Panagia Ekatontapiliani Posted September 16, 2021 Author Posted September 16, 2021 Το Handysize Berenike (IMO No: 9253234) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S60MC (9480 KW), έχει μήκος 182.55 μέτρα και πλάτος 27.38 μέτρα και ανήκει στη Tsakos Energy Navigation Limited. Προηγούμενα του ονόματα είναι Pink Star και Kaltene.
Petros P Posted October 3, 2021 Posted October 3, 2021 Το Algoma Dartmouth έρχεται στα μέρη μας αγορασμένο από την EPE. Εκπέμπει ήδη ως Aktea II Osrv
Kaptennemo Posted October 3, 2021 Posted October 3, 2021 (edited) Όμορφο βαποράκι , καλοτάξιδο να είναι Edited October 3, 2021 by Nick the Greek Quote
Nick the Greek Posted October 6, 2021 Posted October 6, 2021 Συνάντηση δυτικά της Τζιάς με το μικρό τανκεράκι Ievoli Shine (9172167), που ανήκει στην Ιταλική Marnavi εδώ και 23 χρόνια, από τότε δηλαδή που ναυπηγήθηκε. Ναυπηγηθέν στο Livorno, Cantieri Navali Fratelli Orlando(165) με μηχανή Wartsila. Πολύ συχνά στα νερά μας, πολύ όμορφη συνάντηση.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 9, 2021 Author Posted October 9, 2021 Το Maria M (IMO No: 9301885) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο SLS Heavy Industries στο Busan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S50MC-MK6 (8580 KW), έχει μήκος 176.00 μέτρα και πλάτος 31.03 μέτρα και ανήκει στην MORFINI SPA με έδρα το Μπάρι της Ιταλίας και διαχειρίστρια εταιρεία MILLENIA MARITIME INC με έδρα τη Γλυφάδα.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 14, 2021 Author Posted October 14, 2021 Το Arin (IMO No: 9295048) είναι ναυπηγημένο το 2004 στο ναυπηγείο Dalian Shipbuilding Industry Company στο Dalian της Κίνας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή DMD MAN B&W 5S50MC (7150 KW), έχει μήκος 171.22 μέτρα και πλάτος 27.39 μέτρα και ανήκει στην Oaktree Shipping S.A με διαχείριση από την AEGEAN Shipping Enterprises Co με έδρα το Πειραιά. Προηγούμενα του ονόματα είναι Gerhard Schulte και Skylark
Panagia Ekatontapiliani Posted November 20, 2021 Author Posted November 20, 2021 Το Elka Athina (IMO No: 9249116) έχει ναυπηγηθεί το 2004 στο ναυπηγείο Split Shipyard στη Κροατία. Το πλοίο έχει μήκος 243.60 μέτρα, πλάτος 42.00 μέτρα, φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S60MC-C (13530 KW), που του δίνουν ταχύτητα 12 κόμβων και ανήκει στην EUROPEAN PRODUCT CARRIERS Ltd.
Nick the Greek Posted January 11, 2022 Posted January 11, 2022 Από τον @Stefano έχουμε και τάνκερ, εδώ το Isola Magenta (IMO 9030591).
Nick the Greek Posted January 12, 2022 Posted January 12, 2022 Σήμερα έχουμε το Favola (IMO 9246786) από τον @Stefano.
Nick the Greek Posted January 13, 2022 Posted January 13, 2022 Και το Marettimo M (IMO 9380568) από τον @Stefano, ένα πλοίο που σύμφωνα με αυτά που βλέπω πήγε για διάλυση πρίν καν ολοκληρωθεί.
Petros P Posted January 13, 2022 Posted January 13, 2022 Ολοκληρώθηκε ως Greta K,παίρνοντας άλλο IMO Το πως κατάφερε και πήρε αλλο IMO είναι καλή ερώτηση,μαλλον λογω επιμήκυνσης
Nick the Greek Posted January 26, 2022 Posted January 26, 2022 On 2/6/2021 at 2:41 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Skypower (ΙΜO No: 9418963) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Chuandong της Κίνας. Το Skypower φοράει μια κύρια μηχανή Yanmar 6N330-EN (2427KW), έχει μήκος 101.90 μέτρα και πλάτος 16.00 μέτρα και ανήκει στη Queensway Navigation Co Ltd με έδρα το Παλαιό Φάληρο. Προηγούμενο του όνομα είναι Bao Zhou. Στο αγκυροβόλιο του Πειραιά το πλοίο εδώ και πάνω από μήνα, τι να συμβαίνει άραγε?
Nick the Greek Posted February 1, 2022 Posted February 1, 2022 Ένα MR2 στο Λαύριο που ανήκει στη χιλιοτραγουδισμένη Scorpio έχουμε στις οθόνες μας, είναι το STI Battery (IMO 9688362). Ναυπήγηση 2014 στη Hyundai Mipo(2461) με μηχανή ΜΑΝ B&W και χωρίς να έχει αλλάξει ποτέ όνομα.
JohnR730 Posted May 8, 2022 Posted May 8, 2022 Καλησπέρα Shipfrends! Γνωρίζουμε τι έχει απογίνει το Irini με IMO: 890578? Είχα ακούσει πως θα πήγαινε για scrap αλλά δεν έχω μάθει κάτι άλλο.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 25, 2022 Author Posted May 25, 2022 Το Navig8 Almandine (IMO No: 9714068) είναι ναυπηγημένο το 2015 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το Navig8 Almandine έχει μήκος 184.00 μέτρα και πλάτος 27.45 μέτρα και ανήκει στη NAVIG8 CHEMICALS ASIA PTE LTD με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S50ME-B9 (7290 KW), που του δίνει ταχύτητα 14,50 κόμβων.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 28, 2022 Author Posted May 28, 2022 (edited) On 2/1/2022 at 8:09 PM, Nick the Greek said: Όπως το ομόσταυλο Skypower, έτσι και το Sunpower έχει ξεμείνει εδώ και πάρα πολλές βδομάδες στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, εκεί το βλέπουμε κι εμείς. Το Sunpower (ΙΜO No: 9521643) είναι ναυπηγημένο το 2008 στο ναυπηγείο Zhejiang Tenglong στο Wenling της Κίνας (Yard No: 619). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Yanmar 8320ZCD (2060KW), έχει μήκος 101.90 μέτρα και πλάτος 16.00 μέτρα και ανήκει στη Queensway Navigation Co Ltd με έδρα το Παλαιό Φάληρο. Προηγούμενο του ονόματα είναι Tong Zhou 99 και Orobica. Από τις 6 Μαΐου είναι δεμένο στο προβλήτα 1 του Περάματος Edited May 28, 2022 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2022 Author Posted June 8, 2022 Το Lia Ievoli (IMO No: 9148582) είναι ναυπηγημένο το 1999 στο ναυπηγείο Cantiere Navali Morini στην Ανκόνα της Ιταλίας. Το πλοίο έχει μήκος 131.24 μέτρα και πλάτος 22.00 μέτρα και ανήκει στη MARNAVI SPA με έδρα τη Νάπολη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Wartsila 8L38 (5295 KW), που του δίνει ταχύτητα 14,60 κόμβων.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 18, 2022 Author Posted June 18, 2022 (edited) Το Maersk Misaki (IMO No: 9573658) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Iwagi Shipbuilding στο Kamijima της Ιαπωνίας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (8.466 KW), που του δίνουν ταχύτητα 15 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 179.99 μέτρα και πλάτος 30.00 μέτρα, ανήκει στην Maersk Line Ltd και δουλεύει για λογαριασμό του Αμερικανικού Στρατού. Edited June 18, 2022 by Panagia Ekatontapiliani
pavlos Posted June 24, 2022 Posted June 24, 2022 Το Nord Gardenia (imo 9670949 / build 2014 / dwt 39999) μολις εχει αφησει πιλοτο στον Πειραια...24/6/2022
Panagia Ekatontapiliani Posted July 20, 2022 Author Posted July 20, 2022 Το Histria Coral (ΙΜΟ Νο: 9301299) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Santierul Naval Costanta στη Κωστάντζα της Ρουμανίας (Yard No: 569). Το Histria Coral έχει μήκος 179.89 μέτρα και πλάτος 32.30 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (9.480 kW), που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 15 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην εταιρεία HISTRIA Shipmanagement SRL με έδρα τη Ρουμανία.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 25, 2022 Author Posted September 25, 2022 Το Lorelei (IMO No: 9314179) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο STX Shipbuilding CO στo Jinhae της Νότιας Κορέας (Yard No: 1206). Το πλοίο έχει μήκος 228.00 μέτρα και πλάτος 32.27 μέτρα και ανήκει στη Product Shipping & Trading SA του κ. Πέτρου Παππά με έδρα το Μαρούσι. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή STX MAN B&W 6S60ME-C (13548 KW), που του δίνει ταχύτητα 15,00 κόμβων. Προηγούμενα του ονόματα είναι Omega Theodore και Juniper 4
Panagia Ekatontapiliani Posted September 26, 2022 Author Posted September 26, 2022 Το Overseas Santorini (IMO No: 9435909) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd στo Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 183.31 μέτρα και πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στην OSG Ship Management Ltd με έδρα τη Γλυφάδα. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Hyundai MAN B&W 6S50MC-C7 (13737 KW), που του δίνει ταχύτητα 15,00 κόμβων.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 26, 2022 Author Posted September 26, 2022 Το Hammonia Athene (ΙΜO No: 9693812) είναι ναυπηγημένο το 2015 στο ναυπηγείο Trogir στη Σπλιτ της Κροατίας (Yard No: Brodotrogir 325). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50ME-B9 (8680KW), που του δίνει ταχύτητα 15,50 κόμβων, έχει μήκος 184.00 μέτρα και πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στη HAMMONIA Schiffholding με έδρα το Αμβούργο. Προηγούμενο του όνομα είναι Songa Fortune και Trogir Kairos I.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 27, 2022 Author Posted September 27, 2022 Το panamax MR 2 Seasalvia (ΙΜO No: 9629550) είναι ναυπηγημένο το 2013 στο ναυπηγείο STX Offshore & Shipbuilding στo Jinhae της Νότιας Κορέας (Yard No: S1532). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50ME-C Mk8.2 (9019KW), έχει μήκος 183.00 μέτρα και πλάτος 32.20 μέτρα και ανήκει στην Thenamaris Ships Management της οικογένειας του κ. Ντίνου Μαρτίνου με έδρα τη Βουλιαγμένη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now