Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2020 Posted March 17, 2020 Το Super Express ολοκλήρωσε σήμερα το δεξαμενισμό του και επέστρεψε στο μωλο της ΔΕΗ με τη βοήθεια του ρυμουλκού Άτλας.
hayabusagr Posted April 27, 2020 Posted April 27, 2020 από το πλοίο έχουν αφαιρεθεί οι δύο καταπέλτες και έχει τοποθετηθεί ένας νέος στη μέση της πρύμης ο οποίος μάλλον πρέπει να διπλώνει με τον ίδιο τρόπο που δίπλωναν οι προηγούμενοι. Νομιζω κιολας οτι ο νέος είναι και μικρότερος.
Champion Jet_2 Posted April 27, 2020 Posted April 27, 2020 (edited) Κι επέκτειναν το ρεμετζο της πρυμης,δηλαδή έκλεισαν τον χώρο πάνω από τα jet εκεί που ήταν πέρσι ο προφυλακτηρας των jet και το γέμισαν πίσω με λάστιχα όπως πχ στο Naxos jet ώστε να μπορεί να ακουμπάει πρυμα στο ντόκο Edited April 27, 2020 by Champion Jet_2
Shippihs Posted May 6, 2020 Posted May 6, 2020 On 4/27/2020 at 3:11 PM, hayabusagr said: έχουν αφαιρεθεί οι δύο καταπέλτες και έχει τοποθετηθεί ένας νέος στη μέση της πρύμης. Νομιζω κιολας οτι ο νέος είναι και μικρότερος. Δε θέλω να το καταδικάζω το πλοιο ακόμα δε ξεκίνησε,αλλά νομίζω ότι με έναν καταπέλτη στενότερο κιόλας,όσο χρόνο κερδίσει με παραπανω ταχύτητα (μισό κόμβο,ένα κόμβο?)θα το χασει στη φόρτωση. Επιβιβαση-αποβιβαση,ιχ-επιβάτες και ένας καταπελτης δεν είναι ο καλύτερος συνδυασμός
togias_k Posted May 6, 2020 Posted May 6, 2020 Αυτό το σκέφτηκα και εγώ,ότι κερδίζει από ταχύτητα θα τον χάνει στα λιμάνια
polmyt Posted May 6, 2020 Posted May 6, 2020 (edited) Πιθανον ομως να καταναλωνει λιγοτερο στην ιδια ταχυτητα Edited May 6, 2020 by polmyt
hayabusagr Posted May 6, 2020 Posted May 6, 2020 Λογικά κάτι θα ξέρουν. Και το WorldChampion Jet έναν στη μέση δεν έχει ;
Mike18 Posted May 6, 2020 Posted May 6, 2020 9 minutes ago, hayabusagr said: Λογικά κάτι θα ξέρουν. Και το WorldChampion Jet έναν στη μέση δεν έχει ; Εναν έχει
nomikos Posted May 6, 2020 Posted May 6, 2020 (edited) Οι επιβατες λογικα ανεβαινουν στα σαλονια απο το πλωριο κλιμακοστασιο οπως στα Champion Jet.Οποτε θεωρω πως ο ενας καταπελτης δεν επηρεαζει τους χρονους στα λιμανια.Βεβαια δε νομιζω να δουμε τρελη διαφορα στη ταχυτητα.Ας πηγαινει με 2 -3 κομβους παραπανω και ευχαριστημενοι να ειναι.Αυτο που δεν γνωριζω ειναι τι δουλεια εγινε στο μηχανοστασιο.Εκει πρεπει να εστιασουν γιατι εκει περσυ υπηρξε προβλημα.Μακαρι φετος οι βλαβες να ελαχιστοποιηθουν και να υπαρξει αξιοπιστια και προγραμμα στα δρομολογια.Αυτο εχει σημασια,οχι οι 10 τοννοι λιγοτεροι του καταπελτη. Edited May 6, 2020 by ΝΟΜΙΚΟΣ
Annivas Posted May 6, 2020 Posted May 6, 2020 5 hours ago, Strofalos said: Αυτούς που στο τέλος τέλος για να αυξήσουν την ταχύτητα του πλοίου τους αφαιρούν τον έναν από τους δύο καταπέλτες? Γνωρίζεις αν το έκαναν για ταχύτητα ή για άλλους λόγους, ή αν το έκαναν για ταχύτητα καλώς το έκαναν ή κακώς το έκαναν?? Θα ήταν ενδιαφέρον να το μαθαίναμε γιατί σίγουρα γι αποεπιβίβαση δεν εξυπηρετεί.
Strofalos Posted May 7, 2020 Posted May 7, 2020 Στο πλοίο τοποθετήθηκαν δυο καταπέλτες των 13τονων στην εν Ελλάδι μετασκευή του. Αφαιρούν τώρα τον έναν. Το ότι δλδ το πρόβλημα της μειωμένης ταχύτητας ήταν 7 Ι.Χ. (7 αυτοκίνητα διακοπών(φορτωμένα) Χ 1.5-2 τόνοι περίπου= 13 τόνοι) με ξεπερνάει πραγματικά..! Δηλαδή ήταν πίτα κάθε μέρα το γκαράζ του πλοίου και το επιπλέον βάρος 7-8 Ι.Χ. το έκανε να πηγαίνει με μειωμένη ταχύτητα...
ΟΡΙΩΝ Posted May 7, 2020 Posted May 7, 2020 Το να αλλάζει ριζικά το κέντρο βάρους με επιπλέον 13 τόνους στην πρύμη και με αυτό και η εν πλω διαγωγή του, το έχεις σκεφθεί;
Nereus Posted May 7, 2020 Posted May 7, 2020 Κέντρο βάρους? Διαγωγή? Υδροδυναμικη? Περίεργα και σατανικά πράγματα. Ο φίλος Jeremy Clarkson είχε παρόμοια προβλήματα όταν έβαλε σε ένα toyotaκι ένα θηρίο εξωλέμβια και απορουσε γιατί δεν έπιανε 40 μιλά όπως φανταζόταν.. Οποίος δεν το έχει δει αξίζει να αφιερώσει μερικά λεπτά..
Shippihs Posted May 7, 2020 Posted May 7, 2020 Εχουμε δει σε πολλά ταχυπλοα ότι μόλις φτάνουν κατάσταση πρωτοκόλλου στο γκαραζ,πέφτει δραστικα η ταχυτητα.Δεν αποκλείεται να συνέβαινε αυτό και να έπρεπε να φύγει βαρος
Agaios Posted May 7, 2020 Posted May 7, 2020 Παιδιά πάνω από μισό(άντε ένα) μίλι το πλοίο δεν πρόκειται να πάρει επειδή θα του αφαιρεθεί ο ένας καταπέλτης. Πρέπει να γίνει (νομίζω πως έγινε ή θα γίνει) σοβαρή επισκευή στο μηχανοστάσιο . Εκτός της μειωμένης ταχύτητας ,υπήρχαν και πολύ συχνά βλάβες . Το πλοίο θα πρέπει να εκμεταλλευτεί το πολύ καλό ταξιδεμα του,τους εξαιρετικούς εσωτερικούς του χώρους και τις πολύ ωραίες μανούβρες του(τουλάχιστον με τους δύο πλοιάρχους (cptΔιαμαντη και cptΓιαννη) που ήταν πέρσι) και να αποκτήσει μια καλή σταθερή ταχύτητα (γύρω στα 32-33 μίλια) Υ.Γ. Το πλοίο νομίζω ότι δεν έχει bow thruster και στα λιμάνια βοηθείται από τα πλωρια T-Foil(τα stabilizers του) τα οποία τα χρησιμοποιεί σαν μπροστινά τιμόνια; Δεν είμαι σίγουρος. Οποιος ξέρει περισσότερες λεπτομέρειες ας μας διαφωτίσει.
gtogias Posted May 7, 2020 Posted May 7, 2020 Είχε πολλές μηχανικές βλάβες? Νομίζω πως όχι. Η ταχύτητα του ναι, ήταν θέμα, βλάβες όμως δε θυμάμαι.
Champion Jet_2 Posted May 7, 2020 Posted May 7, 2020 Όλα τα ταχύπλοα έχουν t foils και trim tabs.Και τα δυο βοηθούν στο να κρατούν το πλοίο “σταθερό” σε δύσκολες καιρικές συνθήκες ενώ με τα trim tabs επιπλέον τριμαρεις το πλοίο και κάθετε η πρυμη ώστε να μπαίνουν τα τζετ πιο μέσα στο νερό κερδίζοντας ταχύτητα.Βεβαια αυτό εξαρτάται από τις διάφορες καταστάσεις φορτώσεως.Οποτε δεν έχει καμία σχέση με λειτουργία τους ως πλωρια τιμόνια στις μανούβρες που ανέφερες Agaios.Το πλοίο φέτος γενικά αντιμετώπιζε προβληματάκια με τις μηχανές του και έβγαζε συχνά βλάβες ή είχε κάποια αστάθεια στην ταχύτητα του.Ειχε τύχει να φτάνει και Πειραιά μετά την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης για την άλλη μέρα από το δρομολόγιο του...
togias_k Posted May 7, 2020 Posted May 7, 2020 Έχουμε κάποια φωτογραφία σχετικά με την μικρομετασκευή στην πρύμνη;
nomikos Posted May 8, 2020 Posted May 8, 2020 8 hours ago, gtogias said: Είχε πολλές μηχανικές βλάβες? Νομίζω πως όχι. Η ταχύτητα του ναι, ήταν θέμα, βλάβες όμως δε θυμάμαι. Είχε αρκετές.3 σελίδες είχαν γεμίσει στο φόρουμ μας για ένα καλοκαίρι.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 8, 2020 Posted May 8, 2020 Που τα μισά μηνύματα και βάλε είναι σχόλια και απόψεις για τα περσινά προβλήματα.
gtogias Posted May 8, 2020 Posted May 8, 2020 Στο σχετικό topic διαβάζω για δυο μηχανικές βλάβες, μια με ανακοίνωση, μια ως συμπέρασμα, όχι για αρκετές. Αν ξέρει κάτι κάποιος άλλος δεκτό. Ως τότε ισχύει το δυο βλάβες. Μάλλον λογικός αριθμός για ένα ταχύπλοο πλοίο.
nomikos Posted May 8, 2020 Posted May 8, 2020 Δεν ταξίδευα με το βαπόρι συνεπώς δε γνωρίζω εκ των έσω πόσες ακριβώς βλάβες είχε.Όμως έβγαλε ένα καλοκαίρι με 28-30 κόμβους και σίγουρα ταξίδεψε αρκετές φορές με 3 από τις 4 μηχανές.Και η ουσία είναι όπως ξαναείπα, ότι το πλοίο πάσχει στο μηχανοστάσιο και εκεί πρέπει να βελτιωθούν κάποια πράγματα.Οι καταπέλτες είναι λεπτομέρεια.
Annivas Posted May 8, 2020 Posted May 8, 2020 Eγώ πιστεύω ότι ίσως να μην είναι λεπτομέρεια. Για να βγάζουν τους καταπέλτες και να αφήνουν μόνον ένα στην μέση (που από πλευράς operation δεν είναι κι ότι καλύτερο) ίσως αυτό να σχετίζεται και με τις βλάβες εκτός από την ταχύτητα και το τριμάρισμα του πλοίου. Για ένα ταχύπλοο βαπόρι το οποίο εκ κατασκευής δεν είχε καταπέλτη και φορτώθηκε ξαφνικά στο transom τόσο βάρος, το οποίο είναι κάθετο κι ενδεχομένως να δημιουργεί και τάσεις , δύναται να προκαλέσει ζημιές σε μηχανές και μειωτήρες. Θέλω να πιστεύω ότι έχουν κάνει κάποια μελέτη ή είδαν κάποια πράγματα κι αποφάσισαν να κινηθούν έτσι. Επίσης επειδή αυτές οι μηχανές, το έργο που παράγουν είναι για ταχύτητες κι όχι για να κουβαλάνε βάρη , εξακολουθώ να πιστεύω ότι για να αποφευγονται κάποιες ζημιές(γιατί ζημιές στα ταχύπλοα πάντα θα υπάρχουν) δεν πρέπει να φορτώνεται πάνω από τα 2/3 του γκαράζ. Αυτό μόνο ο Ηλιόπουλος το κάνει τα δύο τελευταία χρόνια , κι ένας από τους λόγους που έχει ηρεμήσει από πλευράς βλαβών είναι κι αυτός. Κάποιες βλάβες είναι άμεσα εξαρτημένες με το βάρος ,όπως μειωτήρες, κουζινέτα, μπλοκ, bed plate ...και κάποιες άλλες όπως αντλίες, τούρμπο κλπ όχι. Είναι πολύ απλό σκεφτείτε ένα φουσκωτό να του βάλεις μια παλέτα τσιμεντόλιθους και σε ένα τρεχαντήρι. το τρεχαντήρι θα τα πάει με 8 μίλια και το φουσκωτό με 30 μίλια αλλά μάλλον θα σπάσει η μηχανή.
togias_k Posted May 8, 2020 Posted May 8, 2020 Έχεις ένα μεγάλο point.Κάθε φορά που το έβλεπα Ραφήνα ΠΑΝΤΑ ή έπιανε πρωτόκολλο ή το πλησίαζε.Ειδικά στα αμάξια είχε πολύ κίνηση για ταχύπλοο.Αλλά ήταν και το δρομολόγιο απαιτητικό,και γέμιζε αρκετές φορές με κόσμο και αυτοκίνητα.Πιστεύω ότι η GSF το έχει μελετήσει γιατί όπως και να το κάνουμε δεν είχε καλές ταχύτητες και δεν ήταν πολύ συνεπές.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 12, 2020 Posted May 12, 2020 On 4/27/2020 at 3:11 PM, hayabusagr said: από το πλοίο έχουν αφαιρεθεί οι δύο καταπέλτες και έχει τοποθετηθεί ένας νέος στη μέση της πρύμης ο οποίος μάλλον πρέπει να διπλώνει με τον ίδιο τρόπο που δίπλωναν οι προηγούμενοι. Νομιζω κιολας οτι ο νέος είναι και μικρότερος. Εγώ πιστεύω ότι είναι ο ένας από τους δυο παλιούς καταπέλτες του Super Express.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now