Annivas Posted June 28, 2021 Posted June 28, 2021 Το δρομολόγιο αυτο εχει δυο σκέλη . Το ένα απο Ραφήνα μέχρι μυκονο και ελάχιστα Παροναξία και το δεύτερο απο Μυκονο μέχρι Σαντορίνη . Τα χρονια προ κορωνοιου τα πλοία είτε απο Ραφήνα είτε απο Πειραια άδειαζαν μέχρι την μυκονο αντε και την Παροναξία και απο Μυκονο φόρτωναν καμια 500αρια επιβάτες , μπορει και παραπάνω για τα υπόλοιπα λιμάνια μέχρι Σαντορίνη . Το ίδιο συνέβαινε με το Superrunner κι ακομη περισσοτερο με το WC jet . Φέτος όμως που ο αλλοδαπός τουρισμός ο οποίος κινείται κατα κόρον στο ενδοκυκλαδικο κινείται σε πολυ ρηχά νερά τουλάχιστον για την ωρα , αυτο αντανακλά άμεσα στην κίνηση του WC jet , του Superexpress και του Santorini Palace.
Neptune Posted July 8, 2021 Posted July 8, 2021 Μηπως εχει να κανει με το περιστατικο με 70 νεολαιους που γυρισαν απο Ιο με υποψια για κρουσματα? Μηπως πηγαν για τεστ πληρωματα ή εγινε καμια απολυμανση?
pie Posted July 8, 2021 Posted July 8, 2021 Δεν είχε σχέση με τη κίνηση η καθυστέρηση αλλά με απολύμανση λόγω του ότι μετέφερε από Ίο επιβάτες που ήταν θετικοί στον Covid.
express adonis Posted July 8, 2021 Posted July 8, 2021 Μαλιστα....γιατι και γω αυτο γνωριζα....ας μην εχει θεμα το πληρωμα και καλη τους συνεχεια....
togias_k Posted July 9, 2021 Posted July 9, 2021 Κάποιο θέμα πρέπει να έχει καθώς κινείται με 24-25 μίλια εδώ και ώρα.
Strofalos Posted July 9, 2021 Posted July 9, 2021 Από πέρσι αυτό το πλοίο "μια ο Γιάννης δε μπορεί, μια ο 'ποπός' του πονεί"..! Στα 10 ταξίδια το ένα το βγάζει οκ και στα υπόλοιπα 9 έχει θέματα.
rafina-lines Posted July 9, 2021 Posted July 9, 2021 Είναι με πίτα γκαράζ το καράβι, παιδιά! Το πρωί άργησε και κάνα 20λεπτο να φύγει λόγω φόρτωσης.
ΟΡΙΩΝ Posted July 9, 2021 Posted July 9, 2021 1 hour ago, Strofalos said: Από πέρσι αυτό το πλοίο "μια ο Γιάννης δε μπορεί, μια ο 'ποπός' του πονεί"..! Στα 10 ταξίδια το ένα το βγάζει οκ και στα υπόλοιπα 9 έχει θέματα. Το σχόλιο σου αυτό αδικεί το πλοίο και εξηγούμαι. Παρατηρώ το σκάφος απο την 1η μέρα που ξεκίνησε φέτος τα δρομολόγια του. Έχει πλέον κλείσει σχεδόν μήνα στην γραμμή. Με εξαίρεση το σημερινό δρομολόγιο και ένα ακόμα, το πλοίο εντυπωσιάζει φέτος με την απόδοσή του (32-37 μίλια) αλλά και την τήρηση των ωραρίων του. Το να τσουβαλιάζεις την περσυνή άσχημη χρονιά του με την φετινή και να καταδικάζεις το πλοίο έτσι είναι το λιγότερο άδικο. Δεν ξέρω τι συνέβει σήμερα, άν το σκάφος έχει κάποιο θέμα ή είναι απλά παραφορτωμένο, όπως μας αναφέρει ο φίλος rafina-lines, θα το δούμε στην πορεία. Την καλημέρα μου...
togias_k Posted July 9, 2021 Posted July 9, 2021 25 minutes ago, rafina-lines said: Είναι με πίτα γκαράζ το καράβι, παιδιά! Το πρωί άργησε και κάνα 20λεπτο να φύγει λόγω φόρτωσης. Με φουλ γκαράζ έπιανε 31-32 μίλια και όχι 24-25.
ΟΡΙΩΝ Posted July 9, 2021 Posted July 9, 2021 Πάντως μετά τη Μύκονο χτυπάει πάλι 34αρια. Μη το ματιάσουμε μόνο...
Annivas Posted July 9, 2021 Posted July 9, 2021 1 hour ago, Strofalos said: Από πέρσι αυτό το πλοίο "μια ο Γιάννης δε μπορεί, μια ο 'ποπός' του πονεί"..! Στα 10 ταξίδια το ένα το βγάζει οκ και στα υπόλοιπα 9 έχει θέματα. Πέρυσι δεν ταξίδεψε.
Αναερόβιος Posted July 10, 2021 Posted July 10, 2021 Ρολο στην ταχύτητα του παίζει και ο αέρας που εχει εχθές και σήμερα.
travellerrr Posted July 23, 2021 Posted July 23, 2021 Υποθέτω μια βλάβη ακόμα, δε φαντάζομαι το μελτέμι να το κάνει να πηγαίνει με 24 κόμβους... Κι ακόμα δεν ξεκίνησε η βαριά σεζόν
rafina-lines Posted July 23, 2021 Posted July 23, 2021 Έχει αρκετό αέρα σήμερα, πιο πολύ από χτες, και το γκαράζ του είναι πάλι πίτα. Το πρωί καθυστέρησε να φύγει 20 λεπτά λόγω φόρτωσης.
Champion Jet_2 Posted July 23, 2021 Posted July 23, 2021 Και αέρα να έχει και φορτωμένο να είναι τα 23-24 μίλια δείχνουν ότι έχει βγάλει βλάβη πάλι...
Strofalos Posted July 23, 2021 Posted July 23, 2021 Μηδένα προ του τέλους μακαρίζετε... Θα βγει ανακοινωθέν, περιμένετε
Superfast VI Posted July 23, 2021 Posted July 23, 2021 Από τη Μύκονο και κάτω έχει επανέλθει σε νορμάλ ταχύτητα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το πλοίο ζορίζεται με τα ιχ από και προς Τήνο. Μπορεί να δουλέψει με τέτοια φορτία (συν τα πολλά stand by) όλη τη σεζόν;
Takisg Posted July 23, 2021 Posted July 23, 2021 Aυτή τη στιγμή κινείται με 33,8 kn οπότε το συμπέρασμα είναι ότι το βάρος επηρεάζει απίστευτα το ταχύπλοο!!!
Champion Jet_2 Posted July 23, 2021 Posted July 23, 2021 (edited) Μα αν ζοριζόταν από τα οχήματα θα πήγαινε γύρω στα 30-31 μίλια όπως πήγαινε του Αγίου πνεύματος που πραγματικά το πλοίο έπαιρνε 150 και παραπάνω ΙΧ . Μπορεί τα 23-24 να τα πηγαίνει αρκετά συχνά για πολλούς λόγους είτε για αλλαγή σε φίλτρα στη μηχανή και πολλά άλλα . Είναι ταχύπλοο και είναι ιδιαίτερα σκαριά από μόνα τους σίγουρα . Όμως εδώ φταίει η εταιρεία . Θα μπορούσε αντί να συνεχίζει από Πάρο για Ίο και Σαντορίνη όπου τον περισσότερο κόσμο στο ενδοκυκλαδικό παίρνει το world και γενικότερα η seajets , ενώ το superexpress παίρνει ότι περισσέυει , να κάθεται Πάρο να γίνεται εκεί λίγο maintenace και να ανεβαίνει πάνω το βράδυ Ραφήνα ή να φτάνει απόγευμα Ραφήνα όπως το Tera παλαιότερα και μετά να συντηρούν το σκάφος . Με πιεστικά ωράρια και τις ώρες που φτάνει το πλοίο Ραφήνα δεν νομίζω να προλαβαίνει να γίνεται κανένα είδος maintenance με συνέπεια να βγάζει έστω και μικροβλάβες στο ταξίδι...Αυτό γινόταν και την πρώτη χρονιά που δούλευαν οι μηχανές 15 ώρες ασταμάτητα . Φυσικό είναι λοιπόν άμα δεν το προσέξεις να σε αφήσει κάθε μηχάνημα...Έτσι γινόταν και παλαιότερα με τα champion μέχρι που σε ένα σημείο κατάλαβαν τι πήγαινε λάθος , "έστρωσαν" και πάνε μια χαρά ακόμα και με διπλά δρομολόγια (φτου φτου σκόρδα)... Edited July 23, 2021 by Champion Jet_2
valencay Posted July 23, 2021 Posted July 23, 2021 Το σκαφος δεν πηγε με 24 μιλια λογω....βαρους.Με 160 ιχ-αυτο το πλαφον εχει τεθει-,πηγαινει με 30-33 μιλια...Ισως και αυτο το νουμερο των ιχ ειναι αρκετα επιβαρυντικο,κανοντας τις μηχανες να ζοριζονται...Ας ευχηθουμε να παει καλα απο εδω και περα....
trip Posted July 23, 2021 Posted July 23, 2021 (edited) Ενα ταχύπλοο,φορτώνοντας το γκαράζ βάση του προβλεπόμενου πρωτοκολλου του,να μετατρέπεται σε συμβατικό απο πλευράς ταχύτητας δεν το λες φυσιολογικό πάντως..αν ήταν έτσι τα ταχύπλοα θα έπαιρναν επιβατες μόνο. Με καιρό & γκαραζ φουλ 3-4 μίλια να χάνει είναι λογικό,να χάνει 8-10 δεν είναι. Γενικότερα οχι μονο για το Superexpress Edited July 23, 2021 by trip
travellerrr Posted July 23, 2021 Posted July 23, 2021 Ας χρεώνουν λοιπόν τιμή συμβατικού για Τήνο και Μύκονο να ξέρει και ο επιβάτης τι υπηρεσίες ακριβώς πληρώνει.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now