Panagia Ekatontapiliani Posted October 25, 2022 Posted October 25, 2022 Δυο νέα σκάφη υποστήριξης των ιχθυοκαλλιεργειών της νέας εταιρείας Avramar, που πρόεκυψε από την ένωση των εταιρειών της Andromeda, του Νηρεύς, της Σελόντα και του Περσεύς. Τα δυο σκάφη ναυπηγηθήκαν στη προβλήτα 2 του Περάματος και έχουν πάρει το όνομα Αυραμαρ XI (N. Πρ 43) & Αυραμαρ XII (N. Πρ 44).
Panagia Ekatontapiliani Posted November 11, 2022 Posted November 11, 2022 Το Αυραμαρ XI και το Αυραμαρ XII ρυμουλκήθηκαν από το Μιχάλης Σ στα Τριζονια της Φωκίδας.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2023 Posted March 2, 2023 Μια φορτηγίδα της εταιρείας Roussis Service Boats είναι το Καπτακώστας, που πραγματοποιεί εργασίες συντήρησης στη προβλήτα 2 του Περαματος.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 13, 2023 Posted April 13, 2023 Μια φορτηγίδα της εταιρείας Roussis Service Boats είναι το Ευαγγελίστρια, που πραγματοποιεί εργασίες συντήρησης στη προβλήτα 2 του Περάματος.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 25, 2023 Posted April 25, 2023 Μια φορτηγίδα με το όνομα Eco Dream και νηολόγιο Πειραιά 2972, βρισκόταν στη προβλήτα 2 του Περάματος.
polmyt Posted April 26, 2023 Posted April 26, 2023 Το ΑΛΚΙΠΠΗ ειναι ενα μικρο αντιρρυπαντικο πλοιαριο που εχει αναλαβει τον καθαρισμο της παραλιας της Θεσσαλονικης Μοιαζει με πολυ μικρη παντοφλα χωρις καταπελτη και με το φτυαρι μαζευει οτι σκουπιδι υπαρχει στην επιφανεια της θαλασσας.Μοιαζει αρκετα με το ΤΑΣΟΣ που κανει την ιδια δουλεια ,αλλα δεν εχει καταπελτη και ειναι μικροτερο Ανηκει στην North Aegean Slops και εχει νηολογιο Θεσσαλονικης 1200
Panagia Ekatontapiliani Posted June 7, 2023 Posted June 7, 2023 Το Ευαγγελίστρια έχει συμπληρώσει 2 μήνες παραμονής στη προβλήτα 2 του Περάματος, αλλά πλέον είναι φρεσκοβαμμένο με μαύρο χρώμα και έχει αλλάξει θέση που είναι τραβηγμένο έξω.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 11, 2023 Posted June 11, 2023 Η φορτηγίδα Καπτακώστας της εταιρείας Roussis Service Boats έχει συμπληρώσει 3 μήνες που βρίσκεται τραβηγμένο έξω στη προβλήτα 2 του Περάματος, απλώς τώρα άλλαξε θέση λόγω των έργων στη προβλήτα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 11, 2023 Posted June 11, 2023 Το EKO Energy ΙI έχει νηολόγιο Πειραιά 2552 και είναι το πρώην LCM 3 του Αμερικανικού πολεμικού ναυτικού. Εδώ και ένα μήνα, το EKO Energy ΙI βρίσκεται τραβηγμένο έξω στη προβλήτα 2 του Περάματος
Panagia Ekatontapiliani Posted June 12, 2023 Posted June 12, 2023 Το EKO Energy Ι έχει νηολόγιο Πειραιά 2553 και είναι το πρώην LCM 10 του Αμερικανικού πολεμικού ναυτικού. Εδώ και ένα μήνα, το EKO Energy Ι βρίσκεται τραβηγμένο έξω στη προβλήτα 2 του Περάματος
Panagia Ekatontapiliani Posted July 16, 2023 Posted July 16, 2023 Ο πλωτός γερανός Αναστασία έχει ναυπηγηθεί το 1975, έχει Νηολόγιο Πειραιά 107 και πραγματοποιεί εργασίες δεξαμενισμού στο ναυπηγείο του Ατσαλάκη. Ο γερανός ανήκει στην τεχνική εταιρεία Κωνσταντινίδης
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted July 17, 2023 Posted July 17, 2023 Πρόκειται για απλή συνωνυμία. Ο πλωτός γερανός ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ στου Ατσαλακη, ειναι κατασκευής 1977 (311,22gt, 26m. Length) έχει νηολόγιο Πειραιά 2528 και δεν ανήκει στην εταιρεία Κωνσταντινιδη. Στοιχεία Νεκτάριος Παπαδάκης.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 23, 2023 Posted July 23, 2023 Το Breb Star (ΙΜΟ Νο: 9415325) έχει ναυπηγηθεί το 2010 στο ναυπηγείο Gdansk Remontowa στο Gdansk της Πολωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 115,63 μέτρα, πλάτος 18,20 μέτρα, φοράει μια κύρια μηχανή MAK 9M32C (4320 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 14.00 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Briese Heavylift Gmbh & Co KG με έδρα τη Γερμανία. Προηγούμενο του όνομα είναι BBC Polonia
Panagia Ekatontapiliani Posted November 11, 2023 Posted November 11, 2023 Η λάντζα Ρούσσης IV είναι τραβηγμένη έξω στο ναυπηγείο του Τσαγγαρινου και πραγματοποιεί τον δεξαμενισμό του.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 12, 2023 Posted November 12, 2023 Ο πλωτός γερανός Ελένη βρίσκεται τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Ατσαλάκη.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 13, 2023 Posted November 13, 2023 Το ερευνητικό σκάφος Ramform Titan (IMO No: 9629885) έχει ναυπηγηθεί το 2013 στο ναυπηγείο Mhi Nagasaki Shipyard & Engine Works στο Nagasaki της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 104,20 μέτρα, πλάτος 70,02 μέτρα, φοράει έξι κύριες μηχανές Wartsila 8L32 (23040 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 16.50 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην PGS GEOPHYSICAL AS με έδρα τη Νορβηγία.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2023 Posted December 9, 2023 Το EKO Energy ΙI έχει συμπληρώσει 6 μήνες που βρίσκεται έξω στη προβλήτα 2 του Περάματος και βλέπουμε ότι έχουν γίνει ελασματουργικές εργασίες στη πλώρη και στα βρεχάμενα του.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2024 Posted February 8, 2024 Ο πλωτός γερανός Ήφαιστος της τεχνικής εταιρείας Athena SA, πραγματοποιεί το δεξαμενισμό του στο ναυπηγείο Ατσαλάκη.
Nick the Greek Posted February 8, 2024 Author Posted February 8, 2024 Πάμε μια βόλτα μέχρι το Rotterdam για να δούμε από κοντά ένα εντυπωσιακό heavy lift carrier. Είναι Κινέζικο, προφανώς της COSCO και ονομάζεται Xiang Rui Kou (IMO 9483102). Καμία έκπληξη ότι είναι χτισμένο και στην Κίνα, το ναυπηγείο είναι το Guangzhou Huangpu Shipbuilding Co(3012) το έτος 2011. Διαθέτει 4 κύριες μηχανές Wartsila και μοναδικό προηγούμενό του όνομα με το οποίο πρέπει απλά να καθελκύστηκε, ήταν Xiang An Kou. Όπως βλέπετε το πλοίο είναι φορτωμένο και με μια τεράστια, ημι-βυθιζόμενη μπάριζα με όνομα Boa Barge 33. Για να δώσω μια τάξη μεγεθών, η μπάριζα έχει 30 χιλιάδες τόνους dwt και 140 μέτρα μήκος με 60 πλάτος.
Metal maniac Posted February 14, 2024 Posted February 14, 2024 https://flight.com.gr/paralabi-neon-pirosbestikon-ploion/ Παραλαβή σήμερα 2 καινούριων πλοίον για το πυροσβεστικό σώμα. Υγ.δεν βρήκα το τοπικ για το πυροσβεστικό σώμα και το έβαλα εδώ
georgios express Posted February 20, 2024 Posted February 20, 2024 Το αγλαό Al Kuwait δοξολογείται από το BBC ένεκα της συνεισφοράς του στην ποιότητα της ατμόσφαιρας και των υδάτων του Cape Town.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 25, 2024 Posted February 25, 2024 Φαίνεται να ολοκληρώνονται οι εργασίες στο Eko Energy II στη προβλήτα 2 του Περάματος και πλέον είναι βαμμένο μαύρο.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 26, 2024 Posted February 26, 2024 Το Ελπίδα είναι ένα σκάφος υποστήριξης για το καταδυτικό συνεργείο της Ν. Σεγρεδάκης Καταδυτική ΕΠΕ. Το σκάφος έχει ναυπηγηθεί το 2007, έχει διεθνές διακριτικό SV4171 και νηολόγιο Πειραιά 391.
Nick the Greek Posted March 8, 2024 Author Posted March 8, 2024 Πάμε να δούμε ένα ημιβυθιζόμενο πλοίο μεταφοράς βαρέων και υπερμεγεθών φορτίων που είδαμε πρίν λίγους μήνες με κομμένη την ανάσα. Πραγματικά, αν δείτε από κοντά το Seaway Alfa Lift (IMO 9889980), θα μείνετε άναυδοι με το μέγεθος και τον όγκο. Είναι νεότευκτο, κατασκευασμένο στο μέσο του 2023 από το China Merchants Heavy Industry(CMHI-207-1) με 4 κύριες μηχανές ΜΑΝ. Μπορεί να παρατηρήσει κανείς πως η πλώρη αποτελείται από τρία μπλόκ. Το πρώτο, στο κέντρο είναι η γέφυρα που εμένα μου θυμίζει αεροπλανοφόρο. Πρύμα και αριστερά είναι το φουγάρο ενώ πρύμα δεξιά το υπόλοιπο κομοδέσιο ενώ πρέπει να υπάρχει και δεύτερη "γέφυρα" ή φαντάζομαι κάτι σε commande centre και pump room που να ασχολούνται με τις διαδικασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης. Τρομερά εντυπωσιακό πραγματικά. Πλοιοκτήτης του η Seaway 7 με έδρα το Oslo. Σημαία Κύπρου και κλάση DNV.
Nick the Greek Posted March 12, 2024 Author Posted March 12, 2024 Σήμερα έχουμε ένα πλοίο offshore support που όταν το είδαμε στο Ijmuiden πρίν λίγους μήνες ονομαζόταν VOS Sweet (IMO 9601522). Τώρα πια έχει πάρει δεύτερο όνομα στην ζωή του και ονομάζεται 4-Winds, έχοντας μετατραπεί σε diving support vessel. Όπως και να έχει είναι χτισμένο το 2012 στο Fujian Southeast Shipyard(DN 59M-92) με δύο κύριες μηχανές Caterpillar.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now