enas chiotis Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 Απορία. Υπάρχει κουφάρι παντόφλας στο Πέραμα στο οποίο δεν πραγματοποιούνται εργασίες και δεν έχει αναφερθεί ο φίλος Παντελής; Για παράδειγμα αυτές που φαίνονται στο #96 μήνυμα, αριστερά και δεξιά από το Τζώρτζια όπως και στο #92 μήνυμα; Κανένα κατάλοιπο από τα αδελφάκια του Κanhave;
pantelis2009 Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 (edited) Φίλε enas chiotis ακριβώς αυτά είναι. Το ένα στο ναυπηγείο Μεταξά και το άλλο στο ναυπηγείο Φρατζή. Edited March 9, 2010 by polmyt
enas chiotis Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 (edited) Φίλε enas chiotis ακριβώς αυτά είναι. Τι εννοείς αυτά είναι, γιατί εγώ νόμιζα ότι όλα τα κουφάρια είναι για υπό κατασκευή παντόφλες, μέχρι που βρέθηκε μπροστά μου το πρόβλημα της ταυτοποίησης του #92. Edited March 9, 2010 by polmyt
pantelis2009 Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 (edited) φίλε στου Μεταξά θα έφτιαχναν το ΙΙ και στου Φρατζή το ΙΙΙ. Τώρα είναι κουφάρια και το θέμα είναι στα δικαστήρια με την εταιρεία. Edited March 9, 2010 by polmyt
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Είναι σίγουρο ότι ο καθένας εκφράζεται με τον τρόπο και τις λέξεις που επιθυμεί, και δεν έχω καμμία πρόθεση να επικρίνω κάποιον γι αυτό ή πολύ περισσότερο να παραστήσω τον έξυπνο. Έχω προσέξει ότι (ειδικά το τελευταίο διάστημα με την κυριαρχία των αμφίπλωρων) κάποιοι φίλοι θέλοντας να αναφερθούν σε κάποια κλασσική παντόφλα, χρησιμοποιούν τον όρο "μονόπλωρη παντόφλα" . Κατά την ταπεινή μου άποψη δεν υπάρχουν "μονόπλωρες παντόφλες" όπως βέβαια δεν υπάρχουν και "μονόπλωρα καράβια". Τα πλοία στην συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν μία και μοναδική πλώρη, εκτός πολύ λίγων περιπτώσεων τα οποία ονομάζουμε αμφίδρομα ή αμφίπλωρα. Κατά την γνώμη μου πάντα, υπάρχει η παντόφλα την οποία μπορούμε να την αναφέρουμε και ως "κλασσική" και το αμφίπλωρο που μπορούμε να το αναφέρουμε (έστω και καταχρηστικά) ως "αμφίπλωρη παντόφλα". Και λέω καταχρηστικά, διότι ως γνωστόν η κλασσική παντόφλα έχει πάρει το όνομα της από την ομοιότητα που έχει με το ...διάσημο υπόδημα, σχήμα βέβαια που ουδεμία σχέση έχει με τα αμφίπλωρα πλοία. "Παντόφλα" λοιπόν ή "κλασσική παντόφλα" και "αμφίπλωρο" ή "αμφίπλωρη παντόφλα".
Panagia Ekatontapiliani Posted March 12, 2010 Posted March 12, 2010 Μήπως έχουμε κανένα νέο για το διπλανό πλοίο από το Στέλιος Φιλιαγκος, που είχε ξεκινήσει να κατασκευάζεται στο Ναυπηγείο του Θεωδοροπουλου?? Μήπως πρόκειται να γίνει το νέο ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ (εκεί είχαν φτιαχτεί και τα άλλα)
pantelis2009 Posted March 12, 2010 Posted March 12, 2010 Φίλε Panagia Ekatontapiliani το πλοίο είναι σταματημένο όπως το είδες απο τον 10/2009. όταν ξανα ξεκινήσει θα τα πούμε
pantelis2009 Posted March 12, 2010 Posted March 12, 2010 (edited) Υπάρχουν μαρτυρίες για καθημερινή συγκοινωνία μεταξύ Σαλαμίνος – Αττικής από το 17ο αιώνα. Κατά τον Ανδρέα Ζιρώ, εννοείται ως «πέραμα» ο διάπλους από τη Σαλαμίνα προς την απέναντι «σκάλα του ψαριού», όπου εκεί συγκεντρώνονται και διαθέτουν στον Πειραιά και την Αθήνα τα αλιεύματα τους Κουλουριώτες και Καματεριώτες ψαράδες. Ως επί το πλείστον οι κάτοικοι ασχολούνται με την αλιεία ψαριών και οστράκων, κυρίως κυδώνια και αχιβάδες και με τα «περάματα», δηλαδή τη μεταφορά ατόμων από το Καματερό στο Πέραμα Αττικής και αντίστροφα. Το 1948 οι Παναγής, Ιωάννης και Κυριάκος Καρνέσης φέρνουν στην γραμμή το πρώτο ferry boat, το «Αλίκη», ξύλινο, Αγγλικής κατασκευής (φωτο 1). Για την ιστορία: Το «Αλίκη» μετέφερε στην Ύδρα το κινηματογραφικό συνεργείο για τις ανάγκες των γυρισμάτων της ταινίας «το παιδί και το δελφίνι» με τη Σοφία Λόρεν και τον Άλαν Λάντ το 1958 και παρέμεινε εκεί για τρεις μήνες. Ακολούθησαν το «Θηρεσία» 1951-52 των Γιάννη & Παναγή Καρνέση σιδερένιο Γερμανικής κατασκευής (φωτο 2), το «Ευαγγελία» το 1953 των Σπύρου & Χαράλαμπου Φουρίκη, ξύλινο Αγγλικής κατασκευής, το «Μαίρη» το 1954 των Σταύρου Τσαπαρλή & Ηλία Περδικούρη, ξύλινο Αγγλικής κατασκευής, το «Σαλαμίς» το 1955 των Γιάννη Καρνέση & Δημήτρη Παπανικολάου Γερμανικής κατασκευής σιδερένιο, Το «Αη Γιώργης» το 1955 του Δημητρίου Παπανικολάου, σιδερένιο Γερμανικής κατασκευής, το «Αγγελική» το 1955 του Ιωάννη Αποστόλη, ξύλινο Αγγλικής κατασκευής (φωτο 3), το «Παναγής» των Παναγή, Γιάννη και Βαγγέλη Καρνέση, ξύλινο κατασκευασμένο στο ναυπηγείο «Μητσάκη» στο Πέραμα το 1955-56 (φωτο 4), το «Ελένη» με Ν.Π 1544 των Δημήτρη Δημητριάδη και Δημήτρη & Ιωάννη Σοφρά, ξύλινο κατασκευασμένο στο Πέραμα το 1957, το οποίο στην αρχή έκανε δρομολόγιο Θάσο-Κεραμωτή (φωτο 5), μετά ονομάζεται «Ερέτρια» και κάνει δρομολόγια Ωρωπό-Ερέτρια και από 1961-63 κάνει δρομολόγιο Παλούκια – Πέραμα, όπου και έχει αποκτήσει … γέφυρα (φωτο 6), το «Θηρεσία» των Γιάννη & Παναγή Καρνέση σιδερένιο, κατασκευασμένο στο Πέραμα το 1956 στο ναυπηγείο Αναστασιάδη- Τσορτανίδη (φωτο 7), ενώ το 1962 το σιδερένιο έπειτα «Ευαγγελία» (χωρίς φωτο) μετέφερε το κινηματογραφικό συνεργείο στην Αντίπαρο για τα γυρίσματα της ταινίας «Μανταλένα» με την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Με αυτά τα ferry boat το εισιτήριο κόστιζε 19,50 δραχμές και το δρομολόγιο ήταν ανάλογα με τις απαιτήσεις των οδηγών για Καματερό ή κυρίως Παλούκια. Σταθερά πλέον τα Παλούκια θα εξελιχθούν γρήγορα από την δεκαετία του 1950 σε επίνειο της νήσου. Αρχικά κάθε ferry boat αξιοποιούσε τα κέρδη που έβγαζε το ίδιο. Πολύ νωρίς όμως άρχισε να συζητείται το ενδεχόμενο ίδρυσης μιας κοινοπραξίας, η οποία άτυπα λειτούργησε μέχρι το 1968, οπότε και δημιουργήθηκε. Σήμερα η γραμμή Παλούκια – Πέραμα έχει εκσυγχρονιστεί και διαθέτει το μεγαλύτερο, πιο σύγχρονο και πιο εξοπλισμένο στόλο ferry boat παγκοσμίως και διακρίνεται για την άμεση εξυπηρέτηση, δείχνοντας αρκετές φορές το κοινωνικό της πρόσωπο. Τα στοιχεία είναι από παλαιό τεύχος τοπικής εφημερίδας και παλαιούς πλοιοκτήτες, όπου και οι φωτο. Τους ευχαριστώ που τα μοιράστηκαν μαζί μου, για να τα μάθει ακόμη περισσότερος κόσμος και έξω από τη Σαλαμίνα. Edited March 13, 2010 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted March 18, 2010 Posted March 18, 2010 Έτσι και αλλιώς όλες οι παντόφλες της γραμμής Πόρου Γαλατά είναι μικρές.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2010 Posted March 19, 2010 Το Αντώνιος Κ που δουλεύει μεταξύ Ρίο-Αντίρριο και το Παναγία Φανερωμένη που δουλεύει μεταξύ Κίμωλο- Απολλωνία Μήλου είναι σε βάζα στο ναυπηγείο της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚΑ στο Πέραμα.
Aldebaran Posted March 24, 2010 Posted March 24, 2010 Mετα το Ματουλα κ Νησος Θηρασια μαλλον σειρα στα βαζα θα παρει το Θεομητωρ!
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2010 Posted March 29, 2010 Pantelis2009 (η οποιοσδήποτε άλλος γνωρίζει), μήπως ξέρεις το όνομα του αμφίδρομου που κατασκευάζεται δίπλα από το Ναυπηγείου Ατσαλακη και το Ποσειδωνα (Νομίζω ότι είναι στο Ναυπηγείο της ΕΛΘΩΜ)
polmyt Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 (edited) Εχουμε και λεμε απο δεξια προς τα αριστερα ΜΑΡΙΑ Π ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α ΑΝΤΩΝΙΟΣ Κ ΚΑΜΠΕΡΟΣ Ι την ασπρη παντοφλα με το μπλε στην πρυμνη δεν τη θυμαμαι αν και νομιζω οτι την εχω ξαναδει ΧΡΗΣΤΟΣ και μαλλον ΠΩΛ(δεν φαινεται στη φωτο) αυτες ειναι στη παραλια Στην προβλητα ειναι τα ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑ και ΚΑΝΑΡΗΣ ενω δρομολογιο εκαναν τα ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ Τ,ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΙΔ και ΘΕΟΔΩΡΟΣ-ΜΑΡΙΑ Ζ Edited May 14, 2010 by polmyt
polmyt Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Η κα βουλευτής πλέον Μάγια Τσόκλη ταξιδύει αυτή την Τετάρτη στην Ζανζιβάρη, που εκτός των άλλων, έχει και παντόφλες...ΑΖΙΖΑ ΙΙ το 2006, το πρώην ΙΩΑΝΝΗΣ ΙΙ. Το equasis το αναφέρει πλέον status dead. Τέλος, η υπερκατασκευή από μια άλλη παντόφλα. Με το imo number που διακρίνεται (7011474), το equasis δίνει όνομα το JASON, και διαχειριστές στην Θεσ/νίκη. Κάθε παραπάνω στοιχείο ευπρόσδεκτο. επανερχομαι στο θεμα των παντοφλων της Τανζανιας Το ΑΖΙΖΑ ΙΙ καηκε στο λιμανι του Dar es Salaam μαζι με το ΑΖΙΖΑ Ι το Μαρτιο του 2009.Και τα δυο πλοια ηταν ανασφαλιστα οπως αναφερει αυτο εδω το αρθρο.Tο καθενα μπορουσε να μεταφερει μεχρι 1000 επιβατες. MV Aziza I and MV Aziza II which caught fire recently in Dar es Salaam and Zanzibar ports respectively had no insurance cover.MV Aziza I and MV Aziza II had the capacity to carry up to 1,000 passengers each Άλλη μία βαρβάτη ελληνική παντόφλα που κάπου την έχουμε συναντήσει. Αν κρινω απο την παντοφλιτσα LCT Happy η οποια δεν πρεπει να ειναι Ελληνικη,ειναι πολυ πιθανον το τωρινο ονομα της παντοφλας που μας εβαλε ο φιλος chiotis να ειναι LCT NEW HAPPY.Νομιζω οτι το LCT αναγραφεται και στην πλωρη αν και θελει πολυ φαντασια για να το δεις.Αλλη μια φωτο απο πρυμα για εχουμε και μια καλυτερη ιδεα Ενα αλλο ερωτημα ειναι ποια ειναι αυτη η παντοφλα.Δεν μοιαζει με τις αλλες που ειδαμε παραπανω Ελπιζω να βρουμε καμια ακρη
PIANOMAN Posted April 16, 2010 Posted April 16, 2010 (edited) Να σημειωσω πως το ΑΖΙΖΑ 1 ειναι το πρωην αφαια, καθως στην ιδια γραμμη βρισκεται και πρωην ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π. ολα απο σαρωνικο μερια. ειναι και αλλες 2-3 παντοφλες παλιες ελληνικες στη γραμμη. Επισης το JASON ιενι το πρωην ΙΑΣΩΝ απο αιδηψο μερια. Edited April 16, 2010 by proud_ionian quote
enas chiotis Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 (edited) Πάμε να δουμε και άλλες πιθανότατα ελληνικές παντόφλες στα ξένα. RIO KONG στην Ισημερινή Γουινέα. MURZUK στη Σιέρρα Λεόνε. GREAT SCARCIES στη Σιέρρα Λεόνε. Και τέλος μια υπερκατασκευή παντόφλας, πάλι απο τη SL. Εννοείται ότι περιμένουμε να μιλήσουν οι γνώστες για παλιά ονόματα κλπ. Edited May 17, 2010 by polmyt
pantelis2009 Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 (edited) Σωστή η παρατήρηση σου. Αν θέλει κάποιος υπεύθυνος ας το κάνει.Kαι 2 φωτο ...... έγχρωμες παρακαλώ της εποχής εκείνης. Μπορεί να είναι τα χρώματα ξεθωριασμένα αλλά έχουν την αξία τους, πιστεύω!!!. Ο Αγιασμός της γραμμής και όλοι οι κάτοικοι παρόντες. Edited May 27, 2010 by proud_ionian quote
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 20, 2010 Posted May 20, 2010 τα γελάκια των υπουργών και των παρατρεχάμενων, την πινακίδα του αυτ/του. Να συμπληρώσω ότι εκείνη την εποχή Υπουργός Μεταφορών κλπ ήταν ο Γ. Βογιατζής επί σειρά ετών βουλευτής Ευβοίας. Γι αυτό και οι υποδοχές και οι παράτες...επρόκειτο για την εκλογική περιφέρεια του υπουργού.
pantelis2009 Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 (edited) Kαλημέρα σε όλους. Να δούμε και κάτι πιο παλαιό? Αγιος Γεράσιμος 1964 Κεφαλονιά. Απο τον θησαυρό των Στύρων (δεν ξέρω πιο περιοδικό ήταν). Εγώ τότε ήμουν 8 χρονών και πολλοί απο σας δεν είχατε γεννηθεί. Χαρισμένη σε όλους τους φίλους και τον Γιάννη Παγκάκη Edited May 27, 2010 by proud_ionian
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 23, 2010 Posted May 23, 2010 Στα ναυπηγεία Παναγιωτάκη στην Σαλαμίνα σε σημερινή φωτό, το Απόστολος Μ, το Άγιος Γεράσιμος και το Αιακός.
pantelis2009 Posted May 23, 2010 Posted May 23, 2010 Στα ναυπηγεία Παναγιωτάκη στην Σαλαμίνα σε σημερινή φωτό, το Απόστολος Μ, το Άγιος Γεράσιμος και το Αιακός. πρίν το Αιακός ήταν το Ιωάννης Θηρεσία Και το Αγ. Γεράσιμος βέβαια.
enas chiotis Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Στα πλαίσια της άσκησης καταπολέμησης θαλάσσιας ρύπανσης Τρίαινα 2010, στα συχαρίκια από το ΥΕΝ αναφέρεται: Θα ήταν παράλειψη να μην μνημονεύσω την ευγενή χορηγία συμμετοχής του Ε/Γ-Ο/Γ ανοικτού τύπου ΧΡΥΣΟΦΙΛΟΥΣΑ 3 και του Ρ/Κ ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, τον Πλοίαρχο και τα πληρώματά τους. Ποιο πλοίο είναι αυτό; Μην είναι η Φανερωμένη Πόρου ΙΙΙ;
Panagia Ekatontapiliani Posted June 8, 2010 Posted June 8, 2010 Μπορεί να είναι και το Γλυκοφιλούσα ΙΙΙ της Σαλαμίνας??
pantelis2009 Posted June 18, 2010 Posted June 18, 2010 (edited) Απο τον Θησαυρό των Στύρων. Το Αγ. Γεώργιος κάνοντας το δρομολόγειο Αγ.Μαρίνα-Στύρα το 1977, πρίν ακόμη κάνει τη μετασκευή του. Τώρα αυτή η ψυχή που βρίσκετε? Χαρισμένη σε όσους αναπολούν τα παλιά!!!! Να δούμε και κάτι διαφορετικό. Το Αγία Άννα συνδέει την Ουρανούπολη με την Δάφνη στο Άγιο Όρος. Πρέπει να ανοίκει στους παπάδες. Χαρισμένες σε όλους τους φίλους της αθάνατης παντόφλας. 1, 2, 3, 4, 5. Edited June 18, 2010 by proud_ionian
ΓιάννηςΑ340 Posted July 9, 2010 Posted July 9, 2010 Όταν έχει φουρτούνα τα αυτοκίνητα στις παντόφλες λούζονται με θαλασσινό νερό. Πώς δε διαμαρτύρεται κανείς για αυτή την απαίσια παροχή υπηρεσιών; Δηλαδή πληρώνεις ένα πανάκριβο εισιτήριο π.χ. Αιδηψό -Αρκίτσα και σκουριάζεις το αυτοκίνητό σου; Πρέπει να απαγορευτούν οι παντόφλες και να είναι μόνο κλειστά τα πλοία.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now