Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ο πλωτός γερανός Ιγνάτιος Χ (Νηολόγιο Πειραιά 24) ανήκει στην εταιρεία Σπανοπουλου και έχει ναυπηγηθεί το 1976 και έχει υποστεί μετασκευή το 2015. Ο γερανός έχει μήκος 44,10 μέτρα, πλάτος 21,32 μέτρα και ανυψωτική ικανότητα 120 τόνων.

Posted
On 8/5/2022 at 1:34 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο πλωτός γερανός Απόλλωνας έχει νηολόγιο Πειραιά 133, έχει μήκος 50,30 μέτρα και έχει ένα γερανό LIMA 2400B. Το σκάφος ανήκει στην τεχνική εταιρεία Ναυτιλιακή Τεχνοδομική ΕΠΕ.

 

Και μια πιο φρέσκια άποψη του Απόλλωνα στη Σαλαμίνα.

  • 1 month later...
Posted

Το ερευνητικό σκάφος Odin Finder (ΙΜΟ Νο: 7031761) είναι ναυπηγημένο το 1970 στο ναυπηγείο Storviks Mekaniske Verksted στo Kristiansund της Νορβηγίας. Το πλοίο έχει μήκος 46.53 μέτρα και πλάτος 9.02 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή 8M452AK (1.103 kW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 10 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην εταιρεία Amancio Shipping Corp με έδρα την Βούλα. Προηγούμενο του όνομα είναι Vadsogutt

Posted

Το Offshore Supply Vessel ARGO στη Σύρο το 2016 όταν το είχε η Assodivers πριν το αντικαταστήσει. Το πλοιο ναυπηγήθηκε στην Ολλανδία το 1976. Το 2019 θα πάει για διάλυση στην Τουρκία. Προηγούμενα ονόματα στη καριέρα του πλοίου είναι ARGO I, ARGO II, AUGUSTEA OTTO, PLOTTER, MAERSK PLOTTER.

  • 1 month later...
Posted

Το ΝORMAND DRAUPNE στη δεξαμενή τον Δεκέμβριο του 2012, Πλοιοκτήτρια Solstad Offshore, Νορβηγία. Το πλοίο έχει πουληθεί σε Ελβετούς, και έχει μετονομαστεί σε GEOQUIP SEEHORN και έχει υποστεί μετασκευή με εξτρά εξοπλισμό στο κατάστρωμα. Ναυπήγηση Νορβηγία 1985. Στην καριέρα του κατά το παρελθόν είχε πάρει και το όνομα OMALIUS.

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted
On 8/20/2022 at 7:53 PM, Nick the Greek said:

Σήμερα θα δούμε το ίδιο πλοίο με 1.5 μήνα διαφορά. Ξεκινάμε από τα τέλη Ιουνίου στη Γένοβα όπου το πλοίο ερευνών Sanco Chaser (IMO 9250206) βρίσκεται δεμένο στην επισκευαστική βάση του λιμανιού της Λιγουρίας. Είναι κατασκευής του 2002 στη Ρουμανία, πιο συγκεκριμένα στο Societatea Comerciala Severnav S.A. - Drobeta-Turnu Severin με 2 μηχανές ABC που του δίνουν ταχύτητα 11 κόμβων. Αρχές Αυγούστου και το πλοίο παραμένει στην Γένοβα, φρεσκοβαμμένο όμως και με το όνομα Life Support. Προφανώς εδώ έχουμε να κάνουμε με μια μετασκευή που έχει σχέση με την προσφυγική κρίση της Μεσογείου. Δεν είναι μικρό πλοίο, ούτε σε κόστος αγοράς και σίγουρα όχι σε κόστος μετασκευής και εκμετάλλευσης. Ακόμη δεν έχουν περαστεί όλες οι μεταβολες, κατά τα φαινόμενα καποια Ιταλική ΜΚΟ που σχετίζεται με μια εταιρεία ονόματι Prua Rossa(= κόκκινη πλώρη) με έδρα το Μιλάνο είναι ο καινούριος πλοιοκτήτης. Καταλαβαίνει κανείς τι λεφτά διαχειρίζονται.

 

Και να που ξαναβρίσκεται στο διάβα μας το σγκεκριμένο, το πέτυχα στο Livorno πρίν λίγους μήνες. Κινείται ανάμεσα στη Σικελία και διάφορα Ιταλικά λιμάνια.

 

  • 1 month later...
Posted

Το ερευνητικό σκάφος Αλκυών (Νηολόγιο Πειραιώς 10136) έχει ναυπηγηθεί το 2009, έχει μήκος 13,43 μέτρα, πλάτος 3,70 μέτρα, διεθνές διακριτικό SVA2400 και φοράει δυο κυρίες μηχανές Cummins (860BHP). Το πλοίο ανήκει στο Ελληνικό Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ).

Posted (edited)

Το σκάφος τις τελευταίες μέρες έχει αρχίσει να παιρνει μια έντονη κλίση προς τα αριστερά για άγνωστο λόγο. Φαίνεται και στην φωτογραφία ενώ σήμερα που το είδα από κοντά παρατήρησα ότι η κλίση πρέπει να έχει αυξηθεί 2-3 μοίρες .

Edited by proud_ionian
quote
  • 1 month later...
Posted

Eνα ερευνητικό πλοίο του 1978 στη δεξαμενή το 2013 για επιθεώρηση για να αλλάξει χέρια. Το GEOBAY ναυπηγήθηκε στην Ιαπωνία (Uwajima Shipbuilding) Προηγούμενα ονόματα DAHLIA, SALVANGUARD, και από το 2013 HORIZON GEOBAY για την Horizon Geosciences με έδρα τα Αραβικά Εμιράτα.

Posted

Το DOCK III πρώην COMBI DOCK III στο Νεώριον για επισκευή το 2017. Ναυπήγηση Γερμανία 2009 Πλοιοκτήτρια Argo Coral Maritime, Oλλανδια.

Posted

Η ελληνική Asso Subsea(πλοιοκτήτρια των Αριάδνη, Αργώ, Αίθρα και λοιπά καλωδιακά και πλοία υποστήριξης) παρήγγειλε ένα καλωδιακό πλοίο στην Κίνα(China Merchants) που πρόκειται να παραδωθεί στα μέσα του 2027 και θα λέγεται Αλθέα. Θα δύναται να απλώσει μέχρι και 12 χιλιάδες τόνους καλώδιο σε 3 διαφορετικά καρούλια και μάλιστα θα μπορεί να δουλέψει και σε πολύ ρηχά νερά, μέχρι και 4.5 μέτρα βάθος. Εννοείται θα έχει όλα τα sustainability καλούδια της εποχής και θα μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 120 άτομα πλήρωμα και τεχνικούς/επισκέπτες.

  • 3 weeks later...
Posted

Ποιό να είναι αυτό το πλοίο-προφανώς ερευνητικό-που ήταν αρόδο στο λιμάνι της Λάρνακας στις 11 Φεβρουαρίου 2025 με το AIS του κλειστό; Η ποιότητα της φωτογραφίας είναι η χειρότερη δυνατή.

Unknown ship @Larnaca Roads, 11022025.jpg

  • 1 month later...
Posted
On 1/26/2025 at 6:53 PM, Giannis P said:

Το DOCK III πρώην COMBI DOCK III στο Νεώριον για επισκευή το 2017. Ναυπήγηση Γερμανία 2009 Πλοιοκτήτρια Argo Coral Maritime, Oλλανδια.

Λιγες μερες μετα και βλεπουμε το πλοιο στην ιδια θεση μεν , σε νυχτερινη ληψη δε

Posted (edited)

Να δουμε και το PROFESSOR PAVLENKO ,ενα πρωην Σοβιετικο εκπαιδευτικο πλοιο , δεμενο στην Παγοδα το 1988

Αν τα στοιχεια που βρηκα ειναι σωστα εχει ΙΜΟ 7323803 και χτιστικε το 1973 με μηκος 122 μετρα και πλατος 17

Λογικα το πλοιο εχει παει για κοψιμο

Η φωτο απο τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

 

Edited by polmyt
Posted

Πολωνικής κατασκευής, τύπου B80. Υπάρχει σε ΑΥΤΗ τη φωτογραφία ένα σχόλιο στο κάτω μέρος που αναφέρει την ιστορία αυτής της σειράς αναλυτικά. Η Miramar αναφέρει "BU Chittagong 10.5.00"

Posted

To NORMAND NEPTUNE της νορβηγικής Solstad Offshore σε επισκευή στη Σύρο τον Οκτώβριο του 2010. Το σκάφος ναυπηγήθηκε το 1996 στη Νορβηγία, και πήγε για διάλυση το 2021 μαζί με ακόμη πέντε πλοία της εταιρείας, λόγο παλαιότητας και ανανέωση του στόλου.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...