βέβαια είδαμε ουκ ολίγα ναυάγια να ξαναταξιδεύουν. Και για πολλά χρόνια.
Nick the Greek Posted November 29, 2019 Posted November 29, 2019 Τα πεπραγμένα της ΑΝΕΝ έφτασαν μέχρι και στην ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds, που βασικά κάνει ένα ποτ-πουρί όσων έχουμε γράψει και εδώ μέσα. Βέβαια εκείνοι σαν δημοσιογράφοι δοκίμασαν να επικοινωνήσουν με την ΑΝΕΝ, με τον Σαραβελάκη να μην βγαίνει στο τηλέφωνο όπως γράφουν στο άρθρο τους.
Takisg Posted January 4, 2020 Posted January 4, 2020 Δλδ με όσα ακούμε και βλέπουμε να τρέμουν οι άλλες εταιρείες με τόσα πλοία που μάζεψε η ΑΝΕΝ Ανακεφαλαίωση: 1)Αλεξάνδρα Λ (Μυρτιδιώτισσα) 2)Θεόφιλος 3)Μυτιλήνη 4)Αίολος Κεντέρης Ι
gtogias Posted October 13, 2020 Posted October 13, 2020 ΑΝΕΝ ιζ μπακ: https://eleftheriaonline.gr/local/politiki/aftodioikisi/dimoi/item/226293-kalamata-vasilopoulos-me-saravelaki-gia-anen-a-e
Takisg Posted October 14, 2020 Posted October 14, 2020 Δυστυχώς οι μικρομέτοχοι εδω στη Μεσσηνία έβαλαν τα χρήματα τους όπως και η τότε αυτοδιοίκηση (Νομαρχία & Δήμοι) και κανένας δεν ξέρει τι γίνεται στην εταιρία!!!
enas chiotis Posted October 14, 2020 Posted October 14, 2020 Νομίζω αυτό το δημοσίευμα του Ιουλίου μας δίνει μια συνολική εικόνα που βρίσκεται η εταιρεία. Της χρωστά μάλλον όποια εταιρεία μιλάει Ελληνικά. Από την ANEK-hellenic, φυσικά τη ΝΕΛ, Λυκούδης και seajets (Τζαμπο τζετ). Το καλό είναι ότι έχει εξυγιανθεί πια και είναι έτοιμη να ξανανθίσει.
Petros P Posted October 14, 2020 Posted October 14, 2020 Μπορεί να της χρωστάει οποια μιλάει Ελληνικά,αλλα και τα πλοία που έχει πλέον (Αιολος Κεντερης Ι,Θεοφιλος & Μυτιληνη),χρωστάνε σε οποιον μιλάει....Οπότε δε νομίζω να συμψηφιστούν
Nick the Greek Posted March 22, 2021 Posted March 22, 2021 (edited) Και 2 βίντεο από το TTV των Κυθήρων με περιεχόμενο σχετικό με την ΑΝΕΝ: Πρώτα πάμε στο 1999 όπου η κουβέντα γίνεται για τον εντοπισμό του κατάλληλου πρός αγορά πλοίου. Για την ιστορία κοίταξαν το Ferry Yoshino(IMO 9032719), δεν μπορώ να καταλάβω ποιό ήταν το δεύτερο. Cult στιγμή η τοποθεσία της συνέντευξης, ο καναπές του σπιτιού του συνεντευξιαζόμενου με καρεδάκι επάνω από τα μαξιλάρια. Μόνο γλυκό νερατζάκι δε βγήκε να κεράσει η σύζυγος . Και μετά στο 2001 όπου το Μυρτιδιώτισσα έχει αγοραστεί και γίνεται ενημέρωση, εστιάζοντας στην πιθανή αγορά δευτέρου πλοίου. Edited March 22, 2021 by Nick the Greek
nomikos Posted March 22, 2021 Posted March 22, 2021 (edited) Αυτοί ακόμα δε πήραν το 1ο πλοίο,ακόμα δε το δούλεψαν μελετούσαν πως θα έπερναν και το 2ο. Να κουβαλάνε τι στα Κύθηρα;μύγες;Και μετά απορεί κανείς πως φτάσαμε σε τέτοιο σημείο.Η ακτοπλοΐα μια μικρογραφία της κοινωνίας μας. Edited March 22, 2021 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now