xrisaa Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 (edited) Καλησπερα,μπορει καποιος να μου δωσει πληροφοριες για ενα πλοιο(κατι ναναμεσα σε roro και φορτηγο,με το ονομα θεαγενης? Τελευταια φορα ηταν στη κερκυρα πριν μερικα χρονια! Ευχαριστω πολυ Edited April 8 by Nick the Greek
polmyt Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 (edited) Καλως ηρθες στην παρεα μας καταρχην Το μονο που μπορω να συνεισφερω ειναι μια φωτογραφια του ΘΕΑΓΕΝΗ απο το καλοκαιρι του 2003.Οσο κι αν εχω ψαξει δεν εχω βρει κανενα ιχνος του. Edited March 24, 2018 by polmyt
enas chiotis Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 Πωλείται κάτι παρόμοιο, αν όχι το ίδιο. RORO BUILT FOR HEAVY BULK CARGO/CONTAINERS/TRUCKS. Blt Greece 1994, 40m x 9m x 2.30m, DWT of 355tons, stern ramp, 2 x 365hp, 7/8 knots, 7 trucks x 11m, 3 crew cabins.
marittimo Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 (edited) Και αυτό ίσως να έχει κάποια σχέση; Το βρήκα πέρυσι την Μ. Παρασκευή στην Κοιλάδα Αργολίδας. Edited February 15, 2012 by polmyt
polmyt Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 Φιλε marittimo το ιδιο πρεπει να ειναι. Δεν περνω και ορκο βεβαια αλλα δεν μπορω να φανταστω οτι εχει και αδελφο αυτο το πλοιο.Ειλικρινα παντως δεν περιμενα οτι θα το ξαναβλεπα
antonis molos Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 Πριν αρχίσουν το ένα μετα το άλλο τα ανοικτά ferries _ή παντόφλες κατά την λαική ρήση_ να συμπληρώνουν 35ετία και να μετατρέπονται σε φορτηγά ρο-ρο για την μεταφορά αποκλειστικά κάθε είδους εμπορευματος, ο ΘΕΑΓΕΝΗΣ, εξυπηρετούσε για πολλά χρόνια τα επτάνησα με την μεταφορά αδρανων υλικών απο την ηπειρωτική Ελλάδα ,η απο νησιά οπου επιτρεπόταν η λατόμευση. Οι δυο φωτογραφίες είναι φυσικά στην Κέρκυρα πρίν απο ...... πολλά χρόνια (πάει, ξεκούτιανα τελείως).
polmyt Posted March 24, 2018 Posted March 24, 2018 Όπως εχουμε πει και εδώ το πλοιο ειχε παρει φωτια ανοιχτα της Λημνου Αφου εμεινε για αρκετα χρονια στη Μυρινα ,ηρθε στου Σπανοπουλου και αφου εμεινε για καποιο καιρο στη πλευρα του ναυπηγειου, προς το τελος του χρονου μετακινηθηκε μαζι με αλλα πλοια προς την μερια του τυμβου.Τον Ιανουαριο ειχε βυθιστεί σχεδόν ολοκληρο ενώ το προηγουμενο Σαββατο το πλοιο ηταν βυθισμενο στην πρυμη με την πλωρη να είναι εκτος νερου.Απο ότι φαινεται και στη φωτο καποια αντιλια πρεπει να υπαρχει που βγαζει νερο από το πλοιο Ιδιαιτερο σκαρι είναι η αληθεια αλλα με αδοξο τελος
polmyt Posted May 21, 2018 Posted May 21, 2018 (edited) Το πλοιο το προηγουμενο ΣΚ δεν βρισκοταν στου Σπανοπουλου, και επειδή δεν το πηρε το ματι μου στα υπολοιπα καρναγια το πιο πιθανο είναι ότι εχει ηδη κοπει Edited May 21, 2018 by polmyt
polmyt Posted June 3, 2020 Posted June 3, 2020 (edited) Να πουμε οτι στο παραπανω ποστ ειχα κανει λαθος και ολο αυτο τον καιρο το πλοιο βρισκεται στου Σπανοπουλου ,αλλαζοντας συνεχως θεσεις. Edited June 3, 2020 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted July 20, 2020 Posted July 20, 2020 To Konge (IMO No: 8653774) βρίσκεται ακόμα στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα αλλά στη πλώρη γραφεί πλέον το όνομα Nikolaos R με νηολόγιο Παναμά.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 1 Posted February 1 Να πούμε για την ιστορία πλέον, πως το όνομα NIKOLAOS R με το οποίο το είχα και εγώ φωτογραφήσει στην Σαλαμίνα, δεν πέρασε ποτέ επίσημα στα "χαρτιά" του. Σύμφωνα με το equasis αναφέρεται ως "Total Loss" με τελευταίο όνομα το KONGE από τον Φεβρουάριο του 2012, όταν και είχε καταστραφεί από την φωτιά στην Λήμνο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 1 Posted February 1 Δεν το γνωρίζω, αλλά και δεν θυμάμαι να το έχω δει τα δύο - τρία τελευταία χρόνια. Πολύ πιθανόν να κόπηκε, όχι στου Σπανόπουλου, αλλά απέναντι, κάτω από τον τύμβο, όταν γινόντουσαν οι..... εκκαθαρίσεις του κόλπου των Αμπελακίων από παρατημένα και βουλιαγμένα. Να προσθέσω πως αν και στο equasis αναφέρεται ως κατασκευής 1993 (όχι 1994 όπως στον τίτλο του θέματος), στα αρχεία του αείμνηστου Εμμανουήλ Παπαδάκη αναφέρεται ως κατασκευής 1996 με αριθμό νηολογίου Πειραιά 6675 ως Φ/Δ (τύπος πλοίου). Μετονομάστηκε ΣΠΥΡΙΔΩΝ Μ το 2005 με ίδιο αριθμό νηολογίου ως Φ/Γ, και μετανηολογήθηκε στο Πόρτο Χέλι με α/α 92 ως Φ/Ο το 2006. Ίσως ο καλός μας φίλος @Nektarios Papadakis μπορεί να μας διαφωτίσει περισσότερο για το ιστορικό του.
Nektarios Papadakis Posted April 8 Posted April 8 Το πλοίο αποπερατώθηκε και νηολογήθηκε το 1996 (δεν ξέρω ναυπηγείο). Μέχρι τότε πρέπει να ήταν ημιτελές. Αρχικά είχε και ένα ακόμα όνομα. ΦΑΝΗΣ (Φορτηγίδα), νηολόγιο φορτηγίδων Πειραιά 2478 από 4-4-1996 έως 19-7-1996. ΘΕΑΓΕΝΗΣ (Φορτηγίδα), νηολόγιο Α' κλάσης Πειραιά 6675 από 19-7-1996 έως 5-10-2005. ΣΠΥΡΙΔΩΝ Μ (Φορτηγό), ίδιο νηολόγιο από 5-10-2005 έως 31-3-2006. ΣΠΥΡΙΔΩΝ Μ (Φορτηγό Οχηματαγωγό), νηολόγιο Α' κλάσης Πόρτο Χέλι από 31-3-2006 και μετά μέχρι που πουλήθηκε. Είχε ΔΔΣ SV4820. Κατασκευής του 1996 και 133 gt αρχικά (190 gt αργότερα). Σαν πλοιοκτήτης φαινόταν πάντα ο κ. Ανάργυρος Δημαράκης από την Ερμιόνη ενώ έχω και μια καταχώρηση όταν ήταν ΣΠΥΡΙΔΩΝ Μ ότι ανήκε στην EUROBETON Ναυτική Εταιρεία. Το καραβάκι έκανε πέρασμα και από τη Θάσο. Βρήκα μια επιπλέον καταχώρηση για το πλοίο, όταν δούλευε στην Κέρκυρα ανήκε στον κ. Αριστείδη Γινάργυρο (από την Κέρκυρα).
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 9 Posted April 9 Να δούμε ακόμα μία φωτογραφία του καραβακίου από την Θάσο, στην σκάλα Πρίνου στα τέλη της δεκαετίας '90 (κλικ στην φώτο για καλύτερη ανάλυση). Διακρίνονται ακόμα τα ανοικτού τύπου, ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΙΙΙ, ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ IV, και ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now