Nikos_Chania Posted April 3, 2021 Posted April 3, 2021 Δεν τα βγάζει ισα ισα σε καμια περίπτωση. Ένα πλοίο δεν παει με 4 μηχανές και 25 κόμβους για να φτάσει οριακά στο λιμάνι. Ένα ταξίδι πέραν των αναγκών βασει απόστασης και θεωρητικης κατανάλωσης, έχει και safety margin. Είτε ως ποσοστο, είτε ως απόλυτο αριθμό. Γιατι; Πέφτεις σε καιρό, αυξάνεται το slip των μηχανών σου, έχεις αυξημένη καταναλωση σε σχεση με τι προεβλεψες. Ψηλωσες να αποφύγεις καιρο αρα διανυσες μεγαλύτερη απόσταση. Έτυχε συνδρομή βοήθειας σε άλλο πλοίο ή έτυχε να χρειαστεί να κάνεις εσυ deviation για δικο σου emergency. Μην χρησιμοποιείς σαν δεδομενο τι έκαναν τα πλοια οταν παραδόθηκαν. Πολυ πιθανόν να μην έφυγαν απο το ναυπηγείο για Ελλάδα με μέγιστη δυνατή χωρητικότητα για λογους δοκιμων (ταχυτητας, συμπεριφορας, δοκιμων μηχανων) ή κοστους (πετρελευση στο ροτερνταμ πχ ίσως ειναι ακριβοτερη απο το γιβραλταρ).
Strofalos Posted April 3, 2021 Posted April 3, 2021 Το ξέρω πως λειτουργούν οι πετρελεύσεις..προς Θεου, δεν είπα πως "το Πειραιάς-Ροσλαίρ θέλει 95 τόνους με 25 μίλια, τα τάνκια μας βάζουν 100, ωραία..φουλάρετέ τα και φυγαμε". Απλά στους υπολογισμούς τους υποθέτω πως τους βγάζουν- όχι άνετα αλλά τους βγάζουν- οπότε μάλλον το αποφάσισαν για non stop διαδρομή.
pathfinder Posted April 4, 2021 Posted April 4, 2021 Εφόσον γνωρίζεις την διαδικασία οι τιμές πετρελαίων και ο χρόνος έχουν σημασία. Το να αφήσει κανείς π.χ. ένα (ακριβό) πλοίο να περιμένει είναι κόστος. Επίσης μπορεί στην ναύλωση να περιλαμβάνεται όρος που να προβλέπει με πόσα πετρέλαια περίπου πρέπει να παραδοθεί το πλοίο (δεδομενου ότι η αξία των πετρελαίων καταβάλλεται στην παράδοση από τους ναυλωτές) συνεπώς να υπολόγισαν τα ROB να είναι όσο προβλέπεται. Το ότι δεν βγάζουν "άνετα" την διαδρομή πώς συνάγεται?
proud_ionian Posted April 4, 2021 Posted April 4, 2021 ψηλα στον Μπέη το καμαρι, στα κοκκινα με το original Superfast II (κατι δεκαδες μιλια μακρυα)
basilis89 Posted April 4, 2021 Posted April 4, 2021 Οι αυξομειώσεις στην ταχύτητα του που άλλες φορές πάει με 20 κι άλλες με 25 κόμβους, από περιέργεια, που οφείλονται. Εξαιτίας καιρού, δοκιμάζουν τιποτα;
Nick the Greek Posted April 4, 2021 Posted April 4, 2021 Ο καιρός είναι 7 μποφώρ με 2.3 μέτρα κύμα και 1.5 μέτρο σουέλ. Βορειοανατολικός ο άνεμος, τον έχει στη μάσκα.
Nikos_Chania Posted April 4, 2021 Posted April 4, 2021 Μάλιστα γύρισε και ανατολικοτερα μεσα στον Βισκαικο αντι να κρατήσει την ευθεία πορεία για rosslare.
Shippihs Posted April 5, 2021 Posted April 5, 2021 Έξω απ το Rosslare ,λογικά περίμενει να αδειάσει θέση
proud_ionian Posted April 5, 2021 Posted April 5, 2021 μπηκε και εδεσε πριν καμια ωρα. πραγματικα θα ηθελα να ημουν on board στο ταξιδι απο Πειραια
ΟΡΙΩΝ Posted April 5, 2021 Posted April 5, 2021 Έφυγε για Pembroke GB το πλοίο. Να είναι ταξίδι πιστοποίησης; Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Θα ήθελα και γω να΄μαι σε αυτό το ταξίδι, από Πειραιά - Ιρλανδία και τώρα ΗΒ.
Nick the Greek Posted April 5, 2021 Posted April 5, 2021 Ναι δε φαίνεται να είναι εμπορικό δρομολόγιο, είναι αυτό που λένε στα μέρη εκείνα, docking trials.
Shippihs Posted April 5, 2021 Posted April 5, 2021 Και στο pembroke που είδα μια-δυο φωτο με πρύμνη έδεσε,δεν έχει χρησιμοποιήσει καθόλου τον πλωριο ακομα
proud_ionian Posted April 5, 2021 Posted April 5, 2021 (edited) Αν κρίνω από το πώς έδενε το Isle of Inishmore, θα δένει με την πρύμη στο , Pembroke και με την πλώρη στο Rosslare. Edited April 6, 2021 by proud_ionian ενα n
proud_ionian Posted April 5, 2021 Posted April 5, 2021 (edited) Εν τη Πεμβρούκη Edited April 5, 2021 by proud_ionian Κουκλιτσα αληθινη, σου κλεψαν τη φωνη, σε επιασαν αιχμαλωτη, οι ατιμοι Ιρλανδοι :D
proud_ionian Posted April 6, 2021 Posted April 6, 2021 (edited) εδεσε με την πλωρη, για πρωτη φορα στο Rosslare, για να φορτωσει, Donal Fallon Edited April 6, 2021 by proud_ionian
ΟΡΙΩΝ Posted April 6, 2021 Posted April 6, 2021 Μόλις ξεκίνησε το πρώτο του δρομολόγιο. Καλοτάξιδο να ειναι και στα νέα του καθήκοντα. Έφυγε βέβαια με 1,5 ώρα καθυστέρηση, αφού περίμενε πρώτα να ξεφορτώσει ο πρωκάτοχος του. Πιστεύω να την μαζέψουν με αυξημένη ταχύτητα στο δρομολόγιο του. Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε την φόρτωση του απο την πλώρη, κατα πόσο βολέυει και πόσο δύσκολη είναι για τα οχήματα.
Nick the Greek Posted April 6, 2021 Posted April 6, 2021 51 minutes ago, ΟΡΙΩΝ said: Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε την φόρτωση του απο την πλώρη, κατα πόσο βολέυει και πόσο δύσκολη είναι για τα οχήματα. Δεν έχει επιλογή, με την πλώρη θα φορτώσει αλλά είναι εύκολο αυτό σε αυτά τα λιμάνια. Στην ίδια θέση με το Isle of Inishmore φόρτωσε σήμερα.
Blue Star Delos Posted April 6, 2021 Posted April 6, 2021 1 hour ago, proud_ionian said: με 24+ κατεβαινει. Δεν ξέρω αν έχει ρεύματα αλλά 26,6 αυτή τη στιγμή.
ΟΡΙΩΝ Posted April 7, 2021 Posted April 7, 2021 Προς Rosslare με 27,5 τώρα συμφωνα με το ΜΤ. Ταχύτητες απο άλλες εποχές!
nomikos Posted April 7, 2021 Posted April 7, 2021 (edited) Και με κόντρα το καιρό...Εγώ θα εστιάσω στο γεγονός πως θα το ξεζουμίσουν το βαπόρι.Και σίγουρα όταν γυρίσει,αν γυρίσει δε θα είναι στη κατάσταση που ήταν όταν έφυγε. Edited April 7, 2021 by ΝΟΜΙΚΟΣ
proud_ionian Posted April 7, 2021 Posted April 7, 2021 υπερβαλεις λιγο.το καραβι εχει δυνατοτητες, στο αιγαιο δεν χρειαζοταν να τις δειξει
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now