Blue Star Delos Posted December 27, 2020 Posted December 27, 2020 Περίπου στο 6:00, φαίνονται 2 παντόφλες στο Αίγιο. Γνωρίζει κάποιος ποιες είναι;
polmyt Posted December 27, 2020 Posted December 27, 2020 Το αριστερα ειναι σιγουρα το ΠΑΝΑΓΙΑ Τ ΙΙ, για το δεξια ενω μου φαινεται γνωστο δεν μπορω να το ταυτοποιησω προς το παρον
Blue Star Delos Posted December 27, 2020 Posted December 27, 2020 (edited) Το δεξί πρέπει να είναι το μετέπειτα Rio Lang. Edited December 27, 2020 by Blue Star Delos
Nick the Greek Posted February 25, 2022 Author Posted February 25, 2022 Να δούμε και μια παντόφλα, γιατί μόνο σαν τέτοια μπορώ να την κατατάξω, που πέρασε από την Ελευσίνα χωρίς να τη δούν και πολλά μάτια. Είναι το Seaspan Transporter που βλέπουμε εδώ δεμένο στο ναυπηγείο. Οι πλοιοκτήτες είναι Καναδοί, οι οποίοι δραστηριοποιούνται ανάμεσα στο Vancouver Island και τον ηπειρωτικό Καναδά. Υποθέτω πως το πλοίο ναυπηγήθηκε στην Τουρκία και βρισκόταν σε ταξίδι παράδοσης, πέρασε επίσης από την Τενερίφη και τώρα βρίσκεται στον Παναμά. Δε ζηλεύω καθόλου αυτούς που το ταξίδεψαν, δεν ξέρω βέβαια αν ταξίδεψε επάνω σε κάποιο heavy lift. Το ΙΜΟ του είναι το 9886407, δεν κατάφερα όμως να βρώ περισσότερες πληροφορίες.
polmyt Posted November 28, 2022 Posted November 28, 2022 Να δουμε και μια παντοφλα κειμηλιο απο την Τουρκια Προκειται για το ARIBURNU το οποιο και βλεπουμε να ειναι δεμενο στην Αντιγονη ,το δευτερο απο τα Πριγκηπονησια Λεω κειμηλιο διοτι ειναι κατασκευης του 1944 με μηκος 64 μετρα και πλατος 9.Αν το δεις απο πρυμα και απο πλωρα δειχνει τα χρονια του.Θεωρω βεβαια οτι η υπερκατασκευη εχει αλλαχτει στο περασμα των ετων και μοιαζει περισσοτερο να την εχουν βαλει απο μοτορσιπακι.Παλιο αποβατικο και αυτο οπως τα δικα μας;Ποιος ξερει Εξωτερικα δειχνει σε πολυ καλη κατασταση αν και δεν την εχω πετυχει καθολου να ταξιδευει τον τελευταιο καιρο
Panagia Ekatontapiliani Posted December 15, 2022 Posted December 15, 2022 Μέσα στο 2023 θα ξεκινήσουν οι ναυπηγήσεις δύο νέων παντοφλων. Η πρώτη θα είναι στο ναυπηγείο της ΕΛΘΩΜ για την οικογένεια Γκαβανοζη και στο ναυπηγείο Φραντζή για την οικογένεια Βιλλιώτη.
polmyt Posted December 16, 2022 Posted December 16, 2022 Αρα μιλαμε για 5 νεες ναυπηγησεις συνολο μαζι με το ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΛΕΝΗ ,το αμφιπλωρο της Tsokos Lines και το Blueferries. Σαν κατι να εχει αρχισει να κινηται και παλι μετα τα 2-3 χρονια σχετικης απραξιας λογω κορονοϊου
Aqua_blue Posted April 11, 2023 Posted April 11, 2023 (edited) 49 minutes ago, polmyt said: Σε αυτη τη φωτογραφια απο την κατασκευη του ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΙΙ ,μπορουμε να διακρινουμε και ενα κουλουριωτικο με το ονομα ΕΛΕΝΗ Κ Ο σχεδιασμος του ειναι διαφορετικος απο τα γνωστα μας που ταξιδευουν μεχρι και σημερα Εχει καποιος περισσοτερες πληροφοριες για το συγκεκριμενο; Ωστόσο,ανάμεσα στο Παπαδιαμάντης και στο Άγιος Νικόλαος ,αν δεν με γελουν τα μάτια μου αγνοφαινεται και ένα ορθοπλωρο προς κατασκευή , αυτό θα είχε πολύ περισσότερο ενδιαφέρον αν αναγνωριζόταν ... Edited April 11, 2023 by polmyt
polmyt Posted April 11, 2023 Posted April 11, 2023 Εχεις δικιο .Δεν το ειχα προσεξει οτι υπαρχει κι αλλο πλοιο εκει αναμεσα Δυσκολα βαζεις ομως Απο οσα χτιστικαν εκεινη την εποχη στη Σαλαμινα πιθανολογω οτι ισως να ειναι καποιο απο τα ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΥΠΗΤΗ, και ΣΠΥΡΟΣ Σ ,το οποιο ομως δεν το εχω δει ποτε σε φωτο.Τα υπολοιπα δεν μου πολυκολανε κυριως λογω σχεδιου Ισως να ειναι καποιο απο αυτα ,αλλα ορκο δεν περνω Βαζω και μια οσο καλυτερη φωτο γινεται ,αν και ισα που φαινεται το πλοιο
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 12, 2023 Posted April 12, 2023 Το ΣΠΥΡΟΣ Σ δεν είναι (το έχεις δει polmyt, είναι το μετέπειτα EL LOUD II της Τυνησίας και RIO KONG της Ισημερινής Γουινέας). Κατά 99% (ας αφήσουμε 1 καβαντζα) είναι το ΒΕΛΟΣ ΙΙΙ, σημερινό ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΡΥΠΗΤΉ.
Nick the Greek Posted April 13, 2023 Author Posted April 13, 2023 Παντοφλόνια δε φτιάχνουμε μόνο στην Ελλάδα, φτιάχνουν και στις Φιλιππίνες. Και μάλιστα ομορφότατα. Να το τελευταίο εξ' αυτών, το Santa Alberta. Καθέλκυση με αερόσακους και πλείστα εσωτερικά πλάνα. Το καλύτερο βέβαια είναι ο χορός του πληρώματος προτού οι επισκέπτες μπούν για να θαυμάσουν το πλοίο. Φανταστείτε στην καθέλκυση του επόμενου Πρωτοπόρου το πλήρωμα του Τσόκου να το ρίξει στα ζειμπέκικα
polmyt Posted May 1, 2023 Posted May 1, 2023 Παμε να δουμε και μια μικρη ξυλινη παντοφλιτσα απο τη δεκαετια 50-60.Παρατηρουμε οτι μεχρι και ο καταπελτης ειναι ξυλινος.Λογικα θα χρησιμοποιουνταν μαλλον σε εργα μιας και δεν φαινεται να υπαρχει εστω ενα υποτυπωδες σαλονι Δυστυχως δεν διακρινεται ονομα .Για τοποθεσια μοιαζει αρκετα με το στενο Πορου - Γαλατα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 3, 2023 Posted May 3, 2023 (edited) Την δεκαετία 50 δεν χρειάζονταν σαλόνια, ήταν περιττά. 😁 Η παντοφλιτσα ήταν πρώην μικρό βοηθητικό αποβατικό του Β. Π. Π., πράγματι ξύλινο (κόντρα πλακέ !!!), τύπου RCL (Rambed Cargo Liner). Μετα τον πόλεμο πολλά ξέμειναν η ήρθαν στην χώρα μας, κάπου είχα διαβάσει στα Ν. Χ. για δεκάδες. Και δεν απασχοληθηκαν σε εργα, τουλάχιστον όχι αποκλειστικά. Πρώην τυπου RCL ήταν 4-5 πρώτες παντόφλες της Σαλαμίνας, δύο οι ΑΛΕΞ και ΜΑΡΙΛΕΝΑ δούλευαν ως επιβατηγά τουριστικά στο λιμάνι της Πάτρας την δεκαετία 50, RCL ήταν η πρώτη παντοφλιτσα της Πρέβεζας, ή ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ. Και όλες, στην μορφή που βλέπουμε στην δική σου φώτο. Εν το προκειμένω, σαφέστατα η τοποθεσία μοιάζει πολύ με τα στενά του Πόρου. Δεν έχω όμως ξαναακούσει για RCL που είχε δουλέψει στον Πόρο, χωρίς βέβαια και να αποκλείεται. Αν κάποιος Πρεβεζανος ή έστω γνωστής της περιοχής μπορούσε να αναγνωρίσει ως τοποθεσία την Πρέβεζα, τότε ανεπιφύλακτα θα έλεγα ότι είναι το ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ, ή πρώτη της παντόφλα. Edited May 3, 2023 by polmyt quote
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 6, 2023 Posted May 6, 2023 Σε συνέχεια από το αμέσως προηγούμενο μου ποστ σχετικά με την παντοφλίτσα - πρώην αποβατικό τύπου RCL, στην εξαιρετική φώτο πιθανόν στον Πόρο (???) του polmyt, να εξετάσουμε μία άλλη πιθανότητα. Πριν λίγα χρόνια σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με παλιό Ποριώτη, ανάμεσα σε χρήσιμες ιστορικές πληροφορίες για το πορθμείο του νησιού, μου είχε αναφέρει πως η πρώτη παντόφλα του νησιού που γνώριζε, είχε το όνομα ΑΙΤΟΣ ή ΑΗΤΟΣ, είχε αγοραστεί από Ποριώτη πλοιοκτήτη (δεν ήταν νέα κατασκευή), χωρίς όμως να γνωρίζει κάτι περισσότερο. Στην αναζήτηση περισσότερων στοιχείων που ακολούθησε στο φόρουμ nautilia.gr, ο φίλος Άρης Μπιλάλης είχε παραθέσει την ακόλουθη πληροφορία : “Το 1955 νηολογήθηκε στον Πειραιά το ξύλινο πετρελαιοκίνητο ΑΕΤΟΣ με ολική χωρητικότητα 37 κόρων με διαστάσεις 18.3 Χ 4.4 μ με την επισήμανση "τέως της Πολεμικής Αεροπορίας". Το 1956 αναγνωρίσθηκε ως επιβατηγό υπό ιδιοκτησία Γ. Κόκκορη. Το 1962 έγινε η τελευταία αναφορά στο νηολόγιο όταν το σκάφος τέθηκε σε αναγκαστικό πλειστηριασμό του δημοσίου.” Να ήταν άραγε “το ξύλινο πετρελαιοκίνητο ΑΕΤΟΣ” πρώην RCL, και να είναι η παντοφλίτσα (η πρώτη του Πόρου) που βλέπουμε στην φωτογραφία ??? Δεν το θεωρώ καθόλου απίθανο.
Nick the Greek Posted May 7, 2023 Author Posted May 7, 2023 Ένα άλλο που αναρωτιέμαι εγώ είναι πως η Πολεμική Αεροπορία βρέθηκε με πλωτό μέσο. Και τι είδου ήταν αυτό, ποιά χρησιμότητα είχε. Ίσως αυτό να μας δώσει και την απάντηση.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 7, 2023 Posted May 7, 2023 (edited) Μάλλον θα χρειάζεσθε τα ...φώτα μου😄 Η τότε Βασιλική Αεροπορία είχε σκάφη μέχρι ~ 1955-1956,τα αεροναυαγοσωστικά Ιδού φωτο από αντίστοιχο θέμα που είχα ανοίξει στο nautilia. Νομίζω γύρω στο 55 στην Αίγινα του ιδίου τύπου με το ΑΕΤΟΣ Αυτά είχαν βάση την Ζέα. 20 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Μάλλον θα χρειάζεσθε τα ...φώτα μου😄 Η τότε Βασιλική Αεροπορία είχε σκάφη μέχρι ~ 1955-1956,τα αεροναυαγοσωστικά Ιδού φωτο από αντίστοιχο θέμα που είχα ανοίξει στο nautilia. Νομίζω γύρω στο 55 στην Αίγινα του ιδίου τύπου με το ΑΕΤΟΣ Αυτά είχαν βάση την Ζέα. Το πρώτο είναι όμοιο σε αγγλική υπηρεσία. 25 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Μάλλον θα χρειάζεσθε τα ...φώτα μου😄 Η τότε Βασιλική Αεροπορία είχε σκάφη μέχρι ~ 1955-1956,τα αεροναυαγοσωστικά Ιδού φωτο από αντίστοιχο θέμα που είχα ανοίξει στο nautilia. Νομίζω γύρω στο 55 στην Αίγινα του ιδίου τύπου με το ΑΕΤΟΣ Αυτά είχαν βάση την Ζέα. Το πρώτο είναι όμοιο σε αγγλική υπηρεσία. Κάτω είναι έγγραφο που μου είχε στείλει το Μουσείο Ιστορρίας της ΠΑ σχετικά με τις κινήσεις αυτών των αγγλικής προέλευσης πλοιαρίων. Edited May 7, 2023 by polmyt quote
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 7, 2023 Posted May 7, 2023 (edited) @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Σε ευχαριστω πολύ φίλε. Άρα το ξύλινο πετρελαιοκινητο ΑΕΤΟΣ της πολεμικής αεροπορίας (που διατήρησε το ιδιο όνομα και ως επιβατηγό) δεν ήταν το πρωην RCL - πρώτη παντόφλα του Πόρου. Παραμένει βέβαια το ερώτημα αν το πρώην RCL στην φώτο του polmyt, είναι το ΑΗΤΟΣ που μου είχε αναφέρει στην συνομιλία μας ο "παλιός Ποριωτης". Edited May 7, 2023 by ΣΕΙΡΙΟΣ
polmyt Posted May 16, 2023 Posted May 16, 2023 Για να πω την αληθεια δεν μου ειχε περασει απο το μυαλο οτι θα μπορουσε να ειναι η Πρεβεζα η τοποθεσια Εχω κοιταξει αρκετες φορες τις δυο τοποθεσιες,κυριως μεσα απο φωτογραφιες και το street view, προσπαθοντας να ταυτοποιησω το μερος.Χωρις να μπορω να παρω ορκο νομιζω οτι μοιαζει περισσοτερο με Πορο παρα με Πρεβεζα κυριως γιατι η αποσταση αναμεσα στην παραλια της Πρεβεζας και στην απεναντι ακτη φαινεται πολυ μεγαλυτερη σε σχεση με αυτη της φωτογραφιας. Ορκο δεν περνω αλλα αν ειχα να διαλεξω θα ελεγα οτι μαλλον ειναι το στενο Πορου Γαλατα
aegina Posted March 3 Posted March 3 (edited) Νομιζω οτι τη δεκαετεια του 60 ειχαν φτιαχτει μεγαλες παντοφλες στην Ελλαδα : Αγια Κυριακη και Σολωνακι εχω την εντυπωση πως ηταν οι δυο πρωτες μεγαλες . Edited March 4 by proud_ionian μεταφορά
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 3 Posted March 3 Δεν έγραψα πουθενά ότι δεν είχαν κατασκευαστεί μεγάλες παντόφλες στην Ελλάδα την δεκαετία του '60 (και πιό σωστά στα τέλη της δεκαετίας).
aegina Posted March 4 Posted March 4 Γνωριζει κανεις πια ηταν η πρωτη μεγαλη παντοφλα που φτιάχτηκε στην Ελλαδα και ποτε;
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 4 Posted March 4 Πολύ δύσκολη η απάντηση, αφενός διότι δεν διευκρινήζετε ποιου μεγέθους παντόφλα θεωρείτε μεγάλη (πάνω από 40, από 50, 60, 70 μέτρα ???), αφετέρου διότι στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι παντόφλες δέχθηκαν μετασκευές μεγαλώματος (πολλές και περισσότερες από 1-2 φορές) και είναι πολύ λίγα (έως ελάχιστα) τα επίσημα και σίγουρα στοιχεία για τις αρχικές τους διαστάσεις.
aegina Posted March 5 Posted March 5 Το ξερω οτι ειναι δυσκολο αλλα μιλαω για 60+ μετρα ισως και 70.Ρωτησα γιατι ειχα την εντυπωση οτι η πρωτη ηταν το ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ το οποιο δεν το προλαβα παντως οι παλιοι στην Αιγινα ελεγαν οτι το Θεσπρωτια ηταν η μεγαλυτερη μεχρι τον ΑΙΑΝΤΑ και αργοτερα τον ΣΑΡΩΝΙΚΟ.Παντα αναφερομαι για αρχικες μορφες και οχι για μετασκευες.
PIANOMAN Posted March 5 Posted March 5 Το αγια κυριακη ηταν σχετικα μεγαλη παντοφλα, (καπου λιγο πανω απο 60 μετρα το πολυ), καπου εκει και το σολωνακι, αλλα και αυτο πιστευω κατω απο 70 μετρα. Σιγουρα ο ΑΙΑΣ του σαρωνικου δεν ηταν μεγαλη παντοφλα προ μετασκευης, ηταν με το ζορι 60. Ο Σαρωνικος καθελκυστηκε με τις τωρινες του διαστασεις μεν, ως ανοιχτου τυπου, αλλα πολυ αργοτερα, τη δεκαετια 80, και στη συνεχεια απεκτησε το πρυμνιαιο σαλονι και μετασκευαστηκε σε κλειστο. Δεν μου ερχεται καμια παντοφλα δεκαετιων 60 και 70 πραγματικα μεγαλη στο μυαλο, οι περισσοτερες μετασκευαστηκαν και μεγαλωσαν πολυ, αλλα ολες τη δεκαετια του 80 (βλεπε ΑΙΑΣ, ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2, ΑΙΓΙΝΑ,ΝΑΝΤΗ, ΒΙΒΗ, ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, και αλλες παρα πολλες).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now