Nikos_Chania Posted March 17, 2022 Posted March 17, 2022 (edited) Εκπέμπει με το νέο του όνομα και σημαία Ιταλίας. Για τις 28/3 πάει το ξεκίνημα. Edited March 17, 2022 by Nikos_Chania
Nikos_Chania Posted March 26, 2022 Posted March 26, 2022 Έτοιμο και εξωτερικά το πλοίο με το όνομά του και νηολογιο Palermo οπως ήδη αναφέρθηκε. Για 29.3 το ξεκινημα σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων, στις 13:00 απο Μπριντιζι.
proud_ionian Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 On 3/26/2022 at 9:57 PM, Nikos_Chania said: 29.3 το ξεκινημα σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων, στις 13:00 απο Μπριντιζι. Παραμένει brindisi. Ακόμη ταξιδεύει το florencia. Δρομολόγιο δρομολόγιο αλλάζουν όνομα πλοίου
MILTIADIS Posted April 10, 2022 Posted April 10, 2022 Εχει καποια μηχανικη βλαβη η οποια θα δουμε αν συμφερει να/και ποτε θα επισκευαστει.
margaritis24 Posted April 10, 2022 Posted April 10, 2022 Πλακα κανεις τωρα,φερανε βαπορι απο την αλλη ακρη της Ευρωπης για να καθεται εκει χαλασμενο;
MILTIADIS Posted April 12, 2022 Posted April 12, 2022 Ξεκιναει συντομα η επισκευη.Εντος των πρωτων ημερων του Μαιου θα μπει στα δρομολογια.
Kostas18gr Posted April 19, 2022 Posted April 19, 2022 Βάση συστήματος ξεκινάει 27 Απριλίου Μπρίντιζι Ηγουμενίτσα το Ηγουμενίτσα δηλαδή την άλλη εβδομάδα αναλαμβάνει δράση .
MILTIADIS Posted April 25, 2022 Posted April 25, 2022 Στο λιμανι της Ηγουμενιτσας κατεπλευσε πριν απο 1 ωρα το πλοιο.
Agaios Posted April 25, 2022 Posted April 25, 2022 Δεμένο με την πλώρη προς το ντοκο. Εξαιρετικά ενδιαφέρον. Για να δούμε αν θα διεξάγεται από πλώρα η φορτοεκφόρτωση στην Ηγουμενίτσα και από πρύμα στην Ιταλία.
nomikos Posted April 25, 2022 Posted April 25, 2022 Έχει ράμπα για να φορτώνει το πάνω γκαράζ από πλώρα έτσι όπως είναι δεμένο;Και άλλη ράμπα για να ξεφορτώνει από το πάνω γκαράζ προς πρύμα;
Nick the Greek Posted April 25, 2022 Author Posted April 25, 2022 Έχει, την ίδια φόρτωση έκανε και στο Malmo - Travemunde.
nomikos Posted April 25, 2022 Posted April 25, 2022 Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.Πολύ καλό γκαράζ για πολύ γρήγορες φορτοεκφορτώσεις. Το υπόγειο γκαράζ βάζει και αυτό νταλίκες ή είναι μόνο για ιχ;
Ariadne Posted April 25, 2022 Posted April 25, 2022 Τα Ι.Χ. πάνε στο άνω-άνω γκαράζ. Το άνω ;), κύριο και κάτω είναι για φορτηγά.
gbas Posted September 4, 2022 Posted September 4, 2022 Πώς είναι οι εντυπώσεις μέχρι στιγμής από το πλοίο ; Ακρίβεια αναχωρήσεων , πλήρωμα , καθαριότητα , έχει κάποιος εικόνα;
MILTIADIS Posted April 12, 2023 Posted April 12, 2023 Πιθανον να το δουμε με Ελληνικη σημαια-και οχι μονο-μετα τον επομενο δεξαμενισμο του στα τελη του '23...
LoveBoat Posted April 14, 2023 Posted April 14, 2023 (edited) Κράτα πολύ μικρό καλάθι... Edited April 14, 2023 by proud_ionian quote
Petros P Posted April 14, 2023 Posted April 14, 2023 Πάντως ασχετο , είναι το μόνο πλοίο από τα τρία του Γκριμάλντι που το αναφέρει με ελληνικό όνομα στο site. δύσκολο μ φαίνεται πάντως με γαλανόλευκη και ερυθρόλευκο
polmyt Posted June 9, 2023 Posted June 9, 2023 (edited) Τοσο καιρο στα μερη μας και δεν ετυχε να το δουμε με το νεο του ονομα Να το λοιπον ανοιχτα της Κερκυρας να κατηφοριζει προς την Ηγουμενιτσα. Ομορφο στο ματι και τα χρωματα του Γκριμαλντι του πανε πολυ Edited June 9, 2023 by polmyt
Ariadne Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 Μιας και δεν έχουμε ακόμη στο φόρουμ αναφορά ταξιδιού με το πλοίο στη νέα του γραμμή, σκέφτηκα να γράψω δυο γραμμές από το ταξίδι μου μαζί του την περασμένη εβδομάδα. Αφού ψάξαμε διεξοδικά με τον αδερφό μου πως να επιστρέψουμε από την Μπανανία 2.0 στην Ελλάδα, οι τελικές επιλογές με βάση το συνολικό κόστος ήταν δύο: 1) Οδικώς μέσω Γιουγκοσλαβίας ή 2) από Μπρίντιζι με τον Γκριμάλντι. Βενετία και Αγκώνα δεν παιζότανε λόγω κόστους και μη διαθεσιμότητας καμπίνας για τις επόμενες δύο εβδομάδες. Τελικά καταλήξαμε στον Γκριμάλντι, κυρίως λόγω των μακρόχρονων μποτιλιαρισμάτων στα διάφορα σύνορα μέσω Γιουγκοσλαβίας. Για να μειώσουμε το κόστος, διαλέξαμε το ημερήσιο δρομολόγιο με αναχώρηση στις 13:00 και άφιξη στην Ηγουμενίτσα στις 22:00. Για περισσότερη άνεση (και προληπτικά!) διαλέξαμε τις Business αεροπορικές πολυθρόνες (3 € παραπάνω από τις στάνταρ). Αυτοκίνητο, 2 άτομα και 2 πολυθρόνες συνολικά 199 €. Το ταξίδι στους ιταλικούς αυτοκινητόδρομους ήταν όπως πάντα, βαρετό ... τουλάχιστον αυτή τη φορά δεν είχαμε μποτιλιάρισμα στη Βερόνα. 1,799 το λίτρο αμόλυβδης στην Ιταλία. Αφού κοιμηθήκαμε μεταξύ Πεσκάρας και Τέρμολι, φτάσαμε κατά τις 11:00 στο Μπρίντιζι. Εκεί μας περίμεναν το Camomilla και το European Star. Ένα χαρακτηριστικό της Ιταλίας που με εκπλήσει κάθε φορά εκ νέου, είναι η κάκιστη κατάσταση του δευτερεύοντος οδικού δικτύου. Όσο καλοί είναι οι αυτοκινητόδρομοι, τόσο κακοί είναι όλοι οι υπόλοιποι δρόμοι, σε βαθμό που να ανησυχείς ειλικρινά για το αυτοκίνητό σου! Το Μπρίντιζι σαν πόλη είναι ναι μεν πιο όμορφο από το Μπάρι, αλλά τα επιβατηγά λιμάνια δε συγκρίνονται. Του Μπάρι είναι απείρως καλύτερο. Στο Μπρίντιζι επικρατούν τριτοκοσμικές καταστάσεις. Παντού πολύ επιθετικοί πλανώδιοι πωλητές, βρώμικος επιβατηγός σταθμός, αδιάφορο και αγενές προσωπικό, καμία σήμανση και ενημέρωση. Τέλος πάντων, αφού πήραμε τις κάρτες επιβίβασης μπήκαμε στο φρουρούμενο υποτίθεται λιμάνι για να φτάσουμε στις λωρίδες φόρτωσης των αυτοκινήτων. Κανένας απόλυτα έλεγχος στην πύλη. Ότι ήθελες έβαζες μέσα, όποιος ήθελε έμπαινε. Περίπου 1 ώρα πριν την αναχώρηση, ξεκίνησε η φόρτωση του πλοίου. Η διαδικασία ήταν η εξής: Οι 5 λωρίδες φόρτωσης έλαβαν ταυτόχρονα το σήμα να ξεκινήσουν για να καταλήξουν χωρίς καμία καθοδήγηση σε μία. Καταλαβαίνετε τι μπάχαλο επικράτησε ... Στη συνέχεια, βάζανε 5 φορτηγά, 5 Ι.Χ., 5 φορτηγά, 5 Ι.Χ., κ.ο.κ. Τα Ι.Χ. μοιράστηκαν τα γκαράζ του πλοίου μαζί με τα φορτηγά. Δηλαδή, Ι.Χ. και φορτηγά μαζί στο κύριο γκαράζ, στο άνω γκαράζ και στο εξωτερικό γκαράζ. Δεν μπόρεσα να δω εάν χρησιμοποιήθηκε και το κάτω γκαράζ. Από κίνηση το πλοίο γέμισε εντελώς. Στα γκαράζ δε χωρούσε ούτε καρφίτσα, το ίδιο και στους κοινόχρηστους χώρους. Οι επιβάτες ήταν στη συντριπτική πλειοψηφία τους Ρουμάνοι, Σκοπιανοί και τσιγγάνοι με πάρα πολλά μικρά παιδιά. Από τουρίστες, υπήρχαν Ιταλοί, Τσέχοι και παρέες νεαρών σε συνολικά 5 πούλμαν. Οι ράμπες είναι πολύ φαρδιές και το πλοίο γενικά είναι άνετο για μανούβρες με τα Ι.Χ. και φορτηγά. Στα του πλοίου τώρα. Το πλοίο, σαν πλοίο μου αρέσει. Έχει ωραία εξωτερική εμφάνιση, είναι στιβαρό, με ένα όμορφο πλώριο σαλόνι στο κατάστρωμα 7 που λειτουργεί και ως τραπεζαρία για το σελφ-σέρβις, αρκετές καμπίνες και πολύ εξωτερικό χώρο με πρόσβαση στην πλώρη. Δεν είμαι σίγουρος, αλλά πιστεύω πως σε σχέση με την αναφορά ταξιδιού του Νίκου επί Balearia, έχουν αλλάξει 1-2 μικροπράγματα. Περπατώντας από το πλώριο σαλόνι προς την πρύμνη στην αριστερή πλευρά του πλοίου (κοιτώντας ανάποδα, προς την πλώρη 😜), συναντά κανείς στα δεξιά του τώρα ένα μικρό κατάστημα με πολύ μεγάλη γκάμα για το μέγεθός του, την είσοδο στο αριστερό κλιμακοστάσιο και ακολουθούν οι τουαλέτες και δύο αίθουσες με τις Business αεροπορικές πολυθρόνες. Στα αριστερά του συναντά κανείς το μοναδικό μπαρ του πλοίου, το χώρο σερβιρίσματος του σελφ-σέρβις και ακολουθεί η αίθουσα με τις στάνταρ αεροπορικές πολυθρόνες. Στη δεξιά πλευρά του πλώριου σαλονιού, κοιτώντας προς την πλώρη, έχει διαχωριστεί ένας μικρός αλλά όμορφος χώρος που χρησιμοποιείται ως εστιατόριο αλά-καρτ. Στο δικό μας ταξίδι έμεινε κλειστός. Οι κοινόχρηστοι χώροι του φέρουν ελληνικά ονόματα. Κατά την αναχώρηση το πλοίο ήταν καθαρό. Ήταν το πιο καθαρό πλοίο του Γκριμάλντι που έχω ταξιδέψει. Ακόμη και οι τουαλέτες ήταν καθαρές με μπόλικο χαρτί υγείας. Δε βλέπει κανείς φθορές στο πλοίο, ούτε εσωτερικά ούτε εξωτερικά. Γενικά, είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Δυστυχώς, το θέμα της καθαριότητας άλλαξε προς το χειρότερο κάθε λεπτό που περνούσε λόγω των επιβατών. Ειδικά οι τουαλέτες ήταν μετά από λίγο άστες να πάνε ... άρχιζε να μυρίζει άσχημα ακόμη και έξω στο διάδρομο, όταν περνούσες από αυτές. Από άτομα του πληρώματος, καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού φαινόταν συνεχώς μόνο τα δύο άτομα του μπαρ. Κατά το φαγητό υπήρχαν άλλοι τρεις στο σελφ-σέρβις και κάπου κάπου κάποιος στην υποδοχή. Το πλήρωμα αποτελείται από Ιταλούς, έχει όμως και Έλληνες στο ξενοδοχειακό. Λόγω της φασαρίας και πολυκοσμίας που επικρατούσε, μια πολυμελής ιταλική οικογένεια είχε κλειδώσει από μέσα το θάλαμο με τις αεροπορικές όπου είχαμε τις θέσεις μας. Επειδή δεν ήξεραν πως να ανοίξουν την πόρτα από μέσα, αναγκαστήκαμε να φέρουμε άτομο από την υποδοχή για να μας ανοίξει την πόρτα ώστε να καθίσουμε στις θέσεις μας. Οι Business αεροπορικές πολυθρόνες αλλά και οι στάνταρ είναι μια χαρά. Προσωπικά όμως, θεωρώ πως οι αεροπορικές πολυθρόνες στο Φιορ ή στον Κάλβο είναι πιο άνετες, και με περισσότερο χώρο για τα πόδια. Ευτυχώς που είχαμε κάνει κράτηση για τις Business, γιατί στον θάλαμο με τις στάνταρ επικρατούσε το αδιαχώρητο, με τα παιδιά να παίζουν, πάρα πολύ δυνατή μουσική από τα κυριολεκτικά εκατοντάδες Smartphone, τσιμπούσια και ροχαλητά ... Κάτι για το οποίο παραπονεθήκανε πάρα πολλοί επιβάτες, ήταν το θέμα του κλιματισμού. Ενώ συνήθως στα πλοία παγώνεις, στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν ανύπαρκτος. Έσκαγες από τη ζέστη μέσα στο πλοίο. Φανταστείτε τι γινόταν και πως μύριζε με τόσο κόσμο μέσα! Για το φαγητό δεν μπορώ να εκφέρω άποψη, επειδή δε φάγαμε. Οι μερίδες φαινόταν πολύ μεγάλες. Πάντως, πρώτη φορά είδα τόσα ημιγεμάτα πιάτα με μακαρονάδα στην επιστροφή. Ένα μεγάλο ατού είναι οι προσιτές τιμές στο μπαρ. Ένα καπουτσίνο π.χ. 2,5 € ενώ στην ΑΝΕΚ κατά την άνοδο πριν ένα μήνα 4,5 €. Παγωτό πύραυλος, από τους πολύ μεγάλους, 3 €, στην ΑΝΕΚ 5 €. Εάν ψάξει κανείς, βρίσκει στο πλοίο ακόμη αρκετές πινακίδες στα Σουηδικά και στα Φινλανδικά, καθώς επίσης και άλλα σημάδια από την προηγούμενη ζωή του στη Βαλτική, με πιο εμφανές τα τραπέζια στο σαλόνι, με τον επιτυπωμένο χάρτη της θάλασσας των Ώλαντ, μεταξύ Σουηδίας και Φινλανδίας. Γενικά, το πλοίο έχει ένα σοβαρό μειονέκτημα στη συγκεκριμένη γραμμή: Δεν είναι κατάλληλο για ημερόπλοιο!!! Το μοναδικό σαλόνι του γέμισε αμέσως, όπως και όλοι οι άλλοι κοινόχρηστοι χώροι, τα κλιμακοστάσια και οι διάδρομοι. Και όχι μόνο από καθισμένους, αλλά και από πλήθος κόσμου που απλώνανε κουβέρτες στο πάτωμα, τρώγανε και μετά πέφτανε για ύπνο. Στη Βαλτική, η συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών μένει στις καμπίνες. Τρώνε, και μετά εξαφανίζονται σε αυτές. Εκ τούτου, στο σαλόνι μένει πολύ λίγος κόσμος και δεν υπάρχει ανάλογο πρόβλημα. Στην Αδριατική, δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Προσωπική μου άποψη είναι, πως το πλοίο είναι ιδιαίτερα κατάλληλο για τη μεταφορά φορτηγών και για νυχτερινά δρομολόγια όπου ο κόσμος μένει στις καμπίνες του, όμως όχι για ημερήσια δρομολόγια με ένα μόνο σαλόνι και περίπου 180 αεροπορικές θέσεις για συνολικά 800 άτομα. Θυμάστε που λέγαμε στην αρχή, πως τα Ι.Χ. μοιράστηκαν σε όλα τα γκαράζ ανάμεσα στα φορτηγά; Ε, αυτό είχε ως επακόλουθο κατά την αποβίβαση σε κλασικό Γκριμάλντι style χωρίς καθόλου πλήρωμα στο γκαράζ, να επικρατεί το απόλυτο μπάχαλο. Ενώ φτάσαμε στο λεπτό στην Ηγουμενίτσα, κατεβήκαμε από το πλοίο μετά από 1:45 ώρα και να σκεφτεί κανείς, πως το εξωτερικό γκαράζ δεν είχε ακόμη καν ξεκινήσει να αδειάζει, αφού δεν μπορούσε να κατέβει η ράμπα εάν δεν άδειαζε πρώτα το άνω γκαράζ! Στην Ηγουμενίτσα περίμενε ένας εντυπωσιακά μεγάλος αριθμός από φορτηγά και Ι.Χ. για επιβίβαση. Φαίνεται η γραμμή τα πάει πολύ καλά! Και βεβαίως, όπως συνηθίζεται, παντελώς έλλειψη λιμενικού ... το κλασικό πλέον ... Μερικές παρατηρήσεις ακόμη, όσον αφορά την εκφόρτωση και όχι μόνο: 1) Το πλοίο έχει πλώριο καταπέλτη. Αυτός δεν απαιτεί καμία ιδιαίτερη υποδομή. Γιατί δε χρησιμοποιείται; Με τη βοήθειά του, το πλοίο θα άδειαζε ούτε σε μισή ώρα. Το έχω ζήσει στη Σουηδία. 2) Μια απορία που έχω για όλα τα ελληνικά και ιταλικά πλοία. Γιατί δεν παρκάρουν τα αυτοκίνητα ήδη κατά την επιβίβαση σωστά, για να μην απαιτούνται μανούβρες κατά την αποβίβαση; Είναι πιο εύκολο να μανουβράρεις κατά την επιβίβαση και κοστίζει σαφώς λιγότερο χρόνο! 3) Επειδή τα Ι.Χ. ήταν παρκαρισμένα σε μικρές ομάδες ανάμεσα στα φορτηγά, ήταν αρκετά δύσκολο, στενό και επικίνδυνο να πάει ο κόσμος στα αυτοκίνητά του. 4) Σε μια άκρη του άνω γκαράζ, υπήρχαν αποθηκευμένες φιάλες στο πάτωμα. Ο καθένας μπορούσε να τις πλησιάσει. Δεν ξέρω τι περιείχαν, αλλά δεν είναι και ότι καλύτερο να βρίσκεσαι μέσα στο γκαράζ και να έχεις απέναντί σου στο μισό μέτρο μια ντάνα με παράξενες φιάλες. 5) Και όπως πάντα, γινόταν εργασίες ηλεκτροσυγκόλλησης, ανοίγματος οπών και βαψίματος καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού, στο εσωτερικό του πλοίο και στο γκαράζ. Ως επίλογος, το πλοίο είναι σε πολύ καλή κατάσταση και ένα ταξίδι μαζί του αξίζει. Καλύτερα όμως να προτιμήσει κάποιος το νυχτερινό δρομολόγιο από Ηγουμενίτσα για Μπρίντιζι και όχι το ημερήσιο από Μπρίντζι για Ηγουμενίτσα. Αυτά τα ολίγα από μένα. Ελπίζω το κείμενο να είναι κατανοητό. Δεν είναι του επιπέδου που μας έχει συνηθίσει ο φίλος Νίκος, αλλά δεν είχαμε έως τώρα μια αναφορά ταξιδιού με το συγκεκριμένο πλοίο στην Αδριατική. Συγγνώμη για τις λιγοστές και κάκιστες φωτογραφίες, αλλά ήταν σχεδόν αδύνατο να τραβήξεις μια φωτογραφία χωρίς να έχεις παντού πρόσωπα πάνω της.
Diagoras Posted July 8, 2023 Posted July 8, 2023 Πολύ όμορφο και κατατοπιστικό αφιέρωμα, μαθαίνεις πολλά πράγματα! Θα σταθώ σε αυτά που μου έκαναν εντύπωση: 1) Η κίνηση των ΙΧ και των φορτηγών με οδηγό πλέον μετατοπίζεται στο νότο, στις λιγότερες πλεύσιμες ώρες. Είναι εντυπωσιακό ότι γεμίζει το συγκεκριμένο θηρίο με το τεράστιο γκαράζ. Και μάλιστα σε μια γραμμή που υπάρχει και το Κύδων αλλά και η Superfast στο Bari. 2) Παρά τον εκσυγχρονισμό των οδικών δικτύων της Γιουγκοσλαβίας, η Αδριατική κρατάει. Πολύ μεγάλο ατού της Ηγουμενίτσας ότι εξυπηρετεί πέραν της Ελλάδας, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Τουρκία, ακόμα και μεταφορείς της Μέσης Ανατολής. 3) Ο επιβάτης, ανεξαρτήτως παιδείας, απ' ό,τι φαίνεται προσαρμόζεται στο περιβάλλον. Όταν αυτό δεν εμπνέει σεβασμό και άγραφους κανόνες τότε εκτυλίσσονται τέτοιες σκηνές. Θέλω να ελπίζω ότι τα διαμάντια της τράπεζας Πειραιώς έχουν κρατήσει έστω μια τζούρα από τα 00's και το ταξίδι με αυτά προσφέρει καλύτερη εξυπηρέτηση. 4) Απαράδεκτες οι εικόνες στο γκαράζ με τις φιάλες και τα σλάλομ ανάμεσα στα φορτηγά. Έχουμε δύο πρόσφατα ναυάγια στην Αδριατική και 2-3 περιπτώσεις πυρκαγιών και δεν έχει αλλάξει τίποτα. Με τόσες νταλίκες επί 365 μέρες δε θα υπάρξει κάποτε κάποιο βραχυκύκλωμα; Τί ακριβώς περιμένουμε; Να θρηνύσουμε κι άλλους;
Nick the Greek Posted July 10, 2023 Author Posted July 10, 2023 Σύντροφοι, πολύ όμορφα τα είπατε, μερικά σχόλια κι από μένα αφού ευχαριστήσω φαρδιά τον Ariadne. - Οι ιταλικοί δρόμοι που δεν έχουν διόδια είναι ένα απέραντο, να μην πω τι. Greece is paradise. - Το πλοίο είναι αξιοπρεπέστατο αλλά βέβαια τα ημερήσια ταξίδια είναι δύσκολα, οι χώροι ελάχιστοι και προσαρμοσμένοι σε μιαν άλλην αγορά και έναν άλλο λαό. - Τα σκηνικά με τη φόρτωση και τις μπουκάλες καταδεικνύουν πως η εν λόγω εταιρεία συγκεκριμένα αλλά και γενικότερα η ευρύτερη γειτονιά μας, ξύνονται στην γκλίτσα του τσοπάνη. Μετά όταν γίνονται διάφορα συμβάντα, φταίει ο γκαντέμης που φωτογραφίζει τα πλοία.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now