proud_ionian Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 μονο στο τελος οταν ξεκαθαρισει η κατασταση θα μπορουμε να ξερουμε. αλλωστε ποτε δεν ξερουμε ποια ειναι η πραγματικη επιδιωξη πριν ανοιξουν ολα τα φυλλα. προσωπικα θα εμμεινω στο αρχικο μου σχολιο 2 hours ago, proud_ionian said: επειδη ομως, μιλαμε για παικτες που, οπως ξερουμε, ουτε χτεσινοι ειναι, ενω και για να πουν καλημερα συμβουλευονται επιτελειο νομικων, πιστευω οτι θα εχουμε εξελιξεις νωριτερα απο το τελος της δρομολογιακης περιοδου.
George...f Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Ερώτηση που ίσως ειναι χαζή αλλα παρόλα αυτα εχει μια βάση. Με μορφή ναύλωσης θα μπορούσε να περάσει στην κυριότητα της Kefalonian εκτελώντας όμως τα δρομολόγια της κοινοπραξίας μεχρι και τη λήξη αυτής;
kerkini Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 Πέρα από τα σενάρια που έθεσε ο Proud και με δεδομένα τα βάρη που κουβαλάει το πλοίο λόγω δανεισμού, αναρωτιέμαι για το ρόλο που θα παίξουν οι Τράπεζες. Μήπως και αυτές πιέσουν ώστε να ολοκληρωθεί η μετακίνηση άμεσα προς τη μία ή την άλλη πλευρά;
proud_ionian Posted April 3, 2018 Posted April 3, 2018 @kerkini that makes two of us @George...f εκει ρε συ ειναι ολο το ζουμι. αν κανουν οι δυο τους κοινοπραξια, την κανουν και με αγοραστο τον καλβο. το θεμα ειναι αν θελουν
kerkini Posted April 4, 2018 Posted April 4, 2018 Στα δικαστήρια το επόμενο βήμα σύμφωνα με το ekefalonia. Quote Στις 9 Μαρτίου 2018 η EptanisaSeaways (η οποία ανήκει στον όμιλο εταιριών KefalonianLines) και η ΑΝΜΕΖ υπέγραψαν συμφωνητικό πώλησης για το ποσόν των €6.250.000 και το πλοίο σύμφωνα με τα συμβόλαια έπρεπε να παραδοθεί στην Κεφαλλονίτικη εταιρεία το αργότερο μέχρι τις 26 Μαρτίου 2018 στο λιμάνι της Κυλλήνης, αν πρώτα η KefalonianLines είχε τηρήσει τις οικονομικές υποχρεώσεις που προέβλεπε το σύμφωνο αγοραπωλησίας. Η Κεφαλλονίτικη εταιρεία κατάθεσε τα χρήματα που προβλεπόταν από το συμβόλαιο και εκπλήρωσε όλες τις προβλεπόμενες συμβατικές της υποχρεώσεις αντιθέτως η ΑΝΜΕΖ δεν παρέδωσε το πλοίο στις 26 Μαρτίου 2018 όπως έπρεπε. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η μη παράδοση του πλοίου είχε να κάνει με την αδυναμία της ΑΝΜΕΖ να εκδώσει τα απαραίτητα φορολογικά και ασφαλιστικά πιστοποιητικά προκειμένου να γίνει η οριστική μεταβίβαση και η παραλαβή του πλοίου από την Eptanisaseaways (KefalonianLines). Η μη τήρηση των όρων της πώλησης από την πλευρά των πωλητών εγείρει τώρα τεράστιου μεγέθους αξιώσεις από την Κεφαλλονίτικη εταιρεία γεγονός που την επόμενη εβδομάδα θα οδηγηθεί στα δικαστήρια του Πειραιά που θα κληθούν να δώσουν τη λύση και να αποφασίσουν για το τι μέλλει γενέσθαι. Ασφαλείς πληροφορίες του ekefalonia.gr θέλουν την Kefalonianlines να απαιτεί υπέρογκα ποσά από την μη τήρηση του συμβολαίου και την μη παράδοση του πλοίου.
proud_ionian Posted April 4, 2018 Posted April 4, 2018 ξεχασες την υποσημειωση Quote Σημείωση: Η EptanisaSeaways ειναι θυγατρική της Kefalonianlines με μοναδικους μετόχους την οικογένεια Λυκούδη τελικα απο οτι φαινεται ο στριμωγμενος (ετσι ή αλλιως) ειναι η ΑΝΜΕΖ και τη λυση θα δωσουν ή τα δικαστηρια ή οι τραπεζες
popolaros Posted April 4, 2018 Posted April 4, 2018 (edited) Το μπαλάκι στην τράπεζα λοιπόν είτε τα λεφτά της kefalonian lines τα δίνει και καθαρίζει την ΑΝΜΕΖ για να προχωρήσει η αγοραπωλησία είτε σφυρίζει αδιάφορα και χάνει η ΑΝΜΕΖ και ένα ακόμη καράβι για αποζημιώσεις στηριζόμενος στο άρθρο του ekefalonia Quote Η μη τήρηση των όρων της πώλησης από την πλευρά των πωλητών εγείρει τώρα τεράστιου μεγέθους αξιώσεις από την Κεφαλλονίτικη εταιρεία γεγονός που την επόμενη εβδομάδα θα οδηγηθεί στα δικαστήρια του Πειραιά που θα κληθούν να δώσουν τη λύση και να αποφασίσουν για το τι μέλλει γενέσθαι. Ασφαλείς πληροφορίες του ekefalonia.gr θέλουν την Kefalonianlines να απαιτεί υπέρογκα ποσά από την μη τήρηση του συμβολαίου και την μη παράδοση του πλοίου. Πάντως το μόνο ασφαλές συμπέρασμα που λαμβάνω προσωπικά είναι η οικονομική αδυναμία της levante ferries να πάρει αυτή το Κάλβος και να θωρακίσει την μερίδα του λέοντος στις γραμμές του Ιονίου . Edited April 4, 2018 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted April 4, 2018 Posted April 4, 2018 (edited) εδω, απο οτι ακουμε και διαβαζουμε, οι τραπεζες ειναι που ζητουν απο την ΑΝΜΕΖ να πουλησει πλοιο, για να μαζεψει ρευστο και να μειωσει κανενα ανοιγμα, θα της δωσουν και αλλα λεφτα, για να παρει φορολογικη και ασφαλιστικη ενημεροτητα; (καπου σε χανω εδω @popolaros). οι αποζημιωσεις που μπορουν να διεκδικηθουν, ειναι οντως μεγαλες (αν ισχυουν οσα λεει το e-kef, αλλα και οσα μπορουμε να φανταστουμε απο αναλογες περιπτωσεις) και μεχρι να βγει οριστικη αποφαση, υπαρχει βαση για ασφαλιστικα μετρα, που μπορει να περιλαμβανουν απο περιορισμο δρομολογιων της ΑΝΜΕΖ στο ιονιο, μεχρι μερικη δεσμευση εσοδων. βεβαια αν ισχυουν οσα διαβασαμε και οσα εικαζουμε για τις ρητρες λυσης της κοινοπραξιας, τοτε μπορει να δουμε και τη levante να στρεφεται μετα κατα της ΑΝΜΕΖ (αντικατασταση του πλοιου ή αποζημιωση). δεν θα πληξουμε Edited April 4, 2018 by proud_ionian η
tasosgr Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 (edited) 17 hours ago, popolaros said: Πάντως το μόνο ασφαλές συμπέρασμα που λαμβάνω προσωπικά είναι η οικονομική αδυναμία της levante ferries να πάρει αυτή το Κάλβος και να θωρακίσει την μερίδα του λέοντος στις γραμμές του Ιονίου . @popolaros δεν νομίζω να οφείλεται στην οικονομική αδυναμία(κατι που οπως εχουμε καταλαβει δεν έχει). μπορεί να μην της κάνει ο κάλβος και ψάχνεται για άλλο καράβι στο χθεσινό βραδινό δρομολόγιο με το φιορ ειπα να το βγάλω μια φωτογραφία... Edited April 5, 2018 by proud_ionian quote
.voyager Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 (edited) Ακριβώς, το Kάλβος δεν της έκανε, όχι δεν είχε να το πάρει. Edited April 5, 2018 by .voyager
Ariadne Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 Και εάν επιτρέπεται, γιατί δεν της έκανε; Επίσης, γιατί τόση σιγουριά; Είμαστε εκ των εχόντων την εταιρεία και συμμετέχουμε στη λήψη των αποφάσεών της; Μια χαρά τίμιο καράβι είναι το Κάλβος. Δεν είναι πάντα απαραίτητο το Queen Mary 2 Σε ορισμένα χαρακτηριστικά είναι και ανώτερο από το Φιορ, όπως π.χ. στο ταξίδεμα όπως διαπίστωσα ιδίοις όμμασι με τους ισχυρούς ανέμους τις περασμένες εβδομάδες και την άνεση παρκαρίσματος στο άνω γκαράζ.
tasosgr Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 εγω αναφέρομαι μόνο ως προς το πρωτόκολλο για την κεφαλονια
kerkini Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 Αν δεν κάνει o "Κάλβος" για τη LF τότε γιατί προσπάθησε (ανεπιτυχώς) να το ναυλώσει;
.voyager Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 (edited) 1 hour ago, Ariadne said: Μια χαρά τίμιο καράβι είναι το Κάλβος. Δεν είναι πάντα απαραίτητο το Queen Mary 2 Ναι, λέω δεν είναι και Φιόρ ούτε Μάρε, τίμιο είναι, και το Ιόνιον Πέλαγος είναι Όλα τα καραβάκια τα αγαπάμε! Edited April 5, 2018 by .voyager
proud_ionian Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 (edited) η ουσια ειναι παντως οτι προσπαθησε να το ναυλωσει. δεν ειναι φιορ, δεν ειναι μαρε, δεν ειναι ιονιο πελαγος, ειναι ομως δρομολογημενο ηδη στις γραμμες και με δηλωμενα και εγκεκριμενα δρομολογια, πληρως εναρμονισμενο, αναγνωρισιμο και οποιος το παρει δεν αγοραζει απλα ενα πλοιο, αλλα το νικο γεωργεα της γραμμης το παιρνει ο λυκουδης = παιρνει κεφαλι, μενει στη levante = εδραιωνει τη θεση της και εξασφαλιζει τα κεκτημενα. τα υπολοιπα θυμιζουν λιγο το οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια Edited April 5, 2018 by proud_ionian
.voyager Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 (edited) Το γιατί προσπάθησε να το ναυλώσει φαντάζομαι μπορεί να απαντηθεί εύλογα. Εγώ δεν το ήξερα, δεν προλαβαίνω τις εξελίξεις. Τις οποίες καθώς φαίνεται τις καθορίζει το Κάλβος! Μήλον της έριδος, ένα πράμα! Άντε να δούμε με ποια χρώματα θα ντυθεί πια (και λέει μένει στα ίδια). Edited April 5, 2018 by .voyager
Petros P Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 Οπως ελεγε κάποτε και ο proud , Άγριος Καλβαρος. Δικαιολογεί το παρατσούκλι
tasosgr Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 η πωληση πλοίου συνεπάγεται και αποχώρηση της εταιρίας από τη γραμμή;
proud_ionian Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 κατανοεις, καλυτερα απο εμας υποθετω, οτι αυτο εξαρταται τοσο απο τους ορους του ΜΟΑ της πωλησης του καλβου, οσο και απο τους ορους συστασης και λυσης της Ionian Group.
tasosgr Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 1 hour ago, proud_ionian said: κατανοεις, καλυτερα απο εμας υποθετω γιατι το υποθετεις αυτο;
proud_ionian Posted April 5, 2018 Posted April 5, 2018 γιατι απο τα γραφομενα σου, καταλαβαινω οτι γνωριζεις αρκετα καλα τα συμβαινοντα στο ζαντε
popolaros Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 (edited) On 5/4/2018 at 12:03 AM, proud_ionian said: εδω, απο οτι ακουμε και διαβαζουμε, οι τραπεζες ειναι που ζητουν απο την ΑΝΜΕΖ να πουλησει πλοιο, για να μαζεψει ρευστο και να μειωσει κανενα ανοιγμα, θα της δωσουν και αλλα λεφτα, για να παρει φορολογικη και ασφαλιστικη ενημεροτητα; (καπου σε χανω εδω @popolaros). η σκέψη μου πήγε στο ότι προκειμένου να χαθεί και κάνα δεύτερο πλοίο σαν αποζημίωση μιας και τα πλοία της ΑΝΜΕΖ εξακολουθούν να είναι περιουσία της ίσως να ρίξει λίγο νερό στο κρασί της και δώσει από την πώληση ένα ποσοστό προκειμένου να ολοκληρωθεί η αγοραπωλησία χωρίς παρατράγουδα 15 hours ago, proud_ionian said: η ουσια ειναι παντως οτι προσπαθησε να το ναυλωσει. δεν ειναι φιορ, δεν ειναι μαρε, δεν ειναι ιονιο πελαγος, ειναι ομως δρομολογημενο ηδη στις γραμμες και με δηλωμενα και εγκεκριμενα δρομολογια, πληρως εναρμονισμενο, αναγνωρισιμο και οποιος το παρει δεν αγοραζει απλα ενα πλοιο, αλλα το νικο γεωργεα της γραμμης το παιρνει ο λυκουδης = παιρνει κεφαλι, μενει στη levante = εδραιωνει τη θεση της και εξασφαλιζει τα κεκτημενα. τα υπολοιπα θυμιζουν λιγο το οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια να προσθέσω σε αυτό ότι ίσως είναι το μόνο καράβι που μπορεί να είναι κερδοφόρο και τον χειμώνα λόγω χαμηλής κατανάλωσης και μειωμένης σύνθεσης καλύπτοντας σε θέματα χωρητικότητας αξιοπρεπέστατα τις ανάγκες και των δυο νησιων Edited April 6, 2018 by proud_ionian τεχ βοηθεια
proud_ionian Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 εννοεις, αν καταλαβα καλα, απο τα χρηματα που θα εισπραξει απο την kefalonian (αν τελικα προχωρησει το θεμα), να δωσει ποσοστο στη levante για να μην ασκησει τις ρητρες της κοινοπραξιας?
popolaros Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 (edited) εννοούσα την τράπεζα αν η KL αξιώσει τις αποζημιώσεις της και μη έχοντας χρήματα η ΑΝΜΕΖ να την πληρώσει ποιος αποκλείει το ενδεχόμενο να τις πάρει και κάνα πχ ΚΟΡΑΗΣ σαν αποζημίωση ;;; Για αυτό σκεφτόμουν πως ίσως η τράπεζα λύσει το θέμα πριν μπουν σε αχαρτογράφητα ύδατα .... Edited April 6, 2018 by proud_ionian τεχ βοηθεια
proud_ionian Posted April 6, 2018 Posted April 6, 2018 α, οκ. εγω μπερδευτηκα. η λογικη, αυτο που αναφερεις υποδεικνυει. ομως τα τελευταια χρονια, επειδη υπαρχει αμεση εξωτερικη εποπτεια στις Τραπεζες (ΕΚΤ, SSM), αλλα και ερευνες της δικαιοσυνης (οχι παντα δικαιολογημενες), δεν υπαρχει παντα ευελιξια. (ειναι αρκετες οι περιπτωσεις που εχουμε διαβασει στον τυπο). συμφωνω απολυτα παντως, οτι ετσι προχωρησει δικαστικα το θεμα, τα ποσα που μπορουν να διεκδικηθουν, ειναι τεραστια
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now