Panagia Ekatontapiliani Posted June 9, 2024 Posted June 9, 2024 Ο πλωτός γερανός Ιγνάτιος Χ (Νηολόγιο Πειραιά 24) ανήκει στην εταιρεία Σπανοπουλου και έχει ναυπηγηθεί το 1976 και έχει υποστεί μετασκευή το 2015. Ο γερανός έχει μήκος 44,10 μέτρα, πλάτος 21,32 μέτρα και ανυψωτική ικανότητα 120 τόνων.
Nick the Greek Posted June 11, 2024 Author Posted June 11, 2024 On 8/5/2022 at 11:34 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Ο πλωτός γερανός Απόλλωνας έχει νηολόγιο Πειραιά 133, έχει μήκος 50,30 μέτρα και έχει ένα γερανό LIMA 2400B. Το σκάφος ανήκει στην τεχνική εταιρεία Ναυτιλιακή Τεχνοδομική ΕΠΕ. Expand Και μια πιο φρέσκια άποψη του Απόλλωνα στη Σαλαμίνα.
Nick the Greek Posted August 8, 2024 Author Posted August 8, 2024 Να και η -σε κακή φαινομενικά κατάσταση- φορτηγίδα Πάτμος, δίπλα στις εγκαταστάσεις της HEC στα Λιπάσματα.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 11, 2024 Posted August 11, 2024 Το ερευνητικό σκάφος Odin Finder (ΙΜΟ Νο: 7031761) είναι ναυπηγημένο το 1970 στο ναυπηγείο Storviks Mekaniske Verksted στo Kristiansund της Νορβηγίας. Το πλοίο έχει μήκος 46.53 μέτρα και πλάτος 9.02 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή 8M452AK (1.103 kW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 10 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην εταιρεία Amancio Shipping Corp με έδρα την Βούλα. Προηγούμενο του όνομα είναι Vadsogutt
Giannis P Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 Το Offshore Supply Vessel ARGO στη Σύρο το 2016 όταν το είχε η Assodivers πριν το αντικαταστήσει. Το πλοιο ναυπηγήθηκε στην Ολλανδία το 1976. Το 2019 θα πάει για διάλυση στην Τουρκία. Προηγούμενα ονόματα στη καριέρα του πλοίου είναι ARGO I, ARGO II, AUGUSTEA OTTO, PLOTTER, MAERSK PLOTTER.
Giannis P Posted October 3, 2024 Posted October 3, 2024 Το ΝORMAND DRAUPNE στη δεξαμενή τον Δεκέμβριο του 2012, Πλοιοκτήτρια Solstad Offshore, Νορβηγία. Το πλοίο έχει πουληθεί σε Ελβετούς, και έχει μετονομαστεί σε GEOQUIP SEEHORN και έχει υποστεί μετασκευή με εξτρά εξοπλισμό στο κατάστρωμα. Ναυπήγηση Νορβηγία 1985. Στην καριέρα του κατά το παρελθόν είχε πάρει και το όνομα OMALIUS.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2024 Posted October 24, 2024 Η φορτηγίδα Ιωάννης Ν (Νηολόγιο Πειραιώς 2398) έχει ναυπηγηθεί το 1979 και ανήκει στην εταιρεία Dynamic Co του κ. Κωνσταντίνου Νικολίτση. Το πλοίο έχει μήκος 37 μέτρα, πλάτος 10 μέτρα και πρώην όνομα του είναι Νηρέας ΙΙ.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 25, 2024 Posted October 25, 2024 Η φορτηγίδα Μίδας (Νηολόγιο Πειραιώς 138) έχει ναυπηγηθεί το 1977, με διεθνές διακριτικό SV9633 και έχει μήκος 59 μέτρα.
Αρακλειανός Posted October 25, 2024 Posted October 25, 2024 Είναι αυτή που έκοβε βόλτες στον Καλαντό το καλοκαίρι μαζί με το ρυμουλκό Κωνσταντίνος?
Panagia Ekatontapiliani Posted October 25, 2024 Posted October 25, 2024 Στην Νάξο την έφερε το ρυμουλκό Εξάντας
Αρακλειανός Posted October 27, 2024 Posted October 27, 2024 Αν δε κάνω λάθος πάντως αυτή πρέπει να είναι και μάλλον όταν τελείωσε από τη Χώρα της Νάξου κατέβηκε στον Καλαντό μαζί με το Κωνσταντίνος.
Nick the Greek Posted November 20, 2024 Author Posted November 20, 2024 On 8/20/2022 at 5:53 PM, Nick the Greek said: Σήμερα θα δούμε το ίδιο πλοίο με 1.5 μήνα διαφορά. Ξεκινάμε από τα τέλη Ιουνίου στη Γένοβα όπου το πλοίο ερευνών Sanco Chaser (IMO 9250206) βρίσκεται δεμένο στην επισκευαστική βάση του λιμανιού της Λιγουρίας. Είναι κατασκευής του 2002 στη Ρουμανία, πιο συγκεκριμένα στο Societatea Comerciala Severnav S.A. - Drobeta-Turnu Severin με 2 μηχανές ABC που του δίνουν ταχύτητα 11 κόμβων. Αρχές Αυγούστου και το πλοίο παραμένει στην Γένοβα, φρεσκοβαμμένο όμως και με το όνομα Life Support. Προφανώς εδώ έχουμε να κάνουμε με μια μετασκευή που έχει σχέση με την προσφυγική κρίση της Μεσογείου. Δεν είναι μικρό πλοίο, ούτε σε κόστος αγοράς και σίγουρα όχι σε κόστος μετασκευής και εκμετάλλευσης. Ακόμη δεν έχουν περαστεί όλες οι μεταβολες, κατά τα φαινόμενα καποια Ιταλική ΜΚΟ που σχετίζεται με μια εταιρεία ονόματι Prua Rossa(= κόκκινη πλώρη) με έδρα το Μιλάνο είναι ο καινούριος πλοιοκτήτης. Καταλαβαίνει κανείς τι λεφτά διαχειρίζονται. Expand Και να που ξαναβρίσκεται στο διάβα μας το σγκεκριμένο, το πέτυχα στο Livorno πρίν λίγους μήνες. Κινείται ανάμεσα στη Σικελία και διάφορα Ιταλικά λιμάνια.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2024 Posted December 21, 2024 Το ερευνητικό σκάφος Αλκυών (Νηολόγιο Πειραιώς 10136) έχει ναυπηγηθεί το 2009, έχει μήκος 13,43 μέτρα, πλάτος 3,70 μέτρα, διεθνές διακριτικό SVA2400 και φοράει δυο κυρίες μηχανές Cummins (860BHP). Το πλοίο ανήκει στο Ελληνικό Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ).
Rodos1505 Posted December 21, 2024 Posted December 21, 2024 (edited) Το σκάφος τις τελευταίες μέρες έχει αρχίσει να παιρνει μια έντονη κλίση προς τα αριστερά για άγνωστο λόγο. Φαίνεται και στην φωτογραφία ενώ σήμερα που το είδα από κοντά παρατήρησα ότι η κλίση πρέπει να έχει αυξηθεί 2-3 μοίρες . Edited December 21, 2024 by proud_ionian quote
Giannis P Posted January 24 Posted January 24 Eνα ερευνητικό πλοίο του 1978 στη δεξαμενή το 2013 για επιθεώρηση για να αλλάξει χέρια. Το GEOBAY ναυπηγήθηκε στην Ιαπωνία (Uwajima Shipbuilding) Προηγούμενα ονόματα DAHLIA, SALVANGUARD, και από το 2013 HORIZON GEOBAY για την Horizon Geosciences με έδρα τα Αραβικά Εμιράτα.
Giannis P Posted January 26 Posted January 26 Το DOCK III πρώην COMBI DOCK III στο Νεώριον για επισκευή το 2017. Ναυπήγηση Γερμανία 2009 Πλοιοκτήτρια Argo Coral Maritime, Oλλανδια.
Nick the Greek Posted January 27 Author Posted January 27 Η ελληνική Asso Subsea(πλοιοκτήτρια των Αριάδνη, Αργώ, Αίθρα και λοιπά καλωδιακά και πλοία υποστήριξης) παρήγγειλε ένα καλωδιακό πλοίο στην Κίνα(China Merchants) που πρόκειται να παραδωθεί στα μέσα του 2027 και θα λέγεται Αλθέα. Θα δύναται να απλώσει μέχρι και 12 χιλιάδες τόνους καλώδιο σε 3 διαφορετικά καρούλια και μάλιστα θα μπορεί να δουλέψει και σε πολύ ρηχά νερά, μέχρι και 4.5 μέτρα βάθος. Εννοείται θα έχει όλα τα sustainability καλούδια της εποχής και θα μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 120 άτομα πλήρωμα και τεχνικούς/επισκέπτες.
georgios express Posted February 13 Posted February 13 Ποιό να είναι αυτό το πλοίο-προφανώς ερευνητικό-που ήταν αρόδο στο λιμάνι της Λάρνακας στις 11 Φεβρουαρίου 2025 με το AIS του κλειστό; Η ποιότητα της φωτογραφίας είναι η χειρότερη δυνατή.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 26 Posted March 26 Μια νέα φορτηγίδα ναυπηγήθηκε στη προβλήτα 2 του Περάματος με το όνομα Αρκτικ Τερν Ι. Στη πλατφόρμα πάνω γραφεί σαν όνομα εταιρείας Inchcape Shipping Services
Panagia Ekatontapiliani Posted March 31 Posted March 31 Μια δεύτερη φορτηγίδα ναυπηγήθηκε στην προβλήτα 2 του Περάματος με το όνομα Αρκτικ Τερν ΙΙ. Στην τελευταία επίσκεψη μου στο Πέραμα δεν είδα καμία από τις δυο, οπότε πρέπει να έφυγαν.
polmyt Posted April 5 Posted April 5 On 1/26/2025 at 4:53 PM, Giannis P said: Το DOCK III πρώην COMBI DOCK III στο Νεώριον για επισκευή το 2017. Ναυπήγηση Γερμανία 2009 Πλοιοκτήτρια Argo Coral Maritime, Oλλανδια. Expand Λιγες μερες μετα και βλεπουμε το πλοιο στην ιδια θεση μεν , σε νυχτερινη ληψη δε
polmyt Posted April 11 Posted April 11 (edited) Να δουμε και το PROFESSOR PAVLENKO ,ενα πρωην Σοβιετικο εκπαιδευτικο πλοιο , δεμενο στην Παγοδα το 1988 Αν τα στοιχεια που βρηκα ειναι σωστα εχει ΙΜΟ 7323803 και χτιστικε το 1973 με μηκος 122 μετρα και πλατος 17 Λογικα το πλοιο εχει παει για κοψιμο Η φωτο απο τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Edited April 11 by polmyt
Nektarios Papadakis Posted April 11 Posted April 11 Πολωνικής κατασκευής, τύπου B80. Υπάρχει σε ΑΥΤΗ τη φωτογραφία ένα σχόλιο στο κάτω μέρος που αναφέρει την ιστορία αυτής της σειράς αναλυτικά. Η Miramar αναφέρει "BU Chittagong 10.5.00"
Giannis P Posted April 14 Posted April 14 To NORMAND NEPTUNE της νορβηγικής Solstad Offshore σε επισκευή στη Σύρο τον Οκτώβριο του 2010. Το σκάφος ναυπηγήθηκε το 1996 στη Νορβηγία, και πήγε για διάλυση το 2021 μαζί με ακόμη πέντε πλοία της εταιρείας, λόγο παλαιότητας και ανανέωση του στόλου.
Nektarios Papadakis Posted Friday at 06:53 AM Posted Friday at 06:53 AM Ανεβάζω και μια λίστα για μια πρωτοποριακή εταιρεία για την εποχή της που δυστυχώς έχει κλείσει πια, την TOISA του Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου. Ο Καλλιμανόπουλος αγόρασε το 1989 την TNT/Sealion που δραστηριοποιούνταν στα OSV και δημιούργησε την TOISA η οποία λειτούργησε μέχρι και το 2018 περίπου που πτώχευσε. Τα τελευταία πλοία της εταιρείας πουλήθηκαν σε πλειστηριασμούς το 2019. Στη λίστα υπάρχουν και 3 πλοία που ήταν υπό κατασκευή για την εταιρεία και αποπερατώθηκαν αργότερα για άλλους (πουλήθηκαν ημιτελή). Εκτός από τη λίστα, έχω συγκεντρώσει και επιπλέον υλικό (Datasheets/G.A. Plans) των πλοίων από τους νηογνώμονες DNV-GL και LR και από το site της Sealion καθώς και λίγα ιστορικά στοιχεία για την εταιρεία. Όποιο θέλει μπορεί να κατεβάσει το υλικό από ΕΔΩ. Toisa Ltd - Sealion Shipping Ltd.pdfFetching info... Toisa Ltd - Sealion Shipping Ltd.xlsFetching info...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now