Nils Holgersson Posted January 3, 2010 Posted January 3, 2010 και μπορει να ειναι και ο τελευταιος δεξαμενισμος του Superfast VI με αυτά τα χρώματα........
Neptune Posted January 3, 2010 Posted January 3, 2010 Και μενα καπου πηρε τ αυτι μου οτι δε θα ναι μονο απο την τωρινη πλοιοκτητρια στο δεξαμενισμο ισως εχει και απο τη μελλοντικη του
e_2 Posted January 5, 2010 Posted January 5, 2010 και με τι θα μεινουν στην Ανκονα? με XΙ και ...ΧΙΙ?
Panagia Ekatontapiliani Posted January 18, 2010 Posted January 18, 2010 Το Superfast VI αφού έπεσε από τη δεξαμενή Βιολλαντω Γουλανδρή, είχε δέσει στην εσωτερική προβλήτα του Νεωρίου και το Σάββατο, αναχώρησε για τη Πάτρα.
Neptune Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Ολο και περισσοτερες πλεον οι Σειρηνες που καλουν το Σουπερφαστ 6 στο εξωτερικο Σιγα σιγα θα μας το παρουν κι αυτο
proud_ionian Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 το φθηνοπορο επαιζε πολυ η ναυλωση στην Irish Ferries
sg3 Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 λογικα μου φαινονται ολα αυτα ωστε να φυγει απο ανκονα η σουπερφαστ και το σφ11 να ερθει χανια!
George Posted September 4, 2010 Posted September 4, 2010 Επιστρέφουν για τα καλά οι φήμες περί πώλησης του βαποριού. Φωτιά έχουν πάρει τα ξένα φόρουμ ότι τελικά καταλήγει και αυτό στην Britanny Ferries για τη γραμμή Portsmouth - Bilbao στην οποία θέλει η εταιρία να δραστηριοποιηθεί. Όλα αυτά ενισχύονται από το ότι η εταιρία δεν επιβεβαιώνει μεν αλλά δεν διαψεύδει κι όλας τη σεναριολογία.
proud_ionian Posted September 11, 2010 Author Posted September 11, 2010 irish ferries λεγαν περσυ, brittany φετος, παντως με τα αποτελεσματα της attica στα κοκκινα, δεν θα μας μεινει για πολυ. ας το καμαρωσουμε το καμαρι του Βισκαϊκου, με φοντο την Κλοκοβα και τα πρωτα χιλιομετρα της αντιρριου ιωαννινωνε.
proud_ionian Posted November 1, 2010 Author Posted November 1, 2010 στις 17.00 το απογευμα ηταν δεμενο στο 14 με την αριστερη μπαντα (η πλωρη προς τη ραμπα) και κατεβαζε βαρελακια.
proud_ionian Posted November 21, 2010 Author Posted November 21, 2010 η πλωρακλα του θελει επειγοντως βαψιμο, ειδικα η δεξια μασκα
proud_ionian Posted November 30, 2010 Author Posted November 30, 2010 χτες ειχε διανυκτερευση και σημερα το καμαρωσαμε στο 16. λογω του χτεσινου καιρου, ειχε φουνταρει κιολας.
proud_ionian Posted December 26, 2010 Author Posted December 26, 2010 χριστουγεννιατικο καθησιο στο 11. ηρθε χριστουγεννα μεσημερι και θα την κανει την τριτη στις 28/12
proud_ionian Posted March 3, 2011 Author Posted March 3, 2011 ξανα στο κουρμπετι απο σημερα μετα απο 3 εβδομαδες. φετος στη συρο, αναμεσα στα αλλα, εκανε και αμμοβολη στα υφαλα
proud_ionian Posted March 26, 2011 Author Posted March 26, 2011 οχι μονο εκανε αμμοβολη στα υφαλα, αλλα εβαψε και τις αγκυρες κοκκινες (τις προτιμουσα μαυρες, ετσι θυμιζει spirit of tasmania). το σαββατο ηρθε για το 14 απο βορεια και εκανε αριστερη στροφη μεσα. 1, 2, 3, 4
proud_ionian Posted April 27, 2011 Author Posted April 27, 2011 ας δουμε δυο φωτο μονο δυο; δεκα θα δουμε. στο sf VI θα δουμε 18, απο το 10ετη μεχρι ωρας βιο του στα νερα μας. αυτον το μηνα εκλεισε 10 χρονια στις γραμμες της αδριατικης (εχει εξυπηρετησει και το bari εκτος απο την ancona). πλοιο του 2000, παραδοθηκε αρχες του 2001, λογω του γνωστου προβληματος με τους μειωτηρες που αντιμετωπισε αυτο και, κυριως, το αδερφο του, με αποτελεσμα το VI να ερθει πριν απο το V. αν δεν κανω λαθος απο τα superfasts, ειναι σιγουρα το μακροβιοτερο στην αδριατικη και στην εταιρεια του και πιθανοτατα αυτο που εχει κρατησει το ονομα superfast περισσοτερο (11 χρονια). πιθανοτατα ειναι και στη 10δα των μακροβιοτερων πλοιων στην πατρα ναι ναι. σωστα καταλαβατε. σημερα ανεβαζω φωτογραφιες απο τα κοκκινα και θα κανω και ποστ μαζι χρειαζοταν λιγη κοκκινη θυελλα αποψε, ετσι για να γουσταρουμε με τις ferrari των θαλασσων και να ξεφυγουμε απο τα τετριμμενα. ΥΓ: αν δεν κανω λαθος, το χειμωνα 2002-2003, ενω ηταν δεμενο στο 14 και τα λευκα ορη στο 13 στις αγκυρες, λογω καιρου εκοψαν καβους τα ορη και κοπανησαν στο κοκκινο μπροστα απο το ονομα.
NHSOS XIOS Posted May 21, 2011 Posted May 21, 2011 Αφιξη κατα τις 11.30 του SUPERFAST VI που με αριστερη στροφη στην κεντρικη λεκανη Το κοκκινο καθως μπαινει στην Ancona
proud_ionian Posted May 23, 2011 Author Posted May 23, 2011 (edited) στο sf VI θα δουμε 18, και αλλες (30+2) σημερα, επι το πλειστον εσωτερικες, απο προσφατο ταξιδι. 13/5 απο πατρα με ancona με το sfVI. το πλοιο το ειχα επισκεφτει για λιγο πριν 5 χρονια, αλλα δεν ειχα ξαναταξιδεψει μαζι του η κατασταση του πλοιου ειναι αριστη και γενικως η ολη εικονα του, ειναι η εικονα ενος πλοιου που μολις εχει βγει απο το ναυπηγειο. πολυ λιγα πραγματα μπορει να σε κανουν να σκεφτεις οτι εχει κανει καποια ταξιδια οπως πχ ενα δυο τραπεζια που ετριζαν απιστευτα στο πρυμνιο σαλονι, ο αντιολισθηρος ταπητας στα ανοιχτα decks πισω απο τις βαρδιολες και στο πρυμνιο bar, ενα κατω κρεββατι στην καμπινα που πρεπει να ειχε φιλοξενησει καποιο παθιασμενο ζευγαρι, με αποτελεσμα να χρειαστει ενα επιπλεον ποδι και κανα δυο ψιλολογια ακομη. να προσθεσω οτι μονιμως βλεπεις πληρωμα να γυρνα και να ψαχνει για ατελειες κλπ. στο συγκεκριμενο ταξιδι αλλαζαν τους εξωτερικους λαμπτηρες οσον αφορα την ολη ποιοτητα κατασκευης: Αbsolute deutscher qualität . γενικως η ολη εικονα ειναι αψογη, οπως και του ομοσταυλου SFXI που ειχα δει περσυ το βαπορι ειναι κοσμημα[...]ελαχιστα πραγματα πανω στο βαπορι μπορουν να σε κανουν να σκεφτεις οτι δεν βγηκε απο το ναυπηγειο τις προηγουμενες εβδομαδες. σε σχεση με το ΧΙ υστερει στο οτι δεν εχει πλωριο σαλονι. ναι μεν εδω το πρυμνιο ειναι δυοροφο και πιο ομορφο σε χρωματα απο αυτο του ΧΙ, αλλα λειπει το πλωριο και οι μικροι χωροι πριν απο αυτο που εχει το ΧΙ/ΧΙ. ενω ειναι λιγο μικροτερο και το σαλονακι απεναντι απο τη reception. εδω εχουμε βεβαια και τραπεζακια στο διαδρομο απο το a la carte προς πλωρα. και εδω βεβαια οπως και στα flender τα σημεια που πατιωνται περισσοτερο δεν εχουν μοκετα αλλα "πλακακι" ή "ξυλο" βγαινοντας απο τις κυλιομενες πατας την πυξιδα, δεξια ειναι το δυωροφο σαλονι που το βραδυ λειτουργει ως disco. στο δευτερο οροφο του στις ακρες εχει δυο ωραιες απομωνεμενες γωνιες. πιο μπροστα ειναι η reception και απεναντι το ομορφο σαλονακι που ειπαμε πιο πριν. μετα συνεχιζοντας (αριστερα παντα) διασχιζουμε το l'incontro a la carte restaurant, περναμε το διαδρομο με το σαλονακι και φτανουμε στο κεντρικο σαλονι, που το προτιμουν κυριως οι φορτηγατζηδες. προχωροντας μπροστα απο το κεντρικο σαλονι ειναι το καζινο και το μαγαζι. αν απο το κεντρικο σαλονι παμε προς πρυμα απο δεξια, συνανταμε το self service που εχει αρκετους χωρους, με ωραιοτερα τα τραπεζια που εχουν απο πανω τα φωτιστικα ανεμιστηρες και πρυμα φτανουμε προς τη disco. στο τερμα το ss εχει αριστερα ενα σαλονακι που ειναι για φορτηγατζηδες υποτιθεται, αλλα μονο την ωρα του φαγητου μαζευονται εκει. εννοειται οτι ολα τα τραπεζια κλπ του self service σε συνθηκες πρωτοκολου μπορουν να λειτουργησουν ως... σαλονια να σταθω λιγο στο a la carte & το self service. σε σχεση με τα ΧΙ και ΧΙΙ τα κοβει στη μεση ο διαδρομος που περνανε οι επιβατες. στο a la carte το ενα τριτο των τραπεζιων ειναι αριστερα του διαδρομου προς τα παραθυρα ενω τα περισσοτερα σε διαχωρισμενο χωρο δεξια. το ιδιο και το self service το ενα τριτο των τραπεζιων ειναι προς τα παραθυρα επεναντι απο τον παγκο με τα φαγητα ενω τα υπολοιπα απο τη μερια του σερβιρισματος προς πρυμα. στο συγκεκριμενο ταξιδι δεν ειχε πολυ κοσμο, αλλα σε συνθηκες πολυκοσμιας δεν θα ειναι και οτι πιο ευχαριστο ουτε για οσους τρωνε ουτε για το πληρωμα. στα ΧΙ/ΧΙΙ δεν ειναι ετσι. (για το φαγητο τα ξερετε) ολο το υπολοιπο βαπορι εσωτερικα ειναι καμπινες. οι οποιες καμπινες ειναι κλασσικες στεναχωρες καμπινες οπως σε ολα τα fast. οταν στην εσωτερικη καμπινα ειναι δυο ατομα που ταξιδευουν μαζι, ειναι οκ. οταν δεν ειναι γνωστοι και ειναι 4 αγνωστοι... (τα ειπαμε και περσυ αυτα). απο ολα τα gadgets εμενα μου αρεσε το ρολοι με τους δυο ωροδεικτες παμε οξω τωρα. οτι βλεπετε στα λιμανια και στις φωτογραφιες. τα δυο πλαινα ανοιχτα καταστρωματα κατω απο τις βαρκες, το ανοιχτο μπαρ πανω απο τη disco, ο μεγαλος κλειστος χωρος με τους ανεμοθωρακες μπροστα απο την τσιμινερα και τα ανοιχτα καταστρωματα πισω απο τις βαρδιολες (που ευκολα πας απο αριστερα δεξια). αυτα, οπως και το μικρος χωρος πανω απο το bar ειναι τα καλυτερα σημεια για θεα κλπ. για μανουβρες ξερετε. τι δεν ειπαμε; για τον πολυ καπνο που βγαζει στο stand by και οταν κοβει δρομο, αλλα και για το vibration στο πρυμνιο σαλονι (μη φανταστειτε ariadne palace ή μεγαλο blue star, αλλα εχει ενα μικρο τερεμοτο). το βαπορι ειναι και αυτο κοσμημα, αλλα οπως ειναι τα πραγματα, δεν ξερουμε ποσο θα το εχουμε στα νερα μας. το πληρωμα ευγενικο και προσιτο οπως αναμενοταν Edited May 23, 2011 by proud_ionian
Earl Granville Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 Εκείνο το σαλόνι στο κέντρο και λίγο πιο πρύμα από το casino είναι το κλασσικό στέκι των οδηγών από τα πρώτα δρομολόγια των VI & V στην Ελλάδα. Μάλιστα χαριτολογώντας το συγκεκριμένο σαλόνι με το Bar το έχουν βαφτίσει "φορτηγατζίδικο". Στα συν όπως είπε κι ο proud είναι το δίχωρο σαλόνι πρύμα που επικοινωνει με εσωτερική σκάλα δίπλα στην πίστα.Ειδικά στον πάνω χώρο αν θέλεις να ηρεμήσεις απολαμβάνοντας τον καφέ είναι φανταστικός. Η μεγάλη διαφορά με το ΧΙΙ όπως είπε κι ο proud είναι ότι δεν έχει πλωριό σαλόνι. Προς τα πλώρα είναι ο χώρος του duty free και μετά ακολουθούν καμπίνες. Γι αυτό και το VΙ έχει 700 κρεβάτια σε αντίθεση με το ΧΙΙ που έχει γύρω στα 450 αν θυμάμαι καλά. Επίσης στο VI οι χρωματισμοί κι η διακόσμηση είναι λίγο πιο βαριά σε αντίθεση με το ΧΙΙ που είναι ένα τόνο πιο χαρούμενη. Πάντα στα πάμπολλα ταξίδια που έχω κάνει με όλα ανεξαιρέτως τα κόκκινα η κατάσταση θύμιζε νεότευκτο πλοίο. Μάλιστα ένα ταξίδι που έκανα με το ΧΙ ήταν το προτελευταίο πριν πάει στο Νεώρειο για την ετήσιά του.Η κατάστασή του όχι απλά δεν θύμιζε πλοίο υπό ετήσια αλλά ενός νεοφερμένου πλοίου από το ναυπηγείο. Πραγματικά είναι ένα κόσμημα όπως κι όλα τα κόκκινα που έφτιαξε ο Παναγόπουλος. Καλά χρυσά κι άγια τα φοσενάκια, τα παλάτια, καθόλα αξιόπλοα συγχρονα και ταχύτατα αλλά την σχεδίαση, την μελέτη , την φιλικότητα προς τον επιβάτη , το service και κυρίως την αξεπέραστη ποιότητα κατασκευής δεν τα έχει κανένα άλλο.Κι αυτή την ποιότητα κατασκευής είμαι σίγουρος ότι δεν θα την ξαναδούμε στην Ελλάδα τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον.Καλά βαπόρια φτιάχνει η Κορέα ή οποιαδήποτε χώρα αλλά τόν συνδυασμό της ποιότητας των Γερμανικών και των Φιλανδικών ναυπηγείων με την επίβλεψη του Κωστή Σταμπουλέλη δεν μπορούν να την ξεπεράσουν. ΄Δυστυχώς δεν συμφέρει να φτιαχτούν πάλι τέτοια βαπόρια από οικονομικής πλευράς μιας κι είναι υπό αίρεση αν ένα αντίστοιχο βαπόρι του 2011 θα μπορούσε κάποια στιγμή να αποσβέσει το κεφάλαιο κτίσης του με τις επικρατούσες συνθήκες. Βαπόρια που νομίζεις ότι έγιναν παραγγελία για λογαριασμό κυβέρνησης ενός ανεπτυγμένου κράτους (που δεν κάνουν ματζιριές) κι όχι από έναν εφοπλιστή.
mpolo Posted May 24, 2011 Posted May 24, 2011 Θα συμφωνησω σε ολα οσα ειπατε ολα τα κοκκινα ειναι κοσμηματα.Εγω παντως νομιζω πως το VI εχει γυρω στα 800 κρεβτια αλλα δεν ειμαι και σιγουρος.
proud_ionian Posted May 24, 2011 Author Posted May 24, 2011 ξεχασα να αναφερω τις αεροπορικες, που ειναι στο προτελευταιο deck πισω απο το πρυμνιο μπαρ. για να μπεις θες μαγνητικη καρτα
NHSOS XIOS Posted September 6, 2011 Posted September 6, 2011 την τεταρτη που μας περασε, κατοικοι της ηρωων πολυτεχνειου και του αγιου διονυσιου, εκαναν καταγγελια στο ΚΛΠ, για "καπνισμο" του λιμενα απο το superfast V την ωρα της αναχωρησης. τα... οργανα του ΚΛ, ειπαν οτι σε επιτοπιο ελεγχο δεν εντοπισαν τπτ. την αληθεια την ξερετε. οταν μανουβραρουν και οταν πηγαινουν "κομμενα" ολα και οχι μονο τα κοκκινα, καπνιζουν περισσοτερο απο οτι οταν ταξιδευουν με ολο το δρομο. Ετοιμοι για καταγγελια ειναι ,απ οτι εμαθα η καπνιλα φτανει μεχρι το μπαλκονι του thanosp Την ιδια καπνιλα βγαζει φυσικα και το VI.Το παρακατω βιντεο ειναι καταδικη και ιδιαιτερα οταν ο γνωστος υπερβαπορας δεν βγαζει τιποτα απο τις τσιμινιερες του.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now