Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
3 hours ago, pilot said:

Μετά τις 9 Σεπτεμβρίου βλέπω αντικαθισταται στα Δωδεκάνησα από το Blue Star 1. Ξέρουμε μήπως στη συνέχεια που θα δρομολογηθεί ο Αστεριων? (Στα δρομολόγια της Κρήτης που έριξα μια ματιά για το Σεπτέμβριο δεν είδα κάποια αλλαγή σε σχέση με τα τωρινά πλοία)

Στο σύστημα κρατήσεων για τις γραμμές τις κρητης τουλάχιστον μπορεί να δεις την αλλαγη και δυο μερες πριν και η ενημέρωση στο Viber να σου έρθει πιο μετα

3 hours ago, Top1 said:

Υπάρχει περίπτωση να αναλάβει την Βενετία;

Δεν παιζει κατι τέτοιο. Αποδείχθηκε μαπα για την Βενετία απο αυτα που εχω ακούσει 

  • Replies 808
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
3 hours ago, ss chania said:

Αποδείχθηκε μαπα για την Βενετία απο αυτα που εχω ακούσει 

Ότι έχουν περάσει και καλύτερα πλοία από τη Βενετία στο παρελθόν, ναι ισχύει. Σε σχέση όμως με τα σημερινά Af Claudia και Λευκά Όρη δεν ξέρω πόσο "μάπα" είναι. Πάντως από καμπίνες και γκαράζ, που χρειάζονται στη γραμμή, υπερτερεί σε σύγκριση με το Claudia (135 καμπίνες vs 76 και 2244 lane meters vs 2044).

Posted (edited)

Προσωπικα δεν το εχω ταξιδέψει ποτέ στην Βενετία.Ομως,μου έχουν περιγράψει την εμπειρία τους αλλοι γνωστοι που εχουν ταξιδέψει με αυτο στην Βενετία,η οποια δεν ηταν και η καλυτερη.Χαρακτηρηστικα ενας επαγγελματίας οδηγός στον που ειχα ρωτήσει στον Ελυρο μου απάντησε "Π@@τσα μπλε καραμελε.Ωραιο εμφανισιακα,αλλα πολλες καθυστερησεις".Το εχω ταξιδέψει μονο στο 2ο ταξίδι προς Ηράκλειο,οπου μπορω να πω οτι σε σχεση με τα προηγούμενα πλοια ητανε μεγάλη αναβάθμιση.Το σύγχρονο εσωτερικό του αν και ψιλό αδιάφορο αισθητικά ηταν ευχάριστο,ειδικά στις καμπίνες του.Αρκετα μεγάλο γκαράζ,το οποίο το καθιστά ιδανικό για την γραμμή του Ηρακλείου.Στον λιγο χρόνο που έκατσε,αλλα και απο Σεπτεμβρη θα αποδειχθεί ενα αρκετά καλο πλοιο στην γραμμή.Ηταν το πλοίο που με έκανε να ξανατολμισω να παρω ΑΝΕΚ για Ηράκλειο.

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)
13 hours ago, ss chania said:

.Ηταν το πλοίο που με έκανε να ξανατολμισω να παρω ΑΝΕΚ για Ηράκλειο.

Θα ξανατολμήσεις σινιάλο ΑΝΕΚ θες να πεις
Το πλοίο ανήκει στην Αlfaglobe κ είναι ναυλωμένο στην Αttica

Edited by proud_ionian
long quote short
Posted

Εδώ, πάντως, στη Σάμο οι απόψεις για το βαπόρι διίστανται.

Άλλοι λένε ότι είναι πολύ καλό, καλοτάξιδο και ευρύχωρο, ενώ βρίσκουν και πολύ βολικό το δρομολόγιο της επιστροφής, Βαθύ-Πειραιάς.

Άλλοι λένε ότι δεν πιάνει μία μπροστά στο πρώην Νήσος Μύκονος, ότι φέρανε ένα παλιό πλοίο και άλλα τέτοια χαριτωμένα!

Προσωπικά, αν είχε δρομολόγιο Κυριακή βράδυ για Πειραιά σίγουρα θα το επέλεγα, γιατί θα κέρδιζα άλλη μια φουλ ημέρα διακοπών, θα κοιμόμουν στο πλοίο και θα έφτανα τη Δευτέρα το πρωί, φρέσκος για δουλειά.

Posted
11 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Θα ξανατολμήσεις σινιάλο ΑΝΕΚ θες να πεις
Το πλοίο ανήκει στην Αlfaglobe κ είναι ναυλωμένο στην Αttica

Ναι αυτο εννουσα

Posted

Αν το πλοίο είχε και θέσεις πούλμαν θα ήταν τέλειο! Ουσιαστικά πέραν του σαλονιού στο σινεμά-πιάνο, όλα τα υπόλοιπα είναι άβολες πολυθρόνες και καθίσματα φορητά στα φλοκαφε και στο σελφ σερβις που διατίθενται στους επιβάτες και πέραν του ωραρίου λειτουργίας του.  Μεγάλοι αναξιοποίητοι χώροι που θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν καθίσματα πούλμαν υπάρχουν. Θετικό η ύπαρξη πολλών κρεβατιων, αλλά ο λαός της Σάμου από την εποχή του Εξπρες Ολύμπια τα έχει πλέον ξεσυνηθίσει.

Στα συν η καθαριότητα που είχε σχεδόν παντού. Βοηθάει και το ότι έχει μικρό πρωτόκολλο. 

Ευχάριστη έκπληξη το ότι δουλεύει το μηχάνημα για τις Seasmiles κάρτες πράγμα που δεν ισχύει για Μύκονος και Διαγόρα.

Posted (edited)

Καποια πράγματα δεν αλλαξανlarge.IMG20240511223307-min.jpg.3136de7b458facdff40959560a3e4b9a.jpg

16 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

To πλοίο έχει μείνει περίπου όπως ήταν στην Ιαπωνία Μέχρι ντορμίτες έχει αλλά δεν τους δίνουν
Πιστεύω να αξιοποιηθούν οι χώροι.

Εχει γυναίκεια και ανδρικά κρεβάτια εκτός καμπινων όπως συνηθίζεται στην Ασια με ελληνικες επιγραφές απεξω,αν εννοείς αυτο

Edited by proud_ionian
Posted

Oι κοιτώνες ναυτικά ντορμίτες είναι χώροι που χωρίζονται σε ανδρών κ γυναικών-δεν υπάρχουν ανδρικά , γυναικεία κρεββάτια-κ παλαιότερα ελληνικά ακτοπλοϊκά είχαν κ όποιος προλάβαινε,έστρωνε με εισιτήριο Γ' θέσης
Δεν ξέρω γιατί δεν τους ανοίγουν τώρα Υπάρχουν κ στο Superfast XI.
 

Posted

Το πλοίο πραγματικά "πετάει". Στο χτεσινό δρομολόγιο από Ρόδο για Κω-Βαθύ- Πειραιά έφτασε στο Βαθύ στις 2340, μισή ώρα νωρίτερα από την προβλεπόμενη. Αναχώρηση φυσικά στην ώρα του με αρκετή κίνηση σε επιβάτες και οχήματα. Ίσως παίζει ρόλο το ότι, σε αντίθεση με τα πρώτα δρομολόγια της σεζόν που γινόταν μέσω στενού Σάμου-Φούρνων, τώρα τις περισσότερες φορές γίνονται από το στενό της Μυκάλης (μεταξύ Σάμου-Μικράς Ασίας).

Ξέρει κάποιος αν υπάρχει διαφορά στα μίλια και αν ναι πόση;

Posted
5 minutes ago, SAMAINA said:

Ξέρει κάποιος αν υπάρχει διαφορά στα μίλια και αν ναι πόση;

Βαθυ - Κως από το στενό της Μυκάλης είναι 75 ναυτικά μιλια, ενώ από το στενό Σάμου - Φούρνων είναι 88 ναυτικά μίλια.

 

Posted
19 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Oι κοιτώνες ναυτικά ντορμίτες είναι χώροι που χωρίζονται σε ανδρών κ γυναικών-δεν υπάρχουν ανδρικά , γυναικεία κρεββάτια-κ παλαιότερα ελληνικά ακτοπλοϊκά είχαν κ όποιος προλάβαινε,έστρωνε με εισιτήριο Γ' θέσης
Δεν ξέρω γιατί δεν τους ανοίγουν τώρα Υπάρχουν κ στο Superfast XI.
 

Ειχα ρωτήσει στη ρεσεψιόν,μου ειπαν οτι στη. ιταλια τα άνοιγαν οταν ειχε υπερβολικο κοσμο

  • 1 month later...
Posted

Και οι δικες μου εντυπωσεις ειναι λιγο πολυ ιδιες 

Το πλοιο εχει πολλους χωρους οι οποιοι ειναι αναξιοποιητοι και ενα μεγαλο θεμα ειναι η ελειψη αεροπορικων μιας και τα σαλονια του γεμιζουν γρηγορα.Βεβαια για να λεμε και την αλλη μερια, αν και σε θεωρητικο επιπεδο ,οταν ταξιδεψα ειχε πρωτοκολλο, ο κοσμος δεν φαινοταν. Δεν εβλεπες τον πανικο που γινεται αντιστοιχα στο ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ και στο ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ.

Στα θετικα επισης  οτι εχει πολλα ανοιχτα καταστρωματα και μπορεις να απολαυσεις το ταξιδι.Εσωτερικες φωτογραφιες ηταν δυσκολο να βγαλω λογω κοσμου ,αλλα μπορουμε να δουμε εναν εξωτερικο διαδρομο , το χωρο του εξωτερικου μπαρ ,καθως και την πρυμη

Απο κινηση σε Χιο Μυτιληνη πρεπει να πηγε καλουτσικα ,αν και ο κοσμος δεν ηξερε το δρομολογιο.Σε οσους ελεγα οτι φευγω με το ASTERION II ,μου ελεγαν τι ειναι αυτο και αν ειμαι σιγουρος οτι φευγει 1 τη νυχτα

Μπορουμε να το δουμε και δεμενο στον Πειραια

 

  • 2 weeks later...
Posted

Στην Gallery  θα βρείτε μερικές φωτογραφίες από άφιξη του πλοίου στο λιμάνι της Μυτιλήνης. Γενικότερα από κόσμο δεν πρέπει να τα πήγε ιδιαίτερα καλά πέρα από την περίοδο του Αυγούστου. Σχεδόν σε κάθε άφιξη έφερνε αλλά και έπαιρνε λίγο κόσμο. 

Posted

Πάντως στα δρομολόγια προς Σάμο-Κω-Ρόδο, οι καμπίνες του ήταν sold out από τον Ιούνιο για το μεγαλύτερο μέρος του καλοκαιριού.  Αν και δεν το παρακολούθησα επισταμένως, νομίζω πως και στο δρομολόγιο επιστροφής τη νύχτα του Σαββάτου προς Κυριακή από Λέσβο & Χίο προς Πειραιά ήταν ομοίως sold out οι καμπίνες (τουλάχιστον τον Αύγουστο).  Γενικά έχω την αίσθηση πως το βαπόρι τα πήγε πολύ καλά από κίνηση και ανταποκρίθηκε μια χαρά στις απαιτήσεις όλων των δρομολογίων του

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Ταξίδι της τελευταίας στιγμής για Ηράκλειο την περασμένη Κυριακή με το πλοίο, μέσες άκρες όπως το περιέγραψαν και πιο πάνω. Στην επιβίβαση ευγενέστατοι και εξυπηρετικοί ίσως να μην υπάρχει ο εκνευρισμός και η πίεση της καλοκαιρινής σεζόν, στο γκαράζ επίσης ευγενικοί. Είχε κόσμο αλλά έχει τόσο μεγάλους χώρους που δεν φαινόταν, μπορούσες να καθίσεις κυριολεκτικά όπου ήθελες. Αναχώρηση στην ώρα του, αφού πρώτα είχε σηκώσει τους καταπέλτες, μετά έδωσε μόλα όλα. Καλές τιμές στο σελφ σέρβις στα επίπεδα στεριανού εστιατορίου, δεν είχε μεγάλη ποικιλία σε φαγητά βέβαια αλλά εντάξει. Δεν προνόησα να κλείσω καμπίνα και την έβγαλα στο σαλονάκι πρύμα δεξιά όπως ανεβαίνουμε από τις σκάλες. Μου έκανε εντύπωση πως δεν είχε καθόλου κραδασμούς δεν κατάλαβα ότι ταξιδεύω με πλοίο. Το μόνο αρνητικό που βρήκα ήταν η απαίσια μυρωδιά στις τουαλέτες, πραγματικά νόμιζα ότι δεν έχουν καθαριστεί ποτέ!!! Τέλος πάντων μου άφησε καλές εντυπώσεις και είναι καλή και φθηνή επιλογή για Ηράκλειο.

  • 1 month later...
Posted
4 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την απαγόρευση απόπλου του Ε/Γ-Ο/Γ Asterion II στον Πειραιά

 Το Ε/Γ-Ο/Γ κατέπλευσε στον Πειραιά με τη συνδρομή ενός ρυμουλκού (Ρ/Κ), αποβιβάζοντας 990 επιβάτες, 

720 ατομα πρωτοκολλο δεν εχει αυτο;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...