Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το Seavalour (IMO No: 9315771) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd στo Ulsan της Νότιας Κορέας (Yard No: 324). Το πλοίο έχει μήκος 183.20 μέτρα και πλάτος 32.23 μέτρα και ανήκει στην Thenamaris του κ. Ντίνου Μαρτίνου με έδρα την Βουλιαγμένη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή HHI MAN B&W 6S50MC-C Mk7 (4400 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14.5 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Gan-Valour.

Posted

Το Res Cogitans (IMO No: 9283679) είναι ναυπηγημένο το 2004 στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries Co Ltd στo Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 228 μέτρα και πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στην Product Shipping & Trading SA του κ. Πέτρου Παππά με έδρα το Μαρούσι. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S60MC-C (18420 BHP), που του δίνουν ταχύτητα 15 κόμβων. Προηγούμενα του ονόματα είναι Rudolf Schulte, Omega Queen και Juniper 7.

  • 2 weeks later...
Posted

Ακόμη ένα βαπόρι της Product Shipping του Πέτρου Παππά, είναι το Δ/Ξ ORWELL και το βλέπουμε στη Σύρο τον Νοέμβριο του 2020 μετά από drydock. Ναυπήγηση Hyundai Mipo Κορέα 2010. 51745 dwt. Κάποτε το είχαν Ιταλοί ως CALAFURIA.

Posted

Στο αγκυροβόλιο για ανεφοδιασμό στις 15-5-2021 το Δ/Ξ ARCHANGEL ONE της Enea Management με έδρα τον Πειραιά, συμφερόντων Πετράκη, Πλουσίου, Κεγγίτση.Το πλοίο είναι χτισμένο στη Τουρκία το 2008. 7,080 dwt. Προηγούμενο όνομα του πλοίου είναι VIOLET.

  • 2 weeks later...
Posted
On 10/9/2021 at 9:21 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Maria M (IMO No: 9301885) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο SLS Heavy Industries στο Busan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S50MC-MK6 (8580 KW), έχει μήκος 176.00 μέτρα και πλάτος 31.03 μέτρα και ανήκει στην MORFINI SPA με έδρα το Μπάρι της Ιταλίας και διαχειρίστρια εταιρεία MILLENIA MARITIME INC με έδρα τη Γλυφάδα.

 

Και μια άποψή του επάνω στη δεξαμενή του Περάματος.

Posted

Το Δ/Ξ ΑNHONA στο αγκυροβόλιο της Σύρου στις 22-7-2024. Ναυπήγηση Shin Kurushima 2008. 45,994 dwt. Πλοιοκτήτρια Harry Victor Ship Management με έδρα τα Εμιράτα. Προηγούμενα ονόματα ARAMIS, ORIENT SUNSHINE.

Posted

Μαύρο κι άραχνο, σαν την ψυχή του Τζώρτζ Σόρος που θα λέγανε και στην Ελεύθερη Ώρα:D, είναι το ελληνόκτητο τάνκερ Oasis II (IMO 9167150) που συναντάμε έξω από τα φανάρια του Πειραιά. Τα έχει καβαντζάρει τα 20 μια και έχει χτιστεί το 2000 στο Guangzhou (7130005) με μηχανή MAN B&W. Έχει περάσει από πολλές πλοιοκτησίες και ονόματα, κατά σειρά Robert Maesk(2000), Maersk Rapier(2017), Dolicha Bay(2018), Ukede(2019), Tuna(2021), οπότε και έγινε Oasis II για λογαριασμό της Adriatic Tankers.

  • 2 weeks later...
Posted

To Δ/Ξ DIDIMON του Τσάκου  κατά την άφιξη του στις 11-4-2020 για εργασίες επισκευής και δεξαμενισμού. Ναυπήγηση Hyundai Mipo 2005. 37432 dwt.

  • 1 month later...
Posted

Δ/Ξ ZEZE START της διαχειρίστριας εταιρείας Sea Transportation του κ.Ζαφειρακη στενού συνεργάτη Diana Shipping της Οικογένειας Παληού. Η Sea Transportation με έδρα την Αθήνα, ελέγχει ακόμη δυο δεξαμενόπλοια. Το βαπόρι όπως φανερώνει κλασσικά Hyundai Mipo 2009, 49,999 dwt. 

Posted

Στη δεξαμενή το LOVELY LADY της Eastern Mediterranean του κ.Μαρτίνου. Η εταιρεία το έχει πουλήσει σε πλοιοκτήτες στα Αραβικά Εμιράτα και έχει μετονομαστεί σε DANCY DYNAMIC. Το πλοίο είναι του 1999, 47,431 dwt, χτισμένο στο Split της Κροατίας.  

  • 2 weeks later...
Posted

Στιγμιότυπο του Δ/Ξ OCEAN DIGNITY τον Οκτώβριο του 2021. Tο βαπόρι ήταν της Roxana Shipping, κατά την διάρκεια του δεξαμενισμού θα μετονομαστεί σε OLYMPIC VISION για την Dynamic Shipmanagement με έδρα τον Πειραιά. Ναυπήγηση Kινα 2006,Dalian Shipbulding. 34,663 dwt. Πλέον εμφανίζεται ως BIANCA. 

  • 3 weeks later...
Posted

To SEA HORIZON της Sea World Management του κ.Λαλιώτη σε επισκευή. Το βαπόρι ναυπηγήθηκε το 2003 (Οnomichi Dockyard) 47,149 dwt. Έχει πουληθεί και έχει μετονομαστεί σε EDERRA για Μολδαβούς πλοιοκτήτες. Προηγούμενα ονόματα του πλοίου ELAND, ESKDEN.

  • 3 weeks later...
Posted

O Δεξαμενισμός του Δ/Ξ FALCON NOSTOS στις 6-1-2022. Πλοιοκτήτρια Falcon Navigation συμφερόντων Οικογένειας Γεράκη. Το βαπόρι ναυπηγήθηκε το 2006 στην Κορέα (Shina Shipbuilding) 51,317 dwt. Eχει πουληθεί και έχει μετονομαστεί σε CERS, προηγούμενα ονόματα GRACE LUCRUM, MARE DI RAVENNA. 

  • 3 weeks later...
Posted

Ενα συγχωρεμένο Δ/Ξ το ANTONIS A για επιθεώρηση στη δεξαμενή το 2010, την επόμενη χρονιά το βαπόρι θα πάει για σκραπ στην Κίνα. Ναυπήγηση Κροατία 1982, 39,711 dwt. διαχειρίστρια Gulf Marine Management, Αθήνα. Προηγούμενα ονόματα στην καριέρα του είναι ARABIAN TRADER, FERNCAPE,CAPE,DIANA,SELENDANG DELIMA,RED SAPPHIRE,MONTE ROSA.

  • 2 weeks later...
Posted

SIDRA ex SIDRA MESSAIED Ασφαλτάδικο 5000 dwt στο αγκυροβόλιο της Σύρου στις 10-3-2025. Ναυπήγηση Κίνα 2008. Οι πλοιοκτήτες ίσως να είναι από το Κατάρ.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...