Panagia Ekatontapiliani Posted October 10, 2019 Posted October 10, 2019 Το Super Express ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του για τη φετινή σεζόν και πριν από λίγη ώρα αποχαιρέτησε τη Ραφήνα, για να έρθει στο λιμάνι του Πειραιά (200αρια) για τη χειμερινή του ακινησία
Panagia Ekatontapiliani Posted October 11, 2019 Posted October 11, 2019 Ο αποχαιρετισμός του Super Express στη Νάξο.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 15, 2019 Posted November 15, 2019 Λογικά φέτος θα δούμε κάποιες αλλαγές στο σύστημα των καταπελτών, έτσι ώστε να αφαιρεθεί βάρος.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2019 Posted December 7, 2019 Το Super Express μεθόρμισε σήμερα το πρωί από τα 200αρια στο μωλο της ΔΕΗ με τη βοήθεια των ρυμουλκών Χρήστος XXXVII & Ήφαιστος 3, έτσι ώστε από τη Δευτέρα να ξεκινήσουν οι εργασίες για τη μετασκευή του στη πρύμη
polmyt Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 On 12/7/2019 at 11:26 PM, Panagia Ekatontapiliani said: από τη Δευτέρα να ξεκινήσουν οι εργασίες για τη μετασκευή του στη πρύμη Τι ακριβως μετασκευη θα κανει ξερουμε;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Θα βγουν οι δυο καταπέλτες και θα τοποθετηθεί ο ένας καταπέλτης στη μέση της πρύμης, οπότε θα γίνουν αλλαγές στη πρύμη για αυτή τη μετασκευή
margaritis24 Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Δεεν ειναι στενος για να παραμεινει μονονο ενας;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Γιατί άλλα ταχύπλοα έχουν φαρδύτερο καταπέλτη οχημάτων?? (πχ Νάξος Τζετ, Μεγκα Τζετ, World Champion Jet κλπ)
Takisg Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Τα περισσότερα ταχύπλοα έχουν 1 καταπέλτη αυτοκινήτων στη μέση κι ίσως κι 1 μικρό επιβατών!! Η εταιρία GSF θυσιάζει στο SUPER EXPRESS τον 1 επιπλέον καταπέλτη οχημάτων που έκανε πιο εύκολη και γρήγορη την φορτοεκφόρτωση με σκοπό το πλοίο να αναπτύσσει μεγαλύτερες ταχύτητες λόγω ότι θα αφαιρεθεί βάρος τουλάχιστον 13 τόνων!!! Υ.Γ. (Λογική απόφαση ακούγεται εάν αναλογιστούμε ότι η μόνιμη γκρίνια το καλοκαίρι που μας πέρασε ήταν οι αργές ταχύτητες του πλοίου)
basilis89 Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Το θέμα είναι από που θα μπαίνουν οι επιβάτες. Διότι πέρυσι όλοι οι επιβάτες και οχήματα έμπαιναν από τους 2 καταπελτες με αποτέλεσμα για πιο γρήγορα ωστόσο υπήρχαν και αρκετές γκρίνιες λόγω καυσαερίων
margaritis24 Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Συγκρινεις τη κινηση που εχει το Mega κ το Naxos jet με το Super exprees στα νησια;κ το word champion εχει πιπ φαρδυ!ενω τα champion jet αργουν πιο πολυ στη φορτωση
Champion Jet_2 Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 (edited) Τα Champion jet αργούν στη φόρτωση;Τα πιο γρήγορα είναι!Στη Σαντορίνη τα champion έβγαζαν και έβαζαν 800 άτομα σε 10 λεπτά ενώ το worldchampion έκανε ένα 20 λεπτό!Οι δυο καταπέλτες μειώνουν σίγουρα τον χρόνο παραμονής στα λιμάνια παρότι στοιχίζει σε δρόμο του πλοίου.Εξαλλου από την αφαίρεση ενός καταπέλτη ποσό δρόμο θα κερδίσει το πλοίο;1-2 μίλια μαξ.... Edited December 10, 2019 by Champion Jet_2
Strofalos Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 43 minutes ago, Takisg said: με σκοπό το πλοίο να αναπτύσσει μεγαλύτερες ταχύτητες λόγω ότι θα αφαιρεθεί βάρος τουλάχιστον 13 τόνων!!! Το ότι το πρόβλημα της μειωμένης ταχύτητας ήταν 7 Ι.Χ. (7 αυτοκίνητα διακοπών(φορτωμένα) Χ 1.5-2 τόνοι περίπου= 13 τόνοι) με ξεπερνάει πραγματικά..! Δηλαδή ήταν πίτα κάθε μέρα το γκαράζ του πλοίου και το επιπλέον βάρος 7-8 Ι.Χ. το έκανε να πηγαίνει με μειωμένη ταχύτητα... Αλλού είναι ο λάκος στην φάβα της GSF και όχι στο βάρος του καταπέλτη. Αν δεν το πάρουν χαμπάρι νωρίς, πάλι τα ίδια θα έχουμε και αυτό το καλοκαίρι.
Takisg Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 (edited) Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου ότι το πλοίο πονάει κυρίως αλλού!!!!(Όπως έχει αναλυθεί πλήρως σε προηγούμενα Post) Το μέτρο όμως αυτό ίσως του δώσει δρόμο 1-1,1/2 κόμβο δρόμο!! Edited December 10, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
Strofalos Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 (edited) Και πάλι, 1-2 κόμβοι στο ταχύπλοο δεν είναι τίποτα. Σε ταχύτητες τύπου Θεόφιλος (15 μίλια) τα 16-17 που μπορεί να φτάσει με μια τέτοια πατέντα κάνουν διαφορά. Σε ένα ταχύπλοο που φυσάει όμως, τι να πηγαίνει με 30 τι με 31-32. Αν είναι έτσι, ας βγάλουν και τις αεροπορικές από τα καταστρώματα και να αφήσουν τους ταξιδιώτες να απλώνουν τις ψάθες τους κάτω. Τουρίστες ταξιδεύουν ως επί το πλείστον, διακοπές πηγαίνουν, δεν θα τους φανεί ιδιαίτερα η στρωματζάδα. 1000 καθίσματα Χ 50 κιλά το κάθε κάθισμα, 50 τόνους γλιτώνουν!!! Στρουθοκαμηλίζουν άγρια οι Στεφάνου και καλό είναι να κοιτάξουν την πραγματική αιτία του προβλήματος πριν γκρεμίσουν ότι έχουν χτίσει τόσα χρόνια. (υ.γ. Δεν πάει σε σένα φίλε μου η ειρωνεία των σχολίων μου αλλά στην λογική της εταιρίας) Edited December 10, 2019 by Strofalos
Takisg Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Δεν διαφωνώ καθόλου οι ταχύτητές του το καλοκαίρι κυμαίνονταν από 26-30 κόμβους πράγμα ανεπίτρεπτο!!!! Θεωρώ κι εγώ πως το πλοίο θα πρέπει να βελτιωθεί αρκετά και να πηγαίνει μόνιμα άνω των 35 κόμβων!!!!
Aksyros Posted December 10, 2019 Posted December 10, 2019 Μήπως η αφαίρεση του καταπέλτη, άρα βάρους, έχει να κάνει κ με την μείωση της κατανάλωσης του καυσίμου, επηρεάζεται; Ξέρουμε πόσους τόνους καταναλώνει;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 11, 2020 Posted January 11, 2020 Στο Super Express αφαιρέθηκαν οι δυο καταπέλτης, οι υδραυλικές μπουκάλες, τα ρολά που κλείνουν το γκαράζ και οι μηχανισμοί ελέγχου των καταπελτών. Μπορείτε να κάνετε τη σύγκριση με μια φωτογραφία από το καλοκαίρι
Takisg Posted January 11, 2020 Posted January 11, 2020 (edited) Εγώ πάντως βλέπω ότι το χρώμα του ταχύπλοου το μπλε στην μπάντα είναι πολύ ταλαιπωρημένο!!!! Και ρωτώ κάποιον που ξέρει εάν ειναι φυσιολογικό; Edited January 12, 2020 by proud_ionian quote
Nick the Greek Posted February 8, 2020 Posted February 8, 2020 Για να δώσουμε λίγη αγάπη στο Super το Express σήμερα. Το βλέπουμε εδώ τον περασμένο Σεπτέμβριο να κροσάρει ψηλωμένο τον Τσικνιά από Μύκονο πρός Τήνο. Στα 7 μποφώρ ο καιρός πλήν όμως τουλάχιστον όπως φαινόταν επάνω από το Aqua Blue, το Super Express φαινόταν να έχει αρκετά καλή διαγωγή. Δεν έβλεπες ούτε κοπανήματα, ούτε βούτες. Σύμφωνοι, δεν ήμουν μέσα για να ξέρω. Βάσει παρατηρήσεως όμως με τις ίδιες καιρικές συνθήκες και των άλλων ταχυπλόων, δεν πρέπει να πηγαίνει καθόλου άσχημα στη θάλασσα, για ταχύπλοο.
Nereus Posted February 8, 2020 Posted February 8, 2020 Εγώ ταξίδεψα το καλοκαίρι με το σούπερ και το μόνο που μου άφησε ήταν καλές εντυπώσεις.Ίσως το πιο πολυτελές και καθαρό ταχύπλοο στα νερά μας με ωραίο γκαράζ και άριστο πλήρωμα. Όταν γύρναγα είχε 7αρι γεμάτο στη περιοχή και όταν κροσαραμε το κάβο ντόρο το ειχαμε στη παντα το βαπορακι είχε άριστη συμπεριφορά. Το μόνο αρνητικό που στο κάτω κάτω δεν μου έκανε εκείνη τη μέρα μεγάλη διαφορά ήταν οι 28 κόμβοι. Βέβαια σε άλλες μέρες που δεν είχε θάλασσα πάλι 28 πήγαινε πράγμα που το κάνει να μειονεκτει.. Όπως είπα όμως αν λύσουν το πρόβλημα της ταχύτητας που δεν ξέρω γιατί υπήρχε από τη πρώτη στιγμή θα γίνει ίσως το καλύτερο ταχύπλοο στο Αιγαίο.
HIGHSPEED 6 Posted February 9, 2020 Posted February 9, 2020 Δε νομίζω οτι μπορεί να συγκριθεί με το WorldChampion Jet το συγκεκριμένο ταχύπλοο ..
Panagia Ekatontapiliani Posted March 6, 2020 Posted March 6, 2020 Τη Τετάρτη 11 Μαρτίου, τo Super Express λογικά θα πάει για δεξαμενισμό στο ναυπηγείο του Σπανόπουλου στη Σαλαμίνα.
George...f Posted March 6, 2020 Posted March 6, 2020 Να δούμε και τα δοκιμαστικά του και αν οντως η αφαιρέση του ενός καταπέλτη βοήθησε το πλοίο να αυξήσει λίγο την ταχύτητα του.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now