Nikos_Chania Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 Διεμερίσαντο τὰ ἱμάτιά μου ἑαυτοῖς Στην πέτρινη δεμένο το πλοίο, για εργασίες προσαρμογής στα νέα του καθήκοντα, αφού μετά την αφαίρεση των σινιάλων του, επιβεβαιώνεται η ναύλωσή του.
Stella Artois Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 γνωρίζουμε για πόσο διάστημα είναι η ναύλωσή του?
Nikos_Chania Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 On 3/6/2021 at 5:14 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Blue Star 1 αναμένεται να δουλέψει στη γραμμή Rosslare Pembroke και η ναύλωση στην Irish Ferries είναι για ένα χρόνο με option άλλον ένα χρόνο. Μας το έχει ήδη αναφέρει από τις 6/3 ο @Panagia Ekatontapiliani
pilot Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 Θα προλάβει να σκαντζάρει το αδερφάκι του (μια που επίκειται και το 2 να δεξαμενιστεί όπου να'ναι) ή θα φύγει σχεδόν άμεσα?
togias_k Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 Για να έσβησε τα σινιάλα μάλλον όχι. Για σκατζα έχει ακουστεί η Αριάδνη αν θυμάμαι καλά
Panagia Ekatontapiliani Posted March 20, 2021 Posted March 20, 2021 Το Blue Star 1 συνεχίζει να παραμένει δεμένο με τη πλώρη, μιας και έχει αφαιρέσει τις δυο σωσίβιες λέμβους από την αριστερή πλευρά και γίνονται εργασίες στον υπαίθριο χώρο των δεξαμενών Βασιλειάδη. Επίσης αφαιρέθηκαν οι σκαλωσιές που υπήρχαν στο καθρέπτη του πλοίου.
margaritis24 Posted March 21, 2021 Posted March 21, 2021 Βαφουνε απο αριστερα το ονομα της νεας εταιρειας του
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2021 Posted March 21, 2021 Στο Blue Star 1 είχαν χαμηλώσει σήμερα τις σωσίβιες λέμβους στη δεξιά πλευρά, ενώ στην αριστερή πλευρά γραφόταν το όνομα της Irish Ferries, σε αντίθεση με άλλο ναυλωμένο πλοίο της Irish Ferries. Ενώ αναμένεται να γίνει πράσινη η τσιμινιέρα του και θα μπει οι κυματοειδείς γραμμές των σινιάλων, μετά το όνομα της Irish Ferries στις μπάντες
Panagia Ekatontapiliani Posted March 22, 2021 Posted March 22, 2021 (edited) Στο Blue Star 1 βάφτηκε το όνομα της Irish Ferries στη αριστερή μπάντα και άρχισαν να βάφονται οι γραμμές μετά το όνομα, καθώς και πρασίνισε η τσιμινιέρα του Edited March 22, 2021 by proud_ionian
TACO Posted March 22, 2021 Posted March 22, 2021 Πιστεύω δεν έπρεπε να σβηστεί το αστέρι. Η Αριάδνη όταν είχε ναυλωθει στην Ιταλία, είχε κρατήσει στην τσιμινιερα της το σήμα της HSW. Λίγο περίεργο θέαμα να αντικρίζεις πράσινη τσιμινιερα στο συγκεκριμένο...
Shippihs Posted March 22, 2021 Posted March 22, 2021 Το θεμα ειναι και τι θέλει ο ναυλωτης.Εδω ήταν πολύ εύκολο να το φέρουν στα χρώματα της irish ,στην Αριαδνη ήταν εντελώς αντίθετα από αυτά της tirrenia
Nikos_Chania Posted March 24, 2021 Posted March 24, 2021 Έτοιμη η τσιμινιέρα, μαζί με το τριφυλλάκι. Να που μπήκε η πανάθα λιμάνι
Nikos_Chania Posted March 24, 2021 Posted March 24, 2021 Το πλοίο κατέβασε και τις λέμβους της δεξιάς πλευράς, η μία είχε ήδη ανελκυστεί την ώρα της φωτό στην προβλήτα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 25, 2021 Posted March 25, 2021 Το Blue Star 1 αναμένεται να φύγει τη Τρίτη 30 Μαρτίου για την Ιρλανδία.
Nick the Greek Posted March 25, 2021 Posted March 25, 2021 Κάτι άλλο που μου έκανε εντύπωση στην ιστορία αυτή με τη ναύλωση του Blue Star 1 στην Irish Ferries ήταν η διαρροή η ίδια. Και το λέω υπό την έννοια ότι πρωτογράφτηκε από τον Π100 εδώ πρίν 3 εβδομάδες αλλά σαν φήμη υφίστατο τουλάχιστον 2-3 εβδομάδες νωρίτερα, ασχέτως αν ο Π100 δεν το είχε αναφέρει δημοσίως. Μιλάμε για μια εταιρεία που μέχρι πέρυσι μας έριχνε κουβά ακόμη και για τους δεξαμενισμούς των πλοίων της, ιστορικά πολύ στεγανή όσον αφορά το τι διέρρεε μέσα από τους κόλπους της. Αναρωτιέμαι αν και τι άλλαξε στη συγκεκριμένη περίπτωση.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 26, 2021 Posted March 26, 2021 On 3/7/2021 at 3:24 PM, proud_ionian said: ας ειμαστε λιγο συγκρατημενοι, μεχρι να δουμε επισημες ανακοινωσεις. εχουμε δει και εχουμε διαβασει πολλα αυτες τις μερες (εννοω στο ελληνοφωνο Internet, οχι μονο στο shipfriends). ισως τελικα η ναυλωση να μην εχει τοσο μακροπροθεσμο οριζοντα, αλλα να καλυπτει βραχυπροθεσμα κενα της ICG. Η είσοδος της Irish Ferries στη γραμμή Dover Calais φαίνεται ότι είναι η αφορμή για τη ετήσια με option άλλου ένα χρόνου ναύλωση του Blue Star 1
Strofalos Posted March 26, 2021 Posted March 26, 2021 Λογικά, μετά τα δυο αυτά χρόνια, αν πάει καλά η κίνηση, είτε αγοράζουν είτε ναυπηγούν πλοίο. Σε πόσο χρόνο υπολογίζουν οι Ιρλανδοί να κάνει το κυκλικό δρομολόγιο?
Panagia Ekatontapiliani Posted March 26, 2021 Posted March 26, 2021 Δεν είναι απαραίτητο να το αγοράσουν ή να ναυπηγήσουν νέο πλοίο!! Μπορεί να παρατείνουν τη ναύλωση (εάν θέλουν τα δυο μέρη της ναύλωσης), όπως κάνουν τόσα χρόνια με το Epsilon.
Nikos_Chania Posted March 26, 2021 Posted March 26, 2021 Αν και η συζήτηση πάει πολύ μακριά, ας δούμε λίγο πιο μετρημένα τσ δεδομένα. 1) Η ναύλωση είναι για 1 ετος. 2) Έχει option παράτασης 1 ακόμα έτους, κάτι που δεν δεσμεύει κανέναν σε περίπτωση μη ενεργοποίησης και κάτι που τους δεσμεύει και τους δύο σαν επιλογή εάν οι Ιρλανδοί θέλουν και 2ο χρόνο. 3) Η Blue Star Ferries με τα δύο αυτά στοιχεία καλείται να καλύψει το κενό του πλοίου της το καλοκαίρι. (καθώς το χειμώνα κάθεται έτσι κι αλλιώς) Απο τη στιγμή που προχώρησε στη ναύλωση πρέπει να εχει έτοιμο τον αντικαταστάτη του, καθώς και αντικαταστάτη για την επιλογή της παράτασης για 2η χρονιά. Καλώς ή κακώς το καλοκαίρι του 2022 θα είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό όπως ξέραμε τα καλοκαίρια. (ελπίζω πια να εχουμε ξεπερασει την πανδημια) Άρα και τα 2 αστέρια έχουν λόγο δροομολογησης στον κορμό Δωδεκανήσων και αντίστοιχο μεταφορικό έργο που φέτος μπορεί να μην υπάρχει σε τέτοιο βαθμό. Το ζουμί είναι πως καλά και άγια τα ζεστά μαρούλια της ναύλωσης αλλά πρέπει να είσαι έτοιμος να καλύψεις και τις ανάγκες που καλώς ή κακώς σε ταίζουν 365 μέρες το χρόνο, δηλαδή την ελληνική αγορά.
proud_ionian Posted March 26, 2021 Posted March 26, 2021 το μονο δεδομενο ειναι οτι η εταιρια εχει κατουρηθει απο τη χαρα της για το πλοιο. το τι θα ισχυει το 2022 δεν ειναι δεδομενο οτι το πλοιο για 12 μηνες, ισως και 24 θα σου φερνει ζεστο χρημα καθε μερα, ενω αλλιως θα σου εφερνε για 2-3 φετος και λιγο περισσοτερο του χρονου ειναι επισης δεδομενο.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 26, 2021 Posted March 26, 2021 37 minutes ago, Nikos_Chania said: Καλώς ή κακώς το καλοκαίρι του 2022 θα είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό όπως ξέραμε τα καλοκαίρια. (ελπίζω πια να εχουμε ξεπερασει την πανδημια) Άρα και τα 2 αστέρια έχουν λόγο δροομολογησης στον κορμό Δωδεκανήσων και αντίστοιχο μεταφορικό έργο που φέτος μπορεί να μην υπάρχει σε τέτοιο βαθμό. Το ζουμί είναι πως καλά και άγια τα ζεστά μαρούλια της ναύλωσης αλλά πρέπει να είσαι έτοιμος να καλύψεις και τις ανάγκες που καλώς ή κακώς σε ταίζουν 365 μέρες το χρόνο, δηλαδή την ελληνική αγορά. Το κενό του Blue Star 1 καλύπτεται άνετα με το Αριάδνη, όπου μέχρι πέρυσι δεν υπήρχε στα δρομολόγια της Attica Group.
George...f Posted March 26, 2021 Posted March 26, 2021 13 minutes ago, proud_ionian said: το μονο δεδομενο ειναι οτι η εταιρια εχει κατουρηθει απο τη χαρα της για το πλοιο. το τι θα ισχυει το 2022 δεν ειναι δεδομενο οτι το πλοιο για 12 μηνες, ισως και 24 θα σου φερνει ζεστο χρημα καθε μερα, ενω αλλιως θα σου εφερνε για 2-3 φετος και λιγο περισσοτερο του χρονου ειναι επισης δεδομενο. Σαφώς και με την προσθήκη της Αριάδνης στην ακτοπλοΐα φαντάζομαι είναι χαρούμενη και η Attica. Καθώς και έναν αξιοπρεπέστατο και ικανό αντικατάστατη διαθέτει, και φαντάζομαι το μίσθωμα για το 1 θα είναι σαφώς υψηλότερο απ’οτι το αντίστοιχο της Αριάδνης στην εποχή της Tirrenia. Πάντως από την ανακοίνωση των Ιρλανδών προβλέπω ότι το πλοίο θα εκτελεί το εκεί δρομολόγιο με τέρμα γκάζια, πράγμα θετικό.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now