Jump to content
Shipfriends

Superexpress (IMO 9176046)


Recommended Posts

Posted (edited)

Και on time φεύγει ,η εταιρία από ότι φαινεται έχει προνοήσει ετσι ώστε αν προκύψει καθυστέρηση λόγω καιρού ή βλάβης στο πήγαινε να μην το επηρεάσει στο σκέλος της επιστροφής ,βάζοντας παραμονή 1 ώρα και 20 λεπτά στην Θηρα.

Edited by cyclades_shipping
  • Replies 637
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
1 hour ago, Annivas said:

Σε 10 λεπτά έχει αναχώρηση από Σαντορίνη και είναι ήδη εκεί.

Άφιξη τί ώρα είχε;

Posted
8 minutes ago, Villandry said:

Άφιξη τί ώρα είχε;

2 hours ago, cyclades_shipping said:

Στο πρωινό παντα κουβαλάει 15 λεπτά - μισή ώρα καθυστέρηση μιας κ καθυστερεί στην Τήνο (80 ΙΧ 30 λεπτά παραμονή) Όμως η αναχώρηση από Θηρα είναι 14:15 ,ετσι οποία καθυστέρηση προκύψει στο πρωινό δεν το επιβαρύνει στην επιστροφή

Νομίζω έχεις λάβει την απάντηση από τον @cyclades_shipping

To πλοίο κάνει ένα δρομολόγιο με πολλές προσεγγίσεις που μπορούν να επηρεαστούν από διάφορες περιστάσεις ειδικά μέσα στον Αύγουστο . Επιβατική κίνηση, καθυστερημένη άφιξη των ΙΧ στη Ραφήνα μελτέμια, αναμονή στα λιμάνια, κ.ο.κ όμως ο διορθωτικός χρόνος στη Θήρα σβήνει τις όποιες καθυστερήσεις προκύψουν και δεν τις κουβαλά στο σκέλος της επιστροφής, κατά την οποία στην συντριπτική πλειοψηφία των δρομολογίων του φτάνει πάνω - κάτω στην ώρα του στη Ραφήνα.

Posted (edited)

Άρα ο χρόνος παραμονής στην Θήρα, σβήνει τις καθυστερήσεις που έχουν προκύψει. Τώρα έλαβα την απάντηση μου.

Edited by Nick the Greek
Quote
Posted

Δεν καταλαβαίνω αυτήν την επιμονή και την εμμονή. Ποιο είναι το κατακριτέο εδώ; Τώρα που είναι αρχές Αυγούστου και υπάρχει μεγαλύτερη κίνηση προς τα νησιά το πλοίο μπορεί να μαζεύει 5-10' καθυστέρηση σε κάθε λιμάνι και η όποια καθυστέρηση καλύπτεται από την παραμονή στη Σαντορίνη. Οπότε επειδή το πλοίο δεν φτάνει κάποιες μέρες ακριβώς στην ώρα του στη Σαντορίνη δεν είναι συνεπές γενικά στα δρομολόγιά του; Ακόμα και άνθρωποι που το παρακολουθούν κάθε μέρα λένε το αντίθετο. Και για την ιστορία, χθες στη Ραφήνα έφτασε στην ώρα του.

Posted (edited)

Οπως πέρσι και πρόπερσι  ετσι και φέτος έχει την προσφορά προς Τήνο στα 43€ και προς Μύκονο στα 56€ ακομα και τις μέρες του 15 Αυγούστου.

Edited by cyclades_shipping
Posted

Δυο ημέρες που πέτυχα το Superexpress να έρχεται στο λιμάνι της Σαντορίνης, την πρώτη ημέρα έφτασε με 1 ώρα και 20 λεπτά καθυστέρηση και την επομένη ημέρα έφτασε με 25 λεπτά καθυστέρηση. Επειδή πέρυσι έκανα το δρομολόγιο του Superexpress από τη Σαντορίνη, έτυχε να περιμένουμε έξω από το λιμάνι της Ίου γιατί ήταν δεμένο ένα συμβατικό πλοίο και περίμεναν να δέσουν αλλά δυο ταχύπλοα πριν από αυτό.

Posted

Στα σόσιαλ αναφέρθηκε ότι έγινε συμπλοκή επιβατών. Τι στο καλό, όλοι οι θερμόαιμοι πάνε ταξίδι; Η μια πετά το ηχητικό στη θάλασσα, οι άλλοι πλακώνονται.

Και το σχετικό δημοσίευμα:

https://eleftherostypos.gr/ellada/synagermos-sto-dromologio-mykonos-rafina-epestrepse-stin-tino-to-ploio-meta-apo-agria-sybloki-epivaton

Posted (edited)

Συχνά φαινόμενα, απλά πλέον παίρνουν εύκολα δημοσιότητα.

Αν και σύμφωνα με το ΠΘ, βγήκε και όπλο. 

Αυτό δεν είναι συχνό.

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Παιδιά, μη σας κάνει εντύπωση... Είναι οι "γνωστοί μας" που πάνε στην Τήνο κάθε 15αύγουστο και ρημάζουν τα καράβια... Όπλο είχε βγει και μια άλλη φορά πριν 30 χρόνια, αλλά δεν είχε βγει στη δημοσιότητα τότε (δεκαετία '90 δεν υπήρχαν τα μέσα που υπάρχουν τώρα). Μου είχε πει την ιστορία μέλος πληρώματος πλοίου αρκετά χρόνια μετά. Τελικά τότε τα πνεύματα ηρέμησαν και πάλι με την παρέμβαση του λιμενικού στο λιμάνι της Τήνου.

Posted (edited)

Εδώ γίνεται γιουρούσι σε κάθε λιμάνι, οι ακτίνες Χ πώς μπορούν να εφαρμοστούν;

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)

 

23 hours ago, Syros Sailor said:

Μήπως ο έλεγχος με ακτίνες Χ πρέπει να καθιερωθεί και στα πλοια;

Για να γίνει αυτό , θα πρέπει σε κάθε λιμάνι να υπάρχει σοβαρό terminal , εγκαταστάσεις συμμορφωμένες με τον κώδικα ISPS και κόσμος επιφορτισμένος με αυτές τις αρμοδιότητες. Τέτοιες όμως εγκαταστάσεις δεν έχει ούτε ο Πειραιάς, παραμόνον εκεί από όπου αναχωρούν τα κρουαζιερόπλοια. 

Τώρα στην Τήνο και στην κάθε Τήνο όπου γίνονται γιουρούσια όπως είπε ο @Villandry είναι φύση αδύνατον να γίνει έλεγχος με ακτίνες x 

Edited by proud_ionian
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Θέλω να σχολιάσω πως η επιβίβαση στο ταχύπλοο, δεν έχει καμια σχέση με την γνωστή τακτική που εφαρμόζεται σε αλλά ταχύπλοα, η επιβίβαση των επιβατών γίνεται μεσω των 2 πρυμναιων κλιμακοστάσιων (ταχύτατα) χωρίς να υπάρχουν επιβατες στο γκαραζ κατα την διαρκεία της αναχώρησης πρώτα επιβιβάζονται οι επιβάτες και έπειτα τα οχήματα.

Edited by cyclades_shipping
Posted (edited)

Σε όλα έτσι γίνεται εκτός από τα seajets 

Edited by proud_ionian
quote
  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Εξακολουθεί να φαίνεται στο σύστημα κρατήσεων της εταιρίας του πως θα συνεχίσει μέχρι τις 31/10, μακαρι να υπάρχει κινηση και να μεινει στη γραμμή έως τότε..

Edited by cyclades_shipping
Posted (edited)

Πιτα ήταν η σημερινή του αναχώρηση από Ραφηνα με 400-450 επιβάτες να αποβιβάζονται στην Τήνο.

σε γενικές γραμμές αρκετα καθαρό το εσωτερικό του πλοιου ως συνήθως και παρα τα 6 μποφόρ ΝΔ είχε αρκετα καλη συμπεριφορά στον καιρο.

Edited by cyclades_shipping
  • 2 weeks later...
Posted

Από την προηγούμενη Δευτέρα ολοκλήρωσε τις προσεγγίσεις του σε Ιο και Σαντορίνη και έχει ως τερματικό λιμένα την Πάρο, πάντως πολύ καλές πληρότητες έχει για την εποχή ενδεικτικά ολα τα ΠΣΚ του Σεπτέμβρη είναι γεμάτο 4-5 μέρες πριν ενώ και τις Πέμπτες - Δεύτερες έχει υψηλές πληρότητες για την εποχή.

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...