.voyager Posted July 26, 2018 Posted July 26, 2018 (edited) Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά όπως έχει καθιερωθεί να χρησιμοποιείται πια ο όρος "μετασκευή", οι παρεμβάσεις στο συγκεκριμένο πλοίο δεν αφορούν σε τέτοια, αφού δεν βλέπουμε ενέργειες μεγάλης έκτασης στο πλοίο οι οποίες επηρεάζουν τα ναυπηγικά του χαρακτηριστικά ή συνιστούν σε αλλαγή τύπου πλοίου. Ωστόσο, επειδή είναι όρος ναυπηγικής, νομίζω ότι ένας ειδήμων-ναυπηγός από τους shipfriends μπορεί να μας επιβεβαιώσει ότι μετασκευή μπορούν να συνιστούν και μικρότερες παρεμβάσεις σε επί μέρους σημεία του πλοίου, όπως στο accommodation ή το μηχανοστάσιο. Εγώ για την ώρα αυτό που έγινε στο Αστερίων ΙΙ θα το έλεγα ανακαίνιση, ανανέωση, φρεσκάρισμα, επισκευή, refurbishment στο χωριό μου το λένε 😁 *Μάλλον πρέπει να μεταφερθεί σε άλλο thread, αλλά δεν το εντοπίζω Edited July 26, 2018 by .voyager
gtogias Posted July 26, 2018 Posted July 26, 2018 Η προσθήκες κυλιόμενης σκάλας, καμπινών, κλπ, μάλλον ξεπερνούν το όριο της ανακαίνισης-φρεσκαρίσματος. Συμφωνώ ότι μάλλον χρειάζεται η συνδρομή κάποιου πιο ειδικού στα γλωσσολογικά και τη ναυπηγική για την ακριβή διάσταση του όρου μετασκευή.
Nereus Posted July 26, 2018 Posted July 26, 2018 Με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα μόνο λαμογιο η χαζός θα έκανε μετασκευή τύπου Ελυρος.Ο επιβάτης κοιτάει το εσωτερικό και τις καμπίνες καλώς η κακώς.Στο Αστερίων έγινε έξυπνη δουλειά με σκοπό να αναδείξουν τους χώρους και να δώσουν την εντύπωση ενός καινούργιου-σύγχρονου πλοίου χωρίς να αδειάσουν τα ταμεία. Στη τελική όταν εγώ κάνω μια οικονομοτεχνική μελέτη κοιτάω να βγάλω όσο πιο γρήγορα την επένδυση μου (Πράγμα που δεν θα γίνει ποτέ με τον Ελυρο χωρίς να με ενδιαφέρει πως θα εκλάβει το αποτέλεσμα το 0.01% αυτών που θέλουν να βλέπουν λεπτομέρειες και βελτιώσεις εκεί που δεν κοιτά κανένας άλλος. Σημασία έχει το πλοίο να καλύπτει τις ανάγκες των πελατών μου.Πράγμα που πιστεύω το Αστερίων θα κάνει με μεγάλη επιτυχία. Ο όρος μετασκευή ταιριάζει απολυτά καθώς μεταφράζεται ως Retrofit/Conversion και όχι Rebuild (ανακατασκευή) που θα ήθελαν να δουν οι φίλοι εδώ.
stanley Posted July 28, 2018 Posted July 28, 2018 (edited) Δεν ξερω αν γινομαι κουραστικος ,αλλα εμενα σαν πελατη θα με ενδιεφερε περισσοτερο απο οτιδηποτε αλλο, να ξεκινησω και να φτασω στην ωρα μου,εστω με καποια λογικη καθυστερηση . Πραγματικα εγινε εξυπνη δουλεια,αλλα το να κανουν ολη την πρυμνη καταπελτη ,με τα σημερινα δεδομενα των γραμμων της Αδριατικης ,ηταν απολυτως απαραιτητο. Το πλοιο ερχεται και φευγει σε τρελες ωρες,δεν τηρει καθολου ωραριο,κοινως ''οτι ναναι'' Σημερα εδεσε Μarghera στις 11.00 α;ντι στις 07.00και ελυσε στις 17.30 αντι στις 12.00.Πιστευω τον χειμωνα που λενε οτι θα γινει πρισσοτερη δουλεια,να ανοιξουν ολη την πρυμνη γιατι ετσι αδικουν ολη την υπολοιπη προσπαθεια που εκαναν. Επαναμβανω οτι ολα τα πλοια της Βενετιας ανεβαινουν και κατεβαινουν με 22 knots max. Φορτωνουν ομως και ξεφορτωνουν νταλικες δυο- δυο ,κατι που ο Αστεριον δεν μπορει ,και εκει χανεται το παιχνιδι.Τωρα, αν ειπαν να βγαλουν το καλοκαιρι οπως ,οπως και το χειμωνα να το ετοιμασουν για την επομενη σαιζον δεν το γνωριζω. Η δικη μου γνωμη ειναι οτι ενα πολυ ωραιο καραβι ,αδικειται απο τον χρονο φορτοεκφορτωσης..... YΓ:Λαθος μου.....Η σημερινη αναχωρηση απο Βενετια μετα απο ανακοινωση της εταιριας ηταν 14.00,και οχι 12.00, αλλα και παλι.............. Edited July 28, 2018 by proud_ionian quote
superfastship Posted July 28, 2018 Posted July 28, 2018 Έχουν τροποποιηθεί τα ωράρια του πλοίου. Η σημερινή αναχώρηση ήταν για τις 2 και όχι 12 που και πάλι δεν δικαιολογεί τόσο μεγάλη καθυστέρηση. Όπως είχε ρωτήσει και κάποιος πιο πάνω πώς γίνεται τόσα χρόνια Σοφοκλής και Λευκά Όρη να μην είχαν καθυστερήσεις ομως;;; Μήπως φταίει οτι το πλήρωμα δεν είναι ακόμα εξοικειωμένο με το πλοίο ή τα άλλα πλοία χρησιμοποιούσαν και τους πλαϊνούς καταπέλτες; Γιατι (συγνώμη αν βγαίνω λίγο off topic) αλλά έχω παρατηρήσει οτι οι πλαινοι πρυμνιοί καταπέλτες των Κυδων-blue galaxy είναι μακρύτεροι και κάπως πλάγια βαλμένοι, πολύ διαφορετικά απο του αστερίονα.
Nick the Greek Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 Σε σύγκριση με τα όλο τον υπόλοιπο χρόνο διαφημιζόμενα, το πλοίο έφυγε από τη Fusina με 4 ώρες και 45 λεπτά καθυστέρηση, με 2 ώρες και 45 λεπτά σε σύγκριση με την μόλις προχτές καινούρια ώρα αναχώρησης η οποία ήταν και αυτή ανακριβής. Το πλοίο έδεσε κατά τις 1100 στη Fusina το πρωί του Σαββάτου, ομολογουμένως η συνολική παραμονή των 5 ωρών 45 λεπτών για τη φορτοεκφόρτωση είναι αρκετή. Την καθυστέρηση τη διατηρεί άθικτη δένοντας στην Ηγουμενίτσα 1930 και τώρα είναι εν πλώ πρός Πάτρα παραπλέοντας την Αιτωλακαρνανία. Η αναχώρηση των 0300 κρίνεται χλωμότατη. Για Σοφοκλή και Λευκά δε θυμάμαι τι γινόταν και αν χρησιμοποιούσαν τους πλαινούς καταπέλτες, η ουσία είναι πως τα τελευταία χρόνια με τα ναυλωμένα δεν υπήρχαν τέτοια προβλήματα.
mpolo Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 Στην Βενετια χρησιμοποιουσαν μόνο τον πλωριό καταπέλτη.Στην Πάτρα και στην Ηγουμενίτσα φορτηγά και ιχ έμπαιναν με την μούρη και έβγαιναν με την μούρη στην Βενετία γλιτώνοντας ουσιαστικά τις μανούβρες .
proud_ionian Posted July 29, 2018 Posted July 29, 2018 1 hour ago, Nick the Greek said: Η αναχώρηση των 0300 κρίνεται χλωμότατη. μην το λες ακομη δεν εχει δεσει στην πατρα. σε κανα μισαωρο θα αρχισει να ξεφορτωνει
varth Posted July 30, 2018 Posted July 30, 2018 (edited) 13 hours ago, mpolo said: Στην Βενετια χρησιμοποιουσαν μόνο τον πλωριό καταπέλτη.Στην Πάτρα και στην Ηγουμενίτσα φορτηγά και ιχ έμπαιναν με την μούρη και έβγαιναν με την μούρη στην Βενετία γλιτώνοντας ουσιαστικά τις μανούβρες . ακριβως ετσι! κ απο βενετια προς τα κατω εμπαιναν παλι με την μουρη απο τον πλωριο κ εβγαιναν παλι με την μουρη απο τον πρυμνιο Και Ηγουμενιτσα κ Πατρα κ τα δυο,Σοφο-Ορη τα ειχα ταξιδεψει. μαλιστα οταν μια φορα τον χρονο εδεναν στο εμπορικο στην Μαργκερα λογω καποιας γιορτης στην Βενετια κ εκει μπορουσαν να ριξουν τον πλωριο προφανως το νεο λιμανι δεν βολευει κ ξεφορτωνει με τον πρυμνιο, εκει γινεται ολη η χασομερια Edited July 30, 2018 by varth
Panagia Ekatontapiliani Posted July 30, 2018 Author Posted July 30, 2018 Μόνο που αυτό γινόταν στο παλιό λιμάνι της Βενετίας!! Νομίζω ότι στο νέο λιμάνι δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα!!
Nick the Greek Posted July 30, 2018 Posted July 30, 2018 Τελικά το πλοίο αντί για 1000 έφυγε στις 1300 από την Ηγουμενίτσα νωρίτερα σήμερα, είναι προφανές πως έχουμε να δούμε κι άλλα τέτοια επεισόδια. Κάτι η αργοπορημένη είσοδός του στη γραμμή, κάτι οι καθυστερήσεις νομίζω πως είναι μια πολύ δύσκολη πρώτη χρονιά και γι αυτό και για την εταιρεία του. Δυστυχώς γι αυτούς, ένα σημείο(η ακρίβεια στα δρομολόγια) που μπορούσε να κάνει τη διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, δεν τους δουλεύει καθόλου φέτος.
superfastship Posted August 1, 2018 Posted August 1, 2018 Μιας και στο νέο λιμάνι της Βενετίας δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, δεν μπορει να το κάνει στο λιμάνι της Πάτρας; Δηλαδή να φορτοεκφορτώνει απο τον πλαινό-πλωριο καταπέλτη στην πάτρα και απο την πρύμνη κανονικά στη βενετία.
margaritis24 Posted August 1, 2018 Posted August 1, 2018 Ο πλαινος δεν ειναι μακρυς κ κανει γωνια με τις ραμπες κ δεν θα μπαινουν τα φορτηγα μεσα
Nick the Greek Posted August 11, 2018 Posted August 11, 2018 Σήμερα ήταν το πρώτο Σάββατο μετά από καιρό που ο Αστερίων ΙΙ έφυγε στην ώρα του από τη Βενετία.
.voyager Posted August 24, 2018 Posted August 24, 2018 (edited) Τον Ιούλιου δεν μου έκανε τη χάρη με καθυστέρηση και συννεφιά, αλλά τον Αύγουστο ήμουν πιο τυχερός. Το πλοίο στην Ηγουμενίτσα, λοιπόν. Edited August 24, 2018 by .voyager
varth Posted August 26, 2018 Posted August 26, 2018 ηδη πολλα τρεξιματα στις μπαντες,δειγμα τις βιαστικες δουλειας που εγινε κατα την προετοιμασια
superfastship Posted September 24, 2018 Posted September 24, 2018 (edited) Διαβάζοντας την ανακοίνωση της Ανεκ για τροποποίηση των σαββατιάτικων δρομολογίων του αστερίωνα μέχρι και 8/12, αρχίζω και σκέφτομαι μήπως απο κει και έπειτα πάρει τη σκυτάλη των δρομολογίων άλλο πλοίο, (π.χ: Νήσος Ρόδος στα πλαίσια της κοινοπραξίας), ώστε να προχωρήσει στη δεύτερη φάση της μετασκευής του. Έχετε κάποια ενημέρωση; Edited September 24, 2018 by proud_ionian link
Panagia Ekatontapiliani Posted September 24, 2018 Author Posted September 24, 2018 Νομίζω ότι νωρίτερα θα γίνει η τράμπα μ στη γραμμή της Βενετίας!! Από ότι ακούγεται θα πάει το Blue Star 1 στη γραμμή της Βενετίας από τέλος Οκτωβρίου για να ελευθερωθεί το Αστεριων ΙΙ, για ένα διάστημα τριών μηνών!!!! 😎
MILTIADIS Posted October 23, 2018 Posted October 23, 2018 Τελικα μιας και φτασαμε στα τελη Οκτωβριου τι θα γινει με την πολυσυζητημενη μετασκευη?Θα γινει πιο μετα ή καθολου?
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2018 Author Posted October 24, 2018 Το Asterion II θα δέσει για περίπου 15 ημέρες το Δεκέμβριο και θα κάνει κάποιες βελτιώσεις
superfastship Posted October 24, 2018 Posted October 24, 2018 Απο τρίμηνη μετασκευή κατέληξε σε δεκαπενθήμερες βελτιώσεις; Τι θα πρωτοκάνουν;
Nikos_Chania Posted October 24, 2018 Posted October 24, 2018 Δεν ήταν πληροφορία του shipfriends Μία η φωτια στον μπένι, μία η καθυστέρηση της επισκευής του, αφήνει χωρις μπαλαντερ την ΑΝΕΚ οπότε περιορίζονται στα απαραίτητα. Τα οποια λογικα ειναι εργασιες καλλωπισμου και συντήρησης..
proud_ionian Posted October 24, 2018 Posted October 24, 2018 εισαι αδικος. δε νομιζω οτι υπαρχει εχεφρον μελος, που να μην εξεφρασε αμφιβολιες, για το αν θα γινει κατι περισσοτερο απο βαψιμο.
SXI Posted November 10, 2018 Posted November 10, 2018 Το πλοιο αυτο θα αντέξει στην γραμμή της Βενετίας; και δεν θα πρεπε να μπει κι άλλο ενα καράβι μαζι του σταματοντας το σπιριτ που πηγαινει που και που; θα μου πειτε βεβαία ολα κακα στραβά κι ανάποδα για την Ανεκ φετος μιας και εχει μείνει χωρις μπαλαντέρ.
gpap2006 Posted December 15, 2018 Posted December 15, 2018 (edited) Φαίνεται στο openseas εκτός πλάνων από 20/12 με επαναδρομολόγηση 10/1. Edited December 15, 2018 by gpap2006
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now