proud_ionian Posted March 8, 2018 Posted March 8, 2018 Απο την Τριτη καιγεται ΝΔ της Ινδιας, το ενος ετους Maersk Honam. Hδη εχουμε εναν νεκρο ναυτικο και 2 βαρια τραυματιες, ενω νεφος απο τοξικο καπνο βγαινει απο τη φωτια. Μεγαλο μερος του φορτιου, ειναι ευφλεκτα υλικα
oceanus Posted March 10, 2018 Posted March 10, 2018 Κάποιο νεότερο από το ατύχημα ? Τι γίνεται με το πλοίο ?
Nick the Greek Posted March 10, 2018 Posted March 10, 2018 (edited) Τα τελευταία νέα από τους Times of India. Η ακτοφυλακή προσπαθέι να μαζέψει τους αγνοούμενους, οι διασώστες το πλοίο, και η Maersk το publicity nightmare σε μια εποχή που έχει σπάσει τα cojones όλου του industry για το safety. Edited March 10, 2018 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted March 16, 2018 Posted March 16, 2018 Ακόμα στα ανοιχτά της Ινδίας. Από τη στιγμή που υπάρχουν Ινδοί υπήκοοι ανάμεσα στα θύματα, οι Ινδοί λογικά θα το ρυμουλκήσουν στην χώρα τους ώστε να γίνει εκεί η έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος και του θανάτου των ναυτικών.
proud_ionian Posted March 17, 2018 Author Posted March 17, 2018 (edited) On 10/3/2018 at 1:36 PM, Nick the Greek said: και η Maersk το publicity nightmare σε μια εποχή που έχει σπάσει τα cojones όλου του industry για το safety. καπου πηρε το ματι μου, οτι φουντωσε και αλλο της Maersk. YΓ: @proud_ionian τι μ@λ@κ@ ειναι Edited March 17, 2018 by proud_ionian ΥΓ
Hastaroth Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 Μήπως πρέπει εκεί στην Maersk να ξαναδούν τα εταιρικά τους εγχειρίδια;Λέω......
Nick the Greek Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Με έριξαν κουβά οι Ινδοί, το πλοίο τελικά πάει για Jebel Ali, UAE ρυμουλκούμενο προφανώς.
Nikos_Chania Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Με το AMAZON CHIEFTAIN Z σημαιας Κύπρου όπως λέει στο άρθρο.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 23, 2018 Posted March 23, 2018 Το Amazon Chieftain Z ανήκει στην εταιρεία Zouros Tugs.
Nick the Greek Posted May 24, 2018 Posted May 24, 2018 Το πλοίο καθάρισε με τα διαδικαστικά του salvage και του general average που προφανώς κηρύχθηκε, και τα σώα containers μπορούν πια να παραδωθούν στους παραλήπτες τους, μόλις αυτοί υπογράψουν τα general average bonds και general average guarantees όπως προβλέπει η διαδικασία. Οι τιτάνες της MSC όμως, επάνω σε όλα αυτά ζητούν από τους παραλήπτες επιπλέον USD 750/TEU και USD 1250/FEU σαν επιβάρυνση για το γεγονός πως λόγω του ατυχήματος υπήρξε deviation για το πλοίο. Αυτό που λέμε και κερατάς, και δαρμένος. Αλλά η συγκεκριμένη αγορά είναι δυστυχώς στα χέρια ελαχίστων εταιρειών με συνέπεια να γίνονται διάφορα δυσάρεστα. Αυτή την εβδομάδα και λόγω της αυξήσεως στις τιμές των καυσίμων, έχουμε και άμεση εισαγωγή Bunker Adjustment Factors.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 1, 2018 Posted December 1, 2018 Κάποια βίντεο από τη φωτιά του Maersk Honam.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 4, 2018 Posted December 4, 2018 Οι ζημιές που προκλήθηκαν από τη φωτιά στο Maersk Honan είναι αρκετά σοβαρές και μάλλον θα οδηγηθεί για κόψιμο εάν κρίνω από τα γραφόμενα στη φωτογραφία που είναι στη δεξαμενή στο Dubai.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 19, 2019 Posted February 19, 2019 Τελικά το Maersk Honam θα την γλυτώσει μιας και κόπηκε σε δυο τμήματα που θα οδηγηθούν στη Νότια Κορέα στο ναυπηγείο της Hyundai Heavy Industries με το heavy-lift σκάφος Xin Guan Hua, έτσι ώστε να ενωθούν ξανά με το νέο τμήμα της πλώρης
Panagia Ekatontapiliani Posted December 3, 2019 Posted December 3, 2019 Το Maersk Honam επισκευάστηκε και πλέον ταξιδεύει με το όνομα Maersk Haliffax
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now