Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 10/14/2021 at 8:10 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Arin (IMO No: 9295048) είναι ναυπηγημένο το 2004 στο ναυπηγείο Dalian Shipbuilding Industry Company στο Dalian της Κίνας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή DMD MAN B&W 5S50MC (7150 KW), έχει μήκος 171.22 μέτρα και πλάτος 27.39 μέτρα και ανήκει στην Oaktree Shipping S.A με διαχείριση από την AEGEAN Shipping Enterprises Co με έδρα το Πειραιά. Προηγούμενα του ονόματα είναι Gerhard Schulte και Skylark

 

Το πλοίο ανήκει στο Μελισσανίδη, υπό την αιγίδα της εταιρείας που διευθύνει -όσο τον αφήνει ο Μελ- ο υιός Τίγρης. Δεν φαίνεται πουθενά στο site βέβαια, ίσως επειδή κάνει Λιβύη? Ίσως επειδή είναι 18 χρονών και δεν ταιριάζει με τον υπόλοιπο στόλο? Δεν ξέρω. Να το εδώ στο αγκυροβόλιο πρίν αποπλεύσει για τη Λιβύη.

  • 2 weeks later...
Posted

Το panamax LR1 Super G (IMO No: 9418121) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο SPP SHIPBUILDING SPP Shipbuilding Sacheon στo Sacheon της Νότιας Κορέας (Yard No: S1030). Το πλοίο έχει μήκος 183.00 μέτρα και πλάτος 33.08 μέτρα και ανήκει στη International Marine Services S.A.(IMS S.A) του κ. Γιώργου Γιαλαζογλου με έδρα το Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (9480 KW) και προηγούμενο του όνομα είναι Marios G.

  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Το LR1 Pericles (IMO No: 9396488) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο SPP Shipbuilding Sacheon στo Sacheon της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 183.00 μέτρα και πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στην International Marine Services S.A.(IMS S.A) του κ. Γιώργου Γιαλαζογλου με έδρα τον Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (9480 KW) και προηγούμενα του ονόματα είναι FR8 Endurance, MR Canopus και Lara.

Edited by Nick the Greek
Posted

Μεταξύ των άλλων εργασιών που γίνονται στο πλοίο, εγκαθίσταται σύστημα διαχείρισης θαλάσσιου έρματος.

  • 4 weeks later...
Posted

Το Caesar (IMO No: 9235696) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο SLS Heavy Industries στo Busan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 175.95 μέτρα και πλάτος 31.03 μέτρα και ανήκει στην International Marine Services S.A.(IMS S.A) του κ. Γιώργου Γιαλαζογλου με έδρα τον Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (8562 KW), που του δίνουν ταχύτητα 15 κόμβων. Προηγούμενα του ονόματα είναι Cielo Di Napoli και FD Sea Wish. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο Πέραμα εγκατάστησε το σύστημα διαχείρισης θαλάσσιου έρματος.

  • 2 months later...
Posted

Το Advantage Party (IMO No: 9327360) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο  Hyundai Mipo Dockyard Co. Ltd στo Sacheon της Νότιας Κορέας (Yard No: 437). Το πλοίο έχει μήκος 182.55 μέτρα και πλάτος 27.34 μέτρα και ανήκει στη Genel Denizcilik Nakliyati AS με έδρα στην Κωνσταντινούπολη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 7S50MC-C (11060 KW), που του δίνει ταχύτητα 14,50 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Baltic Faith.

  • 1 month later...
Posted

Το Virgo I (IMO No: 9176412) είναι ναυπηγημένο το 1997 στο ναυπηγείο Sasebo Heavy Industries Co Ltd στο Τόκιο της Ιαπωνίας (Yard No: 433). Το πλοίο έχει μήκος 158.00 μέτρα και πλάτος 27.70 μέτρα και ανήκει στην Adriatic Tankers Shipping Co SA με έδρα την Βούλα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MITSUI MAN-B&W 6S35 (4135KW), που του δίνει ταχύτητα 13,70 κόμβων. Προηγούμενα του ονόματα είναι Enam Enam Kadepe και New Faith.

Posted

Να προσθέσω ότι στο Virgo I έχει εμπλωρη διαγωγή γιατί έχουν βγάλει το τιμόνι του, ενώ το πλοίο αναμένεται να δεξαμενιστει στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 06/04/23 έως τις 12/04/23.

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Το Irini (ΙΜΟ Νο: 9427457) είναι ναυπηγημένο το 2012 στο ναυπηγείο Jiangsu Ganghua Shipbuilding στo Taixing της Κίνας (Yard No: Gang Hua 28). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8L21/31(3440KW), που του δίνουν ταχύτητα 14 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 111.50 μέτρα και πλάτος 17.60 μέτρα και ανήκει στην Enea Management Inc με έδρα το Πειραιά. Προηγούμενα του ονόματα είναι Chemical Leo και ICS Integrity.

  • 4 months later...
Posted (edited)

Το Arctos (IMO No: 9829409) είναι ναυπηγημένο το 2018 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd στη Νότια Κορέα (Yard No: 2649). Το Arctos έχει μήκος 183.04 μέτρα και πλάτος 32.23 μέτρα και ανήκει στην Sea World Management and Trading Inc της οικογένειας Λαλιώτη με έδρα την Καλλιθέα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6G50ME-C (7180KW), που του δίνει ταχύτητα 14,50 κόμβων.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 1 month later...
Posted

Το Bourda (IMO No: 9252448) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Uljanik στη Pula της Κροατίας. Το πλοίο έχει μήκος 182.00 μέτρα και πλάτος 32.00 μέτρα και ανήκει στην International Marine Services S.A.(IMS S.A) του κ. Γιώργου Γιαλαζογλου με έδρα τον Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (9480 KW), που του δίνουν ταχύτητα 15 κόμβων. Προηγούμενα του ονόματα είναι Hellenica και Stena Conqueror. Το πλοίο έκανε τον δεξαμενισμό του στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 28/11/23 έως σήμερα, που έπεσε και έδεσε στη προβλήτα 2 του Περάματος

  • 1 month later...
Posted
On 6/11/2023 at 12:56 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Irini (ΙΜΟ Νο: 9427457) είναι ναυπηγημένο το 2012 στο ναυπηγείο Jiangsu Ganghua Shipbuilding στo Taixing της Κίνας (Yard No: Gang Hua 28). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 8L21/31(3440KW), που του δίνουν ταχύτητα 14 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 111.50 μέτρα και πλάτος 17.60 μέτρα και ανήκει στην Enea Management Inc με έδρα το Πειραιά. Προηγούμενα του ονόματα είναι Chemical Leo και ICS Integrity.

 

Και άλλη μια φωτογραφία του πλησιάζοντας το δίαυλο.

  • 1 month later...
Posted
On 9/15/2019 at 10:33 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Countess Ι (IMO No: 9236975) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο Guangzhou International Shipyard στη Κίνα. Το πλοίο έχει μήκος 171.20 μέτρα και πλάτος 27.43 μέτρα και ανήκει στην MONTE NERO MARITIME SA με έδρα τη Βούλα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W/Dalian Marine 5S50MC (6158 KW) και προηγούμενα του ονόματα είναι Maersk Ramsgate & Maersk Rhode Island

 

Το πλοίο έχει πάρει πια καινούριο όνομα υπό νέο πλοιοκτήτη. Λέγεται πια Sredina και με αυτό το όνομα το βλέπουμε στο αγκυροβόλιο του Πειραιά.

Posted

Ένα τάνκερ που απαντήσαμε στο Rotterdam πρίν λίγο καιρό, είναι το Silver Carolyn (IMO 9682370) με πλοιοκτήτη την μεγάλη Κορεάτικη εταιρεία, Sinokor. Προφανώς ναυπήγηση στην Κορέα και πιο συγκεκριμένα στη Hyundai(2399) με μηχανή MAN B&W. Όνομα δεν έχει αλλάξει ποτέ, σημαία Νήσων Μάρσαλ και κλάση Korean Register. 

  • 2 weeks later...
Posted

Το πλοίο που βλέπετε δεμένο στο Europoort του Rotterdam λέγεται Dorado (IMO 9801574) και ανήκει στο γνωστό οίκο εμπορίας σιτηρών αλλά και άλλων προιόντων όπως η ζάχαρη, που λέγεται Wilmar. Φρέσκο-φρέσκο είναι το πλοίο, χτισμένο το 2021 στο Daesun Shipbuilding(654) της Κορέας με μία μηχανή MAN B&W. Όνομα δεν έχει αλλάξει ακόμη, σημαία Hong Kong και κλάση LR.

Posted

Ένα μικρό σχετικά τάνκερ των 18 χιλιάδων τόνων στις οθόνες μας, λέγεται Songa Atlantic (ΙΜΟ 9447328) και αναχωρεί από το Rotterdam. Το όνομα του ναυπηγείου παραπέμπει σε τούρκικο κεμπαμπτζήδικο😆, είναι το Anadolu Deniz Insaat Kizaklari(219) και η μηχανή του MAN B&W. Πρώτο του όνομα το 2010 ήταν το Stomboli M και ακολούθησαν τα FT Stromboli(2010), Lido(2011), Atlantik Pride(2016) ενώ πέρυσι πήρε το σημερινό του όνομα.

  • 2 months later...
Posted

Δεκαεννέα ετών το τάνκερ που βλέπουμε στις οθόνες μας απόψε, ναυπήγηση 2005 στην Ριέκα της Κροατίας(3 Maj Shipbuilding). Μέχρι τα τέλη του 2022 λεγόταν Avalon, όνομα που είναι και το μοναδικό προηγούμενό του. Έκτοτε λέγεται Olympic Spirit και ανήκει στην Dynamic Shipmanagement της 99 οδού Φίλωνος, ο πλοιοκτήτης πρέπει να λέγεται Εμμανουηλίδης.

Posted

Το Histria Azure (ΙΜΟ Νο: 9357561) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο Santierul Naval Costanta στη Κωστάντζα της Ρουμανίας (Yard No: 573). Το πλοίο έχει μήκος 179.83 μέτρα και πλάτος 32.23 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (9.480 kW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 15 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην εταιρεία HISTRIA Shipmanagement SRL με έδρα τη Ρουμανία.

  • 1 month later...
Posted

Το Δ/Ξ ALKIVIADIS της Capital μετά από δεξαμενισμό στη Σύρο το 2016. Το βαπόρι πωλήθηκε πριν μερικά χρόνια και μετονομάστηκε σε SEAWAYS AMBROSE και σήμερα  εμφανίζεται ως CHEMTRANS MERCURY. Ναυπήγηση Hyundai Mipo, Κορέα 2006 37,623 dwt.

Posted

Το Orlando (ΙΜΟ Νο: 9420851) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Guangzhou International στη Guangzhou της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 182.90 μέτρα και πλάτος 27.39 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή B&W 6S50MC-C (9.762 kW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 15 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην εταιρεία International Marine Services S.A.(IMS S.A) του κ. Γιώργου Γιαλαζογλου με έδρα τον Πειραιά. Προηγούμενο του όνομα είναι Voge Dignity

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...