Panagia Ekatontapiliani Posted March 20, 2018 Posted March 20, 2018 (edited) Το Grand Spring (ΙΜΟ Νο: 8922163) είναι κατασκευασμένο το 1991 στο ναυπηγείο MHI KOBE SHIPYARD & MACHINERY WORKS της Ιαπωνίας (Yard No 1183). Το πλοίο καθελκύστηκε στις 08/11/1990 και παραδόθηκε στις 18/03/1991 με το όνομα Ishikari που το διατήρησε το όνομα του μέχρι το 2011, όπου πουλήθηκε στην WEIHAI WANFANG INTERNATIONAL με έδρα τη Κίνα και πήρε το όνομα Grand Spring. Το πλοίο έχει μήκος 192,50 μέτρα, πλάτος 27,00 μέτρα και φοράει δυο κύριες μηχανές MAN-B&W'14V52/55B (33.540 HP) που του δίνουν ταχύτητα 23,10 κόμβους. Μοιάζει αρκετά εξωτερικά με το Νήσος Ρόδος αλλά δεν έχει αλλά αδερφά πλοία. Edited March 30, 2018 by proud_ionian tag
proud_ionian Posted March 20, 2018 Posted March 20, 2018 απο τη χρονια κατασκευης και το ονομα, υποθετω οτι αντικατεστησε το αλλο ishikari, τον ερωτοκριτο, που ηρθε στην ελλαδα το 1991. εχουμε και το τριτο ishikari εδω.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2018 Author Posted March 21, 2018 Σωστά υποθέτεις Proud_Ionian!! Όποτε εφόσον μας είχε έρθει το πρώτο Ishikari στην Ελλάδα, έφτασε η ώρα να έρθει και το δεύτερο Ishikari στην Ελλάδα!!! Έτσι να ικανοποιηθεί η επιθυμία του Highspeed 4 με καθυστέρηση δυο χρόνων!! On 15/2/2016 at 11:22 AM, HIGHSPEED 4 said: Προς πώληση το πρώην Ishikari, νυν ‘Grand Spring’ (IMO 8922163). Υπό άλλες συνθήκες και άλλες εποχές πιστεύω θα μας ερχόταν… http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=1349748
gtogias Posted March 21, 2018 Posted March 21, 2018 Το σαλονάκι με το πιάνο και την σκηνή θεάτρου μοιάζει με του Νήσος Ρόδος, σαν να τα σχεδίασε ο ίδιος (ή η ίδια)?
Petros P Posted March 21, 2018 Posted March 21, 2018 Hellenic η καμια αλλη εταιρεία; θελει δουλίτσα οσο θυμάμαι για να ερθει στα συγκαλα του . Πρεπει να ειναι και καιρο δεμένο
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2018 Author Posted March 21, 2018 Η HSW δεν φαίνεται να ψάχνει βαπόρι τέτοιοι μεγέθους και ειδικά με εκκρεμότητα την απόφαση της επιτροπής ανταγωνισμού. Άλλη εταιρεία καίγεται για βαπόρι μεγάλου μεγέθους για να δουλέψει πολύ σύντομα!!
Panagia Ekatontapiliani Posted March 21, 2018 Author Posted March 21, 2018 Πολύ σωστά!! Η ΑΝΕΚ χρειαζόταν βαπόρι για να αντικαταστήσει μόνιμα τον Αστερίων στη γραμμή της Βενετίας.
giorgos_249 Posted March 21, 2018 Posted March 21, 2018 Δηλαδη μιλαμε για αγορα απο την ΑΝΕΚ με σκοπο δρομολογηση Πατρα-Βενετία, ετσι; Καθόλου άσχημα Βλέπω έχουν τοποθετήσει και λέμβους στο πλοίο, 3 σε κάθε πλευρά.... Παντως αν πουμε οτι αγοραζεται αυριο το πρωϊ, και βαλουμε 15 μερες ωσπου να ξεκινησει και ενα μηνα το ταξιδι παμε 10 Μαϊου, και 2 μηνες πολυ χονδρικα μαζεματα (εσωτερικο κλπ - εφικτο αν κρινουμε απο το οτι η μετασκευη του blue horizon ηταν 2 μηνες) τότε παμε τελη Ιουλίου το νωρίτερο, δεν νομιζω να ειναι η λύση αν καίγονται για πλοίο.....
stathis Posted March 21, 2018 Posted March 21, 2018 Το βαπόρι έκανε δρομολόγια Κίνα-Κορέα μέχρι πριν 3 χρόνια περίπου κι από τότε είναι δεμένο στην Κίνα. Εδώ έχει κάποιες φωτογραφίες του πλοίου στο Incheon της Κορέας.
Nick the Greek Posted March 22, 2018 Posted March 22, 2018 Να προσθέσω πως το πλοίο έχει αυτήν τη στιγμή σημαία Sierra Leone όπως βλέπω στα κιτάπια. Το πιο σημαντικό όμως είναι η κατανάλωση η οποία φτάνει στους 76 τόννους το 24ωρο, κάτι σε στύλ δηλαδή 3 τόνους και κάτι την ώρα.
oceanus Posted March 22, 2018 Posted March 22, 2018 Έχει κλείσει όντως από ΑΝΕΚ ?Ακούγεται έντονα περί δύο πλοίων ότι θα έρθουν.
lostromos Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Ξαδερφάκι του Νλησος Ρόδος είναι το οποίο έκανε την ίδια γραμμή από την ίδια εταιρεία στην Ιαπωνία με το Νήσος Ρόδος. Υπάρχει και ένα άλλο ξαδερφάκη του 1989 το KITAKAMI.
provia Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 αξιόλογο βαπόρι αλλά πολλά χρονιά σταματημένο, φαντάζομαι ότι ι ΑΝΕΚ δεν το υπολογίζει για φέτος γιατί θέλει πολύ δουλειά και πολλά χρήματα ώστε να πιάσει τα ευρωπαϊκά στάνταρ, θα συμφωνήσω με τον nick για καταναλώσεις που είναι απαγορευτικές και είναι από τους λογούς που το πλοιο είναι ανενεργό τόσα χρονιά. εδώ σε δυο πολύ πρόσφατες φωτο
Panagia Ekatontapiliani Posted March 23, 2018 Author Posted March 23, 2018 Γιατί είναι απαγορευτική η κατανάλωση των 3 tons/ώρα σε ένα βαπόρι του 200 μέτρων??? Τα αντίστοιχα Γιαπωνέζικα πλοία που έχουμε στην Ελλάδα (Αριάδνη, Ελυρος, Κάδων, Blue Galaxy) τι κατανάλωση νομίζετε ότι έχουν??? Δεν σας συγκρίνω με τις καταναλώσεις των Παλατιών, Superfast και Fosenakia της ΑΝΕΚ, που έχουν μεγαλύτερη. Τώρα εάν δεν προλαβαίνει να είναι έτοιμο φέτος το καλοκαίρι, μην αποκλείουμε κάτι γιατί στην εταιρεία λένε ότι προλαβαίνει το καλοκαίρι με εντατικές εργασίες δυο μηνών!!!
margaritis24 Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Καλα κ το λευκα ορη τοτε σε 2 μηνες βγηκε κ το superferry hellas σε 45 μερες, οποτε..
Stratos Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Αν ισχυει η αγορα, θα ηθελα να επιλεξουν ενα ευηχο ονομα και οχι χιλιοειπομενο, οπως συνηθιζει κακως η ΑΝΕΚ..
Panagia Ekatontapiliani Posted March 23, 2018 Author Posted March 23, 2018 Όνομα που έχει σχέση με την ιστορία της Κρήτης, συνήθως δίνει η ΑΝΕΚ στα πλοία της.
Petros P Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 (edited) Θα με ενδιέφερε η τιμή που το αγόρασε γιατι το πλοιο ηταν λίγο "εκδιδομενη γυναικα" στην αγορα εδω και 3 χρονια,γτ λογικα πρεπει να το πηρε πολυ φθηνα.Σεπτέμβρη ηταν κάπου στα 8-8,5 εκ αν δεν απατώμαι 2 hours ago, provia said: αξιόλογο βαπόρι αλλά πολλά χρονιά σταματημένο, φαντάζομαι ότι ι ΑΝΕΚ δεν το υπολογίζει για φέτος γιατί θέλει πολύ δουλειά και πολλά χρήματα ώστε να πιάσει τα ευρωπαϊκά στάνταρ, θα συμφωνήσω με τον nick για καταναλώσεις που είναι απαγορευτικές και είναι από τους λογούς που το πλοιο είναι ανενεργό τόσα χρονιά. καθως και το πρωτοκολλο που θα έχει (το οποιο ηταν μικρο) Ετσι για το τυπικό η περιγραφή του οπως κυκλοφορούσε Quote BUILT: 1991, MHI KOBE SHIPYARD & MACHINERY WORKS CO LTD., KOBE, JAPAN LOA/B/D: 192.5 / 27 / 18.5 M GRT/NRT: 31,804 / 9,541 T DWT/DRAFT: 6,938 T / 6.92 M M/E: MAN B&W MITSUBISHI 14V52/55B 14,770 HP X 2 SETS A/E: DAIHATSU 6DL-28 1,800 PS X 3 SETS GENERATOR: FEK55E-10 (1500KVA X 3 SETS) LOADING CAPACITY: 300 TEU, 150 CARS PASSENGER CAPACITY: 696 PAX, CREW 76 P (4 X VIP RM, 4 X TATAMI RM, 34 X 2-BED RM, 28 X 4-BED RM, 29 OTHER ROOMS) CARGO DECK: D & E DECK: 300 TEUS, F & G & H DECK: 150 CARS Edited March 23, 2018 by Petros P
Nick the Greek Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 4 x tatami room, θα με πεθάνεις παλιόπαιδο . Το tatami είναι κάτι σαν αυτό για τους μη γνωστες της ιαπωνικής: Μικρό capacity σε επιβάτες ανάλογα με το μέγεθος, αλλά νομίζω αυτό θα το διορθώσουμε εν Ελλάδι.
margaritis24 Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Κοιτα εαν ειναι για την βενετια κ μονο ποσα λεφτα θα ριξεις μεσα για να το κανεις βαπορι!δε μπορεις να ριξεις τα λεφτα του ελυρου ας πουμε αλλα πας σε κατι πιο οικονομοκο σαν λυση..εντυπωση μου κανει το μηχανικο συνολο μου φαινεται μικρο σε συγκριση με αριαδνη λευκα ορη κ ροδος που ειναι παρομοια πλοια στο περιπου σαν μεγεθος
Panagia Ekatontapiliani Posted March 23, 2018 Author Posted March 23, 2018 Τι σου φαίνεται μικρό από το μηχανικο σύνολο?
margaritis24 Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Διαβαζοντας τους ιππους της μηχανης εχω την εντυπωση πως ειναι πιο μικρες απο τα αλλα ιαπωνικα
mpolo Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Απο το blue galaxy και την Αριαδνη εχει όντως μικροτερη ιπποδυναμη.Με τα υπολοιπα εχουν πανω κατω τις ιδιες ιπποδυναμεις
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now