Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
7 hours ago, wysiwid said:

Δεν έχει κανένα νόημα να το κάνουν αυτό κάθε χρόνο τόσο αργά. Η θα το εντάξουν στις υπόλοιπες άγονες που αποφασίζονται από νωρίς

Η τοποθέτηση σου δεν είναι αθώα όπως προσπαθείς να εξηγήσεις.

Οι υπόλοιπες άγονες στις οποίες αναφέρεσαι είναι γραμμές ζωτικής σημασίας για τους κατοίκους των νησιών και της εδαφικής συνέχειας της χώρας.

Η γραμμή από Θεσσαλονίκη για Σποράδες, ούτε ζωτικής σημασίας είναι για τους κατοίκους, ούτε ζήτημα εδαφικής συνέχειας.

Να σταματήσει κάποια στιγμή όλο αυτό. 

Η ορθή τοποθέτηση θα ήταν να ειπωθεί ότι εφόσον έως σήμερα δεν έχει πλάνα, δεν έχει και ελπίδες να δουλέψει επιτυχημένα.

Όχι να λέμε ότι αφού δεν επιδοτήθηκε, τι θα κάνουν οι τουρίστες. Για όνομα.

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)
5 hours ago, SuperRunner said:

Άνευ επιδότησης το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Σποράδες πραγματικά δε βγαίνει.  Μου τα εξήγησε πολύ αναλυτικά άνθρωπος που είναι μέσα στα πράγματα πέρυσι το καλοκαίρι και έχει άμεση επαφή με το αντικείμενο και τη συγκεκριμένη δρομολόγηση. Όσο περίεργο και κουφό να σας φαίνεται και να ακούγεται, αυτή είναι η πραγματικότητα και η αλήθεια. Τα "sold out" και οι σχετικά χαμηλές τιμές είναι λόγω επιδότησης. Χωρίς επιδότηση τα κόστη των εισιτηρίων έπρεπε να είναι τα διπλάσια χρήματα ίσως και παραπάνω. θέλετε το πιστεύετε αυτό; Έχει καλώς. Δε θέλετε ή αρνείστε να το πιστέψετε; Πάλι έχει καλώς. Δε τίθεται θέμα. Έξω από το χορό και από τον καναπέ και το πληκτρολόγιό μας μπορεί ο καθένας μας να γράφει ότι θέλει, χωρίς να ξέρει έτσι μόνο και μόνο για τη δημιουργία εντυπώσεων. Κουβεντούλα κάνουμε.

Ακριβώς αυτό. Αυτό όμως, δεν είναι λόγος να επιδοτείται με χρήματα του κρατικού προυπολογισμού δηλαδή των φορολογουμένων, το εισιτήριο για τις διακοπές κάποιων. Και αν θεωρείται σωστό για την γραμμή αυτή, γιατί να μην το κάνουμε και αλλού.

Edited by proud_ionian
Posted

@Nikos_Chania

Πρώτα από όλα αναφερόμουν στα περσινά γεγονότα για το τι συνέβει το 2024 .

 
μια κατάσταση που πάει να διαμορφωθεί και φέτος . Αν εσύ έχεις την άποψη ότι αυτή είναι σοβαρή αντιμετώπιση σε μια τουριστική χώρα δικαίωμα σου . 
 

για το 2025 από κάτω 

https://www.ertnews.gr/perifereiakoi-stathmoi/volos/aitima-gia-entaksi-tis-aktoploiki-syndesis-thessalonikis-voreion-sporadon-sto-programma-epidotisis/?amp

https://ypodomes.com/aitima-na-epidotithei-kai-fetos-i-aktoploiki-syndesi-thessaloniki-v-sporades/amp/
 

 

 

Posted

Φίλε WYSIWID προσωπικά κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Εάν λέμε εάν είναι η γραμμή να επιδοτηθεί από Θεσσαλονίκη προς σποραδες ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΝ Θέτικα ή αρνητικά από τον την αρχή του χρόνου……. Ή στα απλά ελληνικά ας σοβαρευτούμε επιτέλους στο υπουργειο… τα χρήματα προέρχονται από τους έλληνες φορολογούμενους όχι από την σύνταξη τους… 

Posted (edited)

Χαίρομαι πολύ γιατί νομίζω μιλάμε λογικά.

Δεν ευθυνόμαστε Εμείς για τον όποιο σχεδιασμό κάνει η πολιτεία και οι φορείς της  πόσο μάλλον σε νησιά όπως οι Σποράδες που απέχουν χρόνια  από τον πακτωλό τον εκατομμυρίων που δίνονται στις άγονες πόσο μάλλον όταν δεκαετίες ακόμη και μεγάλα  νησιά έχουν ευεργετηθεί .

εμάς μας ενδιαφέρει να μην επαναληφθεί το 2024 . Αν δεν επιδοτηθεί να μας το πουν από τώρα . 

εδώ κι ο Στυλιανιδης 2 ημέρες πριν βαδίσει στα ίδια χρονοδιαγράμματα όπως πέρσι .

Χίλιες φορές να μην επιδοτηθεί η γραμμή αλλά να μας το πουν από τώρα και όχι τέλος Ιουνίου 

https://e-thessalia.gr/el-ly-entaxi-os-epidotoymenis-agonis-grammis-tis-aktoploikis-syndesis-thessalonikis-voreion-sporadon/amp/

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Γίνεται σε αυτή τη χώρα την ώρα που πολλά νησιά ακριτικά και μη είναι χωρίς Άγονη να συζητάμε αν θα επιδοτηθεί η SEAJET με σχεδόν 100 χιλιάρικα το δρομολόγιο το οποίο αυτό θα είναι sold out και με σχετικά χαμηλές τιμές εισιτηρίου  (δηλαδή μιλάμε για κάτω από 70 €  που ούτε καν….!!!!) Δυστυχώς για να παίζουν αυτά τα ποσά κόβονται από αλλού από κει δηλαδή που έπρεπε να δίνονται… Είμαστε υποχρεωμένοι οι Ελληνες να πληρώνουμε τα νέα Ταχύπλοα της SEAJET…. και κάποιοι να επιμένουν ότι αυτό είναι το σωστό

Posted

Φταίμε εμείς φίλε που επιδοτείτε η γραμμή; Ή μήπως φταίμε που η προηγούμενη εταιρεία 20 χρόνια είχε πλοίο από βόλο για σποραδες που καλοκαιριάτικα δεν μπορούσε να πάρει 8 νταλίκες!!!! 20 χρόνια; Εμείς φταίμε; 

Posted (edited)

Πάλι παρερμηνεύετε ότι γράφουμε… 

προσέξτε το αυτο

οι νησιώτες θέλουμε μια απάντηση από τώρα αν θα επιδοτηθεί ή όχι . Από τώρα όχι τέλος Ιουνίου .

 

50 minutes ago, NOMIKOS LINES said:

Φταίμε εμείς φίλε που επιδοτείτε η γραμμή; Ή μήπως φταίμε που η προηγούμενη εταιρεία 20 χρόνια είχε πλοίο από βόλο για σποραδες που καλοκαιριάτικα δεν μπορούσε να πάρει 8 νταλίκες!!!! 20 χρόνια; Εμείς φταίμε; 

Άστο δεν καταλαβαίνουν και ούτε και θέλουν . Αν διανυκτέρευαν Βόλο σε κάθε πήγαινε και έλα θα το κατανοούσαν . Ευτυχώς φέτος θα μπει και μεσημεριανό πλοίο από Βόλο οπότε ανεξάρτητα αν εγκριθεί ή όχι η Θεσαλονικη θα μπορεί να υπάρχει εναλλακτική ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ωρα 

Λίστα αναμονής υπήρχε για 30 μέρες για να μπει φορτηγό ακόμη και μήνα Μάη 

Edited by proud_ionian
quote
Posted

Οι Σποράδες είναι από τις μοναδικές γραμμές που λειτουργούν με ελεύθερο καθεστώς πολλα Χρόνια τωρα 

 

Και με τα αντίστοιχα τιμολόγια 

Posted (edited)

Δε καταλαβαίνω τον λόγο που καθόμαστε και ασχολούμαστε τόσο εμμονικά με το αν θα πάρει επιδότηση η γραμμή ή όχι. Προς το παρόν είναι αναρτημένα τα δρομολόγια από Βόλο και Μαντούδι και ο κόσμος που θέλει να προγραμματίσει διακοπές θα το κάνει βάση των ήδη αναρτημένων δρομολογίων. Πιστεύεται ότι ο μέσος Έλληνας, πόσο μάλλον ο τουρίστας, σε μια κράτηση από Σκιάθο για Σκόπελο γνωρίζει με το καράβι που ταξιδεύει αν αυτό έρχεται από Θεσσαλονίκη ή Βόλο ή Μαντούδι ; Πιστεύετε επίσης πως γνωρίζει την διαφορά ανάμεσα στο Sporades Star , το Express Jet και το Speedrunner Jet 2; Για να μην δυσκολεύεστε η απάντηση είναι όχι. Είναι μεγάλο σφάλμα να επιδοτείται ταχύπλοο μέσα στο καλοκαίρι, το οποίο είναι Sold Out αρκετά συχνά, για να πάνε οι Βορειοελλαδίτες Σκιάθο από Θεσσαλονίκη αντί του Βόλου. Τα χρήματα αυτά θα μπορούσαν να δοθούν και να πιάσουν τόπο σε σημαντικά πράγματα, που υπάρχει πραγματική ανάγκη, από το να εξυπηρετούνται μόνο τα συμφέροντα ορισμένων εταιρειών, εις βάρος του φορολογούμενου Έλληνα πολίτη...

 

Edited by Champion Jet_2
Posted

Η διαχείριση της σωστής πληροφορίας και της πληροφόρησης είναι ΟΥΣΙΩΔΗΣ αυτή την στιγμή ο κόσμος δεν ξέρει τι να απαντήσει στα ερωτήματα που δέχεται ήδη 

Πρέπει να ενημερωθούν οι ιστοσελίδες και οι τουριστικοί οδηγοί και των καταλυμάτων με τις σωστές πληροφορίες 

Οχι να γράφουμε ότι είμαστε σε αναμονή πληροφοριών έως τέλος Ιουνίου !!

Δεν λειτουργεί έτσι ο τουρισμός 

Υπάρχει κόσμος που θέλει να επιλέξει πτήσεις από το εξωτερικό αν θα κινηθεί προς Θεσαλονικη ή Αθήνα για να δει μετά την μετάβαση του 

Posted

Ωραία, να μπει μια άνω τελεία όμως. Δεν είναι το παρόν θεμα κυτίο παραπόνων της εκάστοτε εταιρείας ή του υπουργείου. 

Καταλάβαμε το μανιφέστο. Θέλετε (ποιοι θελετε δεν το χω καταλάβει αλλά πάμε παρακάτω) να υπάρχουν πλάνα ανοικτά έγκαιρα (αν κρίνω από την σημερινή επιμονή, θεωρείτε ότι τα θέλετε μέσα στον Φλεβάρη)  και αν τυχόν θέλουν να δώσουν επιδότηση, να το πουν επίσης νωρίς. 

Όταν αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να τελεσφορήσει κανένας από τους 3 εκκρεμείς διαγωνισμούς για Άη Στράτη, Αντικύθηρα και Ανατολικές Κυκλάδες, θεωρώ τουλάχιστον άστοχο στην κουβέντα να μπαίνει "ή καθυστέρηση ανακοίνωσης τυχόν επιδότησης" για μία τουριστική γραμμή. 

Θλίβομαι για την επιμονή, δεν έχω σκοπό να επανέλθω. Ο νοών νοείτο.

Posted (edited)

Παρακολουθώ τη γραμμή εδώ και 30+ χρόνια και έχω ζήσει τις καλύτερες (Νομικός/Ceres + πλοία Θεσ/νίκης-Κρήτης ή έστω HSW συμβατικό+ταχύπλοα+Πρωτέας) και τις χειρότερες στιγμές της (μονοπώλιο HSW χωρίς ταχύπλοα, χωρίς Σάββατο το χειμώνα κλπ).

Προσωπικά, εφόσον θέλω να πάω στα νησιά θα βρω έναν τρόπο, και όχι δεν χάλασε ο κόσμος αν πρέπει να φύγω 05.00 από τη Θεσσαλονίκη και να οδηγήσω δύο ώρες μέχρι το Βόλο. Αν ένας προορισμός είναι επιθυμητός, βρίσκεις τρόπο.

Το μεγάλο πρόβλημα της γραμμής δεν είναι αυτό, αλλά το αίσχος που συμβαίνει με την έλλειψη δυνατότητας αυθημερόν μετάβασης/επιστροφής προς Βόλο, καθώς και το κόστος εισιτηρίου ανά ν.μ. απόστασης από την πλησιέστερη σχετικά μεγάλη πόλη, που πρέπει να είναι από τα υψηλότερα στην χώρα.

Για το θέμα της επιδότησης, προσωπικά πιστεύω ότι κάποιοι κινούν γη, ουρανό και θάλασσα για να πείσουν για την υποτιθέμενη αναγκαιότητά της, ώστε στη συνέχεια να καλύπτουν την κουτσή δρομολογιακή περίοδο με ξένα κόλλυβα...

Υπήρξαν όμως πολλά τα χρόνια που η γραμμή Θεσ/νίκης-Σποράδων λειτούργησε χωρίς επιδότηση και είχε μια χαρά πληρότητες. Θυμίζω Λήμνος, Μακεδών, δελφίνια δεκαετίας '90, Flying Cat 3, Jet Ferry, ταχύπλοα Golden Star...δεν είχαν πληρότητες χαμηλότερες από τα ταχύπλοα της Seajets και δεν χρειάζονταν καμία επιδότηση.

Αλήθεια, όσοι από εσάς είστε ελεύθεροι επαγγελματίες, φαντάζεστε τι ωραία θα ήταν να ξεκινάει ο μήνας χωρίς να έχετε να πληρώσετε μισθοδοσίες, ΕΦΚΑ, ενοίκια, προμηθευτές κ.λπ., αλλά ό,τι κερδίζετε να μπαίνει "τσέπη", σε βάρος άλλων; Είναι αυτό όμως υγιής κατάσταση όταν άλλοι δεν έχουν τέτοια προνόμια και κυρίως όταν τέτοια προνόμια δεν δίνονται σε άλλους που ασκούν πολύ πιο κρίσιμο έργο από κοινωνική άποψη;

Σωστά γράφτηκε από πάνω ότι οι επιδοτήσεις πρέπει να αφορούν πρωτίστως τις πραγματικά άγονες γραμμές, και κατά τα λοιπά να κοιτούν να αμβλύνουν τα προβλήματα των "τουριστικών" γραμμών εκτός τουριστικής περιόδου. Δεν μπορεί να είναι ο σκοπός τους, να εξασφαλίζουν την άφιξη ακόμη περισσότερων τουριστών, σε μέρη που ήδη υποφέρουν αρκετά από τον υπερτουρισμό...

Edited by PavlosA
Posted

Δεν καταλαβαινω τον λογο που, συγκεκριμενα οτι γραψει ο wysiwidθα πεσετε ολοι να τον φατε ενω λεει τα εντελως λογικα και αυτονοητα, που μονο εμεις που ειμαστε σε αυτον τον τοπο καταλαβαινουμε και οχι εσεις που βλεπετε "απο μακρια".

Posted

Αυτονόητο είναι να μην αποκλείονται νησιά όπως τα Αντικύθηρα και ο Άη Στράτης, όχι το να αποκτούν οι Σποράδες επιδοτούμενη γραμμή από Θεσσαλονίκη.

Posted
55 minutes ago, filip said:

Δεν καταλαβαινω τον λογο που, συγκεκριμενα οτι γραψει ο wysiwidθα πεσετε ολοι να τον φατε ενω λεει τα εντελως λογικα και αυτονοητα, που μονο εμεις που ειμαστε σε αυτον τον τοπο καταλαβαινουμε και οχι εσεις που βλεπετε "απο μακρια".

Να σαι καλά . Λες και είμαστε  εμείς το υπουργείο και αποφασίζουμε για τις γραμμές :) 

 

 

Posted
6 hours ago, PavlosA said:

Παρακολουθώ τη γραμμή εδώ και 30+ χρόνια και έχω ζήσει τις καλύτερες (Νομικός/Ceres + πλοία Θεσ/νίκης-Κρήτης ή έστω HSW συμβατικό+ταχύπλοα+Πρωτέας) και τις χειρότερες στιγμές της (μονοπώλιο HSW χωρίς ταχύπλοα, χωρίς Σάββατο το χειμώνα κλπ).

Προσωπικά, εφόσον θέλω να πάω στα νησιά θα βρω έναν τρόπο, και όχι δεν χάλασε ο κόσμος αν πρέπει να φύγω 05.00 από τη Θεσσαλονίκη και να οδηγήσω δύο ώρες μέχρι το Βόλο. Αν ένας προορισμός είναι επιθυμητός, βρίσκεις τρόπο.

Το μεγάλο πρόβλημα της γραμμής δεν είναι αυτό, αλλά το αίσχος που συμβαίνει με την έλλειψη δυνατότητας αυθημερόν μετάβασης/επιστροφής προς Βόλο, καθώς και το κόστος εισιτηρίου ανά ν.μ. απόστασης από την πλησιέστερη σχετικά μεγάλη πόλη, που πρέπει να είναι από τα υψηλότερα στην χώρα.

Για το θέμα της επιδότησης, προσωπικά πιστεύω ότι κάποιοι κινούν γη, ουρανό και θάλασσα για να πείσουν για την υποτιθέμενη αναγκαιότητά της, ώστε στη συνέχεια να καλύπτουν την κουτσή δρομολογιακή περίοδο με ξένα κόλλυβα...

Υπήρξαν όμως πολλά τα χρόνια που η γραμμή Θεσ/νίκης-Σποράδων λειτούργησε χωρίς επιδότηση και είχε μια χαρά πληρότητες. Θυμίζω Λήμνος, Μακεδών, δελφίνια δεκαετίας '90, Flying Cat 3, Jet Ferry, ταχύπλοα Golden Star...δεν είχαν πληρότητες χαμηλότερες από τα ταχύπλοα της Seajets και δεν χρειάζονταν καμία επιδότηση.

Αλήθεια, όσοι από εσάς είστε ελεύθεροι επαγγελματίες, φαντάζεστε τι ωραία θα ήταν να ξεκινάει ο μήνας χωρίς να έχετε να πληρώσετε μισθοδοσίες, ΕΦΚΑ, ενοίκια, προμηθευτές κ.λπ., αλλά ό,τι κερδίζετε να μπαίνει "τσέπη", σε βάρος άλλων; Είναι αυτό όμως υγιής κατάσταση όταν άλλοι δεν έχουν τέτοια προνόμια και κυρίως όταν τέτοια προνόμια δεν δίνονται σε άλλους που ασκούν πολύ πιο κρίσιμο έργο από κοινωνική άποψη;

Σωστά γράφτηκε από πάνω ότι οι επιδοτήσεις πρέπει να αφορούν πρωτίστως τις πραγματικά άγονες γραμμές, και κατά τα λοιπά να κοιτούν να αμβλύνουν τα προβλήματα των "τουριστικών" γραμμών εκτός τουριστικής περιόδου. Δεν μπορεί να είναι ο σκοπός τους, να εξασφαλίζουν την άφιξη ακόμη περισσότερων τουριστών, σε μέρη που ήδη υποφέρουν αρκετά από τον υπερτουρισμό...

Ακριβώς! Τόσα χρόνια οι άλλοι γιατί πήγαιναν χωρίς επιδότηση από τη Θεσσαλονίκη στις Σποράδες? Έχουν λιγότερο τουρισμό τα νησιά σε σχέση με τις δεκαετίες του 90 η του 00 και θέλει ξαφνικά ο Ηλιόπουλος τα λεφτά του Έλληνα φορολογουμενου για να πάει? Φυσικά και όχι...! Εάν ο κύριος Ηλιόπουλος και ο κάθε Ηλιόπουλος θέλει επιδότηση για να πάει από τη Θεσσαλονίκη στη Σκιάθο να την πάρει, αλλά να την πάρει σε 12μηνη βάση (αν φυσικά υπάρχουν πραγματικές συγκοινωνιακες ανάγκες). Κάτι τέτοια θα βλέπουν οι κάτοικοι του Αη-Στρατη, της Ανάφης, και των Αντικυθήρων και θα τραβάνε τα μαλλιά τους και με το δίκιο τους!

Posted

WYSIWID  που να σε καταλάβουν φιλαράκο. Εμείς κλαίμε χρόνια τώρα για τις τιμές των εισιτηρίων που μας επέβαλε το σκληρό μονοπώλιο που είχαμε. Βέβαια τότε ουδείς τόλμησε να πει το επίθετο του ολιγάρχη ουδείς… 

Posted

Χωρίς να γνωρίζω. Δεν θα μπορούσε το υπουργείο να υποχρεώσει μια εταιρεία να πάρει την γραμμή εφόσον δεν θα έχει διαλεχθεί από καμιά μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία;

Posted

@Gpla βασικά η συγκεκριμένη γραμμή δεν επιδοτείται με το καθεστώς των άγονων γραμμών . Δεν υπάρχει επίσης καμμία ελεύθερη τακτική δήλωση δρομολόγησης για φέτος και τα προηγούμενα χρόνια με μικρές εξαιρέσεις πχ το ακουα Μπλου πριν κάποια  χρόνια . Οπότε ουσιαστικά η γραμμή επιδοτείτε τα τελευταία χρόνια ως αναπτυξιακή ( και κυρίως τα τελευταία  χρόνια με τις μεγάλες καταστροφές στην Θεσσαλία ( και Σκιάθο ) με ότι χρήματα περισσέψουν από τις άγονες ή από το υπουργείο οικονομικών ( δεν ξέρω ακριβώς ). Αναπτυξιακή γιατί ουσιαστικά συμπεριλαμβάνει και νησιά δίχως αεροδρόμιο και ουσιαστικά η τοπική η οικονομία , η ίδια η θεσσσαλονικη ως city προορισμός με διασύνδεση με τα κοντινά της νησιά  και το κράτος κερδίζει έπειτα από την κατανάλωση και το ΦΠΑ κτλ . Και αυτό λόγο μη ενδιαφέροντος από καμμία εταιρία για ελεύθερη δρομολόγηση . Αυτά τα έχουν γράψει οι τοπικοί φορείς και οι αρμόδιοι δεν είναι δικά μου λόγια.

Νομίζω σύντομα θα γίνει πλήρης ανασχεδιασμός όλων των γραμμών οπότε θα αλλάξουν τα πάντα στο θέμα κάθε είδους επιδοτήσεων . Εχουν βγει νέες διαδρομές πλέον και σύντομα θα ενεργοποιηθούν . 

Οχι είναι ελεύθερες οι γραμμές και ουσιαστικά τα τελευταία  χρόνια μόνο η Seajets συμμετέχει ενώ έχουν το ελεύθερο να συμμετέχει ποιος το επιθυμεί 

Εδώ και οι λεπτομέρειες για παλιότερες εγκρίσεις . 

https://ctriantopoulos.com/2024/05/01/ekrithike-apo-to-sas-kai-i-fetini-aktoploiki-syndesi-ton-b-sporadon-me-ti-thessaloniki/

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...