Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Βορειοανατολικό , βορειοδυτικό , κεντρικό και νοτιοδυτικό Αιγαίο έχει βγάλει απαγορευτικό . Μεταξύ μας με τα περισσότερα νησιά του Αιγαίου καλυμμένα απο χιόνι δεν ξέρω κατα πόσο θα είχε νόημα ακόμη και απαγορευτικό να μην είχε , να ταξίδευαν τα πλοία αφού οι οδικές μετακινήσεις σε αυτά είναι δύσκολες επικίνδυνες έως και απαγορευτικές . 
 

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Posted

Λόγω καιρού, δεν γίνονται τα τελευταία δρομολόγια της levante, από Κυλλήνη για πόρο και Ζάκυνθο και από Πόρο για Κυλλήνη

Posted

Κάποια απο τα απογευματινά δρομολόγια απο Πειραιά δεν έπρεπε με γίνουν σήμερα, με 9 μποφόρ νοτιοδυτικό γίνετε χαμός!!! 

Posted

Ο φουκαρας ο Σολωμος ταλαιπωρει το κορμι του σημερα. Περασε εξω απο τη Σιφνο και συνεχιζει για Μηλο κουτρουβαλωντας.

Posted

Το Δήλος ανεκτέλεστο και το Νάξος συνεχίζει ακάθεκτο.

Ρε μας δουλεύουν ψιλό γαζί, δεν εξηγειται αλλιώς.

Posted (edited)

Αν αφηναν το Δήλος να φύγει πως θα έδενε σήμερα το βράδυ με το 10αρι Βοριά στη Νάξο;Και που θα στεκόταν στη Σαντορίνη η οπουδήποτε αν το έπιανε απαγορευτικό εκεί;

Το Νάξος πέρασε για πάνω λίγο πριν το γύρισμα του ανέμου με εξασθενημένο Γαρμπή.

Ίδια λογική και με το Σολωμό που τον έπιασε το απαγορευτικό στη Μήλο χθες βράδυ.Που να τον άφηναν να πάει με 9αρι Γαρμπή χθες βράδυ,στη Φολέγανδρο,στη Σίκινο ή στη Σαντορίνη;Αναχώρησε σήμερα το πρωί αφού ο άνεμος γύρισε σε Βοριά.

Για να βγάλουν απαγορευτικό λογικά δε βλέπουν μόνο το καιρό αλλά λαμβάνουν υπόψιν και τις ιδιαιτερότητες των λιμανιών που πρόκειται να προσεγγίσουν τα πλοία.

Edited by nomikos
Posted

Το σχόλιο μου αφορούσε το γιατι ταξιδεύει το Νάξος, οχι γιατί δεν ταξιδεύει το Δήλος. 

Το απαγορευτικό δίνεται όποτε το ζητήσει ο πλοιοκτήτης, όποτε το λιμεναρχείο δει υψηλή ένταση ανέμου και ποτέ δεν δίνεται όταν πραγματικά οι επικρατωσες συνθήκες είναι απαγορευτικες. 

Να το αναλύσω κι αλλο; το χουμε ξαναπεί. Έχουμε δει πολλές φορές να υπάρχει δελτίο 6-7 μποφωρ, αλλά ύψος κύματος πολυ σημαντικό, 4-6 μέτρα, κι ομως να αφήνουν βαπορια να φύγουν. 

Αν το απαγορευτικο σαν θεσμός δούλευε κι αυτός στην Ελλάδα, τότε ολα θα ήταν καλύτερα. Τώρα απλά οι πλοιοκτήτες έχουν λιγότερη χαρτουρα οταν θέλουν να κάνουν αίτηση ακύρωσης/τροποποιησης δρομολογίων... 

Για αυτό μιλάω για δούλεμα και κοροϊδία. 

Posted
2 hours ago, nomikos said:

Για να βγάλουν απαγορευτικό λογικά δε βλέπουν μόνο το καιρό αλλά λαμβάνουν υπόψιν και τις ιδιαιτερότητες των λιμανιών που πρόκειται να προσεγγίσουν τα πλοία.

Δυστυχώς το μόνο που λαμβάνεται υπόψιν είναι η ένταση του ανέμου στις κατά τόπους θαλάσσιες περιοχές όπως αυτή περιγράφεται στο δελτίο της ΕΜΥ. Ούτε καν η διεύθυνση δεν λαμβάνεται υπόψιν...

 

1 hour ago, Nikos_Chania said:

 

Να το αναλύσω κι αλλο; το χουμε ξαναπεί. Έχουμε δει πολλές φορές να υπάρχει δελτίο 6-7 μποφωρ, αλλά ύψος κύματος πολυ σημαντικό, 4-6 μέτρα, κι ομως να αφήνουν βαπορια να φύγουν. 

 

Τα λεγόμενα σου επιβεβαιώνουν τα ανωτέρω...

Posted

Και η ταλαιπωρία των επιβατών του Διονύσιος Σολωμός συνεχίζεται, το πλοίο αναχώρησε σήμερα το πρωί στις 10 απο την Μήλο για να συνεχίσει το δρομολόγιο του, αφου προσέγγισε το λιμάνι της Κιμώλου και στην συνέχεια το λιμάνι της Σίφνου, για να αποβιβάσει του επιβάτες και τα οχήματα αφού δεν έπιασε χθες το βράδυ, στην συνέχεια αντί να συνεχίσει για Φολέγανδρο, όπως είχε ανακοινώσει η εταιρία του, το πλοίο επέστρεψε ξανά στο λιμάνι της Μήλου και ξαναέδεσε με απαγορευτικό!!! 

Όπως είπα και παραπάνω το πλοίο δεν έπρεπε να φύγει χθες από τον Πειραιά, ήξεραν πολύ καλά ότι θα βγει απαγορευτικό και ότι οι συνθήκες που θα επικρατούσαν στα λιμάνια που θα προσέγγιζαν θα ήταν πολύ δύσκολες, έπρεπε να βγάλουν ανεκτέλεστο το δρομολόγιο όπως έχουν κάνει και άλλες φορές όταν ξέρουν ότι θα χαλάσει ο καιρός αλλά βλέπεις όταν στο γκαράζ δεν υπάρχει ούτε ένα μέτρο διαθέσιμο προτίμησαν να ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες παρά να μην εξυπηρετήσουν τις νταλίκες.  

Posted

Οι επιβάτες του αυριανού δρομολογίου του Διονύσιος Σολωμός έχουν ήδη ενημερωθεί πως ακυρώνεται. Δεν ξέρω πόσο διαφορετικός είναι ο καιρός στις Δυτικές, στη Μύκονο πάντως ειδικά από το μεσημέρι και μετά μου θυμίζει χειμώνα στο Βόρειο Ατλαντικό. Δύναμη ανέμου 10, μεγάλα και μακριά κύματα, τρομερά χαμηλή νέφωση, έντονες βροχοπτώσεις, νωρίς το πρωί έπεσε μέχρι και χαλάζι. Οι δρόμοι του νησιού είναι έτσι κι αλλιώς γεμάτοι ρυάκια από τις προηγούμενες βροχές που ακόμη στραγγίζουν από τα βουνά, ο αέρας παίρνει τα ρυάκια και τα στροβιλίζει, πολύ ιδιαίτερη εικόνα. Σε κάποια δόση είχα σταματήσει για ένα εικοσάλεπτο έξω από ένα κατάστημα με το αυτοκίνητο και ζαλίστηκα από το μπότζι που του έκανε ο αέρας:D.

Posted

Με πολύ χαμηλές ταχύτητες φαίνεται να ταξιδεύουν τα 2 πλοία από Ηράκλειο, καθώς και ο Πελαγίτης. Το Blue Horizon επιστρέφει στη Σούδα ή είναι λάθος του AIS;

Posted

Το οραιζον οντως φαίνεται να γυρνάει. Φαντάζομαι τη καλοπέραση ολο το βραδυ στα άλλα 2 που ανεβαίνουν 

Posted

Όντως επιστρέφει. 

Μιλάμε για γερό χαστούκι εκεί έξω. Γιατί τα άφησαν να φύγουν; 2 στα 2 σήμερα από το ΛΣ. Απίστευτη έλλειψη επιχειρησιακης ετοιμότητας. Θράσος και όνειδος. 

 

 

Screenshot_20220208_230305.jpg

Posted
8 minutes ago, Shippihs said:

Το οραιζον οντως φαίνεται να γυρνάει. Φαντάζομαι τη καλοπέραση ολο το βραδυ στα άλλα 2 που ανεβαίνουν 

Μία ερώτηση, με ευθύνη πλοιάρχου μπορεί να επιστρέψει παρά την άδεια απόπλου που πήρε από το λιμεναρχείο; Ό,τι και να ισχύει, σοφά έπραξε ο πλοίαρχος. Το Νήσος Ρόδος προς τα πού πηγαίνει;;

Posted

Το να επιστρεψει λόγω καιρού δεν έχει να κάνει με ευθύνη απαραίτητα. 

Μήπως ομως εν τέλει τα πλοία απο Κρήτη έφυγαν με ευθύνη Πλοιάρχου και το οραιζον είδε οτι δεν βγαίνουν τα κουκιά και γύρισε; 

Πολλά μπορεί να συμβαίνουν. 

15 minutes ago, Molmed said:

 Το Νήσος Ρόδος προς τα πού πηγαίνει;;

Να βάλει τον καιρό πρυματσα κατεβαινοντας για Ηράκλειο. 

Posted

Πολύ σωστά έκανε ο Πλοίαρχος και γύρισε πίσω ανακουφίζοντας τον κόσμο απο την ταλαιπωρία. Αλλωστε η κστάσταση φαίνετσι πόσο άγρια ειναι απο τις χαμηλές ταχύτητες που πηγαίνουν τσ άλλα 2 πλοία.

Posted (edited)

Φανταζομαι οτι κυριως εχει να κανει με την ταλαιπωρια των επιβατων ή με κατι αλλο.Δεν γινεται να μην την παλευει το βαπορι

Για την ιστορια εφυγε κατα τις 4.15

Edited by polmyt
Posted

Έτσι κι αλλιώς ο "θεσμός" του απαγορευτικου ειναι για να μην ταλαιπωρειται ο κόσμος. 

Αλιμονο κι αν δίναμε απαγορευαμε τον απόπλου γιατί ο κελευστης του ΛΣ θεωρεί οτι το ροδος π.χ. δεν αντέχει να ταξιδέψει. 

Posted (edited)

αν δεν κανω λαθος δεν υπαρχει απαγορευτικο απο τα νησια προς πειραια.μονο απο πειραια προς νησια.αρα το οραιζον εφυγε απο χανια με αποφαση του πλοιαρχου.ουτε το λιμενικο στα χανια ειναι στη δικαιοδοσια του να δωσει απαγορευτικο αποπλου.απλα ξεκινησε ταξιδεψε λιγη ωρα και καταλαβε  οτι θα ταλαιπωριοταν και το βαπορι και οι επιβατες και το πληρωμα και γυρισε πισω.ενω απο το ηρακλειο φυγανε και τα δυο και ας ταλαιπωρησανε επιβατες και πληρωμα.

Edited by manos75
Posted

Ή μπορεί να ισχύει και το άλλο.., άπαξ και λυσανε κάβους και τα δυο από Ηράκλειο, δεν υπήρχε περίπτωση να γυρνούσαν πίσω να ξαναδέσουν σε αυτό το λιμάνι με τέτοιο παλιόκαιρο. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...