Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ενα ρωσικο φορτηγο θα δουμε σημερα

Προκειται για το PETROTRANS 5903 (ΙΜΟ 9902196) το οποιο βλεπουμε να κατεβαινει το Βοσπορο

Το πλοιο ειναι καινουρια κατασκευη του 2020 και εχει μηκος 141 μετρα και πλατος 17

 

  • 4 weeks later...
Posted

Το bulk carrier Thor Menelaus (ΙΜΟ Νο: 9303924) είναι ναυπηγημένο το 2006 στο ναυπηγείο Oshima Shipbuilding Co Ltd στο Saikai της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 189.99 μέτρα, πλάτος 32.26 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MITSUI-MAN B & W 6S50 MC-C TYPE (8208 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14,5 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Thoresen Shipping SNG PTE Ltd με έδρα τη Σιγκαπούρη. Προηγούμενα του ονόματα  είναι POS Island και TOP Island.

Posted
On 12/6/2023 at 11:32 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Nicole (ΙMO No: 9454814) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Volharding Shipyards B.V στο Foxhol της Ολλανδίας (Yard No: 647). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MaK 9M25C (2971 KW), που του δίνει ταχύτητα 12.00 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 114.40 μέτρα και πλάτος 14.40 μέτρα και ανήκει στην Vertom Bereederungs GMBH με έδρα την Γερμανία. Προηγούμενα του ονόματα είναι Alwis και NarwaΤο πλοίο αναμένεται να δεξαμενιστεί στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 09/12/23 έως τις 14/12/23

 

Φρέσκια από τη δεξαμενή η Nicole, και με την ιστοσελίδα των πλοιοκτητών της να έχει προστεθεί στο πλάι του κύτους. Από τότε, έχει βρεθεί πια στη Βαλτική το πλοίο.

  • 2 weeks later...
Posted

H AMSA(Australian Maritime Safety Agency) επέβαλλε ποινή απαγόρευσης εισόδου στα Αυστραλινά χωρικά ύδατα για 12 μήνες σε ένα πλοίο της Cyprus Sea Lines, πλοιοκτησίας Χατζηγιάννη. Η δικαιολογία είναι πως τον περασμένο Οκτώβριο είχε μηχανική βλάβη που το κράτησε δεμένο στο Gladstone ενώ πέρασαν 1-2 τυφώνες ενώ αφότου απέπλευσε το πλοίο, η εταιρεία δεν ενημέρωσε επαρκώς τις Αυστραλιανές αρχές για την πορεία των επισκευών και το κλείσιμο των παρατηρήσεων. Ο τόνος τους στο κείμενο είναι πως ο πλοιοκτήτης δεν επισκεύασε εγκαίρως τη ζημιά, εσκεμμένα. Τις λεπτομέρειες του συμβάντος δεν τις γνωρίζω αλλά δεν έχω γνωρίσει ακόμη τον πλοιοκτήτη που εσκεμμένα κρατάει επί εβδομάδες δεμένο το πλοίο του χάνοντας χρήματα, για να φέρει σε δύσκολη θέση το τις Αρχές. Γενικά οι τύποι εκεί έχουν ξεφύγει και θεωρούν εαυτούς δικαστές και ενόρκους μαζί, εντελώς Λουδοβίκοι.  

Posted

Το Aurora One (ΙΜO No: 9343819) είναι ναυπηγημένο το 2007 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Hashihama Dockyard στο Hashihama της Ιαπωνίας (Yard No: 5422). Το πλοίο έχει μήκος 115.33 μέτρα και πλάτος 19.60 μέτρα και ανήκει στην Aurora Shipping Ltd με έδρα την Βουλγαρία. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Mitsubishi 7UEC37LA (3.640 KW), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 15,00 κόμβων. Προηγούμενα του ονόματα είναι Antilles VI και Lila.

  • 3 weeks later...
Posted

Σήμερα έχουμε ένα στανταράκι capesize των 180,000 τόνων που ξεφορτώνει στις εγκαταστάσεις της Tata Steel στο Ijmuiden. Ανήκει σε κάποιο leasing company της Κίνας και ονομάζεται Shandong De Yun (IMO 9872080). Κινέζικο εκ κατασκευής, από το Waigaoqiao(H 1495) με μηχανή MAN B&W. Έχει κατασκευαστεί το 2020, σημαία Νήσων Μάρσαλ και κλάση China Classification Society.

  • 2 weeks later...
Posted

Δεύτερο σερί capesize βλέπουμε εδώ, είναι το 182άρι με όνομα Frontier Jacaranda (IMO 9552393) που όπως είναι προφανές από το φουγάρο, ανήκει στην NYK. Χτίστηκε το 2011 στην Kawasaki Heavy Industries(1667) με μηχανή MAN B&W. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Σημαία Ιαπωνίας, νηολόγιο Τόκυο και προφανώς κλάση ΝΚΚ.

Posted

Σήμερα περνάμε σε ένα μικρό τζενεραλάδικο των 6,796 τόνων dwt, που ανήκει στην Carisbrooke Shipping. Είναι το Karla C (IMO 9558012), που είναι χτισμένο στο Jiangsu Yangzijiang(2008-897) με μηχανή MaK. Σημαία Πορτογαλίας, κλάση BV.  

Posted

Ο τόπος είναι το Ijmuiden της Ολλανδίας και πιο συγκεκριμένα το terminal της Tata Steel. O χρόνος είναι το περασμένο καλοκαίρι και το πλοίο είναι το ελληνόκτητο και scrubberοφόρο Premiership (ΙΜΟ 9398747), που ανήκει στην Seanergy του Σταμάτη Τσαντάνη. Το πλοίο έχει χτιστεί το 2010 από τη Sungdong(1026) της καπιταλιστικής Κορέας σε ένα μάλλον ξεπερασμένο design των 170 χιλιάδων τόνων. Μοναδικό του προηγούενο όνομα ως το 2015 ήταν το Generous, τώρα φέρει σημαία Νήσων Μάρσαλ και κλάση ABS. 

Posted

Νεότευκτο kamsarmax από το Ijmuiden της Ολλανδίας, γνωρίστε το Richway Trader (IMO 9936757) που ανήκει στην γνωστή Ιαπωνική εταιρεία Nisshin Shipping. Το ναυπηγείο του είναι κινέζικο και λέγεται Jiangsu New Hantong Ship Heavy Industry(HT82-245) ενώ η μηχανή του είναι MAN B&W. Σημαία Παναμά, κλάση BV.

  • 3 weeks later...
Posted

Να δούμε μια μακρινή σημαία του Strategic Vision να ξεφορτώνει στο λιμάνι του San Martin δίπλα στην πόλη Paracas του Περού τον Απρίλιο του 2024. Το πλοίο έχει σημαία Σιγκαπούρης

  • 1 month later...
Posted
On 12/6/2023 at 11:14 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Agios Nikolaos (IMO No: 9502776) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Nantong Changqingsha Shipyard  στο Rugao JS της Κίνας (Yard No: 0806). Το πλοίο έχει μήκος 179.90 μέτρα και πλάτος 28.40 μέτρα και ανήκει στην Samios Shipping Co SA του κ. Θανάση Σάμιου με έδρα στον Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 6S42MC (4766 KW), που του δίνει ταχύτητα 14.50 κόμβων. Προηγούμενα του ονόματα είναι Pretty Fortune, United Tangaroa, Energy Ivy και Asian Pearl III. Το πλοίο είναι δεμένο στο Πέραμα από την 1η Δεκεμβρίου και αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς IIΙ από τις 24/01/24 έως τις 30/01/24.

 

Τέλος Απριλίου και ήταν ακόμη εδώ το Άγιος Νικόλαιος, αν δεν με απατά η μνήμη μου έφυγε αργότερα την ίδια ημέρα βέβαια. Μια άποψή του στην Κυνόσουρα.

Posted

Το bulk carrier Skywalker (ΙΜΟ Νο: 9724740) είναι ναυπηγημένο το 2015 στο ναυπηγείο New Times Shipbuilding Co Ltd στο Jingjiang της Κίνας (Yard No: New Times 0106403). Το πλοίο έχει μήκος 199.96 μέτρα, πλάτος 32.30 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 5G60ME-C9 (8500 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14,2 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Primebulk Shipmanagement Ltd του κ. Παύλου Κορώνη με έδρα την Κηφισιά.

  • 1 month later...
Posted

Κατά καιρούς εχουμε δει αρκετά βαπόρια της διαχειρίστριας εταιρείας Hellas Confidence. Να λοιπόν και το GIORGOS CONFIDENCE φρέσκο μετά από δεξαμενή το 2020. Το βαπόρι είναι του 2013, 32702 dwt, και ναυπηγήθηκε στα ιαπωνικά Κanda Shipbuilding ως ORIENT ACRUX.

Posted

Η φωτογραφία ωραιότατη, η ονοματοδοσία κλάφτα Χαράλαμπε. Το πλοίο δηλαδή ονομάζεται "Η Αυτοπεποίθηση του Γιώργου" :D:D

  • 1 month later...
Posted

Στο αγκυροβόλιο της Σύρου για πετρέλαια στις 10-10-2023 το Bulk Carrier IVS RAFFLES της πλοιοκτήτριας εταιρίας Grindrod Shipping με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το πλοιο χτίστηκε στα κινεζικά ναυπηγεία Jiangmen nanyang το 2013, 32,046 DWT. Εχει πουληθεί και έχει μετονομαστεί σε PRINCESS SHAIMAA και το διαχειρίζεται η Logan Shipmanagement με έδρα τον Πειραιά.  

  • 1 month later...
Posted

Το bulk carrier Efi Theo (IMO No: 9588419) είναι ναυπηγημένο το 2012 στο ναυπηγείο Zhejiang Jinggang Shipbuilding Co Ltd στο Wenling της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 179.50 μέτρα, πλάτος 28.00 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S42MC. Το πλοίο πλέον λέγεται Celeste και ανήκει στην Cosmoship Management του κ. Νίκου Σάββα με έδρα τον Πειραιά. Προηγούμενα του ονόματα είναι Shinyo Voyager, CMB Giulia και Victory C.

Posted

Το φορτηγό FATIH σε επισκευή στις 9-11-2015 στη Σύρο. Πλοιοκτήτρια η Ciner Shipmanagement με έδρα την Κωνσταντινούπολη. Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 2011,  35365 dwt Ναυπηγειo Samho.

  • 3 weeks later...
Posted

Το handysize bulk carrier Thebe (IMO No: 9697973) είναι ναυπηγημένο το 2014 στο ναυπηγείο Zhejiang East Coast Shipbuilding στο Zhousan της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 179.91 μέτρα, πλάτος 30.04 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50ME-B (6400 KW). Το πλοίο ανήκει στην Navarone SA της οικογένειας του κ. Ορέστη Γκιόκα, με έδρα το Μαρούσι.

Posted

Στο αγκυροβόλιο για εφοδιασμό ένα Bulk Carrier 22,718 dwt το ZIMRIDA. Διαχειρίστρια Serenity Ship Management με εδρα το Dubai. Ναυπήγηση Saiki Heavy Industries 2008. Προηγούμενο όνομα του πλοίου CIELO DI TOKYO.

  • 3 weeks later...
Posted

Το LA FRESNAIS κατά την άφιξη στις 12-8-2018 στο Ναυπηγείο, σχεδόν νεότευκτο το βαπόρι, ούτε ενός Ετους δεν ήταν. Θυμάμαι χαρακτηριστικά μια από τις εργασίες που εκτέλεσε ήταν στα κρένια, που υπέστησαν κρακ μετα από κάποια φορτοεκφόρτωση. Πλοιοκτησίας Louis Dreyfus Armateurs, Γαλλία. Ναυπήγηση Jiangmen Nanyang Shipyard 2018, 39,875 dwt.  

  • 4 weeks later...
Posted

Στη ράδα της Σύρου για μπόνκερ και στόρια τον Αύγουστο του 2020 το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ της ιστορικής εταιρείας Neda Maritime της Οικ. Λυκιαρδόπουλου. Το βαπόρι ναυπηγήθηκε στα Ναυπηγεία Tsuneishi (Cebu) ως NORD  GEMINI το 2017, 81,870 dwt. 

  • 1 month later...
Posted

Να ρίξουμε μια ματιά στο ΕLAR TRADER μετά από δεξαμενισμό το 2020, κινέζικης κατασκευής της Πλοιοκτήτριας εταιρείας John J Rigos Marine Enterprises SA με έδρα τον Πειραιά. Ναυπήγησης του 2010, 37,782 dwt.

Posted

Το Sirios Bulk I  αποτελεί το τελευταίο απόκτημα της Sirios Management συμφερόντων οικογένειας Μπούκου,στις 22/1 έφτασε στα ναυπηγεία Χαλκίδας.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...