gtogias Posted July 6, 2020 Posted July 6, 2020 Πάντως τα 38,1 τα έπιασε χωρίς να ανεβάσει στροφές πάνω από αυτές που θεωρούνται λογικές για υπηρεσιακή ταχύτητα. Και βάρος κουβαλούσε.
Villandry Posted July 6, 2020 Posted July 6, 2020 (edited) 45 minutes ago, Mike18 said: Για να το δρομολογισουν καοου λογικά Πού; Μπορεί να δρομολογηθεί αλλού πέραν της γραμμής που έχει δηλωθεί; 19 minutes ago, gtogias said: Πάντως τα 38,1 τα έπιασε χωρίς να ανεβάσει στροφές πάνω από αυτές που θεωρούνται λογικές για υπηρεσιακή ταχύτητα. Και βάρος κουβαλούσε. Δηλαδή πέρσι σε τι κατάσταση ήταν και παρουσίαζε τέτοιες ταχύτητες και βλάβες (φανερές και μη); Οπως γράφτηκε και παραπάνω η αφαίρεση του ενός καταπέλτη δε μπορεί να δικαιολογήσει από μόνη της μια τόσο θεαματική αλλαγή. Εγώ στην αφαίρεση του καταπέλτη διαφωνώ, μιας και οι δύο καταπέλτες εξασφαλίζουν μία ταχύτατη φόρτωση/εκφόρτωση. Το θέμα προφανώς έγκειται στη συντήρηση των μηχανών (κι όλου του συστήματος πρόωσης). Ευτυχώς υπήρξε μέριμνα και η εταιρεία έχει πλέον στο δυναμικό της ένα ικανότατο ταχύπλοο. Αναμένουμε να το δούμε και σε εμπορικά δρομολόγια φέτος ή του χρόνου. Edited July 6, 2020 by Villandry
gtogias Posted July 6, 2020 Posted July 6, 2020 Προφανώς έγινε δουλειά που επέτρεψε στο πλοίο να ανακτήσει τις ταχύτητες που είχε πριν χρόνια. Λεπτομέρειες όμως δεν γνωρίζω.
Villandry Posted July 6, 2020 Posted July 6, 2020 7 minutes ago, gtogias said: Προφανώς έγινε δουλειά που επέτρεψε στο πλοίο να ανακτήσει τις ταχύτητες που είχε πριν χρόνια. Λεπτομέρειες όμως δεν γνωρίζω. Συμφωνώ μαζί σας, έγινε δουλειά.
togias_k Posted July 6, 2020 Posted July 6, 2020 36 minutes ago, Villandry said: Εγώ στην αφαίρεση του καταπέλτη διαφωνώ, μιας και οι δύο καταπέλτες εξασφαλίζουν μία ταχύτατη φόρτωση/εκφόρτωση. 26 τόνους για ένα ταχύπλοο σε σχέση με 13 δεν τους λες λίγους. Θα έκανε διαφορά αλλά σίγουρα κανεις δεν περιμενε να πηγαινει με 38.7 κόμβους. Επίσης για την φόρτωση/εκφόρτωση πχ το Wcj μια χαρά τα καταφέρνει. Πέρυσι το καθυστέρησαν και δεν εκαναν πολυ σωστή δουλειά στο μηχανοστάσιο(βλέπε τις αναβολές δρομολογησεων τον Ιούνιο) αυτό σημαίνει ότι κάνανε βιαστική δουλειά. Για μενα, για να γίνει ΤΟ ταχύπλοο θα πρεπει να είχε ανοικτό ντεκ... Δεν ξέρω αν γίνεται να κάνουν κάτι γι'αυτό αλλά σίγουρα είναι ένα μειονέκτημα
hayabusagr Posted July 6, 2020 Posted July 6, 2020 (edited) Ανοικτό deck σημαίνει μειωμένο πρωτόκολλο προφανώς γιατί ο χώρος δεν είναι ότι υπάρχει ήδη και δεν χρησιμοποιείται αλλά θα πρέπει να δημιουργηθεί κάπως. Επομένως μάλλον στη φαντασία θα μείνει (αν και εμένα θα μου άρεσε) γιατι δεν βλέπω κανένα λόγο να βάλουν το χέρι στην τσέπη για να κάνουν κάτι το οποίο θα μειώσει τα έσοδα τους. Από την άλλη από τη στιγμή που σε τέτοιες ταχύτητες δεν επιτρέπεται η παραμονή έξω δεν θα είχε και καμιά πρακτική εφαρμογή Edited July 6, 2020 by Nick the Greek quote
Μπαρκαρουτσος Posted July 6, 2020 Posted July 6, 2020 1 hour ago, Villandry said: Πού; Μπορεί να δρομολογηθεί αλλού πέραν της γραμμής που έχει δηλωθεί; Δηλαδή πέρσι σε τι κατάσταση ήταν και παρουσίαζε τέτοιες ταχύτητες και βλάβες (φανερές και μη); Οπως γράφτηκε και παραπάνω η αφαίρεση του ενός καταπέλτη δε μπορεί να δικαιολογήσει από μόνη της μια τόσο θεαματική αλλαγή. Εγώ στην αφαίρεση του καταπέλτη διαφωνώ, μιας και οι δύο καταπέλτες εξασφαλίζουν μία ταχύτατη φόρτωση/εκφόρτωση. Το θέμα προφανώς έγκειται στη συντήρηση των μηχανών (κι όλου του συστήματος πρόωσης). Ευτυχώς υπήρξε μέριμνα και η εταιρεία έχει πλέον στο δυναμικό της ένα ικανότατο ταχύπλοο. Αναμένουμε να το δούμε και σε εμπορικά δρομολόγια φέτος ή του χρόνου. Mε το κλίμα που επικρατεί νομίζω ότι θέλει μπορεί να το δρομολογήσει. Σιγά μη φέρει αντίρηση το ΥΕΝ 1 minute ago, hayabusagr said: Ανοικτό deck σημαίνει μειωμένο πρωτόκολλο προφανώς γιατί ο χώρος δεν είναι ότι υπάρχει ήδη και δεν χρησιμοποιείται αλλά θα πρέπει να δημιουργηθεί κάπως. Επομένως μάλλον στη φαντασία θα μείνει (αν και εμένα θα μου άρεσε) γιατι δεν βλέπω κανένα λόγο να βάλουν το χέρι στην τσέπη για να κάνουν κάτι το οποίο θα μειώσει τα έσοδα τους. Από την άλλη από τη στιγμή που σε τέτοιες ταχύτητες δεν επιτρέπεται η παραμονή έξω δεν θα είχε και καμιά πρακτική εφαρμογή Συμφωνώ. Θυμάμαι στο High Speed 4 μας άνοιγαν μια κερκόπορτα να κάνουμε τσιγάρο. Το τσιγάρο το κάπνιζε ο αέρας σε ένα λεπτό. Επίσης έκανε τρομερό κρύο.
togias_k Posted July 6, 2020 Posted July 6, 2020 Πάντως ο καπτα Ισίδωρος Μαμιδης ειχε πει σε ανάρτηση στο Facebook πριν κάποιες μέρες ότι κρίμα που δεν θα δουλέψει φέτος αυτό το πολυτελες ταχύπλοο (και έδειχνε τo Super Express) και είπε μια γραμμή η οποία θα ήταν κατά τη γνώμη του η καλύτερη για φέτος, η οποια ειναι από Πειραιά στις 16:30 προς Συρο-Μυκονο.
hsw Posted July 7, 2020 Posted July 7, 2020 (edited) Νομίζω πάντως ότι η Ραφήνα σηκώνει εύκολα ένα ακόμα πλοίο και μάλιστα απορώ γιατί η Fast Ferries δεν εκμεταλλεύτηκε τη βλάβη του Θεολόγου για να δρομολογήσει το Αικατερίνη. Για Ραφήνα το ποντάρω εγώ το πλοίο.. Λείπει ένα ακόμα πρωινό πλοίο (και μάλιστα ταχύπλοο) για τα νησιά και υπάρχει και μεγάλο κενό στις επιστροφές το απόγευμα. Edited July 7, 2020 by hsw
Panagia Ekatontapiliani Posted July 12, 2020 Posted July 12, 2020 On 7/6/2020 at 11:25 AM, Champion Jet_2 said: Νέο δοκιμαστικό για το πλοίο με υψηλές ταχύτητες(38.7)...Που ήταν αυτή η ταχύτητα κρυμμένη πέρυσι;Σίγουρα εκτός από την αφαίρεση του ενός καταπέλτη πρέπει να έγινε και τρομερή δουλειά στις μηχανές Ας δούμε το Super Express δεμένο στο στην Ακτή Μιαούλη, παρέα με το Worldchampion Jet. Νομίζω ότι η αφαίρεση τους ενός καταπέλτη είναι η βασική αιτία για την αύξηση της ταχύτητας στα δοκιμαστικά. Μηχανικά έγιναν δουλείες στις δυο μηχανές που δεν είχαν γίνει πέρυσι.
polmyt Posted April 4, 2021 Posted April 4, 2021 Το πλοιο εξακολουθει ολο αυτο τον καιρο να βρισκεται στο κεντρικο λιμανι
Panagia Ekatontapiliani Posted April 17, 2021 Posted April 17, 2021 Το Super Express πήγε χθες στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου για το δεξαμενισμο του.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 22, 2021 Posted April 22, 2021 Το Super Express ολοκλήρωσε χθες τις εργασίες του δεξαμενισμού στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου και επέστρεψε στη θέση του στο κεντρικό λιμάνι.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 6, 2021 Posted May 6, 2021 Το Super Express αναμένεται αύριο να πραγματοποιήσει δοκιμαστικό.
Champion Jet_2 Posted May 7, 2021 Posted May 7, 2021 Βγήκε για δοκιμαστικό όπως είπε και ο Π100 χθες και πετάει ανοιχτά της Αίγινας με 40 Kts(έστω και στιγμιαίο σε χαμηλό βύθισμα)... To πλοίο λογικά θα πρέπει να πάει για πιστοποίηση σε Ίο και Σαντορίνη.Γνωρίζει κανείς πότε είναι προγραμματισμένο να γίνει αυτό;
togias_k Posted May 7, 2021 Posted May 7, 2021 Μέχρι 39.3 kn έχει πιασει το εργαλείο. Που την έκρυβε όλη αυτή την ταχύτητα και αγκομαχουσε να πιάσει 30;
Takisg Posted May 7, 2021 Posted May 7, 2021 1 hour ago, togias_k said: Μέχρι 39.3 kn έχει πιασει το εργαλείο. Που την έκρυβε όλη αυτή την ταχύτητα και αγκομαχουσε να πιάσει 30; Το θέμα είναι να δούμε εάν μπορεί να κρατήσει μια τέτοια ή παρόμοια ταχύτητα όταν θα είναι πλήρως φορτωμένο & αν όχι πόσο το επηρεάζει!!!!
Annivas Posted May 7, 2021 Posted May 7, 2021 Θεωρώ οτι τέτοιες ταχύτητες με πλήρες φορτίο είναι ανέφικτο να διατηρήσει . Πιο ρεαλιστικό βλεπω να κυμαίνεται η ταχύτητα του μεταξύ 31-34 μίλια ανάλογα το φορτίο και τις καιρικές συνθήκες . Κακά τα ψέματα Τα ταχύπλοα επηρεάζονται παρά πολύ απο το βάρος και η ταχύτητα τους ανάλογα με το φορτίο που έχουν στο γκαράζ , εχει σημαντικές διακυμάνσεις και αποκλίσεις οι οποίες μπορούν να φτάσουν ακόμη και τους 5 με 6 κόμβους ανα ωρα . Θεωρώ μεγάλο ρίσκο να πηγαίνεις με Χ στροφές στις μηχανες με Μπουνατσα και μισο γκαράζ και με τις ίδιες να πηγαίνεις με φουλ γκαράζ και 8αρι όπως αυτό συνήθως συμβαίνει στα συμβατικά . Το έργο που παράγουν οι πι πολυστροφες μηχανές τους είναι για ταχύτητα κι όχι για βαρέα φορτία και γι αυτο θέλει σωστή διαχείριση για να μην βγει καμια χοντρή ζημιά . Για να δώσω ένα παράδειγμα το να προσπαθείς να πας οριακά ένα ταχύπλοο με φουλ φορτίο , είναι σαν να φορτώσεις 6-7 σακιά τσιμέντο σε ένα 7μ φουσκωτό και να προσπαθείς να πας 35 μίλια που με αυτή την ταχύτητα πας και με την γυναίκα σου για μπάνιο. Αν πάλι τα βάλεις τα ίδια σακιά τσιμέντου σε ένα αλιευτικό τρεχαντήρι που έχει αργόστροφη μηχανή , θα μπορεί να αναπτύξει τις ίδιες στροφές και ταχύτητα με αυτή που θα πηγαίνει για ψάρεμα ο ιδιοκτήτης του.
togias_k Posted May 7, 2021 Posted May 7, 2021 2 hours ago, Takisg said: Το θέμα είναι να δούμε εάν μπορεί να κρατήσει μια τέτοια ή παρόμοια ταχύτητα όταν θα είναι πλήρως φορτωμένο & αν όχι πόσο το επηρεάζει!!!! Σαφώς και δεν θα έχει αυτή τη ταχυτητα. Αλλά τα 33-35 μίλια δεν θα τα πιανει;
Panagia Ekatontapiliani Posted May 9, 2021 Posted May 9, 2021 Μετά το δοκιμαστικό έδεσε κατευθείαν στο μώλο της ΔΕΗ στη θέση του Fast Ferries Andros, για να κάνεις κάποιες εργασίες στο καταπελτη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now