Global_Creta Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 Πάντως το πλοίο από μια πρώτη εξωτερική ματιά (εσωτερικά δεν έχω προσωπική άποψη), και παρά την ασχήμια του (σαν μπαούλο) φαινόταν πλοίο με μεγάλες χωρητικότητες και σε αυτοκίνητα αλλά και σε καμπίνες και αρκετά πρακτικό σε σχέση με τα άλλα της Αδριατικής. Θα τολμούσα να πω εφάμιλλο των Cruise και θα ταίριαζε στον Μπαρμπαμανώλη και τις γραμμές του. Κρίμα που δε θα παραμείνει ferry πια. Εκεί που πάει θα κάνει και κανα ταξιδάκι ή θα παραμένει ως "σταθερό" (δεμένο) καζίνο; Και τέλος, ξέρει κανείς αν έχει διαρρεύσει το νέο όνομα;
.voyager Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 Εξωτερικά... "μπαούλο", εσωτερικά δεν το 'χεις δει, άστο τότε, μην ποστάρεις
MILTIADIS Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 Οντως,μπαουλο δεν το λες.Τη χαρη του μπαουλου την εχουν αλλα.Μαλλον σαν παππουτσι θα το λεγα μιας και πισω ολα τα superfast''ξεχασαν''να τα χτισουν..
Agrino Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 (edited) Δεν νομίζω να ισχύει το ότι "ξέχασαν" να το χτίσουν (αν και καταλαβαίνω τον τόνο της παρατήρησης ), σίγουρα θα υπήρχαν λόγοι με βάση για να τα σχεδιάσουν έτσι. Σε συνέντευξή του στον Εφοπλιστή ο Κ. Σταμπουλέλης έχει δηλώσει, σε ερώτηση του δημοσιογράφου ποιο Superfast θεωρεί πιο όμορφο, "Νομίζω ότι τα πιο σωστά, από πλευράς αναλογιών και ισοβαρούς κατανομής των όγκων είναι τα V και VI. Ο τρόπος που μοιράζονται τα βάρη, οι όγκοι, σε όλο το βαπόρι, πλώρα, πρύμα, πάνω, κάτω."Να και η εν λόγω συνέντευξη.*Δώστε σημασία στην λέξη "ισοβαρούς", σε αντίθεση με τον όρο αρμονική που αρμόζει περισσότερο στα μεταγενέστερα XI και XII. Edited April 3, 2013 by Agrino
Global_Creta Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 Ακριβώς εκεί πήγαινε η σύγκριση, σε σχέση με τα άλλα Superfast που γνωρίσαμε αλλά και γενικά τα νεόδμητα, ειδικά της Αδριατικής τα οποία είναι κάπως πιο κομψα. Βέβαια, όπως τονίζει και ο φίλος Μίλτιάδης, Aurelia και Sardinia Vera δεν το λές απλώς μια "κάπως υπερβολική επιβλητικότητα" (για να το πω και πιο κομψά ) την είχε, πάντα σε σχέση με τα παραπάνω. Όσο για το εσωτερικό του δεν έδειξα ότι αμφιβάλλω, άλλωστε το ότι αγοράστηκε για καζίνο (ρόλος στον οποίο σίγουρα δίνεται έμφαση κυρίως στο ξενοδοχειακό του παρά σε άλλες παραμέτρους πχ ταχύτητα, κατανάλωση, γκαράζ, μηχανολογικό κλπ) σημαίνει ότι πράγματι είναι ξεχωριστό σε σχέση με άλλα. Αντιθέτως εκθείασα την πρακτικότητά του πιστεύοντας ότι είναι πράγματι κρίμα που δε θα συνεχίσει γενικά ως ferry οπουδήποτε. Απο SF έχω ταξιδέψει με το ομοαίματο ΧΙΙ στη γραμμή της Κρήτης και έχω γενικά πολύ καλές εντυπώσεις από την πρακτικότητά τους, πάντα από την άποψη του επιβάτη.
polmyt Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 To πλοιο ειναι στη 14 και απο τη δεξια μερια εχουν σβησει το ονομα στην πρυμη και τα σινιαλα στην τσιμινιερα
Agrino Posted April 3, 2013 Posted April 3, 2013 Αντίο λοιπόν Superfast VI, καλές θάλασσες να έχει εκεί που πάει. Ότι και να λέμε, ότι και να γράψει η ιστορία, συνετέλεσε και αυτό στην αναβάθμιση του επιπέδου της ελληνόκτητης ακτοπλοΐας.
proud_ionian Posted April 4, 2013 Author Posted April 4, 2013 εχει μεινει μονο η λεξη superfast (χωρις το .com) στις παντες. το ονομα πλωρα πρυμα εχει σβηστει με κοκκινη μπογια, ομοιως και το σινιαλο στην τσιμινιερα με λευκη. εχει αφαιρεθει ακομη και το VI στο ονομα πρυμα απο τις βαρδιολες στην κοντρα γεφυρα. σημαια κυματιζει ακομη η ελληνικη και ο βατσιμανης φορουσε φορμα superfast. ο δεξιος καταπελτης κλειστος και στα νυχια του αριστερου δυο κορινες και προειδοποιητικη ερυθρολευκη κορδελα.
proud_ionian Posted April 5, 2013 Author Posted April 5, 2013 (edited) πριν λιγη ωρα ηταν εξωτερικα οπως το περιεγραψα χτες, αλλα με παναμαϊκη σημαια YΓ: οι φωτο απο παλιο κινητο Edited April 5, 2013 by proud_ionian ΥΓ
patra Posted April 7, 2013 Posted April 7, 2013 Σύμφωνα με το pelop.gr : το πλήρωμα του πλοίου θα είναι ελληνικό και θα χρησιμοποιηθεί από την ταϋλανδέζικη εταιρεία για μεταφορά επιβατών από το Μαϊάμι στο νησί Μπίμινι, στις Μπαχάμες, όπου υπάρχει ένα από τα μεγαλύτερα καζίνα.
giorgos_249 Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Παει με λιγα λογια να ανταγωνιστεί το PATRICIA OLIVIA που έχει η BALEARIA στην ίδια γραμμή;;;
proud_ionian Posted April 9, 2013 Author Posted April 9, 2013 το ονομα ειναι πλεον γραμμενο και πλωρα
Neptune Posted April 10, 2013 Posted April 10, 2013 Ενα απο τα ναυπηγεια που παιζουν εντονα για τη μετασκευη του πανω γκαραζ ειναι το HDW
proud_ionian Posted April 10, 2013 Author Posted April 10, 2013 (edited) το πλοιο εχει μετονομασθει απο την παρασκευη οπως ειδαμε και σιγα σιγα μεχρι τη δευτερα γραφτηκε και το ονομα οπου πρεπει. neptune τι ειδους μετασκευη θα γινει στο ανω γκαραζ;. παντως συμφωνα με δημοσιευμα της miami herald που ανακαλυψαν στο ferries outside europe, το ολο project ειναι ενα τελειως νεο εγχειρημα. στο bimini ΔΕΝ υπαρχει τωρα κανενα καζινο. τωρα θα φτιαχτει πολυτελες συγκροτημα Casino & Resorts απο επενδυση που θα γινει απο κοινου απο την Genting και επιχειρηματιες που δραστηριοποιουνται στις μπαχαμες και το bimini. το καζινο θα λειτουργησει τελος του χρονου. το superfast VI θα συνδεει το miami (ή καποιο αλλο λιμανι της νοτιας florida) με το bimini σε 90' λεπτα (48 μιλια ειναι) The deal, which is scheduled to be announced Friday in Nassau, is a strategic partnership between Genting Malaysia Berhad and RAV Bahamas, the developer of Bimini Bay and the Rockewell Island Beach Estates. This will be the only casino on the island of Bimini and the closest offshore casino to South Florida, only 48 nautical miles off the coast and accessible by a half-hour plane flight or a 2 1/2-hour boat trip. Before the casino opens, the owners of Bimini Bay will partner in the launch of a high-speed ferry service that will make the trip from South Florida in 90 minutes. Edited April 10, 2013 by proud_ionian
proud_ionian Posted April 11, 2013 Author Posted April 11, 2013 εφυγε πριν κανα τριαρι τεταρτα. οπως το ειδα απο μακρυα προς στιγμην νομιζα οτι φευγει καποιο νωριτερα για ancona. destination malaga
Panagia Ekatontapiliani Posted April 11, 2013 Posted April 11, 2013 Ό προορισμός είναι Ισπανία, γιατί μάλλον εκεί θα γίνουν οι αλλαγές στο πλοίο
Nikos_Chania Posted April 11, 2013 Posted April 11, 2013 το superfast VI θα συνδεει το miami (ή καποιο αλλο λιμανι της νοτιας florida) με το bimini σε 90' λεπτα (48 μιλια ειναι) 90 λεπτά 48 μίλια; 32 κόμβους δηλαδή; Που τους βρήκαν;;;
antonis molos Posted May 1, 2013 Posted May 1, 2013 Στη Mάλαγα της Ισπανίας το πλοίο για μετασκευές και για 15 περίπου ημέρες ακόμη.
antonis molos Posted May 16, 2013 Posted May 16, 2013 Το πλοίο αναχώρησε εχθές το βράδυ απο τη Μάλαγα, για την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, όπου αφου ολοκληρώσει τις απαιτούμενες μετασκευές θα αρχίσει δρομολόγια αρχές Ιουλίου. Τώρα βρίσκεται αγκυροβολημένο ανοικτά του Γιβραλτάρ, προφανώς για πετρελαιευση. Καλό του ταξίδι !
patra Posted May 26, 2013 Posted May 26, 2013 Χθες το μεσημέρι (25/05) μετά από ταξίδι 9 ημερών (γύρω στα 4.000 ν.μ. από Γιβραλτάρ) έφθασε στην άλλη μεριά του Ατλαντικού στις Μπαχάμες και συγκεκριμένα στο λιμάνι του Freeport στην νήσο Grand Bahama (η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη στις Μπαχάμες). Το πλοίο θα χρησιμοποιηθεί στην γραμμή Bimini-Maiami (το Bimini είναι άλλο νησί του συμπλέγματος των Μπαχαμών περίπου 55 ν.μ. νοτιοδυτικά του Freeport).
Supergigas Posted May 30, 2013 Posted May 30, 2013 Το πλοίο βρίσκεται στο Freeport και κανει εκτεταμένες μετασκευες στο ξενοδοχειακό που θα χρησιμοποιείτε σαν καζίνο. Προφανώς θα γίνονται και αρκετές δουλειές στο μηχανοστασιο ώστε να καλύπτει τα αμερικάνικα στάνταρ!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now