Panagia Ekatontapiliani Posted June 5, 2021 Posted June 5, 2021 Κυκλοφορεί μια φήμη ότι φέτος δεν θα το δούμε στη κλασική του γραμμή από το Πειραιά, αλλά στη γραμμή Ηράκλειο Κυκλάδες.
Champion Jet_2 Posted June 5, 2021 Posted June 5, 2021 Για μένα θα ήταν λάθος να μπει από Ηράκλειο μιας και στον Πειραιά ο ανταγωνισμός θα είναι αυξημένος φέτος με πολλά πλοία τα οποία το World θα μπορούσε να ανταπεξέλθει καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο ταχύπλοο
HIGHSPEED 6 Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 Κ εγω το θεωρώ απαράδεκτο σαν κίνηση να βάλεις το καλύτερο ταχύπλοο του στόλου στη συγκεκριμένη γραμμή ! Απο τον Πειραιά πρέπει να δρομολογηθεί γιατί όντως ο ανταγωνισμός ειναι πιο ισχυρός ! Ελπίζω να μην ισχύει
hayabusagr Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 απο τη στιγμή που θα εχει έντονο ανταγωνισμό στον Πειραιά ενώ από Ηράκλειο θα παίζει πιο άνετα και θα γεμίζει ευκολότερα για να μην το στείλουν εκεί ; επιχειρηματικά μου φαίνεται απολύτως λογικό. Όταν τρέχεις μια δουλειά δεν κοιτάς απλά να έχεις το καλύτερο εργαλείο αλλά αυτό να σου αποφέρει και τα ανάλογα χρήματα. Και δεδομένου του υψηλού κόστους λειτουργίας του συγκεκριμένου πλοίου πραγματικά δεν βλέπω λόγο για να μην πάει εκεί που θα βγάλει περισσότερα και ευκολότερα χρήματα.
margaritis24 Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 Εγω θα σου πω πως αφου μαζευτηκαν τοσοι πολυ απο το πειραια πας στη κρητη που με λιγοτερα πετρελαια εχεις κ περισσοτερο κερδος!
Strofalos Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 Να κάνω μια "φιλόδοξη" σκέψη? Πόσο παίζει το σενάριο να το κατεβάσει Ηράκλειο για να εκμεταλλευτεί την ταχύτητά του για να καλύπτει δυο γραμμές?? Μια από Ηράκλειο προς Σητεία και από εκεί στην επιδοτούμενη προς Κάσο- Κάρπαθο- Ρόδο&πίσω, τις ίδιες μέρες με του ParosJet, και τις υπόλοιπες μέρες από Ηράκλειο προς Σαντορίνη- Πάρο- Νάξο- Μύκονο&πίσω, με ταυτόχρονη μεταδρομολόγηση του δεύτερου στην Θεσσαλονίκη προς Σποράδες, και ανάληψη του Πειραιά- Σύρο- Μύκονο- Νάξο- Σαντορίνη από το TerraJet..? Με αυτό τον τρόπο δραστηριοποιείται στις γραμμές που έχει κατά νου αλλά γλιτώνει την δρομολόγηση ενός πλοίου (πχ Speedrunner Jet καθόσον φαίνεται πως θα πάει Θεσσαλονίκη).
Orestis Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 Δεν νομίζω πως παίζει το σενάριο να δούμε το πλοίο σε άλλη γραμμή εκτός της κλασικής του, οπότε ας κάνουμε λίγο κράτει στα σενάρια.
nomikos Posted June 6, 2021 Posted June 6, 2021 Το υπερόπλο σου που σαρώνει σε μία γραμμή δε το βάζεις σε άλλη.Εγώ δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι θα μπει στη Κρήτη. Εκτός αν η εταιρεία του είναι ευχαριστημένη με το Champion.
Nikos_Chania Posted June 7, 2021 Posted June 7, 2021 Πέραν του ότι ο κύβος ερρίφθη για το Θεσσαλονίκη-Σποράδες, το World Champion Jet δεν σαρώνει στην γραμμή του. Σαρώνει θα λέγαμε αν γέμιζε, έτρωγε κι απ τους άλλους και έφτανε στο σημείο να είναι πρώτη επιλογή. Όμως η τιμολογιακή πολιτική της seajets δεν απευθύνεται κυρίως στους Έλληνες, οπότε με τα φετινά δεδομένα και τον έντονο ανταγωνισμό στην "γραμμή του" δύσκολα θα σταθεί, όχι να σαρώσει. Κι αν συνδυάσεις και το άνοιγμα του τουρισμού με επιφυλάξεις (βλέπε Βρετανια), τότε σίγουρα θα το ξανασκεφτεί να το ρίξει από Πειραιά. Εκτός βέβαια κι αν δεν τον νοιάζει να πετάει λεφτά προκειμένου να διατηρεί απλά τον τίτλο του πιο γρήγορου στην γραμμή. @Strofalos, θα ταίριαζε να συνδυάσει Σητεία-12νησα και Ηράκλειο-Κυκλάδες, όμως απο Ηράκλειο χρειάζεται περισσότερες απο 4 αναχωρήσεις τη βδομάδα, άρα σίγουρα θέλει και 2ο πλοίο.
Champion Jet_2 Posted June 7, 2021 Posted June 7, 2021 Το πλοίο γέμιζε ασφυκτικά . Έχει φτάσει και περιλιπτικές από Ιούλιο και μετά πάνω από 4000 επιβάτες ημερισίως με 60 ευρώ μέσο όρο ο καθένας . Δεν αντιλέγω και στο Ηράκλειο θα γεμίζει αλλά για μένα μιας που τα πράγματα είναι πιο ζόρικα από Πειραιά φέτος θα ήταν καλύτερα να πήγαινε αυτό έναντι οποιουδήποτε άλλου . Μην ξεχνάμε ότι και στη Ραφήνα όταν γινόταν χαμός η seajets δεν έστειλε το Paros Jet αλλά το Tera το δυνατότερο χαρτί της τότε
Gsoult Posted June 8, 2021 Posted June 8, 2021 Έχει ξαναβγεί για δοκιμαστικό το πλοίο εδώ και λίγη ώρα.
Champion Jet_2 Posted June 11, 2021 Posted June 11, 2021 Ξεκίνησε σήμερα δρομολόγια το πλοίο και με αρκετή κίνηση μάλιστα.Ειδικά στη Μύκονο κατέβασε αρκετό κόσμο και αρκετά ΙΧ.Ίσως να ήταν και λόγω της απεργείας χθες...
margaritis24 Posted July 24, 2021 Posted July 24, 2021 Ο κακος χαμος εξω παλι σημερα κ το World cchampion απο Μυκονο για Συρο πηγε κατω απο τα Ρηνεια κ Δηλο
Nick the Greek Posted July 27, 2021 Posted July 27, 2021 Ταξίδι φίλου με το WC Jet πρίν 2 Σάββατα από τον Πειραιά για τη Μύκονο. Αν η δουλειά σου είναι τέτοια που δεν σου επιτρέπει να προλάβεις κάποιο απογευματινό Παρασκευής από τη Ραφήνα, και την ίδια στιγμή θέλεις να πιείς πρωινό καφέ στο γυαλό της Μυκόνου, η αναχώρηση των 0700 του WC Jet είναι μονόδρομος. Το πρόγραμμα δίνει άφιξη στη Μύκονο στις 0935 αλλά στην πράξη το πλοίο φτάνει περί των 1000. Επίσης αν κλείνεις το ταξίδι σου τελευταία στιγμή, το πληρώνεις και μάλιστα ακριβά. Η οικονομική θέση ήταν πλήρης οπότε πάμε σε κάτι πιο εκλεκτό, που έλεγε κι ο πελάτης εστιατορίου Νίκος Φέρμας στο σερβιτόρο Θανάση Βέγγο. Η διακεκριμένη είναι στα 88 ευρώ ενώ η platinum στα 120, εάν το πιστεύετε. Διαλέξτε το δηλητήριό σας, όπως λένε και οι Άγγλοι. Τέλος πάντων το θέμα δεν είναι το τίμημα αυτό καθαυτό, η εταιρεία μπορεί να τιμολογήσει όπως εκείνη κρίνει σωστό. Ο φίλος που ταξίδεψε στη διακεκριμένη τελικά, μου έδωσε την εντύπωση πως το προιόν που προσφέρεται είναι απλά υπερτιμημένο. Κοιτώντας γύρω-γύρω το πλοίο και το service on board, για εκείνον απλά δεν αξίζει τόσα χρήματα. Μελανό σημείο ο γενικότερος συνωστισμός στην επιβίβαση και το αλαλούμ με τις θέσεις επάνω στο πλοίο. Οφείλω επίσης να σημειώσω ότι στο συγκεκριμένο ταξίδι το πλοίο για μερικά λεπτά έριξε πάρα πολύ τις στροφές, σε σημείο που έπαψε να ακούγεται ο θόρυβος της μηχανής. Καταλαβαίνω πως μπορεί να είχε κάποιο στιγμιαίο πρόβλημα το πλοίο αλλά ας καταλάβουμε και εμείς τον απλό επιβάτη που δεν ξέρει από αυτά, τι σκέφτεται όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο και μάλιστα δεν υπάρχει και ενημέρωση.
Champion Jet_2 Posted July 27, 2021 Posted July 27, 2021 (edited) Μου έχει τύχει και μένα να ακούσω να πέφτουν οι στροφές όταν το πλοίο γύριζε πάνω στο καιρό για να μη το "σπάσουν" έκοβαν λίγο ώστε να πάρει τον καιρό δευτεροπρυμα ειδικά εκεί στα Γιουρα.Όποτε άμα είχε κύμα πιθανόν να ήταν αυτός ο λόγος Edited July 27, 2021 by Champion Jet_2
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted July 27, 2021 Posted July 27, 2021 (edited) Εχει αυτοματισμους που ριχνουν τις στροφες στα ξενερισματα κοινως δε γινεται χειροκινητα συνηθωε...οπως ολα τα ταχυπλοα...Στα γυρισματα λογικο να συμβαινει... Edited July 27, 2021 by ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ
Champion Jet_2 Posted July 27, 2021 Posted July 27, 2021 Έχει τύχει να δω σε άλλο πλοίο να κόβουν στροφές από το χειριστήριο πριν το γύρισμα γι αυτό και το ανέφερα . Δεν γνώριζα ότι έχει ένα ταχύπλοο τέτοιους αυτοματισμούς . Ευχαριστώ πάντως ...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 13 hours ago, Champion Jet_2 said: Έχει τύχει να δω σε άλλο πλοίο να κόβουν στροφές από το χειριστήριο πριν το γύρισμα γι αυτό και το ανέφερα . Δεν γνώριζα ότι έχει ένα ταχύπλοο τέτοιους αυτοματισμούς . Ευχαριστώ πάντως ... Αλλο στο γυρισμα...Προφανως και εκει ο πλοιαρχος κανει κουμαντο...Εγω ανεφερα για τις περιπτωσεις με εντονο κυμματισμο που τυγχανει να ξενεριζουν οι καμεβες...
Annivas Posted July 28, 2021 Posted July 28, 2021 Eτσι ακριβώς στα ξενερίσματα έχουν ασφαλιστικές διατάξεις για να μην κάνουν overspeed οι μηχανές.
hayabusagr Posted August 6, 2021 Posted August 6, 2021 Στο σύστημα κρατήσεων της εταιρείας βλέπω τρεις διαφορετικές διαθέσιμες θέσεις (silver, club και platinum). Ξέρει κάποιος να μας πει τι διάφορες έχουν μεταξύ τους;
Champion Jet_2 Posted August 6, 2021 Posted August 6, 2021 (edited) Η silver είναι η οικονομική του πλοίου,δηλαδή μια απλή θέση αεροπορικού τύπου και όλες οι θέσεις βρίσκονται στο κατάστρωμα κάτω από την γέφυρα.Στο καταστρωμα της γέφυρας είναι στα αριστερά η club και δεξία η platinum.Στην club έχει σίγουρα τραπεζάκι δηλαδή έχει 6 θέσεις με ένα τραπεζάκι στη μέση και τα καθίσματα είναι αρκετά πιο αναπαυτικά και σε μεγαλύτερες αποστάσεις μεταξύ τους.Στην platinum έχει ειδικό χώρο που χωρίζεται με κάτι σαν παραβάν ας το πούμε που σου δίνει ακόμα μεγαλύτερο privacy,έχει λιγότερες θέσεις και κατά συνέπεια υπάρχει λιγοτερος συνοστιμος ενω τα καθίσματα έχουν αρκετή ανάκληση και είναι επίσης αναπαυτικά όπως στην club. Edited August 6, 2021 by Champion Jet_2
Panagia Ekatontapiliani Posted August 6, 2021 Posted August 6, 2021 Εδώ μπορείς να δεις τη παρουσίαση του πλοίου, για να δεις τα καθίσματα στις τρεις διαφορετικές κατηγορίες.
superfastship Posted August 13, 2021 Posted August 13, 2021 Πάμε να δούμε λίγο παγκόσμιο πρωταθλητή στη Μύκονο και μαζί με το norwegian jade Στην ώρα του ήρθε και στο λιμάνι το περίμενε πάρα πολύς κόσμος για να επιβιβαστεί. Bonus φωτογραφία από Σύρο λίγες μέρες αργότερα. Δεν χρειάζεται νομίζω να σας περιγράψω κούνημα που φάγανε οι λουόμενοι από τα απόνερα του
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now