Panagia Ekatontapiliani Posted September 25, 2022 Author Posted September 25, 2022 Το bulk carrier handysize Dahlia (ΙΜΟ Νο: 9127071) είναι ναυπηγημένο το 1997 στο ναυπηγείο Sekwang Heavy Industries στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 145.00 μέτρα, πλάτος 24.00 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 8S35MC (7600 BHP), που του δίνουν ταχύτητα 13.5 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Narval Shipping Corp της οικογένειας Τάττου με έδρα το Πειραιά. Προηγούμενο του όνομα είναι Dusita Naree.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 27, 2022 Author Posted September 27, 2022 Το supramax bulk carrier Solar (ΙΜΟ Νο: 9214848) είναι ναυπηγημένο το 2000 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Toyohashi Shipbuilding Co Ltd στο Toyohashi της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 183.04 μέτρα, πλάτος 31.00 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή Mitsubishi 6UEC52LS (6365 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14.3 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Montana Ship Management Inc με έδρα το Πειραιά. Προηγούμενο του όνομα είναι Tarapaca, Sea Peace και Sea Peace D. Το Solar μπήκε τη Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ και θα μείνει μέχρι τις 02/10/22.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 4, 2022 Author Posted October 4, 2022 Το Solar ολοκλήρωσε χθες τις εργασίες του δεξαμενισμού του και επέστρεψε στη προβλήτα του Περάματος.
Nick the Greek Posted October 12, 2022 Posted October 12, 2022 On 9/13/2022 at 1:32 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το bulk carrier Magic Seas (ΙΜΟ Νο: 9736169) είναι ναυπηγημένο το 2016 στο ναυπηγείο Dayang στο Yangzhou της Κίνας (Yard No: DY40). Το πλοίο έχει μήκος 199.99 μέτρα, πλάτος 32.26 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 5S60ME-C8 (8300 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14,3 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην ALLSEAS MARINE SA του κ. Μιχάλη Μποδούρογλου με έδρα τη Βούλα. Ας δούμε το πλοίο από μια διαφορετική γωνία, βρίσκεται εκεί λόγω του ακόλουθου συμβάντος: Quote SUSTAINED LOSS OF TAILSHAFT AND PROPELLER AND DRIFTED WHILST ON VOYAGE IN THE NORTH ATLANTIC OCEAN 200 MILES E OF BERMUDA IN LAT.32 04' 21"N, LONG. 061 15' 48"W AT 0715 HOURS LT (UTC-4) ON 17/04/22. LOF CONTRACTED TO TSAVLIRIS SALVAGE ON 19/04/22. AHTS 'ALP WINGER' ARRIVED AT THE SCENE ON 02/05/22. DIVERS EFFECTED TEMPORARY REPAIRS TO SEAL THE TAILSHAFT AND TOW EFFECTED TO NEMRUT BAY, TURKEY ARRIVING AT 04/06/22 FOR CARGO DISCHARGE AND INSPECTION. SUBSEQUENTLY ARRIVED IN TOW OF AHTS 'LEADER Z' AT AN ANCHORAGE OFF PIRAEUS, GREECE AM ON 13/06/22. MOVED TO A SHIPYARD AT SALAMINA, GREECE LATER THE SAME DAY FOR REPAIRS.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 23, 2022 Author Posted October 23, 2022 Το Supramax San Nicolas (IMO No: 9463580) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο SPP Shipbuilding Tongyoung στο Tongyoung της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 196.00 μέτρα και πλάτος 32.26 μέτρα και ανήκει στη Trade Fortune Inc με έδρα το Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 6S50MC-C (8058 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14,5 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Agia Filothei
Panagia Ekatontapiliani Posted December 2, 2022 Author Posted December 2, 2022 Το bulk carrier Sofiya (ΙΜΟ Νο: 8901585) είναι ναυπηγημένο το 1992 στο ναυπηγείο Stocznia Szczecinska Nowa στο Szczecin της Πολωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 143.70 μέτρα, πλάτος 20.92 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B &W 6DKRN (3810 KW), που του δίνουν ταχύτητα 13.5 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Cristobal Marine Ltd με έδρα στην Βούλα. Προηγούμενα του ονόματα είναι Wislanes (1992-1999) και Wisla (1999-2018). Ενω τώρα πρέπει να είναι σε διαδικασία αλλαγής ονόματος για εμφανίζεται στις βάσεις δεδομένων με το όνομα Lyuda.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 18, 2022 Author Posted December 18, 2022 Το bulk carrier Sofia R (ΙΜΟ Νο: 9530967) είναι ναυπηγημένο το 2012 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard Co Ltd στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 186,40 μέτρα, πλάτος 27.84 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S46MC-C (6681 KWP), που του δίνουν ταχύτητα 14.8 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Rigos Marine Enterprise με έδρα στον Πειραιά.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2023 Author Posted January 25, 2023 Το bulk carrier Agios Fanourios (ΙΜΟ Νο: 9465368) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Orient Shipyard στο Busan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S42MC (6480KW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 13,50 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Samios Shipping Co SA του κ. Θανάση Σάμιου με έδρα στον Πειραιά. Προηγούμενα του ονόματα είναι Ocean World, Ocean Wind και Antaeus.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 20, 2023 Author Posted February 20, 2023 Το bulk carrier Oceanmaster (ΙΜΟ Νο: 9641340) είναι ναυπηγημένο το 2013 στο ναυπηγείο COSCO Zhousan στο Zhousan της Κίνας (Yard No: N384). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 6S50MC-C8 (8500 KW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 14,50 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 189.99 μέτρα, πλάτος 32.26 μέτρα και ανήκει στην OCEANSTAR Management INC με έδρα στη Γλυφάδα της οικογένειας Πρίφτη. Το πλοίο αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 16/03/23 έως τις 26/03/23.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 13, 2023 Author Posted April 13, 2023 Το Ocean Glory (IMO No: 9278648) είναι ναυπηγημένο το 2003 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Dockyard Co Ltd στο Τόκιο της Ιαπωνίας (Yard No: 5198). Το πλοίο έχει μήκος 178.03 μέτρα και πλάτος 28.00 μέτρα και ανήκει στην Oceanfleet Shipping Ltd με έδρα το Μαρούσι. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Mitsubishi Kobe Hatsudoki (7081KW), που του δίνουν ταχύτητα 16,40 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Paul Oldendorff.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 20, 2023 Author Posted April 20, 2023 (edited) Το Guama (IMO No: 9571040) είναι ναυπηγημένο το 2011 στο ναυπηγείο Shanghai Shipyard στη Σαγκάη της Κίνας. Το πλοίο έχει μήκος 179.90 μέτρα και πλάτος 28.44 μέτρα και ανήκει στην Aquarius Bulccarrier Shipping Co με έδρα τον Πειραιά. Το Guama φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S42MC (8.812 BHP), που του δίνουν ταχύτητα 15 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Abdala Edited April 20, 2023 by Panagia Ekatontapiliani
Panagia Ekatontapiliani Posted April 21, 2023 Author Posted April 21, 2023 Το Aquis Perla (IMO No: 9161869) είναι ναυπηγημένο το 1997 στο ναυπηγείο Shin Kurushima Dockyard Co., Ltd στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας (Yard No: 2953). Το πλοίο έχει μήκος 113.33 μέτρα και πλάτος 19.40 μέτρα και ανήκει στην San Nikolla Shipmanagement SA με έδρα τον Πειραιά. Το πλοιο φοράει μια κύρια μηχανή Makita (3882 KW), που του δίνουν ταχύτητα 13 κόμβων. Προηγούμενα του ονόματα είναι Siam Orchid και Sea Orchid
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2023 Author Posted April 29, 2023 Το Liberty Bay (ΙΜΟ Νο: 9522893) είναι ναυπηγημένο το 2012 στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard στο Ulsan της Νότιας Κορέας. Το πλοίο έχει μήκος 186.40 μέτρα, πλάτος 27.80 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή HYUNDAI-MAN B & W 6S46 MC-C7 (7860 KW), που του δίνουν ταχύτητα 13.6 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην VG Marine SA με έδρα τον Πειραιά. Προηγούμενο του όνομα είναι Orient Delivery.
Nick the Greek Posted April 30, 2023 Posted April 30, 2023 Η έδρα της VG Ship Μanagement είναι στην ίδια διεύθυνση με την παλιά Access Ferries του Θανάση Βαλσαμή, οπότε πιθανολογώ ανάμειξη της εν λόγω οικογένειας στο συγκεκριμένο επιχειρηματικό σχήμα. Πιθανότατα το V στο φουγάρο να σημαίνει ακριβώς αυτό.
Panagia Ekatontapiliani Posted May 22, 2023 Author Posted May 22, 2023 Το supramax bulk carrier Oceanlove (ΙΜΟ Νο: 9641352) είναι ναυπηγημένο το 2013 στο ναυπηγείο COSCO Zhousan στο Zhousan της Κίνας (Yard No: N385). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 6S50MC-C8 (8500 KW), που του δίνει υπηρεσιακή ταχύτητα 14,50 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 189.99 μέτρα, πλάτος 32.26 μέτρα και ανήκει στην OCEANSTAR Management INC με έδρα στη Γλυφάδα της οικογένειας Πρίφτη. Το πλοίο είναι αδελφό του Oceanmaster
Panagia Ekatontapiliani Posted June 7, 2023 Author Posted June 7, 2023 Το Oslo Trader (IMO No: 9554676) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Liaoning Marine Offshore Industrial Park στο Yingkou της Κίνα. Το πλοίο έχει μήκος 189.99 μέτρα και πλάτος 32.26 μέτρα και ανήκει στην Lomar Shipping Ltd του κ. Λογοθέτη, με έδρα το Λονδίνο. Το πολιό φοράει μια κύρια μηχανή Wartsila 6RT-flex50 (17600KW), που του δίνουν ταχύτητα 15 κόμβων. Προηγούμενα του ονόματα είναι Anapa και Ariadne.
marioskef Posted June 25, 2023 Posted June 25, 2023 Παρατηρώ ότι το Aegean Princess έχει βγει σε πλειστηριασμο. Εκ του ονόματος υποθέτω ελληνικών συμφερόντων... Μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος με λίγες λεπτομέρειες για το πλοίο και πως κατέληξε εκει; Και η σχετική εικόνα...
fund.st Posted June 27, 2023 Posted June 27, 2023 (edited) Πρέπει να είναι αυτό που τον Μάρτιο του 2017 είχε εγκαταληφθεί στο Ajman Port Edited June 27, 2023 by polmyt quote
Panagia Ekatontapiliani Posted July 10, 2023 Author Posted July 10, 2023 Το Triton Wind I (IMO No: 9621003) είναι ναυπηγημένο το 2013 στο ναυπηγείο Zhejiang Ouhua Shipbuilding στο Zhousan της Κίνας (Yard No: Ouhua636). Το πλοίο έχει μήκος 189.90 μέτρα και πλάτος 28.00 μέτρα και ανήκει στη Paloma Shipping της κας Φωτεινής Καραμανλή με έδρα το Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Wartsila 6RTA-48T-B (7000 KW), που του δίνουν ταχύτητα 13 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Triton Wind. Το πλοίο αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 14/07/23 έως τις 25/07/23.
Nick the Greek Posted August 27, 2023 Posted August 27, 2023 Στα ΝΔ της Τζιάς συναντιόμαστε με το νεότευκτο bulk carrier BBC Saturn (IMO 9932127). Το πλοίο έχει ναυπηγηθεί πρίν από ένα χρόνο περίπου στο κινέζικο ναυπηγείο Jiangmen Nanyang Ship Engineering Co Ltd(183) με μηχανή MAN B&W και ανήκει όπως βλέπει κανείς και στο πλευρό του στην γερμανική Briese Schiffahrts GmbH & Co. Το dwt του είναι στους 39,541 τόνους και στο συγκεκριμένο ταξίδι που το συναντήσαμε είχε φορτώσει μάλλον στάρι στην Κωνστάντζα της Ρουμανίας, με προορισμό τη Βρέστη της Γαλλίας. Σημαία Λιβερίας, κλάση Bureau Veritas.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 12, 2023 Author Posted November 12, 2023 Το handysize bulk carrier Super Sarkas (ΙΜΟ Νο: 9221633) είναι ναυπηγημένο το 2002 στο ναυπηγείο Kanda Shipbuilding στη Hiroshima της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 170.00 μέτρα, πλάτος 27.04 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN-B&W 6S42MC (5884 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην THOR Shipping & Trading Ltd με έδρα τη Τουρκία. Προηγούμενα του ονόματα είναι Destino Dos, Voula Seas & Sallizar Forte.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2023 Author Posted November 18, 2023 (edited) Το bulk carrier Global Harmony (ΙΜΟ Νο: 9473573) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο SPP Shipbuilding Tongyoung στη Tongyoung της Νότιας Κορέας (Yard No: H4025). Το πλοίο έχει μήκος 180.00 μέτρα, πλάτος 30.05 μέτρα και φοράει μια κύρια μηχανή MAN B&W 5S50MC-C (6715 KW), που του δίνουν ταχύτητα 14 κόμβων. Το πλοίο ανήκει στην Global Carriers του Αναστάσιου Πάλλη με έδρα στο Μαρούσι. Προηγούμενο του όνομα είναι Bulkers Alessia. Edited November 18, 2023 by proud_ionian τεχ βοηθεια
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2023 Author Posted November 19, 2023 Το Margaux (ΙMO No: 9128427) είναι ναυπηγημένο το 1996 στο ναυπηγείο Bulyard Shipbuilding Industry στη Βάρνα της Βουλγαρίας. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 8L35MC (4790 KW), που του δίνει ταχύτητα 13.80 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 114.37 μέτρα και πλάτος 20.05 μέτρα και ανήκει στην United Marine Agency Ltd με έδρα την Λιβερία. Προηγούμενα του ονόματα είναι Bluarrow και Arrow
Panagia Ekatontapiliani Posted December 6, 2023 Author Posted December 6, 2023 Το Agios Nikolaos (IMO No: 9502776) είναι ναυπηγημένο το 2010 στο ναυπηγείο Nantong Changqingsha Shipyard στο Rugao JS της Κίνας (Yard No: 0806). Το πλοίο έχει μήκος 179.90 μέτρα και πλάτος 28.40 μέτρα και ανήκει στην Samios Shipping Co SA του κ. Θανάση Σάμιου με έδρα στον Πειραιά. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W 6S42MC (4766 KW), που του δίνει ταχύτητα 14.50 κόμβων. Προηγούμενα του ονόματα είναι Pretty Fortune, United Tangaroa, Energy Ivy και Asian Pearl III. Το πλοίο είναι δεμένο στο Πέραμα από την 1η Δεκεμβρίου και αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς IIΙ από τις 24/01/24 έως τις 30/01/24.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 6, 2023 Author Posted December 6, 2023 Το Nicole (ΙMO No: 9454814) είναι ναυπηγημένο το 2009 στο ναυπηγείο Volharding Shipyards B.V στο Foxhol της Ολλανδίας (Yard No: 647). Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MaK 9M25C (2971 KW), που του δίνει ταχύτητα 12.00 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 114.40 μέτρα και πλάτος 14.40 μέτρα και ανήκει στην Vertom Bereederungs GMBH με έδρα την Γερμανία. Προηγούμενα του ονόματα είναι Alwis και Narwa. Το πλοίο αναμένεται να δεξαμενιστεί στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη από τις 09/12/23 έως τις 14/12/23
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now