Thanos... Posted May 1, 2012 Posted May 1, 2012 (edited) Σκέψεις εαρινής πλέον νυκτός... Ποιο είναι το παλαιότερο εν ενεργεία ανοικτού τύπου πλοίο στην Ελλάδα και το οποίο κινείται αυτοδύναμο ; Το μυαλό μου αυθόρμητα πάει προς το Άγιος Νικόλαος στην Χαλκίδα... Edited May 1, 2012 by Thanos...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 2, 2012 Posted May 2, 2012 (edited) Το παλαιότερο εν ενεργεία ανοικτού τύπου πλοίο στην Ελλάδα, το οποίο κινείται αυτοδύναμο, και έχει κατασκευαστεί στην χώρα μας, είναι το ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΗΡΕΣΙΑ Κ της Ρεβυθούσας, του 1959. Έπονται το ΙΑΣΩΝ της Επιδαύρου(1960), και μαζί τα ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ της Χαλκίδας (1962), και ΜΑΡΙΑ Κ της Καλύμνου (1962). Τώρα αν μιλήσουμε για το παλαιότερο και ιστορικότερο (από κάθε άποψη) πλοίο ανοικτού τύπου που υπάρχει ακόμα στην χώρα μας έστω και παροπλισμένο, αλλά δεν κατασκευάστηκε εδώ, είναι το ΕΥΓΕΝΙΑ Π του 1944, που δούλεψε στην γραμμή του Ρίου από το 1946. Τέλος τα παλαιότερα πλοία ανοικτού τύπου που κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα, και συνεχίζουν να είναι ενεργά ως επιβατηγά - οχηματαγωγά (τα παραπάνω δουλεύουν ως φορτηγά - οχηματαγωγά), είναι τα ΑΝΤΩΝΙΟΣ Κ και ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΙΔΗΨΟΥ (1977) του Ρίου. Edited May 2, 2012 by ΣΕΙΡΙΟΣ
Thanos... Posted May 4, 2012 Posted May 4, 2012 Ευχαριστώ Σείριε για την βοήθεια. Απλά χάζευα τα αγαπημένα μου πλεούμενα στο αρχείο και σκεφτόμουν ποιο να είναι άραγε το παλιότερο από τους μικρούς ήρωες...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 4, 2012 Posted May 4, 2012 (edited) Nα 'σαι καλά. Εξ άλλου μου έδωσες την ευκαιρία - αφορμή να αναφέρουμε σε ένα ποστ τις παλαιότερες παντόφλες (ανά ...κατηγορίες), στην χώρα μας. Για τυπικούς λόγους πάντως, θα πρέπει να αναφέρουμε και το ΓΡΑΜΒΟΥΣΑ πρώην ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ (1975). Μπορεί πλέον να δουλεύει μόνο ως επιβατηγό σε ημερήσιες κρουαζιέρες και να είναι εδώ και αρκετά χρόνια "τύποις" κλειστό, είχε όμως κατασκευαστεί ως παντόφλα και έτσι οι περισσότεροι ακόμα την θεωρούμε. Edited May 4, 2012 by ΣΕΙΡΙΟΣ
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 11, 2012 Posted May 11, 2012 Μάλιστα, Ελευσίνα - Ρέθυμνο λοιπόν....... ενδιαφέρουσα εξέλιξη για το ΚΛΕΙΩ. Μένει να δούμε αν πρόκειται για μία μεμονωμένη ναύλωση ή θα συνεχίσει και στο μέλλον αυτά τα ταξίδια. Να υπενθυμίσω εδώ ότι τον τελευταίο χρόνο, δύο ακόμα παντόφλες ξεκίνησαν και πραγματοποιούν συχνότατα ταξίδια προς την Κρήτη. Πέρυσι τέτοιο περίπου καιρό το ΕΙΡΗΝΗ Κ (από την Ελευσίνα προς το Ηράκλειο), και από τον περασμένο Ιανουάριο το ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ (από την Ελευσίνα προς τα Χανιά). Να είναι άραγε "τυχαίο" το σημερινό ταξίδι του ΚΛΕΙΩ προς την Κρήτη, και μάλιστα στο Ρέθυμνο ??? Μήπως θα ήταν καλό και ...πρέπον, να ασχοληθούμε λίγο με τους (κατά τα φαινόμενα) νέους "τρόπους εξυπηρέτησης - διακίνησης" φορτηγών οχημάτων από και προς την Κρήτη ??? Και λέω βέβαια "νέους", διότι δεν θυμάμαι τα παλαιότερα χρόνια να υπήρχαν παντόφλες (και μάλιστα πρώην επιβατηγά και όχι παντόφλες ίσως κατασκευασμένες - διαμορφωμένες για αυτόν τον ρόλο) σε τέτοιου είδους δρομολόγια. Υπήρχε βέβαια το ΕΥΓΕΝΙΑ Π, αλλά σε ταξίδια περισσότερο προς τα νησιά του Αιγαίου και πολύ λιγότερο προς την Κρήτη.
polmyt Posted May 14, 2012 Posted May 14, 2012 Δεν νομιζω οτι οι συγκεκριμενες παντοφλες δουλευουν σαν roro,με την εννοια οτι οποιος θελει κλεινει θεση και βαζει το φορτηγο του μεσα.Εχω την εντυπωση οτι και οι τρεις παντοφλες ειναι ναυλωμενες απο συγκεκριμενη εταιρια που ασχολειται με βιομηχανικα αερια. Ισως να κανω λαθος αλλα και το ΚΛΕΙΩ και το ΕΙΡΗΝΗ Κ που ειδα στο Ηρακλειο περυσι, ηταν φορτωμενα με βυτια της εταιριας Μπορει να κανω και λαθος βεβαια
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 17, 2012 Posted May 17, 2012 Δεν διαφωνούμε. Κι εγώ την ίδια γνώμη έχω, ότι ταξιδεύουν ως Φ/Γ-Ο/Γ ναυλωμένα από κάποια ή κάποιες εταιρείες, αν και φυσικά δεν μπορώ να αποκλείσω και την πιθανότητα να υπάρχει τρόπος να "κλείσει κάποιος θέση και να βάλει το φορτηγό του μέσα", δεν το γνωρίζω. Το βέβαιο πάντως είναι ότι κυρίως δουλεύουν ως πλοία "εκτάκτων αποστολών", μεταφέροντας φορτηγά οχήματα με εύφλεκτα και επικίνδυνα φορτία. Να προσθέσω με την ευκαιρία, ότι με την έλευση του ΚΛΕΙΩ στην Ελευσίνα, δημιουργήθηκε πρόβλημα πρόσδεσης των παντοφλών στο μικρό λιμάνι όπου και έχουν την βάση τους, μιας και υπάρχουν εκεί αρκετά παροπλισμένα που περιορίζουν τον διαθέσιμο χώρο αφήνοντας μόνο δύο στριμωγμένες ελεύθερες θέσεις. Έτσι την πρώτη ημέρα άφιξης του ΚΛΕΙΩ στην Ελευσίνα, το ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ είχε δέσει για κάποιες ώρες στο κεντρικό λιμάνι της πόλης, όπως επίσης και το ΕΙΡΗΝΗ Κ από χθες το απόγευμα που επέστρεψε το ΚΛΕΙΩ από τις Κυκλάδες, μέχρι σήμερα το πρωί που αναχώρησε το ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ.
.voyager Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 Θα πέσει παντόφλα, που λέμε! Για τους φίλους (δε μου βγαίνει να χρησιμοποιήσω τον όρο "λάτρεις") των συγκεκριμένων σκαριών, πάμε να δούμε επί τω έργω το "Κέρκυρα", το "Αγία Ειρήνη", το όμορφο "Νηρέας" και το "Λευκίμμη", σε μανούβρα τα "Ελένη" και "Αγία Τριάδα" και στο στενό Ρίου Αντιρρίου το "Άγιος Γεώργιος Αιδ.".
apost Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 Ακούγετε πολύ σοβαρά οι παράταση της 30ετιας στης άλλες γραμμές όποτε και παράταση και στης παντόφλες του Ρίου.
.voyager Posted September 1, 2012 Posted September 1, 2012 Νεότερες εικόνες από διάφορες Mitsuko. To "Λευκίμμη", λοιπόν, εν πλω για την ομώνυμη περιοχή της Κέρκυρας, το "Ελένη" για την πόλη της Κέρκυρας, τα "Νάντη" και "Κέρκυρα" με προορισμό την Ηγουμενίτσα, ενώ από το Ρίο-Αντίρριο τα "Γεώργιος" και "Μαρία-Ελένη", το "Αντώνιος Κ." και το "Κανάρης", αλλά και το πολύ "προχώ" "Στέλιος Φιλιάγκος".
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Μίλαγα το καλοκαίρι που μας πέρασε με καπετάνιο σε παντόφλα στον βόρειο Ευβοικό, και λέγαμε για την "άνθηση" και την αυξημένη παρουσία τον τελευταίο χρόνο των παντοφλών Φ/Γ-Ο/Γ (ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ, ΕΙΡΗΝΗ Κ, ΚΛΕΙΩ, κ.α.). "Τι τα θες" μου είπε, "πράγματι υπάρχει ζήτηση για τέτοιου είδους ταξίδια από παντόφλες, χρήματα όμως δεν έχει αυτή η δουλειά, ίσα ίσα για να μην κάθονται τα πλοία".
apost Posted November 13, 2012 Posted November 13, 2012 Και ένα με της υπάρχουσες παντόφλες στο Ριο Αντιρριο
ΚΑΠΕΤΑΝ ΦΟΥΡΤΟΥΝΑΣ Posted November 13, 2012 Posted November 13, 2012 Ερώτηση που φυσικά ισχύει σε ολα τα πλοία. Μπορεί ενα πλοίο, πχ μια «παντόφλα» να έχει περισσότερους απο έναν ιδιοκτήτες; Δλδ σε ενα πλοίο ανεξαρτήτους εταιρείας μπορεί να το έχουν 2 και πλέον μέτοχοι; Με διάφορα ποσοστά ο καθένας επί του πλοίου.
proud_ionian Posted November 13, 2012 Posted November 13, 2012 το καθετι στον πλανητη μπορει να εχει περισσοτερους απο εναν ιδιοκτητες
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 25, 2012 Posted November 25, 2012 Μια καλημέρα - καλησπέρα είναι αυτή, πες την κι ας πέσει κάτω......... Έπιασα κουβέντα χθες στο Καματερό με κύριο που εξέταζε (απ' όξω...) τις παροπλισμένες παντόφλες. Εξουσιοδοτημένος όπως μου είπε από την Ιταλική εταιρεία που έχει το πρώην ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ, για να βρει παντόφλα για την Νάπολι και τα πέριξ της η οποία θα μεταφέρει φορτηγά - βυτιοφόρα κλπ. Απογοητευμένος μου δήλωσε, μιας και οι Ιταλιάνοι διαθέτουν 300 μέχρι το πολύ 400 χιλιάρικα, την στιγμή που "οι Έλληνες πλοιοκτήτες ζητάνε για παλιές παντόφλες πολλά - πολλά περισσότερα" (υπερδιπλάσια, δεν αναφέρω ποσά που μου είπε για συγκεκριμμένα πλοία διά ευνόητους λόγους).
pontos Posted January 16, 2013 Posted January 16, 2013 Δεν ξέρω αν πρέπει να το αναφέρω εδώ(αν μου επιτρέπει η διαχείριση του site).Αμα δεν συμφωνήσουν οι πλοιοκτήτες του Αίαντα με την κοινοπραξία Αγ.Νικόλαος και δουλέψει ο Αίαντας μόνος,η συγκεκριμένη κοινοπραξία θα μείνει δίχως σκάφος στην γραμμή Φανερωμένης Μεγ.Ακτής;
.voyager Posted October 14, 2013 Posted October 14, 2013 (edited) Τα "Κανάρης" και "Κέρκυρα" εν πλω για την ναυπηγοεπισκευαστική. Edited October 14, 2013 by .voyager
DimitrisM. Posted May 22, 2014 Posted May 22, 2014 Ενδιαφέρουσα αναδρομή στις παντόφλες που πέρασαν από το Ρίο-Αντίρριο. http://rio-antirrio.blogspot.gr/2013/04/old-photos-rio-antirrio.html
proud_ionian Posted May 22, 2014 Posted May 22, 2014 με πολλες φωτογραφιες "δανεικες και αγυριστες" απο αλλου
polmyt Posted May 22, 2014 Posted May 22, 2014 Πραγματι.Κριμα παντως γιατι ειναι μια καλη προσπαθεια συλλογης απο τις παντοφλες του πορθμειου.Δεν θα τους ηταν κοπος να βαλουν και τις πηγες
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 22, 2014 Posted May 22, 2014 (edited) με πολλες φωτογραφιες "δανεικες και αγυριστες" απο αλλου Στο βαθμό που με αφορά, καθότι 5-6 φωτογραφίες είναι δικές μου, έχω να πω ότι όταν κάποιος μπάινει στο σπίτι σου και βουτάει ό,τι βρει μπροστά του χωρίς να σε ρωτήσει...αυτό δεν λέγεται δανεισμός. Κάπως αλλιώς λέγεται... Edited May 22, 2014 by ΝΗΡΕΑΣ
antonis molos Posted May 22, 2014 Posted May 22, 2014 Επειδή αφορά και εμένα, στον ίδιο σχεδόν βαθμό, έστειλα μήνυμα στη σελίδα τους στο F.B με ευχαριστήριο για την προτίμηση αλλά και την προτροπή να αναφέρουν τίς πηγές όπου πρέπει. Ετσι απλά .
miko mission Posted May 23, 2014 Posted May 23, 2014 ΝΑΥΤΗΣ ΙΙ & ΘΕΟΧΑΡΗΣ Λ.ειναι επισεις δικες μου χωρις αναγραφη και ειναι τραβηγμενες την τσικοπεμπτη του 2002
Panagia Skiadeni Posted June 18, 2014 Posted June 18, 2014 Παιδιά, οι παντόφλες που ανήκουν στην Thassos Ferries επί της ουσίας είναι η ΝΕΚ (Ναυτιλιακή Εταιρεία Καβάλας) από πίσω? 'Η τα πούλησε ο ένας στον άλλο? Γνωρίζει κανείς?
Rio-Antirrio Ferries Posted September 23, 2014 Posted September 23, 2014 ® Rio-Antirrio Ferries ~ Πληροφορίες για τα ferry boat στο Ρίο Αντίρριο ~ Υπάρχει και άλλος τρόπος να περάσεις απέναντι...! http://rio-antirrio.blogspot.gr
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now