Nick the Greek Posted October 9, 2022 Posted October 9, 2022 On 10/14/2021 at 8:10 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Arin (IMO No: 9295048) είναι ναυπηγημένο το 2004 στο ναυπηγείο Dalian Shipbuilding Industry Company στο Dalian της Κίνας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή DMD MAN B&W 5S50MC (7150 KW), έχει μήκος 171.22 μέτρα και πλάτος 27.39 μέτρα και ανήκει στην Oaktree Shipping S.A με διαχείριση από την AEGEAN Shipping Enterprises Co με έδρα το Πειραιά. Προηγούμενα του ονόματα είναι Gerhard Schulte και Skylark Το πλοίο ανήκει στο Μελισσανίδη, υπό την αιγίδα της εταιρείας που διευθύνει -όσο τον αφήνει ο Μελ- ο υιός Τίγρης. Δεν φαίνεται πουθενά στο site βέβαια, ίσως επειδή κάνει Λιβύη? Ίσως επειδή είναι 18 χρονών και δεν ταιριάζει με τον υπόλοιπο στόλο? Δεν ξέρω. Να το εδώ στο αγκυροβόλιο πρίν αποπλεύσει για τη Λιβύη.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2022 Author Posted October 12, 2022 (edited) Το Hammonia Athene μετονομάστηκε σε Weco Amelie. Edited October 12, 2022 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted October 23, 2022 Author Posted October 23, 2022 Το panamax LR1 Super G (IMO No: 9418121) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο SPP SHIPBUILDING SPP Shipbuilding Sacheon στo Sacheon της Νότιας Κορέας (Yard No: S1030). Το πλοίο έχει μήκος 183.00 μέτρα και πλάτος 33.08 μέτρα και ανήκει στη International Marine Services S.A.(IMS S.A) του κ. Γιώργου Γιαλαζογλου με έδρα το Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (9480 KW) και προηγούμενο του όνομα είναι Marios G.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 21, 2022 Author Posted November 21, 2022 (edited) Το LR1 Pericles (IMO No: 9396488) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο SPP Shipbuilding Sacheon στo Sacheon της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 183.00 μέτρα και πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στην International Marine Services S.A.(IMS S.A) του κ. Γιώργου Γιαλαζογλου με έδρα τον Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (9480 KW) και προηγούμενα του ονόματα είναι FR8 Endurance, MR Canopus και Lara. Edited November 21, 2022 by Nick the Greek
gtogias Posted November 21, 2022 Posted November 21, 2022 Μεταξύ των άλλων εργασιών που γίνονται στο πλοίο, εγκαθίσταται σύστημα διαχείρισης θαλάσσιου έρματος.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2022 Author Posted December 18, 2022 Το Caesar (IMO No: 9235696) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο SLS Heavy Industries στo Busan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 175.95 μέτρα και πλάτος 31.03 μέτρα και ανήκει στην International Marine Services S.A.(IMS S.A) του κ. Γιώργου Γιαλαζογλου με έδρα τον Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (8562 KW), που του δίνουν ταχύτητα 15 κόμβων. Προηγούμενα του ονόματα είναι Cielo Di Napoli και FD Sea Wish. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο Πέραμα εγκατάστησε το σύστημα διαχείρισης θαλάσσιου έρματος.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2023 Author Posted February 20, 2023 Το Advantage Party (IMO No: 9327360) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd στo Sacheon της Νότιας Κορέας (Yard No: 437). Το πλοίο έχει μήκος 182.55 μέτρα και πλάτος 27.34 μέτρα και ανήκει στη Genel Denizcilik Nakliyati AS με έδρα στην Κωνσταντινούπολη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 7S50MC-C (11060 KW), που του δίνει ταχύτητα 14,50 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Baltic Faith.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2023 Author Posted March 27, 2023 Το Virgo I (IMO No: 9176412) είναι ναυπηγημένο το 1997 στο ναυπηγείο Sasebo Heavy Industries Co Ltd στο Τόκιο της Ιαπωνίας (Yard No: 433). Το πλοίο έχει μήκος 158.00 μέτρα και πλάτος 27.70 μέτρα και ανήκει στην Adriatic Tankers Shipping Co SA με έδρα την Βούλα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MITSUI MAN-B&W 6S35 (4135KW), που του δίνει ταχύτητα 13,70 κόμβων. Προηγούμενα του ονόματα είναι Enam Enam Kadepe και New Faith.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 27, 2023 Author Posted March 27, 2023 Να προσθέσω ότι στο Virgo I έχει εμπλωρη διαγωγή γιατί έχουν βγάλει το τιμόνι του, ενώ το πλοίο αναμένεται να δεξαμενιστει στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 06/04/23 έως τις 12/04/23.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 8, 2023 Author Posted April 8, 2023 Το Virgo I ανέβηκε χθες στη δεξαμενή Πειραιάς Ι για τον δεξαμενισμό του, όπου θα βάλει ξανά το τιμόνι του.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 11, 2023 Author Posted June 11, 2023 Το Irini (ΙΜΟ Νο: 9427457) είναι ναυπηγημένο το 2012 στο ναυπηγείο Jiangsu Ganghua Shipbuilding στo Taixing της Κίνας (Yard No: Gang Hua 28). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8L21/31(3440KW), που του δίνουν ταχύτητα 14 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 111.50 μέτρα και πλάτος 17.60 μέτρα και ανήκει στην Enea Management Inc με έδρα το Πειραιά. Προηγούμενα του ονόματα είναι Chemical Leo και ICS Integrity.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 21, 2023 Author Posted October 21, 2023 (edited) Το Arctos (IMO No: 9829409) είναι ναυπηγημένο το 2018 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd στη Νότια Κορέα (Yard No: 2649). Το Arctos έχει μήκος 183.04 μέτρα και πλάτος 32.23 μέτρα και ανήκει στην Sea World Management and Trading Inc της οικογένειας Λαλιώτη με έδρα την Καλλιθέα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6G50ME-C (7180KW), που του δίνει ταχύτητα 14,50 κόμβων. Edited October 21, 2023 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted December 6, 2023 Author Posted December 6, 2023 Το Bourda (IMO No: 9252448) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Uljanik στη Pula της Κροατίας. Το πλοίο έχει μήκος 182.00 μέτρα και πλάτος 32.00 μέτρα και ανήκει στην International Marine Services S.A.(IMS S.A) του κ. Γιώργου Γιαλαζογλου με έδρα τον Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (9480 KW), που του δίνουν ταχύτητα 15 κόμβων. Προηγούμενα του ονόματα είναι Hellenica και Stena Conqueror. Το πλοίο έκανε τον δεξαμενισμό του στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 28/11/23 έως σήμερα, που έπεσε και έδεσε στη προβλήτα 2 του Περάματος
Nick the Greek Posted February 1, 2024 Posted February 1, 2024 On 6/11/2023 at 12:56 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Irini (ΙΜΟ Νο: 9427457) είναι ναυπηγημένο το 2012 στο ναυπηγείο Jiangsu Ganghua Shipbuilding στo Taixing της Κίνας (Yard No: Gang Hua 28). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8L21/31(3440KW), που του δίνουν ταχύτητα 14 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 111.50 μέτρα και πλάτος 17.60 μέτρα και ανήκει στην Enea Management Inc με έδρα το Πειραιά. Προηγούμενα του ονόματα είναι Chemical Leo και ICS Integrity. Και άλλη μια φωτογραφία του πλησιάζοντας το δίαυλο.
Nick the Greek Posted March 6, 2024 Posted March 6, 2024 On 9/15/2019 at 10:33 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Countess Ι (IMO No: 9236975) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο Guangzhou International Shipyard στη Κίνα. Το πλοίο έχει μήκος 171.20 μέτρα και πλάτος 27.43 μέτρα και ανήκει στην MONTE NERO MARITIME SA με έδρα τη Βούλα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W/Dalian Marine 5S50MC (6158 KW) και προηγούμενα του ονόματα είναι Maersk Ramsgate & Maersk Rhode Island Το πλοίο έχει πάρει πια καινούριο όνομα υπό νέο πλοιοκτήτη. Λέγεται πια Sredina και με αυτό το όνομα το βλέπουμε στο αγκυροβόλιο του Πειραιά.
Nick the Greek Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 Ένα τάνκερ που απαντήσαμε στο Rotterdam πρίν λίγο καιρό, είναι το Silver Carolyn (IMO 9682370) με πλοιοκτήτη την μεγάλη Κορεάτικη εταιρεία, Sinokor. Προφανώς ναυπήγηση στην Κορέα και πιο συγκεκριμένα στη Hyundai(2399) με μηχανή MAN B&W. Όνομα δεν έχει αλλάξει ποτέ, σημαία Νήσων Μάρσαλ και κλάση Korean Register.
Nick the Greek Posted March 9, 2024 Posted March 9, 2024 Σήμερα περνάμε σε ένα πλοίο της Scorpio που βλέπουμε δεμένο στο Rotterdam. Είναι το ναυπηγηθέν εν έτη 2014, STI Camden (IMO 9688386). Προιόν της Hyundai(2463) με μηχανή MAN B&W, σημαία Νήσων Μάρσαλ και κλάση DNV.
Nick the Greek Posted March 12, 2024 Posted March 12, 2024 Παραμένουμε σε τάνκερ και βλέπουμε σήμερα το ST Sara (IMO 9356646) το οποίο εν τω μεταξύ έχει μετονομαστεί σε Tanker Bee 11. Ναυπηγός του είναι το Anadolu Deniz Insaat Kizaklari(188) και η μηχανή του είναι MaK. Πρώτο του όνομα είναι το FS Sara.
Nick the Greek Posted March 26, 2024 Posted March 26, 2024 Το πλοίο που βλέπετε δεμένο στο Europoort του Rotterdam λέγεται Dorado (IMO 9801574) και ανήκει στο γνωστό οίκο εμπορίας σιτηρών αλλά και άλλων προιόντων όπως η ζάχαρη, που λέγεται Wilmar. Φρέσκο-φρέσκο είναι το πλοίο, χτισμένο το 2021 στο Daesun Shipbuilding(654) της Κορέας με μία μηχανή MAN B&W. Όνομα δεν έχει αλλάξει ακόμη, σημαία Hong Kong και κλάση LR.
Nick the Greek Posted March 30, 2024 Posted March 30, 2024 Ένα μικρό σχετικά τάνκερ των 18 χιλιάδων τόνων στις οθόνες μας, λέγεται Songa Atlantic (ΙΜΟ 9447328) και αναχωρεί από το Rotterdam. Το όνομα του ναυπηγείου παραπέμπει σε τούρκικο κεμπαμπτζήδικο😆, είναι το Anadolu Deniz Insaat Kizaklari(219) και η μηχανή του MAN B&W. Πρώτο του όνομα το 2010 ήταν το Stomboli M και ακολούθησαν τα FT Stromboli(2010), Lido(2011), Atlantik Pride(2016) ενώ πέρυσι πήρε το σημερινό του όνομα.
Nick the Greek Posted June 15, 2024 Posted June 15, 2024 Δεκαεννέα ετών το τάνκερ που βλέπουμε στις οθόνες μας απόψε, ναυπήγηση 2005 στην Ριέκα της Κροατίας(3 Maj Shipbuilding). Μέχρι τα τέλη του 2022 λεγόταν Avalon, όνομα που είναι και το μοναδικό προηγούμενό του. Έκτοτε λέγεται Olympic Spirit και ανήκει στην Dynamic Shipmanagement της 99 οδού Φίλωνος, ο πλοιοκτήτης πρέπει να λέγεται Εμμανουηλίδης.
Nick the Greek Posted June 18, 2024 Posted June 18, 2024 Ασορτί με τον Πειραιά το ερυθρόλευκο τανκεράκι της φωτογραφίας, είναι το Iver Best (IMO 9588275). Ναυπήγηση 2011 στη Hyundai Mipo, πλοιοκτήτης η Ολλανδέζικη Iver Ships με έδρα την Breda. Δεν έχει αλλάξει μέχρι στιγμής όνομα.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 24, 2024 Author Posted June 24, 2024 Το Histria Azure (ΙΜΟ Νο: 9357561) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο Santierul Naval Costanta στη Κωστάντζα της Ρουμανίας (Yard No: 573). Το πλοίο έχει μήκος 179.83 μέτρα και πλάτος 32.23 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (9.480 kW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 15 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην εταιρεία HISTRIA Shipmanagement SRL με έδρα τη Ρουμανία.
Giannis P Posted August 6, 2024 Posted August 6, 2024 Το Δ/Ξ ALKIVIADIS της Capital μετά από δεξαμενισμό στη Σύρο το 2016. Το βαπόρι πωλήθηκε πριν μερικά χρόνια και μετονομάστηκε σε SEAWAYS AMBROSE και σήμερα εμφανίζεται ως CHEMTRANS MERCURY. Ναυπήγηση Hyundai Mipo, Κορέα 2006 37,623 dwt.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 11, 2024 Author Posted August 11, 2024 Το Orlando (ΙΜΟ Νο: 9420851) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Guangzhou International στη Guangzhou της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 182.90 μέτρα και πλάτος 27.39 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή B&W 6S50MC-C (9.762 kW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 15 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην εταιρεία International Marine Services S.A.(IMS S.A) του κ. Γιώργου Γιαλαζογλου με έδρα τον Πειραιά. Προηγούμενο του όνομα είναι Voge Dignity
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now