mytilene Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Πάντως εγώ κατάφερα να κρατήσω τον εκνευρισμό μου μέχρι τα 2,5 λεπτά από το βίντεο!! Κάτι λιμάνια ΑΧΡΗΣΤΑ σαν όλους αυτούς που τα βλέπουν και ΔΕΝ κάνουν τίποτα ποτέ, σε κάτι χορευτικά, σε τσάμπα φαι ,σε ευχές και σε κάτι άλλες ηλιθιότητες είναι πρώτοι .Μόλις γίνει η στραβή θα την πέσουν στον ταλαίπωρο τον καπετάνιο να τον βγάλουν άχρηστο, σε λιμάνια παγίδες που χωράει ένα καταπέλτης με το ζόρι. Δένει το πλοίο στα ''μωλάκια'' ...για καμιά τράτα ή 'κανα καΐκι .... ΗΡΩΑΣ .....ακουμπάει το βαπόρι λίγο.... ΑΧΡΗΣΤΟΣ ο καπτεν. Ολοι οι γραβαταδες μυρωδιάδες... στην κοσμάρα τους κονίορδοι με τα ΑΚΡΙΒΑ ΙΧ ΤΟΥΣ ....το παιζουν εφοπλιστες. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΚΩΛ@@@ΝΕΙΟ
nomikos Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Αν κατάλαβα καλά απο το βιντεο πρέπει να ξεσυρε η άγκυρα. Πάντως είχε φουνταρει πολυ σωστα με αρκετά κλειδιά στο νερό πάνω στο Γαρμπη και με διπλούς κάβους από τη Νότια μεριά του ανέμου. Το μέγεθος του βαποριου αυτού δεν επιτρέπει να φουντάρει ακόμα πιο μακρυά λόγω βυθίσματος για να δέσει στο κεφαλι αλλά και λόγω μήκους για να δέσει στη Νότια μεριά όπως πέφτανε παλιά..
margaritis24 Posted November 29, 2023 Posted November 29, 2023 Εχει κοντους καταπελτες κ δε μπορει να σταθει κοντα στη προβλητα κ στα πανω κατω απο το κυμα,θα βρει πισω
Strofalos Posted November 29, 2023 Posted November 29, 2023 Ο Κάπτεν το προσπάθησε καλά αλλά ο συνδυασμός αέρα και λιμανιού δεν τον βοήθησαν. Ίσως να είχε λίγες πιθανότητες ακόμα εάν λειτουργούσε τον κλειστό καταπέλτη και τους κάβους χιαστί από πάνω του. Αλλά και πάλι, το λιμάνι δεν βοηθάει σε τέτοιο καιρό. Μπράβο του πάντως για την προσπάθεια, άλλοι θα σφυρούσαν απ'έξω και δρόμο.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 30, 2023 Posted November 30, 2023 Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την αδυναμία αποβίβασης Φ/Γ οχημάτων από το Ε/Γ – Ο/Γ Blue Star 1 στη Νάξο και αδυναμία προσέγγισης του στην Ίο στις 28/11/23 Quote Τις μεσημβρινές ώρες σήμερα, το Ε/Γ – Ο/Γ «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 1» Ν.Π. 10744 κατέπλευσε στο λιμάνι της Νάξου προερχόμενο από τα λιμάνια Πειραιά και Πάρου. Μετά την αποβίβαση των επιβατών και των Ι.Χ.Ε. οχημάτων το πλοίο απέπλευσε άμεσα λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών. Εν συνεχεία προέβη σε δύο προσπάθειες επαναπροσέγγισης του λιμανιού προκειμένου αποβιβάσει τα Φ/Γ οχήματα με αρνητικά αποτελέσματα και τελικά απέπλευσε για τη συνέχιση του εγκεκριμένου δρομολογίου του για Ίο και Θήρα. Στη συνέχεια, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ίου από τον Πλοίαρχο του ανωτέρω πλοίου, ότι αδυνατεί να προσεγγίσει το οικείο λιμάνι, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών και συνέχισε το δρομολόγιο του για το λιμάνι της Θήρας. Στο λιμάνι της Ίου ανέμεναν προς επιβίβαση τριάντα ένας (31) επιβάτες, έξι (06) Ι.Χ.Ε οχήματα και τρία (03) δίκυκλα, ενώ εντός του πλοίου ανέμεναν προς αποβίβαση τριάντα εννέα (39) επιβάτες και έντεκα (11) οχήματα.
proud_ionian Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 (edited) On 11/5/2023 at 5:50 PM, proud_ionian said: Από την επόμενη Κυριακή, 12/11, το BS1 στη θέση του Δήλος για τρεις εβδομάδες Έτσι λέει το openseas On 12/1/2023 at 3:04 PM, gpap2006 said: Παράταση στα δρομολόγια του BS1 στη παροναξια μέχρι και τις 7/12. Μετά θα δέσει για πεντε εβδομάδες για να επανέλθει στις 11/1. Ώρα ανάπαυσης μετά από πολλούς μήνες συνεχόμενων ταξιδιών, από τη θάλασσα της Ιρλανδίας ως το Νότιο Αιγαίο και το Κρητικό. Γνωρίζουμε πού θα κάνει ακινησία - επισκευή; Πέραμα η Ελευσίνα; Edited December 8, 2023 by proud_ionian
proud_ionian Posted December 8, 2023 Posted December 8, 2023 Απάντησε μόνο του. Για τη. Ώρα στη γωνία που ήταν το Δήλος.
Ferry Himuka Posted December 9, 2023 Posted December 9, 2023 (edited) Σύμφωνα με το AIS έχει δέσει με πλώρη στην ίδια θέση Edited December 9, 2023 by Ferry Himuka
proud_ionian Posted December 10, 2023 Posted December 10, 2023 (edited) 17 minutes ago, hayabusagr said: σήμερα στο Πέραμα. ένα πλοίο από κάθε σινιάλο του ομίλου χωρίς άλλα πλοία ανάμεσά τους. Γιατί έχει δέσει με την πλώρη το αγόρι μας; Αποκαθίσταται η ζημιά που είχε πάθει στην ξενιτεία; Edited December 10, 2023 by proud_ionian
hayabusagr Posted December 10, 2023 Posted December 10, 2023 (edited) αυτό θα μας το απαντήσουν οι κατέχοντες την πληροφόρηση. πάντως ήταν με το clam shell ανοιχτό απ'οτι είδα Edited December 10, 2023 by proud_ionian
margaritis24 Posted January 2, 2024 Posted January 2, 2024 Γυρισε με τη πλωρη προς τη Σαλαμινα σημερα
gpap2006 Posted January 11, 2024 Posted January 11, 2024 Από την ερχόμενη Κυριακή 14/1 και πάλι στο πρωινο της Παροναξίας μέχρι 21/3.
proud_ionian Posted January 13, 2024 Posted January 13, 2024 Μεθόρμισε σήμερα στο μεγάλο λιμάνι και έδεσε στην Ηετιώνεια.
Αρακλειανός Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 Πάλι σήμερα το πλοίο αντιμετώπιζε δυσκολίες στη Νάξο με τον καιρό. Έκανε 2 αποτυχημένες προσπάθειες να δέσει από όσο άκουσα.
Αρακλειανός Posted January 29, 2024 Posted January 29, 2024 (edited) Εμένα μου είπαν πως δεν έδεσε και όπως βλέπω στο AIS πρέπει να ισχύει. Σχεδόν μια ώρα το πάλευε. Edited January 29, 2024 by Αρακλειανός
Panagia Ekatontapiliani Posted January 31, 2024 Posted January 31, 2024 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star 1 στη Νάξο Quote Τις απογευματινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Νάξου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 1” Ν.Π. 10744 ότι αδυνατεί να προσεγγίσει με ασφάλεια το οικείο λιμάνι, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και ότι θα συνεχίσει τον προορισμό του για το λιμάνι της Πάρου. Το πλοίο εκτελούσε δρομολόγιο Θήρα-Νάξο-Πάρο-Πειραιά. Στο εν λόγω πλοίο ανέμεναν 4 επιβάτες προς αποβίβαση, ενώ στον λιμάνι της Νάξου επρόκειτο να επιβιβαστούν 58 επιβάτες, 13 οχήματα, 1 δίκυκλο και 5 Φ/Γ. Οι ανωτέρω θα προωθηθούν στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας. Οπότε η απάντηση είναι ότι δεν έδεσε
Ferry Himuka Posted February 12, 2024 Posted February 12, 2024 Άκρως σημαντική επίσκεψη διάσημου ατόμου στην γέφυρα του πλοίου 😂
parian scientist Posted February 18, 2024 Posted February 18, 2024 Πολύ ωραίο καράβι παρά τα χρόνια που πλέον δυνατό στον καιρό με δυνατό γκαράζ ειδικά για την Πάρο αλλά δεινοπαθεί στο λύσε δέσε ειδικά στη Νάξο και εκεί τρώει πάντα όλη την Καθυστέρηση όπως και έχει ξανά αναφερθεί με αποτέλεσμα να χρειάζεται στο τελευταίο του σκέλος να φτάνει τα 26 μίλια . Σε ταξίδι μου προ λίγων ημερών και ειλικρινά σχεδόν Άδειο δεν έβρισκα να κάτσω στα σαλόνια και τα ίδια έχω ακούσει στο νησί όπου όλοι Θεωρούν το Ναξός πολύ καλύτερο του.Το καράβι απλώς είναι φτιαγμένο και στημένο για αλλού αλλά τώρα αυτό υπάρχει. Παρατήρησα δε ότι υπάρχει μία πολύ βαριά κατασκευή που καλύπτει το εξωτερικό μπαρ θεωρώ ότι όλο αυτό είναι σίδερο και όχι αλουμίνιο ξέρει κάποιος το λόγο;
Diagoras Posted February 18, 2024 Posted February 18, 2024 Ερώτηση: Θες να πεις πως παρότι το καράβι ήταν άδειο, έχει τόσο κακή διαρρύθμιση που και πάλι δεν έβρισκες να κάτσεις; Άμα θεωρείται χειρότερο ακόμα και από το Naxos στους εσωτερικούς χώρους τότε μιλάμε για τραγωδία...Από φορτηγά πόσα είχε χοντρικά;
NIKOSNAXOS Posted February 18, 2024 Posted February 18, 2024 Προσωπικά όσες φορές το έχω ταξιδέψει δεν έχω παρατηρήσει πρόβλημα σχετικά με τις θέσεις και τους χώρους του. Μια χαρά μου φαίνεται. Μιλάμε για ένα πλοίο 176 μέτρα έναντι 124 μέτρα του Νάξος.. Τώρα πως βγάζουν το δεύτερο πιο άνετο και μάλιστα φτάνουμε στο σημείο να τα συγκρίνουν δεν γνωρίζω. Μάλλον καλο έμαθαν με το Δήλος.
proud_ionian Posted February 18, 2024 Posted February 18, 2024 Δεν ισχύει κάτι τέτοιο σε καμία περίπτωση, εκτός και αν είχαν κλειστούς κάποιους χώρους λόγω χειμώνα. Πέρασε τις εξετάσεις του τρεις μήνες το καλοκαίρι.
cyclades_shipping Posted February 18, 2024 Posted February 18, 2024 Το πλοιο έχει αρκετές αεροπορικές θέσεις ,σε σαλόνια υστερεί λίγο αλλα όχι και τραγικά πράγματα ,μην ξεχνάμε όμως πως τα Blue Star 1/2 έχουν φτιαχτεί για γραμμές Δωδεκανησων ,λογικο να δόθηκε παραπάνω έμφαση στις καμπίνες και στα αεροπορικά.
ΟΡΙΩΝ Posted February 18, 2024 Posted February 18, 2024 9 minutes ago, cyclades_shipping said: μην ξεχνάμε όμως πως τα Blue Star 1/2 έχουν φτιαχτεί για γραμμές Δωδεκανησων Αρχικά για την γραμμή της Ανκόνας σχεδιάστηκαν από τον Γεράσιμο Στρίντζη. Εξού και οι πολλές καμπίνες και τα αεροπορικά. Στα Δωδεκάνησα κατέληξαν λόγω της αγοράς της Blue Star από τον Παναγόπουλο και την Attica. Ετσι τα πλοία μπήκαν στην εγχώρια ακτοπλοΐα, μιας και την Αδριατική την ανέλαβε για τον όμιλο η Superfast.
nomikos Posted February 18, 2024 Posted February 18, 2024 Αν το σαλόνι πλώρα είναι ανοιχτό,διαφωνώ με την άποψη σου.Αν το έχουν σαν διακεκριμένη και ειναι κλειστό ναι τότε οι κοινόχρηστοι είναι λίγοι.1,5 σαλόνι στην ουσία.Το σαλόνι της πρύμνης και το μισό στο μέσον του πλοίου δίπλα από το self service. Αλλά και πάλι δε συγκρίνεται με τα μικρά BS.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now